Şimdi Ara

DeBuFFer nedir? Bufferin Oyundaki Yarari Nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • DEBUFFER NE SÖLİYEM KARŞINDA İSTEDİGİN KADAR GÜÇLÜ BİRİSİ OLSUN 45 TE AÇILAN Bİ BÜYÜ VAR O ACAYİP BİŞİ İSMİNİ UNUTTUM AMAONU AT DÜŞMANIN BUFFINI SWİFT İNİ VE %20 CANINI GÖTÜRÜR CZ DE HEMEN TOWN ÇEKİO MİLLET DEBUFF I YİYİNCE
    LVL:62 MAGE
    SERVER:DİEZ
    ELMORAD
    FLAME




  • HELE DEBUFFER LARIN 60 LVL DAMI NE ALAN LA DEBUFF ATMA AÇILIYO ÇOK YEDİM BEN




  • 62 lvl debuffer le parazite peşine de tournement atcan sonra cz de karşıdaki adam town yapmazsa yarıldı
  • amilda bende diezde ve el moradım lwl ım 50 bırlıkte partı yapalım mı?? bir ara ama su anda hiç oyuna gıremıyom current zone falan dıyor üf ya
  • alan debuff 57'de çıkıyo :P
    ve hoş yazı abi tbr
  • prob çok güzel yazmışsın tebrikler verdiğin bilgiler çok işime yaradı saol
  • Bende bu konuyla ılgılı baslık acıcaktım bunu buldum. Tesekkurler.
  • prob saol çok güzel olmuş
  • sadece buff kısmında bir hata var lvl 54'de açılıyor 1200 buff..onun dışında gerçekten güzel bir çalışma
  • prob manyak yazmışsın insanın içinden 1 levelden priest açmak geliyo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABORRR

    prob manyak yazmışsın insanın içinden 1 levelden priest açmak geliyo

    +1
  • priest çok sıkıcı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: prob



    BAK KARDEŞ SORDUĞUN SORUYU "SORU VE CEVAP" ŞEKLİNDE CEAPLANDIRIRSAM DAHA ANLAŞILIR OLABİLİR DİYE DÜŞÜNDÜM VE ALTA SIRALADIM;

    1-PRİEST NEDİR?
    -PARTİ VE KLAN ARKADAŞLARINA KENDİ DE DAHİL OLMAK ÜZERE BUFF,AC,HEAL,CURE,STR VEREREK ONLARI VE KENDİNİ DAHA İYİ DEĞERLERE(HP,DEFANS VE ATAK OLARAK) ULAŞTIRAN KAREKTERDİR.

    2-PRİEST OLMAK İYİMİDİR?
    -HER OYUNCUNUN PRİESTTE İHTİYACI OLDUĞUNDAN ÇOK KOLAY PARTİ BULUR VE LVL KASARSIN FAKAT İNSANLAR NANKÖR OLDUKLARINDAN ALDIKLARI BUFF VE HEAL'İN DEĞERİNİ BİLMEZLER VE ZAMAN ZAMAN DİĞER PRİESTLERİN ARASINDA PARTİ BULMAKTA ZORLANABİLİRSİN.
    İŞİN PARTİ BULMA KISMI BÖYLE FAKAT OYUNDA SADECE ARKADAŞLARA YARDIM ETMEK İNSANA BİR YERE KADAR ZEVK VERİYOR.YANİ ONLAR ÇATIR ÇATIR KESERKEN SEN SADECE BAKABİLİORSUN(GERÇİ SEN OLMASAN ONLAR ÖÖÖLE ÇATIR ÇATIR BİRAZ ZOR KESER AMA KİMSE BU DURUMU ÖNEMSEMEZ KESEN HERZAMAN İÇİN KESENDİR YANE :p )
    TEK BAŞINA BİR ŞEYLER YAPAMAZSIN HERZAMAN BAŞKA KAREKTERLERLE TAKILMAK ZORUNDA OLURSUN

    BURDA BİR İSTİSNAİ DURUMUDA YAZMALIYIM; PAPER YADA BATTEL PRİESTLER. ONLARA SONRA DEĞİNECEM.ONLAR KENDİ BAŞLARINA TAKILABİLİR VEDE ÇOK ETKİLİ ATAKLAR YAPABİLİRLER.

    3-BUFF,HEAL,AC... V.B. NEDİR?

