Şimdi Ara

CS GO Hide And Seek Mod

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
3.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cs 1.6 da Hide And Seek mod atlamalı zıplamalıydı Cs Go da ki amaç neden saklanmak?



  • Hide and seek saklambaç demek oldugundan olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maskeli Bilo

    Hide and seek saklambaç demek oldugundan olabilir mi?

    Cs 1.6 hns modunu bilmiyor olabilirsin diye bu videoyu koyuyorumhttp://www.youtube.com/watch?v=gzn7grd4P3w izledikten sonra öğrenmiş olacaksın bu modu. Şurdan dahttp://www.valvesoftware.com/email.php ingilizce dersi verebilirsin.




  • monstercookie kullanıcısına yanıt
    Sorgulaman gereken go'da neden boyle oldugu degil. Go'da zaten olmasi gerektigi gibi. Ayni adresten sen de 1.6 modu ile ilgili sikayetini iletebilirsin volvo.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • monstercookie kullanıcısına yanıt
    CS:GO da hns oynamadım ama hns_floppytown bir deneyim dedim.

    Longjump atlanmadığı için saklanma falan olabilir.Çünkü Half-life motoru(Goldsrc idi sanırım) buglu bir oyun motoru idi.Yani bu hns aleminde takılıyorsanız bu terimler tanıdık gelecektir bunnyhop,edgejump,duckjump,duck speed walking,wallspeed,surfing,duck cj jump vesaire işte bu oyun motorunun açıklarından üretilmiştir.

    sv_airaccelerate bu oyunu arcade haline getirmekte büyük bir unsur.Ama böyle daha iyi oldu yoksa böyle fun modlar çıkamaz idi

    LJ 250+ atlayanlar oyunu yıllardır oynayıp oyun motorunu ezberlemişler adamlar 3-5 strafede 250+lj yaparken mesela ben 6-7 strafe ile 248lj yapabiliyorum en fazla.

    Biraz daha geçmişe gidersek Cs'nin beta zamanında bu olay daha fazla idi.Eğer Cs beta 5.2 ve önceki sürümlerini oynadıysanız yukarıdakilerin daha kolay yapılabildiğini görürsünüz.Bhop sınırsız yapılabiliyordu çünkü hız düşmüyordu asla pluginsiz.
    Sonra cs betadan 1.0 sürümüne geçtiği zaman !!--bazı--!! hatalar giderildi.

    Source motoru ile bu hataların tümü düzeltildi.O yüzden büyük bir ihtimal CS:GO da özlediğimiz HnS yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorkemq

    CS:GO da hns oynamadım ama hns_floppytown bir deneyim dedim.

    Longjump atlanmadığı için saklanma falan olabilir.Çünkü Half-life motoru(Goldsrc idi sanırım) buglu bir oyun motoru idi.Yani bu hns aleminde takılıyorsanız bu terimler tanıdık gelecektir bunnyhop,edgejump,duckjump,duck speed walking,wallspeed,surfing,duck cj jump vesaire işte bu oyun motorunun açıklarından üretilmiştir.

    sv_airaccelerate bu oyunu arcade haline getirmekte büyük bir unsur.Ama böyle daha iyi oldu yoksa böyle fun modlar çıkamaz idi

    LJ 250+ atlayanlar oyunu yıllardır oynayıp oyun motorunu ezberlemişler adamlar 3-5 strafede 250+lj yaparken mesela ben 6-7 strafe ile 248lj yapabiliyorum en fazla.

    Biraz daha geçmişe gidersek Cs'nin beta zamanında bu olay daha fazla idi.Eğer Cs beta 5.2 ve önceki sürümlerini oynadıysanız yukarıdakilerin daha kolay yapılabildiğini görürsünüz.Bhop sınırsız yapılabiliyordu çünkü hız düşmüyordu asla pluginsiz.
    Sonra cs betadan 1.0 sürümüne geçtiği zaman !!--bazı--!! hatalar giderildi.

    Source motoru ile bu hataların tümü düzeltildi.O yüzden büyük bir ihtimal CS:GO da özlediğimiz HnS yok



    Biraz geç oldu kusura bakma, geyet yararlı bir açıklama olmuş eline sağlık benim öğrenmek istediğim tamda buydu çok teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.