Şimdi Ara

Lineage 2 Ayrıntılı Official Server Kurulumu... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Editlenmiş olarak vermem zor official server dosyalarını. ama istersen java verebilirim.
  • 64x editorun şifresi nedir acaba? o kadar indirdim ama rar şifresini soruyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gunesahmet

    Öncelikle Aşağıdaki paketleri edinin...
    Lineage 2 Retail Server Pack 2.2 veya 1.6
    Ragezone Full C4 Retail Server Pack (C1Modded)

    Şimdi kısaca yapılandırma ayarlarına gelelim

    Öncelikle ../ll2auth/etc/config.txt dosyasında düzenleme yapalım...


    serverPort=2104
    serverExPort=2106
    serverIntPort=2108
    worldport=7777

    DBConnectionNum=10
    encrypt=true
    numServerThread=2
    numServerExThread=2
    numServerIntThread=2

    logDirectory="logd"
    ProtocolVersion=656
    GameID=8
    DesApply=false
    PacketSizeType=3
    ReadLocalServerList=false

    OneTimeLogOut=true
    CountryCode=1
    DevConnectOuter=true
    DevServerIP="0.0.0.0" >>>>>> Bu kısıma local için local ip adresini yazıyorsunuz yok internet üzerinden ise WAN ip adresinizi yazın
    SocketTimeOut=60
    SocketLimit=5000
    AcceptCallNum=1

    UseOneIOCom=true
    AcceptThread=1
    WaitingUserLimit=1000
    dumppacket=false
    UserData=false
    UseLogD=false
    logdip="0.0.0.0">>>>>> Bu kısıma local için local ip adresini yazıyorsunuz yok internet üzerinden ise WAN ip adresinizi yazın
    logdport=3999
    logdconnectinterval=120

    SupportReconnect=true
    AutokickAccount=true
    NewEncrypt=false
    useForbiddenIPList=true


    .../l2cached/l2cache.ini dosyası için


    [LogD]
    address=0.0.0.0 ../l2logd/etc/config.txt dosyasında logd.exe için girdiğiniz ip numarasını buraya yazıyorsunuz.
    port=3999

    [World]
    WorldId=1
    ;DeleteAccount=1
    Pair=0

    [ItemAudit]
    DefaultPriceLimit=2000000
    DefaultPriceCheck=1000000
    ChgRatioLimit=30

    AdenaLimit=2000000
    AdenaCheck=1000000
    AdenaChgRatioLimit=30

    [SQL]
    SQLExecLimit=5000
    ;clear unowned item data[0:false, 1:true]
    ItemClearOnStart=1
    DiffBBSConn=1
    DiffClanBBSConn=0
    BBSDBTimeOut=60
    writecache = 1
    SaveQsData=0
    USEBBS=1

    [Setting]
    ExceptionMailing = false
    ExceptionMinidump = false
    MailServer=
    timelimit = 0
    country=1
    ;Country=3Çѱ¹,1¹Ì±¹,2ÀϺ»,3´ë¸¸,4Áß±¹,5ű¹


    .../l2comm/l2comm.ini için....

    [LogD]
    address="0.0.0.0" logd için girdiğini ip adresini girin
    port=3999

    [World]
    WorldId=1

    [SQL]
    SQLExecLimit = 5000
    DiffBBSConn = 1
    SaveQsData=1
    BBSDBTimeOut=60
    DiffClanBBSConn=1
    SavePacketData=1


    [Setting]
    ExceptionMailing=false

    ../l2logd/l2logd.ini için

    [LogD]
    address=0.0.0.0 buraya kullandığınız ip adresini giriyorsunuz
    port=3999
    sendable=true

    [LogTable]
    Daily=1
    BCPFolder=1

    [Start]
    BCPInt=3600000
    ServerInt=3600000
    AutoBCP=0

    [World]
    WorldId=1

    [SQL]
    SQLExecLimit=5000
    PollingInterval=6000
    BCPThreadCount=5



    ../l2npc/l2npc.ini dosyası için....