    BUFF:AURA SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUNUN HP' DEĞERİNİ ARTTIRIR.
    LVL'E GÖRE SIRALAMA:
    15-------> 120
    24-------> 240
    33-------> 480
    42------->960
    54------->UNDYING (VERDİĞİN OYUNCUNUN HP'TİNİ %60 ARTTIRIR.HP'Sİ 2500'ÜN ÜZERİNDE OLANLARDA KULLANILIR)
    55-------> 1200
    57-------> 1500
    57. LVL DEN SONRA AÇILACAK BUFF SKİLL'İ KALMAZ.ANCAK MASTER SKİLL'LERDE 300 AC BULUNMAKTA.(AC DE AURA GURUBU SKİLL'İ OLDUĞUNDAN YAZDIM)

    A.C.:AURA SKİLL GRUBUNDA YER ALIR, OYUNCUNUN DEF(DEFANS) DEĞERİNİ ARTTIRIR.
    LVL'E GÖRE SIRALAMA:
    3----->20
    12---->40
    21---->80
    30---->120
    39---->160
    51---->200
    VE MASTER SKİLL'DE 300 OLARAK SIRALANIR.

    MİND:AURA SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUYA MAGIC ATAKLARA KARŞI DEFANS SALAR
    LVL'E GÖRE SIRALAMA:
    9---->?
    27---->?
    36---->?
    45---->?
    VERDİĞİ DEĞERLERİ HATIRLAMIYORUM DAHA SONRA DÜZELTİRİM.
    AURA GRUBU SKİLL'LER BU KADAR TABİ BUNLARIN YANIN DA %150, %200, %250 ISKALAMASIZ VURUŞ SKİLL'LERİDE HER GRUPTA OLDUĞU GİBİ BU GRUPTADA VARDIR.

    HEAL:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUNUN AZALMIŞ OLAN CANINI (DAMEG) ARTTIRIR.
    LVL'E GÖRE SIRALAMA

    0---->60
    9---->120
    18---->240
    27---->480
    36---->960
    45---->1920
    54----->10000
    57----->PARTİ 1920

    RETORE:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUYA 20 SANİYE BOYUNCA VERİLEN RESTORE MİKTARININ 1/20'İ KADAR ARALIKLI OLARAK HEAL VERİR.
    LVL'E GÖRE SIRALAMA:

    3---->100
    12--->200
    21---->400
    30---->800
    39---->1500
    48---->2500

    CURE CURSE:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUNUN ALMIŞ OLDUĞU MAGIC ATAKLARIN VERDİĞİ LANETLERİ SİLER.
    25. LVL'DE AÇILIR,OYUNCUNUN VAZGEÇİLEMEZ DOSTUDUR.

    CURE DİSEASE:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUNUN ALMIŞ OLDUĞU MAGIC ATAKLARIN VERDİĞİ LANETLERİ SİLER.(CURE CURSE GİBİ)

    35. LVL'DE AÇILIR.

    BLASTİNG:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,SADECE KENDİN KULLANABİLİRSİN.STS STAT PUANINA 30 EKLER.PAPERLIK İÇİN VAZ GEÇİLMEZDİR,ATAK GÜCÜNÜ ARTTIRIR.

    HEAL GRUBU SKİLL'LERİ BU KADARDIR.

    GATE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,SADECE KENDİNİ KÖYE IŞINLAMANA YARAR.

    MALİCE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ DEFANSINI %20 AZALTIR.3. LVL'DE AÇILIR.

    CLEAR MANA:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ MANASINDAN 480 ÇALAR.8. LVL'DE AÇILIR.

    CONFUSİON:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ BÜYÜ GÜCÜNÜ %30 AZALTIR.15İ LVL'DE AÇILIR.

    SLOW:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ ATAK HIZINI %20 AZALTIR.24. LVL'DE AÇILIR.

    REVERSE LİFE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,NE İŞE YARADIĞINI DAHA ÇÖZEMEDİM :))27.LVL'DE AÇILIR.

    SLEEP WİNG:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,KULLANDIGIN YARATIGI 20 SANİYE UYUTUR.30. LVL'DE AÇILIR.

    LOVED RESURRECTİON:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,KULLANDIĞIN ÖLÜ OYUNCUNUN KAYBETTİĞİ EXP LARIN %60'INI GERİ ALMASINI SALAR.KULLANILABİLMESİ İÇİN ÖLMÜŞ OLAN OYUNCUDA 4 ADET STON OF LİFE TAŞI OLMASI LAZIMDIR.33. LVL'DE AÇILIR.(BU OLAYI GERÇEKLEŞTİREBİLEN PRİESTLERE RESSER DENİR.RESİLEN OYUNCUDAKİ TAŞLARIN YARISI PRİESTE GEÇER,DİĞER YARISI KAYBOLUR)

    SWEEP MANA:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ 960 MANASINI ÇALAR.36. LVL'DE AÇILIR.

