Şimdi Ara

Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
0
Favori
11.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu değerler tek hıgh ıcın mı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BaRo55

    bu değerler tek hıgh ıcın mı


    Benim yaptığım mod High details in üzerinde bir kalite sağlamak içindi. Hatta uzakların daha net görünmesi için yaptığım ayar Very High details te bile mevcut değil. Yalnız Very high details te benim yaptığım ayarların çok daha ötesi var. Ben sadece önem verdiğim ayrtıntıları ekledim. Böylece performanstan çok kaybetmedim.

    Ama istenirse bu takım ayarlarla Ultra Low detail bile yapılıp düşük konfigurasyon sistemler ile oynanabilir..

    Bu arada yerdeki taşlara parallax mapping ekleyip onları da kabarttıracağım galiba.
  • soultrap birde oyunu orjinal aldın eralde..orjinali D&R'de satılıyor mu??
    '
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BaRo55

    soultrap birde oyunu orjinal aldın eralde..orjinali D&R'de satılıyor mu??
    '


    DNR a daha gelmemiş. Bimeks te varmış(Türkçe).

    Ben daha türkçesini alamadım.
  • Güzel çalışma
  • benzer komutları bende kullanıyorum,
    özellikle texturestreaming i kapatıp uzaktaki dağların dokularını korumak görüntüye çok şey katıyor , ben ayrıca parallax oc. mapping de kullanıyorum şiddetle tavsiye ederim, r_colorgrading=1 de çok daha gerçekçi bir renk filtresi ekliyor, ayrıca depth of field için high ın standart değeri olan 1 yerine 2 yi kullanmak alan derinliği kalitesini iyice arttırdı .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sandercohen

    benzer komutları bende kullanıyorum,
    özellikle texturestreaming i kapatıp uzaktaki dağların dokularını korumak görüntüye çok şey katıyor , ben ayrıca parallax oc. mapping de kullanıyorum şiddetle tavsiye ederim, r_colorgrading=1 de çok daha gerçekçi bir renk filtresi ekliyor, ayrıca depth of field için high ın standart değeri olan 1 yerine 2 yi kullanmak alan derinliği kalitesini iyice arttırdı .


    Hmm denemek lazım. Onlarda Very High da olan değerler. Acaba performansa etkisi ne kadar? Paylaşım için sağol.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Şimdi diğer efektlerimle birlikte r_usepom parametresini 0 dan 1 yaparak taşlara parallax ekledim. Oyunu oynarken pek farketmeyecek olsanız da direk taşlara baktığınızda farkı ortaya çıkıyor.

    1440x900 Dx9 All High Details AA off

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 Dx9 Custom High Details AA off

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)




  • @Soultrap

    parallax eklenince fps neden bukadar düşüyor acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: A Dying Wish

    @Soultrap

    parallax eklenince fps neden bukadar düşüyor acaba


    Fps parallax ile düşmüyor. Diğer eklediğim tüm ayrıntıların üzerine birde parallax ekledim.

    Yani yukarıda verdiğim SS lerin biri full high details te alınmış, diğeri ise eklediğim tüm ayrıntılarla birlikte alınmış.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • ben post prossesing de motionblur 0 hariç ve shadow genel olarak med. dışında tüm ayarları very high olarak kullanıyorum , 4096 ve 256 bendede geçerli ayrıca lod değerini 6 yerine 10 yaptım deniz efektlerinde de update faktörleri 0 yaptım ki gerçek zamanlı dalga ve su yüzeyi hesaplamaları gerçekleşsin. İki ayrı sistem kullanıyorum birinde 88GT diğerinde GTX var, GT de motion blur 0 hariç high detaylarda oyunu oynuyorum , GTX de custom detay kullanıp cl_hud=0 ile manzara seyrediyorum :) .

    Bu oyun 2 hafta sonra çıkması olası patch lerlede daha hızlı çalışmaz, patch ancak menü deki kalite ayarlarının kodlardaki karşılıklarının kalitesini düşürerek performans verir. Sanırım Nvidia Crytek e geliştirme aşamasında özel sürücüler yaptı ve şu anda haliyle sürücü yayınlarken tüm oyunlara göre yayınladıkları için Crysis ten maksimum sonuç alamıyoruz, şu an tek umut iyi sürücüler gibi geliyor bana. 22" de oyun benim GT nin resmen canına okudu, 24" de de GTX pek mutlu değil açıkcası.

    Edit: imla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sandercohen -- 18 Kasım 2007; 13:24:05 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sandercohen

    ben post prossesing de motionblur 0 hariç ve shadow genel olarak med. dışında tüm ayarları very high olarak kullanıyorum , 4096 ve 256 bendede geçerli ayrıca lod değerini 6 yerine 10 yaptım deniz efektlerinde de update faktörleri 0 yaptım ki gerçek zamanlı dalga ve su yüzeyi hesaplamaları gerçekleşsin. İki ayrı sistem kullanıyorum birinde 88GT diğerinde GTX var, GT de motion blur 0 hariç high detaylarda oyunu oynuyorum , GTX de custom detay kullanıp cl_hud=0 ile manzara seyrediyorum :) .

