Şimdi Ara

Dead Space III (2013) [ANA KONU] (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
431
Cevap
1
Favori
15.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir sorum olacak önce oyunu sahte olarak yüklesem sonra key alsam oyunu yeniden yüklemek zorunda kalır mıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarı&kırmızı

    oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım.
    bench için klavuz lazım resmen.

    nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...

    Oyun esas 8. bölümde başlıyor oraya kadar sabret :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetc511

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı&kırmızı

    oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım.
    bench için klavuz lazım resmen.

    nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...

    Oyun esas 8. bölümde başlıyor oraya kadar sabret :)

    hmmm hadi bakalım sabredelim umutlandırdın bak ama bilesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarı&kırmızı

    oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım.
    bench için klavuz lazım resmen.

    nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...

    kesinlikle katılıyorum...ilk oyundaki korku,yalnızlık,nerden ne çıkacak düşüncesi bu oyunda çok az malesef...aksiyona daha çok yer vermişler

    zaten daha ilerilerde senaryoda saçmalıyo bana göre...yani tek kelime ile çöldeki bahtsız bedevi durumuna düşürmüşler bizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferhatugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı&kırmızı

    oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım.
    bench için klavuz lazım resmen.

    nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...

    kesinlikle katılıyorum...ilk oyundaki korku,yalnızlık,nerden ne çıkacak düşüncesi bu oyunda çok az malesef...aksiyona daha çok yer vermişler

    zaten daha ilerilerde senaryoda saçmalıyo bana göre...yani tek kelime ile çöldeki bahtsız bedevi durumuna düşürmüşler bizi


    ikinci oyunda senaryoyu çok zorladıkları belliydi ama ilk oyunun devamı olarak fena gitmedi.anladığım kadarıyla bu oyunda senaryo iyice dar boğaza girmiş.yan görev falan eklediklerine göre iyice sarpa sarmışlar...ama ilk oyunun hatırına oynuyoruz. o kadar da para verdik tadını çıkarmaya bakacaz artık. aksiyon oyunu gözüyle bakıp o beklentiyle oynamaktan başka çare yok




  • oyun fena değil ama ilk oyunların gerisinde kalmış. özellikle korku unsuru olmayınca nerde o eski dead space ler dedim şimdi "impossible" zorlukta oynuyorum. valla bi tokatta canım yarıya iniyo. gerçekten çok zor
  • Oyunu bitirdim, güzel oyun.
  • ilk oyunda kapalı bir odaya girince, dışarı çıkma korkusu oluyordu
  • ilk oyundaki oynadığımız alanlar daha dar yerlerdi o yüzden fena korku,stres oluyordu...bunda alanlar daha geniş olunca o alan korkusunu yakalayamıyor malesef...
  • ilk oyun ile bu oyun arasında korku bakımından bir fark yok.. zaten ilk oyunda korku değildi gerilimdi buda öyle..
  • oyun bitti sevdim 1 ve 2 kadar olmasa da güzel oyun olmuş
  • aliens colonial marines grafiklerini gördükten sonra şu oyunun grafiklerini eleştirenlere yuhh diyesim geldi
  • ne biçim bi save sistemi var bu oyunun yaw.
    şu kolları bacaklarını koparıp trene bindimiz bölümü geçeli baya oluyo ordan başlatıp duruyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetc511

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı&kırmızı

    oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım.
    bench için klavuz lazım resmen.

    nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...

    Oyun esas 8. bölümde başlıyor oraya kadar sabret :)

    tam tersi asıl 8. bölüme kadar ortamlar önceki oyunlara daha çok benziyor. ondan sonra aksiyon daha da artıyor.




  • ılk dead space ı bastan bıtırmek ıcın yukluyorum..efsanenın tadını yenıden almak lazım..
  • Tamam aksiyon çok fazla var ama korku yok diyeni anlamıyorum. Vay arkadaş bir ben miyim gittiğim yollarda tavanları kontrol eden. Ses çıktığında dönüp arkasına bakan. Kendini yenileyen yaratıklar çıktığında motor takıp kaçan. Oyun korku anlamında başarılı olmamış diyenler kolay seviyelerde oynuyorlardır. Bildiğin oyunu oynarken diken üstündeyim sürekli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angaraeski

    Tamam aksiyon çok fazla var ama korku yok diyeni anlamıyorum. Vay arkadaş bir ben miyim gittiğim yollarda tavanları kontrol eden. Ses çıktığında dönüp arkasına bakan. Kendini yenileyen yaratıklar çıktığında motor takıp kaçan. Oyun korku anlamında başarılı olmamış diyenler kolay seviyelerde oynuyorlardır. Bildiğin oyunu oynarken diken üstündeyim sürekli.