    BLESSED RESURRECTİON:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,KAYBEDİLEN EXPLERİN &70'İNİ KAZANDIRARAK RESLER.42.LVL'DE AÇILIR.BUNUN İÇİN ÖLÜ OYUNCUDA 10 TAŞ OLMASI GEREKİR.

    PARASİTE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ HP'İNİ %20 AZALTIR.FAKAT BU AZALTMA İŞİNİ BUFFSIZ VE İTEMLER İLE ARMORLARIN VERDİĞİ +HP,AC,V.B. LERİ SİLDİKTEN SONRA %20 OLARAK YAPAR. ( YANİ BUNDAN HERKEZ KORKAR :p)45.LVL'DE AÇILIR.
    ÇIPLAK BİR 60 LVL VARİORUN HP'Sİ 2000,DEFANSI 300 FALANDIR YANİ 2 VURUŞTA ÖLÜR. :)))

    SLEEP CARPET:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,ETRAFTAKİ BÜTÜN YARATIKLARI 20 SANİYE UYUTUR.51.LVL'DE AÇILIR.

    BLESSED RESURRECTION:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,KAYBEDİLEN EXP'İN %80'İNİ GERİ KAZANDIRIR.BU RESLEME İÇİN ÖLÜ OYUNCUNUN 30 TAŞI OLMASI GEREKİR.54.LVL'DE AÇILIR.

    TORMENT:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ DEFANSINI %20 AZALTIR.FAKAT BU AZALTMA İŞİNİ BUFFSIZ VE İTEMLER İLE ARMORLARIN VERDİĞİ +HP,AC,V.B. LERİ SİLDİKTEN SONRA %20 OLARAK YAPAR.

    MASSİVE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ ATAK GÜCÜNÜ %20 AZALTIR.FAKAT BU AZALTMA İŞİNİ BUFFSIZ VE İTEMLER İLE ARMORLARIN VERDİĞİ +HP,AC,V.B. LERİ SİLDİKTEN SONRA %20 OLARAK YAPAR.

    HOLY SPİRİT GRUBUNDA BAŞKA SKİLL YOKTUR.


    4-HEALER,BUFFER,DEBUFFER NEDİR?
    -HEALER:EĞER OYUNCU SKİLL PUANLARINI ÖNCELİKLİ OLARAK HEAL GRUBUNA VERİR İSE HEALER OLUR.GENELDE HEALERLAR YAN SKİLL GRUBU OLARAK HOLY SPİRİTİ KULLANIRLAR.HEAL VERME İŞİ ÇOK FAZLA MANA YEDİĞİ İÇİN HEALERLARIN PAPER OLMASI MANTIKLIDEİLDİR.ÇÜNKÜ PAPERLAR ATAKLARINI ARTTIRMAK İÇİN STATLARINI STR YE VERİRLER BUDA MANALARINI ARTIRMAK İÇİN İNT'E VERECEK STAT KALMAMASINA NEDEN OLUR.

    -BUFFER:EĞER OYUNCU SKİLL PUANLARINI ÖNCELİKLİ OLARAK AURA GRUBUNA VERİR İSE BUFFER OLUR.BUFFERLAR GENELDE YAN GRUP OLARAK HEAL'E PUAN VERİRLER.

    -DEBUFFER:EĞER OYUNCU SKİLL PUANLARINI ÖNCELİKLİ OLARAK HOLY SPİRİTE VERİR İSE DEBUFFER OLUR.DEBUFFERLAR GENELDE YAN GRUP OLARAK HEAL'İ SEÇERLER AMA EĞER PAPER İSE AURAYI SEÇMESİ DAHA MANTIKLIDIR.

    5-PAPER PRİEST NEDİR?
    -STAT PUANLARINI DAĞITIRKEN 64'ÜNÜ İNT'E VEREN(KIYAFET GİYEBİLMEK İÇİN)GERİ KALANINI STR'YE VEREN VE STR,HEALT,DEFENS BONUS İÇEREN İTEMLER,KIYAFETLER VE SİLAHLAR KULLANIR.PAPERLIKTAN İİBİR PERFORMANS ALMAK İÇİN DEBUFFER OLMAK DAHA MANTIKLIDIR,YAN GURUB OLARAK HEAL VEYA BUFF SEÇİLE BİLİR FAKAT DAHA ÖNCE BAHSETTİĞİM ÜZERE ASILAMAÇ ATAK OLDUĞU İÇİN MANA ARTIRILMAZ BUYÜZDEN HEALER OLMAK PEKTE İYİ BİR SEÇİM DEİLDİR.

