Şimdi Ara

Diana Rehberi [Jungle]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
2
Favori
3.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • DIANA - Scorn of the Moon
     Diana Rehberi [Jungle]

    Merhaba arkadaşlar size kendim kullandığım Diana orman rehberini olabildiğince ayrıntılı bir şekilde anlatacağım.
    Öncelikle Diana en sevdiğim başlıca şampiyonlardan biridir. Ranked'da çok tecrübem olmamasına rağmen normal oyunda onlarca kez oynadım.
    Ayrıca Diana'nın ormanda, orta koridorda olduğundan daha güçlü olduğunu düşünüyorum.

    Neden Diana orta koridorda oynanmaz:
    •Diana kaçış mekanizması olmayan melee bir şampiyon.
    •Mana değerleri yüksek mavi güçlendirmeye çok ihtiyacı var.
    •Ultisi olmadan düşmanın yakınına giremiyor.
    •Lich Boğan nerf'ünden dolayı güncel şampiyonların iyice gerisinde kaldı.

    Neden Diana ormanda oynanmalı:
    •Skill set'i orman kamplarını canı azalmadan temizlemekte çok iyi.
    •Elinin altında olan bir mavi güçlendirmesi var.
    •Double buff ile çok fazla hasar verebiliyor.
    •Ultisi açıldıktan sonra çoğu baskını başarılı oluyor.

    RÜNLER
     Diana Rehberi [Jungle]

    KABİLİYETLER
     Diana Rehberi [Jungle]

    Eşya İpuçları:
    •Eğer oyun başında skor alamadıysanız Tin Taşı ve Sürat Çizmesi almalısınız.
    •Eğer oyun başında skor aldıysanız ve 1600+ goldunuz varsa Aşırı Büyük Sopa, 1000-1500 gold arası goldunuz varsa Hayalet İfrit'in Ruhu'nu tamamlamaya çalışın.
    •Sırasıyla oyun sonu eşyaları: Hayalet İfrit'in Ruhu → Sihirbaz Pabuçları → Kumsaati → Rabadon → Karşıya Göre Randuin ya da Banshee → Son eşya ise oyuncunun durumuna göre değişiklik gösterebilir. İsterse Lich Boğan, isterse Hiçlik Değneği, isterse bir defansif eşya daha çıkabilir.

    Oyun İpuçları:
    •Kırmızı güçlendirmeden başlamanızı öneririm. Çünkü Mavi güçlendirmeyi sonradan alırsanız mavi güçlendirmeyi oyun içinde daha uzun süre kullanabilirsiniz. Eğer mavi güçlendirmeden başlarsanız siz kırmızı güçlendirmeye gidene kadar süresinin neredeyse yarısı harcanmış olucak. Diana'nın mavi güçlendirmeye daha çok ihtiyacı var.
    •Oyun başında yaptığınız bir baskının başarılı olması için Sıçra kullanmanız gerekebilir. Ama kulesine yakın olan bir düşmana Sıçra kullanmayın, kolaylıkla kaçar. Sadece skor çıkacağını düşündüğünüz zaman Sıçra kullanın.
    •Eğer koridorlarda baskın yapılabilecek bir durum yoksa orta koridora yakın durun çünkü yüksek ihtimal karşı ormancı oraya gidecektir ve zamanlamayı ayarlarsanız güzel bir counter-gank yapabilirsiniz. Ancak çok uzun süre de beklemeyin. Diana level olarak geride kalmamalı, 2. çıkan güçlendirmeyi aldığınızda kesinlikle 6 olmanız lazım. Olamadıysanız bir yerde hata yapmışsınız demektir.
    •Diana'nın E yeteneği ne kadar basit ve işlevsiz gözüksede çok işe yarayabilir doğru zamanlamayla. E yeteneği ile Corki'nin atlamasını, Tristana'nın zıplamasını, hatta Lee Sin'in ikinci Q'sunu bile counterlayabilirsiniz. Ayrıca Diana'nın E'si Yusuo'nun utisini tetikliyor, ancak Yasuo'nun çok hızlı olması gerek
    •Hayalet İfrit'in Ruhu'nu rushlamanızı öneririm. Çünkü ne kadar erken bitirirseniz stack'leri o kadar çabuk biter. Eşyanın pasifi sayesinde de orman yaratıklarını temizlerken manası neredeyse hiç azalmıyor.
    •Diana ile takım savaşı başlatabilirsiniz ama kesinlikle Zhonya'nız olması lazım. Diana ile kalabalık bir gruba Q tutturup R ile içlerine giriceksiniz ve E yeteneğinizi kullanıp hepsini yavaşlatıcaksınız, ardından Zhonya basıp kendinizi güvene alıcaksınız ve takımınızın da arkanızdan gelmesini bekliceksiniz. Neredeyse bütün takım savaşlarını bu şekilde başlatırım ve genellikle kazanırız.
    •Son bir hatırlatma; Diana kesinlikle ormanda oynamak için en iyi seçenek değil. Ancak bu güçsüz demek anlamına gelmiyor. Sadece şu an metadaki ormancı şampiyonlara göre oynaması çok zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KatilKarpuz -- 27 Ekim 2014; 13:31:41 >







  • Evet mantıklı olabilir diana ama fiddle ormancı dianadan çok daha fazla popüler ve daha aktif oynanabiliyor. Diana ormancıyı göz kapalı seçmek yerine, dikkatli davranıp ne yapıp ne yapamayacağını düşünerek almakta fayda var. Ama rehberin güzel olmuş eline sağlık.
  • quote:

    Mana değerleri yüksek mavi güçlendirmeye çok ihtiyacı var.