    [server]
    address="0.0.0.0" Server IP adresi
    port=2002

    [CacheD]
    address="0.0.0.0" cache IP adresi
    port=2008

    [map]
    directory="map"

    [LogD]
    address="0.0.0.0" logd IP adresi
    port=3999


    [World]
    WorldId=1

    [Setting]
    ExceptionMailing = false
    MailServer=
    ExceptionMinidump = false
    LottoPresetReward=0
    LottoAnnounce="sun 20"


    .../l2server/l2server.ini için


    DisableStart=5
    DisableEnd=13

    [Report]
    Interval=600 ;minute

    [Setting]
    UserPathFind=true
    WorldCollision=false
    ExceptionMailing = false
    MailServer=0.0.0.0
    ExceptionMinidump = false
    IOBufferCount=50000
    ;check age (0:don't, 1:korean, default is 0)
    AgeCheckType=0
    AcceptEscapeCommand = true
    country=1
    ; Korea=0, USA=1, Japan=2, Taiwan=3, China=4, Thailand=5
    BOTLog = false
    BOTBlock = false
    gameguard=false
    gameguard_checkonly=false
    canrolldice=0
    reconnectAuth=1

    [FONTCHECK]
    fontcheck=0
    ; enable=1, disable=0
    filename=smallfont.gly

    [BBS]
    WriteLevel=10
    WorldNames=";¹ÙÃ÷;Áö±×Çϸ£Æ®;Ä«ÀÎ;¸®¿À³ª;¿¡¸®Ä«;°Å½ºÆ¾;µåºñ¾È´À;Èùµ¥¹ÌÆ®;Å׿Â;ÇÁ¶õÃ÷;·ç³ª;Ä«½ºÆ¼¿£;¾ÆÀ̸°;½ºÅ¸¸®½º;¼¼¸®¿¤;ÆäÀÌ»ş¸£;¿¡¸£ÈÖ³ª;¿¤¸®Å°¾Æ;½¬ÄË;½ºÅ©¶óÀ̵å;ÇÁ¸®Å°¿À½º;¿ÀÇʸ®¾Æ;»şÅ©µĞ;ŸÁöÇÁ;¾Æ¸®¾Æ;¿¡½º¿£;¿¤Ä«µğ¾Æ;À̾Ƴª;¼¼·¹½Å;Ÿ¸£Ä«ÀÌ;Ä«µğ¾Æ;·ÎÀÌ¿£"

    [L2COMM]
    Address="0.0.0.0" l2comm için ip adresinizi girin
    Port=2010
    Autoconnect=1
    Usesvr=1

    [BOT]
    block=1

    [NPCPOS]
    extra_mob=on
    medal=off
    event_gate=off
    heart_event=off
    letter_collector=off
    bak_event=off
    fire_event=off
    18age=off
    christmas=off
    start_weapon=off


    Evet configuration için ayarlarımız şimdilik bu dosyalar için bu kadar... Sıra geldi Database dosyalarına ..... Eğer yeterince bilginiz yoksa aşağıdaki bilgiler haricinde başka ayar yapmayın...



    Database scriptlerinden sadece 2 sinde ayar yapacaksınız....

    lin2comm.sql ve lin2world.sql dosyalarında şu satırları arayın ve şu şekilde değiştirin....


    set @conn_str = Server_ip_adresinin_ilk_üç_hanesi_' + @world_id + ''';''SQL_kullanıcı_adı'';'SQL_Kullanıcı_Parolası''


    (''sqloledb'', "Server_ip_adresi";''SQL_kullanıcı_adı'';''SQL_Parolası'','


    Eve şimdi bu dosyalarda da ayarlama bitti...

    Şimdi gelelim Bu dosyaları SQL de yerleştirmeye... Bunun için MSSQL 2005 Enterprise'ı tavsiye ediyorum.... Öncelikle Aşağıdaki databaseleri oluşturalım...

    lin2clancomm
    lin2comm
    lin2db
    lin2log
    lin2report
    lin2user
    lin2world
    petition

    Daha sonra her db dosyasını kendi içine yerleştirelim....