    BEN BİR PRİEST OLARAK BİLDİKLERİMİ YANSITMAK İSTEDİM UMARIM FAYDALI OLABİLMİŞİMDİR.YANLIŞIM VAR İSE LÜTFEN DÜZELTİN...



    Alıntı Deseydin Çok Güzel Olurdu... Başka Bi Forumda 4 Charında Bunun Gibi Uzun Açıklaması Var İsterseniz Atabilirim.. Ama Buda Onlarda ALıntııı.. Emeğe Saygı..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: prob


    quote:

    Orjinalden alıntı: aduLt

    BUFFER CHAR ACTIM AMA HIC BIR BILGIM YOK

    OYUNDAKI YERI

    SAVAS STRATEJISI

    DEBUFFER NE DEMEK?

    bunları acıklarsanız ssevınırım...


    BAK KARDEŞ SORDUĞUN SORUYU "SORU VE CEVAP" ŞEKLİNDE CEAPLANDIRIRSAM DAHA ANLAŞILIR OLABİLİR DİYE DÜŞÜNDÜM VE ALTA SIRALADIM;

    1-PRİEST NEDİR?
    -PARTİ VE KLAN ARKADAŞLARINA KENDİ DE DAHİL OLMAK ÜZERE BUFF,AC,HEAL,CURE,STR VEREREK ONLARI VE KENDİNİ DAHA İYİ DEĞERLERE(HP,DEFANS VE ATAK OLARAK) ULAŞTIRAN KAREKTERDİR.

    2-PRİEST OLMAK İYİMİDİR?
    -HER OYUNCUNUN PRİESTTE İHTİYACI OLDUĞUNDAN ÇOK KOLAY PARTİ BULUR VE LVL KASARSIN FAKAT İNSANLAR NANKÖR OLDUKLARINDAN ALDIKLARI BUFF VE HEAL'İN DEĞERİNİ BİLMEZLER VE ZAMAN ZAMAN DİĞER PRİESTLERİN ARASINDA PARTİ BULMAKTA ZORLANABİLİRSİN.
    İŞİN PARTİ BULMA KISMI BÖYLE FAKAT OYUNDA SADECE ARKADAŞLARA YARDIM ETMEK İNSANA BİR YERE KADAR ZEVK VERİYOR.YANİ ONLAR ÇATIR ÇATIR KESERKEN SEN SADECE BAKABİLİORSUN(GERÇİ SEN OLMASAN ONLAR ÖÖÖLE ÇATIR ÇATIR BİRAZ ZOR KESER AMA KİMSE BU DURUMU ÖNEMSEMEZ KESEN HERZAMAN İÇİN KESENDİR YANE :p )
    TEK BAŞINA BİR ŞEYLER YAPAMAZSIN HERZAMAN BAŞKA KAREKTERLERLE TAKILMAK ZORUNDA OLURSUN

    BURDA BİR İSTİSNAİ DURUMUDA YAZMALIYIM; PAPER YADA BATTEL PRİESTLER. ONLARA SONRA DEĞİNECEM.ONLAR KENDİ BAŞLARINA TAKILABİLİR VEDE ÇOK ETKİLİ ATAKLAR YAPABİLİRLER.

    3-BUFF,HEAL,AC... V.B. NEDİR?

    BUFF:AURA SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUNUN HP' DEĞERİNİ ARTTIRIR.
    LVL'E GÖRE SIRALAMA:
    15-------> 120
    24-------> 240
    33-------> 480
    42------->960
    54------->UNDYING (VERDİĞİN OYUNCUNUN HP'TİNİ %60 ARTTIRIR.HP'Sİ 2500'ÜN ÜZERİNDE OLANLARDA KULLANILIR)
    55-------> 1200
    57-------> 1500
    57. LVL DEN SONRA AÇILACAK BUFF SKİLL'İ KALMAZ.ANCAK MASTER SKİLL'LERDE 300 AC BULUNMAKTA.(AC DE AURA GURUBU SKİLL'İ OLDUĞUNDAN YAZDIM)

    A.C.:AURA SKİLL GRUBUNDA YER ALIR, OYUNCUNUN DEF(DEFANS) DEĞERİNİ ARTTIRIR.
    LVL'E GÖRE SIRALAMA:
    3----->20
    12---->40
    21---->80
    30---->120
    39---->160
    51---->200
    VE MASTER SKİLL'DE 300 OLARAK SIRALANIR.

