Şimdi Ara

Autodesk Maya 3D çalışmam

Bu Konudaki Kullanıcılar: Jacob Robbins
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu bölümün aktif olmadığının farkındayım o yüzden de aslında buraya açtım çünkü kalabalık çok sevmem öylesine paylaşmak bir de sorusu olan ve yeni başlayanlar için açtım konuyu Modelleme ve Render kaplama vs her şey bana aittir yapım ve Render toplam 6 saat kadar sürdü Autodesk Maya 3D çalışmam Autodesk Maya 3D çalışmam

    Autodesk Maya 3D çalışmam Autodesk Maya 3D çalışmam

    Bir kaç tane de yapım aşamasından görüntü bırakayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacob Robbins -- 26 Haziran 2022; 17:20:4 >







  • @limbesh ve @IGron hocam buradaki tek aktif kişiler sanırım uygun zamanda yorumlarsınız modeli hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacob Robbins -- 23 Şubat 2021; 22:42:33 >
  • Subdiv modelleme normalden zordur ama insana mutluluk verir, elinize sağlık.

    1-Çene kısmı aşağı akmış gibi duruyor

    2- küresel tekerlekte olduğu gibi, boyun kısmında da küre kullanılabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi limbesh -- 24 Şubat 2021; 1:22:27 >
  • limbesh kullanıcısına yanıt
    Blueprint kullanarak yaptım modelin orijinal filmdeki hali de aşağı doğru olduğu için mecbur böyle oldu
  • O halde bu yorumlar pixardakilere gitsin :}

    ilk mesajı düzelttim
  • limbesh kullanıcısına yanıt
    ama hala render iyi değil gibi tam aradığım gerçekçilik olmadı
  • @wes4clarriker bence amatör bir çalışma değil, oldukça başarılı.

    Kafasında orantı uymamış ve ince detay sıkıntıları mevcut fakat oldukça güzel olmuş.

    Epey de teknik öğrenmişsiniz, detaylar gayet güzel.


    Render konusunda V-Ray kullanmakta acemilik yaşıyorsanız Keyshot ya da Fusion deneyebilirsiniz.

    Kendi çalışmanızı bu programlara atarak render alabiliyorsunuz, Fusion oldukça başarılı.


    Linkte M-O için örnek 3D çalışma paylaşıyorum fark ederseniz kafası biraz daha yüksek;

    https://gmvideodesign.artstation.com/projects/XVQqL


    Autodesk Maya 3D çalışmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iGroN -- 24 Şubat 2021; 14:5:49 >




  • iGroN İ kullanıcısına yanıt
    Gözlerinin olduğu kısım biraz içe doğruymuş onları bugün düzelteyim detayları , render motoru olarak Maya 2016nın içindeki Mental Ray ile render alıyorum bugün rendera biraz daha uğraşıp detayların düzeltilmiş halini atarım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.