    Şimdi gelelim executable ODBC ayarlarına... Bunun için Administrator Tools (Yönetimsel Araçlar) Kısmından ODBC ye tıklayın... Daha sonra File DSN kısmından ekleye tıklayın....

    Sürücü için SQL Server seçmelisiniz... Bağlantı konumu için otomatik olarak kendi yerinie belirleyecektir o kısıma sadece database'in ismini yazıp geçin. Örneğin lin2clancomm için lin2clancomm yazabilirsiniz. Dikkat ileri seviye server bilginiz yoksa değiştirmeyin. Açıklama kısmına yine aynı şekilde lin2clancomm yazacaksınız... Daha sonra alt kısımda server bölümüne makinenizi göstereceksiniz. İleri diyerek devam edelim...
    Sonraki ekranda hangi türde bağlantı kurmak istediğinizi soran ekran gelecektir. Burada Windows Authentication veya SQL Server Authentication diye iki seçenek bulunur. Burada size uygun seçeneği seçin ve next ile devam edin...
    Sonraki ekranda Default Database Kaynağını değiştirmelisiniz. Biz ilk olarak lin2clancomm'u seçtiğimiz için bunu lin2clancomm olarak seçerek Next ile devam ediyoruz... Son ekranda SQL ile ilgili system mesajları ayarları mevcuttur bunu değiştirmeye gerek yok. Karar yine de sizin... Finishe tıkladığınızda artık Database için veri kaynağı bağlantısı kurmaya hazırsınız. Çıkan dialog penceresinde Test Data Source 'a tıklayarak bağlantıyı test edebilirsiniz. Eğer işleminiz başarıyla sonuçlanırsa OK 'ye tıklayarak işlemi bitirip sonra Database için yeni bir File DSN oluşturmaya geçin. Her Database için aynı işlemi yapacaksınız....

    Şimdi SQL serverımızda şunu yapmamız lazım.... L2server.ini de WorldName kısmına ne girmişseniz (default olarak Lineage2 dir) onu bi yere not edin ve lin2db database'i altında "server" isimli tabloyu bulun ve açın...

    Aşağıdaki bilgileri tabloya girin...

    ID: 1
    Name: Lineage2 (l2server.ini dosyasındaki worldname)
    ip: (.ini dosyalarındaki girdiğiniz l2server.exe ipsi veya ağ üzerindeki ip adresiniz)
    inner_ip: (Devip kısmında girdiğiniz ip adresi)
    age_limit:0 veya 1
    pk_flag:0 veya 1
    kind:0 veya 1
    port:7777
    region:Null olarak kalabilir...

    Evet bu bilgileri girdikten sonra burada işimiz bitmiştir.



    Şimdi ise Serverımızı çalıştırmaya geldi sıra....
    Server dosyalarını çalıştırma sırası

    l2logd.exe
    l2cached.exe
    l2authd.exe
    l2comm.exe
    l2server.exe
    l2npc.exe

    Bunları çalıştırdıktan sonra eğer sağlam kurulum yapmışsanız... sizden Databaselere bağlanmak için gerekli bilgileri isteyecektir dosyalar. Örnek olarak

    L2LogD.exe için

    File DB = lin2log
    login name = SQL accountu
    password = SQL parolası

    CacheD.exe

    File DB = lin2world
    login name = SQL accountu
    password = SQL parolası

    L2AuthD.exe

    File DSN = lin2db
    login name = SQL accountu
    password = SQL parolası

    PetitionD.exe

    Server = (local) veya Serverın direk ismini girebilirsiniz...
    login name = SQL accountu
    password = SQL parolası

    Database = petition

    Daha sonra
    Sizden l2authd.exe ve l2cached.exe dosyları keygen isteyecektir. Bu keygenler Ethernet kartlarının MAC adresleri (Fiziksel Adresleri ) baz alınarak üretilir.. Bunu öğrenmek için komut satırında iken ipconfig /all yazmanız yeterli olacaktır.... Ethernet kartı ile bilgiler ekrana yansıdıktan sonra istenen bilgileri çıkan ekrana girin.
    Daha sonra Server dosyalarını kapatıp tekrar açın. İşlemimiz bitmiştir. Serverınız kuruldu hayırlı olsun...

