Şimdi Ara

Battlefield 4 (2013) [ANA KONU] (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40.464
Cevap
149
Favori
1.193.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynısı
    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sucuklu Menemen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    Bende sebeplerini belirteyim bari

    BF2'nin oynanış olarak BF3'den daha iyi olmasının sebepleri

    -BF2'de Commander Mode olması
    -BF2'de Spectator mode , Battlerecorder olması
    -BF2'de gerçekten işe yarayan Commo-Rose olması
    -BF2'de squad içi VOIP olması (TS gibi programlar var demeyin kim TS'den squadında tanımadığı insanlarla iletişim kurabiliyor)
    -BF3'de takım oyunu adına hiçbir etkileşim yok
    -BF2'de daha fazla sınıf olmasına rağmen daha iyi bir denge olması. BF3'de şüphesiz en iyi sınıf Assault , denge yok
    -BF2'de Close Quarters gibi bir saçmalık bulunmaması
    -BF2'de haritaların genişliği , yaratıcılığı , birden fazla alternatif yol olması
    -BF3'de Puanların dengesizliği , oyunda takım oyunu adına yapılan şeyler çok az puan alıyor
    -BF2'de server side hit detection varken BF3'de client side hit detection olması
    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması
    -BF2'de "Vehicle Disable" gibi bir saçmalığın bulunmaması
    -BF2'de araçlar otomatik tamir olmazken BF3'de olması
    -BF3'de artık araçların ikinci plana atılmış olması
    -BF3'de kendi uçan (!) AC130 ....
    -BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz
    -BF3'de 3D Spotting olması , nişanınıza bir adam takıldığında üstünde doritos çıkması
    -BF3'de bulunan kilitlenme silahları. Bip bip bip den geçilmiyor oyun

    Daha bu liste uzar gider.
    Daha fazla uzatmak istemedim

    -BF2'de Close Quarters gibi bir saçmalık bulunmaması
    Kimseye zorla CQ oynatmıyorlar ki, bolluk berekettir. Close Quarters ile hem Battlefield hem de Call of Duty sahibi olduk diyebilirim. O büyük yavaş oyunlardan sonra insanın canı biraz daha fazla aksiyon çekebiliyor. İsteyen girer oynar, CQ geldi diye diğer kısımlardan bir şey azaltılmadı ya.
    -BF3'de kendi uçan (!) AC130 ....
    Hava sahası çok büyük olmadığı için gerekli bir hareketti bu. AC-130 kullansanız o kadar hantal bir uçak ile o kadar küçük hava sahasında dönmekten başka ne yapabilirsiniz? Bu sefer pilotluk çok sıkıcı olacak, pilot olmadığı için silah bölümü kullanılamayacak.
    -BF2'de suppression gibi kötü aim alanı ödüllendiren bir mekaniğin bulunmaması
    Harita çok büyük ve otomatik silahlarla (çok azının menzili yüksek) hedefi tutturmak o kadar kolay değil. Atıcının o yaptığı buğuyu bırak, düşmanı panikletmesi bile puana değer.
    BF3'de Audio Spotting olması , haritada ateş ettiğinizde gözükmeniz
    Kaç kişinin ses sistemi 7+1 de, düşmanın yerini sesinden anlasın hocam. Gün gelir herkesin evinde bulunabilen basit bir şey olur, o zaman bahsettiğiniz özellik kaldırılabilir.



    -Close Quarters BF serisinde yer alamayacak birşeydir. Hiçbir türlü kabul edilemez CoD hiçbir zaman istifini bozup bolluk berekettir diye büyük harita koymuş mudur ?
    EA'nin oyunu CoDlaştırma çabalarıdır bunlar


    -AC130 için şu videoyu koyayım , daha önce yapılmış birşey bu BF serisinde



    -Audio Spotting olayını yanlış anlamışsınız Audio Spotting anlamı şudur ateş edince haritada otomatik olarak gözükmemiz ki bu da CoD'dan gelme bir özellik

    -Suppression espor anlamında tamamen kötü oyuncuların faydalanacağı , kötü oyuncuyu ödüllendiren bir mekanik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Archangel™ -- 24 Mart 2013; 19:57:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedic-Tr