    MİND:AURA SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUYA MAGIC ATAKLARA KARŞI DEFANS SALAR
    LVL'E GÖRE SIRALAMA:
    9---->?
    27---->?
    36---->?
    45---->?
    VERDİĞİ DEĞERLERİ HATIRLAMIYORUM DAHA SONRA DÜZELTİRİM.
    AURA GRUBU SKİLL'LER BU KADAR TABİ BUNLARIN YANIN DA %150, %200, %250 ISKALAMASIZ VURUŞ SKİLL'LERİDE HER GRUPTA OLDUĞU GİBİ BU GRUPTADA VARDIR.

    HEAL:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUNUN AZALMIŞ OLAN CANINI (DAMEG) ARTTIRIR.
    LVL'E GÖRE SIRALAMA

    0---->60
    9---->120
    18---->240
    27---->480
    36---->960
    45---->1920
    54----->10000
    57----->PARTİ 1920

    RETORE:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUYA 20 SANİYE BOYUNCA VERİLEN RESTORE MİKTARININ 1/20'İ KADAR ARALIKLI OLARAK HEAL VERİR.
    LVL'E GÖRE SIRALAMA:

    3---->100
    12--->200
    21---->400
    30---->800
    39---->1500
    48---->2500

    CURE CURSE:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUNUN ALMIŞ OLDUĞU MAGIC ATAKLARIN VERDİĞİ LANETLERİ SİLER.
    25. LVL'DE AÇILIR,OYUNCUNUN VAZGEÇİLEMEZ DOSTUDUR.

    CURE DİSEASE:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,OYUNCUNUN ALMIŞ OLDUĞU MAGIC ATAKLARIN VERDİĞİ LANETLERİ SİLER.(CURE CURSE GİBİ)

    35. LVL'DE AÇILIR.

    BLASTİNG:HEAL SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,SADECE KENDİN KULLANABİLİRSİN.STS STAT PUANINA 30 EKLER.PAPERLIK İÇİN VAZ GEÇİLMEZDİR,ATAK GÜCÜNÜ ARTTIRIR.

    HEAL GRUBU SKİLL'LERİ BU KADARDIR.

    GATE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,SADECE KENDİNİ KÖYE IŞINLAMANA YARAR.

    MALİCE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ DEFANSINI %20 AZALTIR.3. LVL'DE AÇILIR.

    CLEAR MANA:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ MANASINDAN 480 ÇALAR.8. LVL'DE AÇILIR.

    CONFUSİON:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ BÜYÜ GÜCÜNÜ %30 AZALTIR.15İ LVL'DE AÇILIR.

    SLOW:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ ATAK HIZINI %20 AZALTIR.24. LVL'DE AÇILIR.

    REVERSE LİFE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,NE İŞE YARADIĞINI DAHA ÇÖZEMEDİM :))27.LVL'DE AÇILIR.

    SLEEP WİNG:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,KULLANDIGIN YARATIGI 20 SANİYE UYUTUR.30. LVL'DE AÇILIR.

    LOVED RESURRECTİON:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,KULLANDIĞIN ÖLÜ OYUNCUNUN KAYBETTİĞİ EXP LARIN %60'INI GERİ ALMASINI SALAR.KULLANILABİLMESİ İÇİN ÖLMÜŞ OLAN OYUNCUDA 4 ADET STON OF LİFE TAŞI OLMASI LAZIMDIR.33. LVL'DE AÇILIR.(BU OLAYI GERÇEKLEŞTİREBİLEN PRİESTLERE RESSER DENİR.RESİLEN OYUNCUDAKİ TAŞLARIN YARISI PRİESTE GEÇER,DİĞER YARISI KAYBOLUR)

    SWEEP MANA:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ 960 MANASINI ÇALAR.36. LVL'DE AÇILIR.

    BLESSED RESURRECTİON:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,KAYBEDİLEN EXPLERİN &70'İNİ KAZANDIRARAK RESLER.42.LVL'DE AÇILIR.BUNUN İÇİN ÖLÜ OYUNCUDA 10 TAŞ OLMASI GEREKİR.