    Önemli bilgi (Windows Server sistemlerinin çeşitliliğine göre C:\boot.ini dosyasında değişiklik yapmanız gerekebilir. Eğer Windows 2003 64 Bit Server veya 32 bit Server kullanıyorsanız bu ayara gerek yok fakat Windows XP Professional 64 bit veya x86 OS kullanıyorsanız şu şekilde dosya içeriğini değiştirin...

    [boot loader]
    timeout=30
    default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
    [operating systems]
    multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /nodetect /3GB

    gibi....

    Bu şekilde devam edebilirsiniz...

    Test etmek için account alabilmek için ASP olmadan full yetki ile şu şekilde bi sorgu hazırlayıp lin2db dosyasında çalıştırın...



    INSERT INTO lin2db.dbo.ssn(ssn,name,email,job,phone,zip,addr_main,addr_etc,account_num)
    VALUES ('777','lineage2','mail@mail.com',0,'telphone','123456','','',1);


    INSERT INTO lin2db.dbo.user_account(account, pay_stat)
    VALUES ('root', 1);

    INSERT INTO lin2db.dbo.user_info(account,ssn,kind)
    VALUES ('root','777', 99);

    INSERT INTO lin2db.dbo.user_auth(account,password,quiz1,quiz2,answer1,answer2)
    VALUES ('root', CONVERT(binary, 0xb1be70e9a83f19192cb593935ec4e2e2), '', '', CONVERT(binary, ''), CONVERT(binary, ''));

    INSERT INTO lin2world.dbo.builder_account(account_name, account_id, default_builder)
    VALUES ('root', 1, 1);
    GO

    -- insert into petition.dbo.NCDBA7 values (1,'connection string',10000,30,'petition');
    -- read notes about PetitionD!!!
    -- GO




    Bu şekilde
    Kullanıcı adı : root
    Şifre: root
    olacaktır....


    Daha sonra Client içinde l2.ini dosyasını şu şekilde değiştirmelisiniz.


    [URL]
    Protocol=unreal
    ProtocolDescription=Unreal Protocol
    Name=Player
    Map=Index.unr
    LocalMap=Entry.unr
    Host=
    Portal=
    MapExt=unr
    EXEName=l2.exe
    SaveExt=usa
    Port=7777
    Class=LineageWarrior.MFighter
    ServerAddr= Serverınızın IP Adresi
    IsL2NetLogin=True
    IsL2Console=True
    IsL2Seamless=True
    IsL2Projector=True
    ISL2Mark=2
    ForceAspectRatio=False
    AspectRatio=1.334
    IsDefaultShaodw=False
    IsUnderWaterEffect=False
    IsUseCommand=True
    L2VersionCheck=false
    IsL2MemLog=False
    L2ThreadFilter=0
    L2TestServer=false
    EnablePurgeLevel=True
    SharedSky=True
    L2MaxPawnResourceLoad=1.0
    L2UseKeyCrypt=true
    L2UseReplayManager=true
    EnableSecondWindow=true

    [L2WaterEffect]
    ColorReference=(A=180,R=38,G=56,B=64,RR=150)
    EffectResolution=512

    [LanguageSet]
    Language=0

    [FontSet]
    ;Font=L2Font.Japan
    ;Glyph=Japan.gly
    Font=L2Font.gulim
    Glyph=gulim.gly

    [CharacterDisplay]
    Name=true
    Dist=1000

    [ClippingRange]
    PawnMax=3.0
    PawnMin=1.5
    AntiPortal=1.5
    Terrain=8.0
    StaticMesh=4.0
    Projector=0.2
    StaticMeshLod=5.0
    Pawn=2.0
    Actor=4.0

    [AutoLogOn]
    IsL2AutoLogOn=Ture
    L2ID=zodiac
    L2Passwd=zodiac
    L2Slot=7

