Şimdi Ara

Dota 2 Tower Agro Mekanikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
1.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba

    Bu konuyu yazmamdaki sebep 4.5-6 k aralıgındaki oyuncuların dahi bu mekaniğe tam olarak hakim olmadıgını düşünmemdir.
    Daha önceden yazmış oldugum mmr sistemi püf noktalarına buradan : http://forum.donanimhaber.com/m_95961850/tm.htm
    Hit-move hakkında yazmış oldugum yazıya da buradan : http://forum.donanimhaber.com/m_96028490/tm.htm ulaaşbilirsiniz.

    Tower agro mekanikleri neden bu kadar önemlidir biraz bundan bahsetmek istiyorum.

    - Kule altı dive atacaksanız ölmemek için bilmek zorundasınız.
    - Kuleden damage yemeden kuleyi sürekli haraslamak istiyosanız bilmek zorundasınız.
    - Takım arkadaşınız acımadan vuran kuleye nanik çekip biraz da bana vur demek için bilmek zorundasınız.
    vbvb işte

    Gelelim mekaniklere kule öncelikle kime vurmayı tercih ediyo madde madde yazalım

    1-) Kule kendi ile aynı takımdan olan heroya vuran ünitelerden kendine en yakın olana vurur.
    2-) Kule kendine vuran ünitelerden kendine en yakın olana vurur.
    3-) Kule kendi ile aynı takımdan olan herhangi bir üniteye vuran ünitelerden kendisine en yakın olana vurur.
    4-) Kendisine en yakın crepe vurur.
    5-) Kendisine en yakın heroya vurur.
    6-) Kendisine en yakın mancınıga vurur.


    Ayrıca agro mekaniğinin 500 rangesi ve 2 saniye cd si fakat kulenin 700 rangesi vardır yani

    Eğer 500 range içerisinde kule başkasına atack yaparken karşı takımın herosuna vurup 2 saniye dolmadan tekrar agro verirseniz kule size dönmez.Ama 500 ile 700 range arasında adama vursanız dahi kule size dönmeyecktir.
    Yani eğer kule dibinde rakip haraslamak istiyosanız

    1-) Adama vurun
    2-) 2 saniyelik cooldown başladı yani kule 2 saniye sonra size vurmaya başlayacak.
    3-) Kendi crebinize vuruyo gibi yapın.
    4-) Bunu sürekli tekrarlayın.


    Unutmayın 2 saniye tam süredir yani kule atak yapmanızdan tam 2 saniye sonra size vurmaya başlayacak.

    Şimdi bu çok expert gibi gelebilir size ama mesela bir tane de örnek video atayım dendinin bu agro yüzünden yedigi sopaya dair :https://www.youtube.com/watch?v=plCcIIhhMLs

    Bir de kule ne zaman attack değiştirir onun algoritması var:

    1-) Hedef aldığı ünite ölünce (cd=0)
    2-) Düşman crep ya da hero kendi takımından bi üniteye saldırırsa (cd=2)
    3-) Vurduğu crep veya hero deny atarsa veya atmaya calısırsa kule yukarıda yazdıgım algoritmaya göre yeni hedefini seçer (cd=2)
    4-) Hedef kulenin range sinden cıkarsa.


    Sanırım bu kadar yeterli arkadaslar eğer sormak istediginiz veya ekleme yapmak istediginiz bir yer olursa bana yazarsınız. İyi oyunlar herkese



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MubabasH -- 12 Kasım 2015; 14:23:39 >







  • Guzel paylasim.. benimde tek bildigim 'adama vur, 2 sn icinde kendi crebine atakla' ydi.. diger bilgileri cozmus oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda görmek istediğim konular bu gibi konular işte. Aggro öğrenmek (hem creep hem tower) laningi çok değiştiren bir olay. Yazı için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.