    PARASİTE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ HP'İNİ %20 AZALTIR.FAKAT BU AZALTMA İŞİNİ BUFFSIZ VE İTEMLER İLE ARMORLARIN VERDİĞİ +HP,AC,V.B. LERİ SİLDİKTEN SONRA %20 OLARAK YAPAR. ( YANİ BUNDAN HERKEZ KORKAR :p)45.LVL'DE AÇILIR.
    ÇIPLAK BİR 60 LVL VARİORUN HP'Sİ 2000,DEFANSI 300 FALANDIR YANİ 2 VURUŞTA ÖLÜR. :)))

    SLEEP CARPET:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,ETRAFTAKİ BÜTÜN YARATIKLARI 20 SANİYE UYUTUR.51.LVL'DE AÇILIR.

    BLESSED RESURRECTION:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,KAYBEDİLEN EXP'İN %80'İNİ GERİ KAZANDIRIR.BU RESLEME İÇİN ÖLÜ OYUNCUNUN 30 TAŞI OLMASI GEREKİR.54.LVL'DE AÇILIR.

    TORMENT:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ DEFANSINI %20 AZALTIR.FAKAT BU AZALTMA İŞİNİ BUFFSIZ VE İTEMLER İLE ARMORLARIN VERDİĞİ +HP,AC,V.B. LERİ SİLDİKTEN SONRA %20 OLARAK YAPAR.

    MASSİVE:HOLY SPİRİT SKİLL GRUBUNDA YER ALIR,DÜŞMANININ ATAK GÜCÜNÜ %20 AZALTIR.FAKAT BU AZALTMA İŞİNİ BUFFSIZ VE İTEMLER İLE ARMORLARIN VERDİĞİ +HP,AC,V.B. LERİ SİLDİKTEN SONRA %20 OLARAK YAPAR.

    HOLY SPİRİT GRUBUNDA BAŞKA SKİLL YOKTUR.


    4-HEALER,BUFFER,DEBUFFER NEDİR?
    -HEALER:EĞER OYUNCU SKİLL PUANLARINI ÖNCELİKLİ OLARAK HEAL GRUBUNA VERİR İSE HEALER OLUR.GENELDE HEALERLAR YAN SKİLL GRUBU OLARAK HOLY SPİRİTİ KULLANIRLAR.HEAL VERME İŞİ ÇOK FAZLA MANA YEDİĞİ İÇİN HEALERLARIN PAPER OLMASI MANTIKLIDEİLDİR.ÇÜNKÜ PAPERLAR ATAKLARINI ARTTIRMAK İÇİN STATLARINI STR YE VERİRLER BUDA MANALARINI ARTIRMAK İÇİN İNT'E VERECEK STAT KALMAMASINA NEDEN OLUR.

    -BUFFER:EĞER OYUNCU SKİLL PUANLARINI ÖNCELİKLİ OLARAK AURA GRUBUNA VERİR İSE BUFFER OLUR.BUFFERLAR GENELDE YAN GRUP OLARAK HEAL'E PUAN VERİRLER.

    -DEBUFFER:EĞER OYUNCU SKİLL PUANLARINI ÖNCELİKLİ OLARAK HOLY SPİRİTE VERİR İSE DEBUFFER OLUR.DEBUFFERLAR GENELDE YAN GRUP OLARAK HEAL'İ SEÇERLER AMA EĞER PAPER İSE AURAYI SEÇMESİ DAHA MANTIKLIDIR.

    5-PAPER PRİEST NEDİR?
    -STAT PUANLARINI DAĞITIRKEN 64'ÜNÜ İNT'E VEREN(KIYAFET GİYEBİLMEK İÇİN)GERİ KALANINI STR'YE VEREN VE STR,HEALT,DEFENS BONUS İÇEREN İTEMLER,KIYAFETLER VE SİLAHLAR KULLANIR.PAPERLIKTAN İİBİR PERFORMANS ALMAK İÇİN DEBUFFER OLMAK DAHA MANTIKLIDIR,YAN GURUB OLARAK HEAL VEYA BUFF SEÇİLE BİLİR FAKAT DAHA ÖNCE BAHSETTİĞİM ÜZERE ASILAMAÇ ATAK OLDUĞU İÇİN MANA ARTIRILMAZ BUYÜZDEN HEALER OLMAK PEKTE İYİ BİR SEÇİM DEİLDİR.

    BEN BİR PRİEST OLARAK BİLDİKLERİMİ YANSITMAK İSTEDİM UMARIM FAYDALI OLABİLMİŞİMDİR.YANLIŞIM VAR İSE LÜTFEN DÜZELTİN...







  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.