    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]

    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]


    Alttaki tank Çin Ordusunun olması lazım...
    TYPE 98
    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]




  • BSC de yayımlanan fotoğrafdan anlaşılacağı gibi bf4 beta bf3 premium kullanıcıları içinde geçerli
  • takip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KiowagEE

    BSC de yayımlanan fotoğrafdan anlaşılacağı gibi bf4 beta bf3 premium kullanıcıları içinde geçerli

    Sanırım daha erken girmek için.Yani İnş. öyledir.Gerçi ben Bf3 Premium var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deadman87

    quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedic-Tr

    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]

    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]


    Alttaki tank Çin Ordusunun olması lazım...
    TYPE 98
    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]


    BSC'de MBT3000 olduğu söyleniyor.


    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmi524

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deadman87

    quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedic-Tr

    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]
    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]

    Alttaki tank Çin Ordusunun olması lazım...
    TYPE 98
    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]

    BSC'de MBT3000 olduğu söyleniyor.


    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]

    onun tasarımı çok farklı ama....
    https://www.google.com/search?hl=tr&q=MBT3000&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.44158598,d.ZWU&biw=1024&bih=643&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=VE5PUYG3OYjZPc2jgLgH




  • Type 99 olması lazım

    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]
  • En çok TYPE 98 e benziyor.
  • @Sucuklu Menemen
    Peki düşüncelerimiz farklı fakat suppression olayında zaten kötü oyuncuların 1. olabilecek olması değil konu
    Kötü oyuncular yüzünden iyi oyuncuların cezalandırılması , adamı vuramaması.
    Ben kötü bir oyuncu olsam alsam M60'ı kursam yere mermi bitene kadar ateş etsem , karşımda iyi bir oyuncu olsa yinede baya bir uğraşır vurmak için. Bu da kötü oyuncular için bir ödül
  • abd-rus iyiyde ya birde çini çıkardılar. Bir sonraki oyunada iran 'ı koyarlar
  • 2 Gün kaldı Gameplay'e
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    @Sucuklu Menemen
    Peki düşüncelerimiz farklı fakat suppression olayında zaten kötü oyuncuların 1. olabilecek olması değil konu
    Kötü oyuncular yüzünden iyi oyuncuların cezalandırılması , adamı vuramaması.
    Ben kötü bir oyuncu olsam alsam M60'ı kursam yere mermi bitene kadar ateş etsem , karşımda iyi bir oyuncu olsa yinede baya bir uğraşır vurmak için. Bu da kötü oyuncular için bir ödül

    Suppression denilen olay savaştaki taktiklerden biridir. Temel askerlik eğitimi alırken yani acemi birliğinde bile bunu ders olarak aldık.

    Mükemmel olmasa da daha çok simulasyona dönük bir oyun olan bu seride böyle bir özelliğin olması gayet yerinde. kişiye katkısından çok karşı takım oyuncuların üzerinde yarattığı psikolojik baskıyı dikkate almak lazım. Zaten gerçek savaşlarda da düşman kuvvetlerinin üzerine sürekli sabit bir ateş açıp onların hedefi görerek karşılık vermesini önleyip kendi askerlerinin hedeflerini görerek indirmeleri amaçlanır ve önemli bir taktiktir. Yapımcı ekipte bilen bilmeyen diye ayrımı ortadan kaldırsın adamlar ucuz puanlar toplasın diye değil, savaşın unsurlarından biri olduğunu düşünüp oyuna eklemiştir.




  • Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayer983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    @Sucuklu Menemen
    Peki düşüncelerimiz farklı fakat suppression olayında zaten kötü oyuncuların 1. olabilecek olması değil konu
    Kötü oyuncular yüzünden iyi oyuncuların cezalandırılması , adamı vuramaması.
    Ben kötü bir oyuncu olsam alsam M60'ı kursam yere mermi bitene kadar ateş etsem , karşımda iyi bir oyuncu olsa yinede baya bir uğraşır vurmak için. Bu da kötü oyuncular için bir ödül

    Suppression denilen olay savaştaki taktiklerden biridir. Temel askerlik eğitimi alırken yani acemi birliğinde bile bunu ders olarak aldık.