    [FirstRun]
    FirstRun=2110

    [Engine.Engine]
    RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
    ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
    ;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
    AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
    ;AudioDevice=XboxAudio.XboxAudioSubsystem
    NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
    DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
    Console=Engine.Console
    DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
    Language=int
    GameEngine=Engine.GameEngine
    EditorEngine=Editor.EditorEngine
    GUIController=Engine.BaseGUIController
    ;DefaultGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
    ;DefaultServerGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
    DefaultGame=Engine.GameInfo
    DefaultServerGame=Engine.GameInfo
    ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
    ;ViewportManager=XboxDrv.XboxClient
    ;ViewportManager=SDLDrv.SDLClient
    Render=Render.Render
    Input=Engine.Input
    Canvas=Engine.Canvas
    DefaultPlayerController=Engine.LineagePlayerController
    L2NetHandler=Engine.NetHandler
    L2Console=NWindow.ConsoleWnd
    L2Font=NWindow.L2Font

    [Core.System]
    PurgeCacheDays=30
    SavePath=../Save
    CachePath=../Cache
    CacheExt=.uxx
    Paths=../System/*.u
    Paths=../StaticMeshes/*.usx
    Paths=../Textures/*.utx
    Paths=../Sounds/*.uax
    Paths=../Voice/*.uax
    Paths=../Maps/*.unr
    ;Paths=../Music/*.umx
    Paths=../Animations/*.ukx
    Paths=../SysTextures/*.utx
    Paths=../Animations/*.usk
    Paths=../Saves/*.uvx
    Suppress=DevLoad
    Suppress=DevSave
    Suppress=DevNetTraffic
    Suppress=DevGarbage
    Suppress=DevKill
    Suppress=DevReplace
    Suppress=DevCompile
    Suppress=DevBind
    Suppress=DevBsp

    [Engine.GameEngine]
    CacheSizeMegs=32
    UseSound=True
    ;ServerActors=IpDrv.UdpBeacon
    ;ServerActors=IpServer.UdpServerQuery
    ;ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=unreal.epicgames.com MasterServerPort=27900
    ;ServerActors=UWeb.WebServer
    ServerPackages=AmbientCreatures
    ;ServerPackages=WarEffects
    ;ServerPackages=Decorations
    ServerPackages=GamePlay
    ServerPackages=UnrealGame
    ;ServerPackages=WarfareGame
    ;ServerPackages=WarClassLight
    ;ServerPackages=WarClassHeavy
    ;ServerPackages=WarClassMisc
    ;ServerPackages=Pickups

    [WinDrv.WindowsClient]
    WindowedViewportX=640
    WindowedViewportY=480
    FullscreenViewportX=1024
    FullscreenViewportY=768
    MenuViewportX=640
    MenuViewportY=480
    Brightness=0.800000
    Contrast=0.700000
    Gamma=0.800000
    UseJoystick=True
    CaptureMouse=True
    StartupFullscreen=True
    UseWindowFrame=True
    ScreenFlashes=True
    NoLighting=False
    MinDesiredFrameRate=35.000000
    Decals=True
    Coronas=True
    DecoLayers=True
    Projectors=True
    NoDynamicLights=False
    ReportDynamicUploads=False
    TextureDetailInterface=Higher
    TextureDetailTerrain=Higher
    TextureDetailWeaponSkin=Higher
    TextureDetailPlayerSkin=Higher
    TextureDetailWorld=Higher
    TextureDetailRenderMap=Higher
    TextureDetailLightmap=Higher
    NoFractalAnim=False
    ScaleHUDX=0.0

    [SDLDrv.SDLClient]
    WindowedViewportX=640
    WindowedViewportY=480
    FullscreenViewportX=800
    FullscreenViewportY=600
    MenuViewportX=640
    MenuViewportY=480
    Brightness=0.800000
    Contrast=0.700000
    Gamma=0.800000
    UseJoystick=True
    JoystickNumber=0
    IgnoreHat=False
    JoystickHatNumber=0
    CaptureMouse=True
    StartupFullscreen=True
    ScreenFlashes=True
    NoLighting=False
    MinDesiredFrameRate=35.000000
    Decals=True
    Coronas=True
    DecoLayers=True
    Projectors=True
    NoDynamicLights=False
    ReportDynamicUploads=False
    TextureDetailInterface=Normal
    TextureDetailTerrain=Normal
    TextureDetailWeaponSkin=Normal
    TextureDetailPlayerSkin=Normal
    TextureDetailWorld=Normal
    TextureDetailRenderMap=Normal
    TextureDetailLightmap=UltraHigh
    NoFractalAnim=False