    E zaten ilk maviyi ormancı alıyor sonrasını mide bırakıyor.


    quote:

    Ultisi olmadan düşmanın yakınına giremiyor.

    Midde 6 olmak ormanda 6 olmaktan daha kolay.


    quote:

    Lich Boğan nerf'ünden dolayı güncel şampiyonların iyice gerisinde kaldı.

    Şurda build sorsan 3 5 tane farklı build çıkar Diana'ya.
    Ve ben kendi buildimde hemen hemen hiç lich boğan kullanmadım ve mainimdi, çok da kolay snowball'a bağlardım.
    Lich Boğan nerfi değil şampiyonun kendisine atılan nerf bitirdi onu.

    quote:

    Skill set'i orman kamplarını canı azalmadan temizlemekte çok iyi.


    Denemedim ama bir tane kalkanı var diye mi kolay kamp temizliyor? Pasifi deme earlyde pasifinin vuracağı derğerden fazlasını ad junglerlar basic attakla vururlar zaten.
    Dediğim gibi denemedim ama sanmıyorum Diana'nın earlyde kolay jungle döneceğini.
    Ha 6 dan sonra rahat döner can azalmadan ona birşey demem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IraArel -- 27 Ekim 2014; 13:44:20 >




  • Eline sağlık güzel rehber. Deneyeceğim.
  • Skillseti ile kolay dönüyor demişin ama diğer ormancılar gank için pozisyon alırken, senin ormanoını wardlarken sen kırmızı kesiyor oluyorsun. Ancak karşında malphite olacak da öyle eşit çıkacaksınız jungledan.
    Mavi buffda haklısın istersen alırsın hepsini midlanerın ragequit atmayacak ama.
    Bunların dışında bana kalırsa 6dan sonra düellolarda güçlü bi.karakter ama 6dan önce amumu bile kesebilir dianayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IraArel kullanıcısına yanıt
    Düzeltmeme izin ver. Bende Diana'yi midde cok denemedim. Main'im jungle oldugu icin jungle oynadim, o gün bugündür jungle oynarım. Senin dediklerin de doğru. Midde 6 olmak daha kolaydır ama midde Diana ile kill almak çok kolay değildir bence. Oynayana göre de değişir tabii ki. Ama ben jungle dönerken cok zorlanmıyorum. Iki güçlendirmeyi de aldığımda 2 can potum hala cepte oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cheddar Bob kullanıcısına yanıt
    Dediklerinin hiç birine katılmıyorum. Metadaki ormancılarla ayni hızda kesiyor Diana. Deneyip kendin de görmelisin.

    Eğer çok ihtiyacı varsa veririm mavi güçlendirmeyi, zaten Tin Taşı'nin pasifi sayesinde manasını kolayca geri kazanabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KatilKarpuz -- 27 Ekim 2014; 13:58:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kırmızıları attack speed yapıp arada ki farkı kendi gözlerinle görebilirsin , kesinlikle çok daha viable . En azından early de kamp temizlerken çok daha işine yarar .
  • En başta bende aynı şeyi düşünüp saldırı hızı ekledim. Ancak Diana'nın cok vuran yeteneği pasifi değil Q-R kombosu. Oyun başında cok etkili ama late game'de degeri azalıyor. Farma yönelik oynayacağımda kullanıyorum. Guzel tespit bu arada tebrik ederim. Runlerden anlıyorsunuz Çoğu insan streamerlardan bakarak yapar rünlerini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KatilKarpuz

    En başta bende aynı şeyi düşünüp saldırı hızı ekledim. Ancak Diana'nın cok vuran yeteneği pasifi değil Q-R kombosu. Oyun başında cok etkili ama late game'de degeri azalıyor. Farma yönelik oynayacağımda kullanıyorum. Guzel tespit bu arada tebrik ederim. Runlerden anlıyorsunuz Çoğu insan streamerlardan bakarak yapar rünlerini.

    diana jungle'ı bende çok uzun süre oynadım ama yediği nerflerden sonra gücünü kaybettiğini düşünüp bir daha oynamadım . Lakin benim kast ettiğim şey early de daha çabuk 6 olabilmek . Çünkü 6 olmadığı sürece ww den farksız gank atıyor daha doğrusu atamıyor . Eğer kırmızılar as olursa kesinlikle 2. blue'yu almadan 6 olabiliyorsun , bu saye de her maçta red'i alıp mide gank attım . Genelde rakip jungler blue'yu mide bırakıp red'e yönelip 6 olmaya çalışırken sen red'i alıp 6 olup direk mid'e gank atabiliyorsun . Hem countergank de yemiyorsun , temiz gank .


    Aksine attack speed runleri late de de inanılmaz güç veriyor diana'ya . Göz ardı edilemez bir pasif damage'si var .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kataffaz -- 27 Ekim 2014; 14:25:01 >




  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.