    Bu oyun 2 hafta sonra çıkması olası patch lerlede daha hızlı çalışmaz, patch ancak menü deki kalite ayarlarının kodlardaki karşılıklarının kalitesini düşürerek performans verir. Sanırım Nvidia Crytek e geliştirme aşamasında özel sürücüler yaptı ve şu anda haliyle sürücü yayınlarken tüm oyunlara göre yayınladıkları için Crysis ten maksimum sonuç alamıyoruz, şu an tek umut iyi sürücüler gibi geliyor bana. 22" de oyun benim GT nin resmen canına okudu, 24" de de GTX pek mutlu değil açıkcası.

    Edit: imla.


    Parallax Occlusion Mapping taşları harika yapıyor fakat yerin keskinliğini biraz düşürüyor. O bakımdan ben kapadım..

    Bu arada Color Grading ve Depth of field farkını tam anlayamadım karşılıklı SS ler ile kıyaslayacağım. Birde e_water_ocean_fft parametresini 1 yapmak inanılmaz bir deniz efekti ekliyormuş. Bu SS lerde göze çarpmasa da video da farkediliyormuş. Ve bu algoritma Titanic ve Waterworld filmlerinde kullanılmış.

    Bu efekt ile çekilmiş videoyu da vereyim :http://files.filefront.com/FFA+waterunlockedzip/;8920842;/fileinfo.html

    Hemen deneyeceğim.




  • color grading farkını linki açıp preset quality settings görüntüsünden anlayabilirsiniz , very high colorgrading 1 , high 0 . Very high da renkler çok daha gerçekçi . Depth of field 2 de ise alan derinliği çok daha detaylı ve kademeli , 1 değerinde daha genel hatlarla alan derinliği yaratılıyor , 2 seviyede daha rafine bir alan derinliği var.(bu arada alan derinliği nişan alırken ortaya çıkıyor)

    kalite karşılaştırmaları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sandercohen -- 18 Kasım 2007; 14:09:59 >
  • yaw şu 8800gt için en iyi ayarları burda toplayalım derim eminim bir çok kişinin işine yarayacaktır


    birde ekleyeceğimiz satırlardaki farkı resimlerle gösterirseniz çok iyi olur


    beyler bu arada high ile very high arasında şöyle bir renk farkı var mesela high de ağaçlar daha yeşil very high da ise sanki biraz daha kahverengine dönüyor onu nasıl ekleriz bir türlü bulamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hastrombol -- 18 Kasım 2007; 15:32:19 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hastrombol

    yaw şu 8800gt için en iyi ayarları burda toplayalım derim eminim bir çok kişinin işine yarayacaktır


    birde ekleyeceğimiz satırlardaki farkı resimlerle gösterirseniz çok iyi olur


    beyler bu arada high ile very high arasında şöyle bir renk farkı var mesela high de ağaçlar daha yeşil very high da ise sanki biraz daha kahverengine dönüyor onu nasıl ekleriz bir türlü bulamadım


    Sandercohen in dediği gibi color grading ile ekleniyor.

    Bu arada üstte bahsettiğim e_water_ocean_fft parametresini 1 yapmak oyundaki denizleri inanılmaz yapıyor. Zaten titanic ve waterworld de boş yere kullanılmamış. Yalnız bunu SS lerle anlatmak mümkün değil. Çünkü bu denizlerin, suyun hareketlerini değiştiriyor. (Dalga ve su hareketlerini)

    Deneyin ve filmlerdeki gibi su efektlerine hazır olun..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • abi ellerine ve emeğine sağlık...
  • süper bir topic oldu. Bozulmadan devam eder inşallah. 8800GT için en iyi ayarı bulalım nolursunuz .)
  • peki soultrap dostum sana bişi sorabilirmiyim

    benim sistem imzamda yazıyor 2gb ddr450 2 3 3 5 tmingde 2.8ghz amd opty 1.65 ve yanına 8800gt yada 3870 taktıgımda rahat bir şekilde 1280x1024 de oynayabilirmiyim?

    engel olmaz degilmi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgacem

    peki soultrap dostum sana bişi sorabilirmiyim

    benim sistem imzamda yazıyor 2gb ddr450 2 3 3 5 tmingde 2.8ghz amd opty 1.65 ve yanına 8800gt yada 3870 taktıgımda rahat bir şekilde 1280x1024 de oynayabilirmiyim?

    engel olmaz degilmi?



    İşlemcin biraz yavaş. Gerçi 1280x1024 AA off bütün ayarlar high da Crysisi 35-40fps avg civarı oynarsın 8800GT ile.

    Üstte bahsedilen ayarları yaptığın zaman 30fps veya daha aşşağısına düşecektir..
  • Arkadaşlar bu arada colorgrading ve depth of field 2 değerleri ancak sys_spec_quality ayarları very high dayken etkili oluyor (yani o parametrelerin tümü 3 değerinde olacak).
    Bence görselliğe en çok katkıda bulunan efektlerden biri colorgrading ve nişan alırken depth of field 2 olması, gerek derinlik kalitesi gerekse alan hakimiyeti açısından çok faydalı dof 1 de iken görüntü geniş alanda bulunıklaşıyor.

    Oyunun ayarlarından feragat edilebilecek yerler bence shadow (med görsel açıdan bence oldukça iyi) ve motion blur. (keşke object motionblur u tek başına açabilmenin bir yolu olsaydı).
    8800GT ler için texture veryhigh bence gereksiz, kazandırdıkları kaybettirdiklerinden daha fazla.

    Ancak 1280x1024 de işler değişir ben GT yi 1680x1050 bir monitörde kullanıyorum ve bu çözünürlükte cidden zorlanıyor. 1280x800 yapınca %50 fps artışı var.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.