    [Engine.Player]
    ConfiguredInternetSpeed=10000
    ConfiguredLanSpeed=20000

    [ALAudio.ALAudioSubsystem]
    UseEAX=False
    Use3DSound=False
    UseDefaultDriver=True
    CompatibilityMode=False
    UsePrecache=True
    ReverseStereo=false
    Channels=32
    MusicVolume=0.1
    AmbientVolume=1.0
    SoundVolume=1.0
    DopplerFactor=1.0
    Rolloff=0.5
    TimeBetweenHWUpdates=15
    DisablePitch=False
    LowQualitySound=False

    [IpDrv.TcpNetDriver]
    AllowDownloads=True
    ConnectionTimeout=15.0
    InitialConnectTimeout=500.0
    AckTimeout=1.0
    KeepAliveTime=0.2
    MaxClientRate=20000
    SimLatency=0
    RelevantTimeout=5.0
    SpawnPrioritySeconds=1.0
    ServerTravelPause=4.0
    NetServerMaxTickRate=20
    LanServerMaxTickRate=35
    DownloadManagers=IpDrv.HTTPDownload
    DownloadManagers=Engine.ChannelDownload

    [IpDrv.HTTPDownload]
    RedirectToURL=
    ProxyServerHost=
    ProxyServerPort=3128
    UseCompression=True

    [Engine.DemoRecDriver]
    DemoSpectatorClass=Warriors.CHSpectator
    MaxClientRate=25000
    ConnectionTimeout=15.0
    InitialConnectTimeout=500.0
    AckTimeout=1.0
    KeepAliveTime=1.0
    SimLatency=0
    RelevantTimeout=5.0
    SpawnPrioritySeconds=1.0
    ServerTravelPause=4.0
    NetServerMaxTickRate=60
    LanServerMaxTickRate=60

    [Engine.GameReplicationInfo]
    ServerName=Another Unreal Server
    ShortName=Unreal Server

    [IpDrv.TcpipConnection]
    SimPacketLoss=0
    SimLatency=0

    [IpServer.UdpServerQuery]
    GameName=ut

    [IpDrv.UdpBeacon]
    DoBeacon=True
    BeaconTime=0.50
    BeaconTimeout=5.0
    BeaconProduct=ut

    [XboxDrv.XboxClient]
    TextureDetail=Medium
    SkinDetail=Medium
    LightmapDetail=High
    TextureMinLOD=6
    TextureMaxLOD=9
    Brightness=0.8
    Contrast=0.7
    Gamma=0.8
    NoFractalAnim=True

    [XBoxAudio.XBoxAudioSubsystem]
    ReverseStereo=False
    Channels=32
    MusicVolume=1.0
    SoundVolume=1.0
    AmbientFactor=1.0
    UsePrecache=True

    [D3DDrv.D3DRenderDevice]
    DetailTextures=True
    HighDetailActors=True
    SuperHighDetailActors=True
    UsePrecaching=True
    UseTrilinear=True
    AdapterNumber=-1
    ReduceMouseLag=True
    UseTripleBuffering=False
    UseHardwareTL=True
    UseHardwareVS=True
    UseCubemaps=True
    DesiredRefreshRate=75
    UseCompressedLightmaps=True
    UseStencil=False
    Use16bit=False
    Use16bitTextures=False
    MaxPixelShaderVersion=255
    UseVSync=False
    LevelOfAnisotropy=1
    DetailTexMipBias=0.8
    DefaultTexMipBias=-0.5
    UseNPatches=False
    TesselationFactor=1.0
    CheckForOverflow=False