    İlk iki oyunun aynısı hatta daha azı ,ikinci oyundaki kreş veya buzhane gibi boşken bile insanı geren mekan yokluğu var oyunda. Önceki oyunları oyanadıysanız az çok nereden, nasıl saldıracaklarını anlıyorsunuz.
    O saatten sonra anca sağdan soldan, bir andan "HEBELE" diye çıkan tipler biraz rahatsızlık verebilir o kadar. Bu da ses efekti ve müziğin güzel kullanılmasından kaynaklı.
    En zorda bitirdim ama zorluğun korku bakımından bir faydası yok, yaratıklar mermi süngerine dönüşüyor sadece.

    Yakın zamanda Amnesia oynayan oyuncuları korkutmak için 40 fırın ekmek yemeleri lazım şu sıralar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi
    İlk iki oyunun aynısı hatta daha azı ,ikinci oyundaki kreş veya buzhane gibi boşken bile insanı geren mekan yokluğu var oyunda. Önceki oyunları oyanadıysanız az çok nereden, nasıl saldıracaklarını anlıyorsunuz.
    O saatten sonra anca sağdan soldan, bir andan "HEBELE" diye çıkan tipler biraz rahatsızlık verebilir o kadar. Bu da ses efekti ve müziğin güzel kullanılmasından kaynaklı.
    En zorda bitirdim ama zorluğun korku bakımından bir faydası yok, yaratıklar mermi süngerine dönüşüyor sadece.

    Yakın zamanda Amnesia oynayan oyuncuları korkutmak için 40 fırın ekmek yemeleri lazım şu sıralar.

    Dediğine katılıyorum. İşte bu 3. oyun olduğu için böyle davranılıyor. Yani millet aynı oyunu yıllardır oynuyor. Oyunun üstüne grafikten başka çok birşey eklemedikleri için de insanlar korku faktörünün azaldığını söylüyorlar. Aslında korku faktörü azalmıyor, biz Dead Space kaşarı olduk Ama ben daha önce dediğim gibi hala biraz tırsıyorum. Son zamanlarda aksiyon dozu yüksek oyunlar oynadığımdan bu tarza bağışıklığım azalmış sanırsam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: angaraeski

    quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi
    İlk iki oyunun aynısı hatta daha azı ,ikinci oyundaki kreş veya buzhane gibi boşken bile insanı geren mekan yokluğu var oyunda. Önceki oyunları oyanadıysanız az çok nereden, nasıl saldıracaklarını anlıyorsunuz.
    O saatten sonra anca sağdan soldan, bir andan "HEBELE" diye çıkan tipler biraz rahatsızlık verebilir o kadar. Bu da ses efekti ve müziğin güzel kullanılmasından kaynaklı.
    En zorda bitirdim ama zorluğun korku bakımından bir faydası yok, yaratıklar mermi süngerine dönüşüyor sadece.

    Yakın zamanda Amnesia oynayan oyuncuları korkutmak için 40 fırın ekmek yemeleri lazım şu sıralar.

    Dediğine katılıyorum. İşte bu 3. oyun olduğu için böyle davranılıyor. Yani millet aynı oyunu yıllardır oynuyor. Oyunun üstüne grafikten başka çok birşey eklemedikleri için de insanlar korku faktörünün azaldığını söylüyorlar. Aslında korku faktörü azalmıyor, biz Dead Space kaşarı olduk Ama ben daha önce dediğim gibi hala biraz tırsıyorum. Son zamanlarda aksiyon dozu yüksek oyunlar oynadığımdan bu tarza bağışıklığım azalmış sanırsam

    tırsma dedıgın aslında zoeken tarzı sahneler oldugundan dolayı tırsmıssındır..ılk dead space dekı ınsanı her an yusuflatan gergın ortam kalmamıs..aslında bunun en buyuk sucu konsol kullananların buyuk cogunlugunun cocuk veya ergen olması ve bunlarında actıon hastası olmasından dolayı actıon agırlıklı yapıyorlar oyunları..bu dedıgım sadece bu oyun ıcın gecerlı degıl tum oyun camıası ıcın boyle..tamamıyle farklı konseptte olan dragon age ın bıle ıcıne ettıler bu konsol bebelerı yuzunden..son oyunda pata kute paso savas sahnesı..tamam ınsanı geren sahneler var ama cok az ne yazıkkı..




  • Arkadaş bir oyunu nasıl bu kadar bozabilirler aklım almıyor 2.oyun bu oyunun yanında mükkemmel kalıyor . Bilgisayar topladığım gibi bu oyunu aldım ama resmen hayal kırıklığı .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R.Romanoviç -- 20 Şubat 2013; 19:03:10 >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.