    Mükemmel olmasa da daha çok simulasyona dönük bir oyun olan bu seride böyle bir özelliğin olması gayet yerinde. kişiye katkısından çok karşı takım oyuncuların üzerinde yarattığı psikolojik baskıyı dikkate almak lazım. Zaten gerçek savaşlarda da düşman kuvvetlerinin üzerine sürekli sabit bir ateş açıp onların hedefi görerek karşılık vermesini önleyip kendi askerlerinin hedeflerini görerek indirmeleri amaçlanır ve önemli bir taktiktir. Yapımcı ekipte bilen bilmeyen diye ayrımı ortadan kaldırsın adamlar ucuz puanlar toplasın diye değil, savaşın unsurlarından biri olduğunu düşünüp oyuna eklemiştir.

    Kusura bakmayın da metro haritasında ilk 3 sıra daima supportlarındır( genellikle ), assaultlar çok nadir ilk 3 e giriyor. Adam kuruyor çatal ayağı salla babam salla 200 mermiden illaki 2-3 kill alır, zaten ammo kutusunu da yanlarına attılarmı ohh deme keyiflerine. Biz gariban assaultlar da 2-3 kill almak için durmadan taruz edelim mermimizi bitirelim v.s oyun bitti skorboarda bakıyorsun adam bütün el olduğu yerden sallamakla 1 ci olmuş bense 5. Allahtan revamı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano
    Kusura bakmayın da metro haritasında ilk 3 sıra daima supportlarındır( genellikle ), assaultlar çok nadir ilk 3 e giriyor. Adam kuruyor çatal ayağı salla babam salla 200 mermiden illaki 2-3 kill alır, zaten ammo kutusunu da yanlarına attılarmı ohh deme keyiflerine. Biz gariban assaultlar da 2-3 kill almak için durmadan taruz edelim mermimizi bitirelim v.s oyun bitti skorboarda bakıyorsun adam bütün el olduğu yerden sallamakla 1 ci olmuş bense 5. Allahtan revamı ?

    Savaş sadece kabiliyetle kazanılmıyor bazen akılla kazanılıyor. Kamuflaj ve seçtiğin ekipmanlar araziye uyumlu olması gerekiyor. Hareket alanlarının sınırlı ve dar olduğu bir yerde nişancılığına değil duruma göre hareket edeceksin. Daha öncede belirttiğim gibi savaşta taktik ve düzen çok önemli bir parametredir. Savaşlar her zaman sayı ve kabiliyetle kazanılmıyor. Böyle olsa sayıca üstün durumda olanlar her savaşı kazanırdı. On binlerce sayıdaki düşmanı sadece bin kadar asker yerle bir edebiliyor, bu reva mı? akıl hepsinden üstün geliyor. Altı üstü bir oyun olsa da duruma göre yapılan seçimler kişiyi daha öne taşıyor.

    Sadece hareket alanını dar olması değil. Set halinde yapılan yani aktif savaşın başladığı ilk anda saflara sağdan ve soldan sabit makineli yani MG-4 ile kesintisiz bir ateş açılıyor mesela. adamlar bunun için bir açı hesabı da yapıyorlar ne kadarlık bir alanı görüyoruz ona göre makineli sayısı değişiyor. Bu adamların belli bir süre görevi sadece hesap ettikleri o açıya sürekli bir mermi yağdırmak adam vurmak değil baskı altına almak. Körü körüne attıkları bu mermiler karşı tarafın süreç sonunda kaybetmesine neden oluyor. Belki daha kabiliyetli ve daha iyi silahlara sahip askerleri olduğu halde.

    Neyse sizler eğlenmeye bakın mantık aramayın, bunlar savaşın sevmediğiniz gerçekleri...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]


    hocam kesin 2013 değil mi? 2014 değil yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]


    Sonbaharda çıkıyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yafoo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Archangel™

    Battlefield 4 (2013) [ANA KONU]


    Sonbaharda çıkıyormuş

    Preorder 2013 sonbaharinda acilacak. Oyun q1-q2 2014 te

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.