    [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
    DetailTextures=True
    HighDetailActors=True
    SuperHighDetailActors=True
    UsePrecaching=True
    UseCompressedLightmaps=True
    UseTrilinear=True
    UseStencil=False
    MaxTextureUnits=8
    VARSize=32
    ReduceMouseLag=False

    [Engine.NullRenderDevice]
    DetailTextures=True
    HighDetailActors=True
    SuperHighDetailActors=True
    UsePrecaching=True
    UseCompressedLightmaps=True
    UseStencil=False

    [Editor.EditorEngine]
    UseSound=True
    CacheSizeMegs=32
    GridEnabled=True
    SnapVertices=False
    SnapDistance=10.000000
    GridSize=(X=16.000000,Y=16.000000,Z=16.000000)
    RotGridEnabled=True
    RotGridSize=(Pitch=1024,Yaw=1024,Roll=1024)
    GameCommandLine=-log
    FovAngleDegrees=90.000000
    GodMode=True
    AutoSave=True
    AutoSaveTimeMinutes=5
    AutoSaveIndex=6
    UseAxisIndicator=True
    MatineeCurveDetail=0.1
    LoadEntirePackageWhenSaving=0
    EditPackages=Core
    EditPackages=Engine
    EditPackages=Fire
    EditPackages=Editor
    EditPackages=UWindow
    EditPackages=UnrealEd
    EditPackages=IpDrv
    EditPackages=GamePlay
    EditPackages=LineageEffect
    EditPackages=LineageWarrior
    EditPackages=LineageNpc
    EditPackages=LineageMonster
    EditPackages=LineageMonster2
    EditPackages=LineageVehicle
    EditPackages=LineageDeco
    EditPackages=LineageEnv
    EditPackages=UDebugMenu
    ;EditPackages=WarEffects
    ;EditPackages=Decorations
    ;EditPackages=WarfareGame
    ;EditPackages=IHVDemoContent
    ;EditPackages=Pickups
    ;EditPackages=WarClassLight
    ;EditPackages=WarClassHeavy
    ;EditPackages=WarClassMisc
    ;EditPackages=AmbientCreatures
    ;EditPackages=Vehicles
    ;EditPackages=UPreview

    [UMenu.UnrealConsole]
    RootWindow=UMenu.UMenuRootWindow
    UWindowKey=IK_Esc
    ShowDesktop=True

    [UMenu.UMenuMenuBar]
    ShowHelp=True
    GameUMenuDefault=UTMenu.UTGameMenu
    MultiplayerUMenuDefault=UTMenu.UTMultiplayerMenu
    OptionsUMenuDefault=UTMenu.UTOptionsMenu

    [Engine.GameInfo]
    bLowGore=False
    bVeryLowGore=False

    [UWeb.WebServer]
    ;Applications[0]=UTServerAdmin.UTServerAdmin
    ;ApplicationPaths[0]=/ServerAdmin
    ;Applications[1]=UTServerAdmin.UTImageServer
    ;ApplicationPaths[1]=/images
    DefaultApplication=0
    bEnabled=False

    [Engine.LevelInfo]
    PhysicsDetailLevel=PDL_Medium

    [Engine.Console]
    ConsoleKey=9

    [WindowPositions]
    GameLog=(X=0,Y=0,XL=512,YL=256)




    İyi oyunlar.....


    GUNESAHMET

    Tek hayalim bir gün Türkiye'deki bütün ownerların birleşip görülmemiş bir Lineage 2 Serverı yapmaları....




    oha bu ney yaw.




  • arkadaşlar bende lineage 2 ilk sürümü var ve offline oynuyorum şimdi de lineage 2 c4 inndirdim
    fakat bunu offline oynuyamıyorum offline oynamanın bir yolu varmı? varsa resimli anlatım olarak verebilirmisiniz kurulum dahil ? internet baglantım yok evde !!! çok teşşekkür ederim ..
  • lineage2 c4 offline oynanamaz online bir oyundur snn ddgn sacma bisi :D botlarlami pwp yapcan?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.