Şimdi Ara

kodlama isini nasil daha iyi ogrenebilirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar merhaba bir kac gundur unity ile ugrasiyorum. ben nedense bu kod isini cozemedim. İnernetteki videolara falan bakiyorum ne ise yaradiklarini anliyorum ama kendi basima yazacak kadar degil. Yani ben bu kod isini tamamen algoritmasini ben kurarak nasil yapabilirim. okulda c# goruyoruz orneklerle yaparak hangi kodun nasil kullanildigini ne ise yaradigni anliyorum. ama burada nedense anlamiyorum. Bildiginiz guzel bir kaynak varmi? Siz nasil anladiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoxyDogy -- 12 Nisan 2014; 12:04:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Anlamamanin sebebi su anda gerekli egitimi almamis olman ve sektorde deneyimin olmamasi.

    Su sekilde yonlendirebilirim;
    1. C# yalayip yut
    - Herseyini ogren, gerekirse bastan calis, ref, out, virtual, sealed, loops, collections, parameter, delegates, events, exceptions vsvs... herseyi cok iyi derecede ogren
    - Basit programlar yaz HesapMakinesi, Cok basit text tabanli oyunlar, 3-4 tane yaz ve sakla bunlari

    2. OOP - Object Oriented Programming konseptlerini cok iyi ogren
    - Polymor.., Encapsulation, Inheritance, vsvs... cok uzun sure calis, nedir bunlar, niye varlar, ne ise yararlar, kullanmasam olur mu, neden kullaniyim ki ? Herseyini arastir
    - 1. Asamada yaptigin programlari birde OOP standartlarinda uygula bakalim nasil olucak ?

    3. Design Patterns
    - Ayrintili sekilde oku ve deneyerek gor, nedir bunlar, niye varlar ? projerlerde nasil isime yararlar acaba ? Amaclari cidden nedir ? Hepsini ogren
    - 1 ve 2 nci asamada yaptigin programlari birde Design Pattern konsepteri ile ugyula bakalim (C# + OOP + DP) nasil olucak ? ne kazandiracak ? ise yarar seyler mi ?


    Bu 3 asamayi halledersen (Nerden baksan tam kivama gelmen 3-4 ayini alabilir), Neyi nerde nasil ne zaman kullanacagini bir bakista anlarsin. Su an icin Unity i unut, oncelike bir yazilim nasil yazilir ogrenmen lazim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moribito -- 12 Nisan 2014; 14:18:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moribito

    Anlamamanin sebebi su anda gerekli egitimi almamis olman ve sektorde deneyimin olmamasi.

    Su sekilde yonlendirebilirim;
    1. C# yalayip yut
    - Herseyini ogren, gerekirse bastan calis, ref, out, virtual, sealed, loops, collections, parameter, delegates, events, exceptions vsvs... herseyi cok iyi derecede ogren
    - Basit programlar yaz HesapMakinesi, Cok basit text tabanli oyunlar, 3-4 tane yaz ve sakla bunlari

    2. OOP - Object Oriented Programming konseptlerini cok iyi ogren
    - Polymor.., Encapsulation, Inheritance, vsvs... cok uzun sure calis, nedir bunlar, niye varlar, ne ise yararlar, kullanmasam olur mu, neden kullaniyim ki ? Herseyini arastir
    - 1. Asamada yaptigin programlari birde OOP standartlarinda uygula bakalim nasil olucak ?

    3. Design Patterns
    - Ayrintili sekilde oku ve deneyerek gor, nedir bunlar, niye varlar ? projerlerde nasil isime yararlar acaba ? Amaclari cidden nedir ? Hepsini ogren
    - 1 ve 2 nci asamada yaptigin programlari birde Design Pattern konsepteri ile ugyula bakalim (C# + OOP + DP) nasil olucak ? ne kazandiracak ? ise yarar seyler mi ?


    Bu 3 asamayi halledersen (Nerden baksan tam kivama gelmen 3-4 ayini alabilir), Neyi nerde nasil ne zaman kullanacagini bir bakista anlarsin. Su an icin Unity i unut, oncelike bir yazilim nasil yazilir ogrenmen lazim.

    Hocam 1.dediğinizi zaten okulda yapıyoruz ufak programcıklar yazıyor c# la ama 2 ve 3 e bakacam araştırayım. Saolun verdiğiniz bilgiler için. Benim sorunum kütüphaneyi öğrenmekti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moribito

    Anlamamanin sebebi su anda gerekli egitimi almamis olman ve sektorde deneyimin olmamasi.

    Su sekilde yonlendirebilirim;
    1. C# yalayip yut
    - Herseyini ogren, gerekirse bastan calis, ref, out, virtual, sealed, loops, collections, parameter, delegates, events, exceptions vsvs... herseyi cok iyi derecede ogren
    - Basit programlar yaz HesapMakinesi, Cok basit text tabanli oyunlar, 3-4 tane yaz ve sakla bunlari

    2. OOP - Object Oriented Programming konseptlerini cok iyi ogren
    - Polymor.., Encapsulation, Inheritance, vsvs... cok uzun sure calis, nedir bunlar, niye varlar, ne ise yararlar, kullanmasam olur mu, neden kullaniyim ki ? Herseyini arastir
    - 1. Asamada yaptigin programlari birde OOP standartlarinda uygula bakalim nasil olucak ?

    3. Design Patterns
    - Ayrintili sekilde oku ve deneyerek gor, nedir bunlar, niye varlar ? projerlerde nasil isime yararlar acaba ? Amaclari cidden nedir ? Hepsini ogren
    - 1 ve 2 nci asamada yaptigin programlari birde Design Pattern konsepteri ile ugyula bakalim (C# + OOP + DP) nasil olucak ? ne kazandiracak ? ise yarar seyler mi ?


    Bu 3 asamayi halledersen (Nerden baksan tam kivama gelmen 3-4 ayini alabilir), Neyi nerde nasil ne zaman kullanacagini bir bakista anlarsin. Su an icin Unity i unut, oncelike bir yazilim nasil yazilir ogrenmen lazim.

    Hocam geçmişimi karıştırayım dedim, ben o dönem oop veya design patterns falan bilmiyordum, başlar başlamaz çok doğru bir yol göstermişsiniz. Sağ olun var olun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.