Şimdi Ara

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom [SWITCH ANA KONU] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
17
Favori
10.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar. Rica etsem, burasi switch başlığı olması nedeniyle emulator vs konularını başka başlıkta konuşur musunuz.

    Konuda sadece pc de kaç fps alınıyor, hangi emulator en iyisi vs o tartışılmaya başlanmış ve malumunuz burasi bunun yeri değil.

    2 arkadas daha rahatsızlığı belirtmiş ama sanırım gözden kaçtı. Lütfen içerik olarak emulator vs konuşulması için farklı bir konu üzerinden ilerlerlemesi çok iyi olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pre load yaptık bekliyoruz. Oyunla ilgili beklentim çok yüksek. Yılın oyunu olacağına süphem yok zaten de ilkinin üstüne koyması zor olsa da önemli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunu ayın 2 sinden beri oynuyorum. Oyun iyi güzel ama yüzde 80 aynı oyun arkadaşlar.
    15 saat kadar oynamisimdir gördüğüm bir iki farklı düşman çeşidi ve güncellenmiş mekanlar.

    Ayrıca oyuna eklenen yeni özellikleri de ilk oyunda ki kadar pek kullanışlı bulmadım.

    Oyun çıksın sizde oynayın daha genişçe yazarim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasatka kullanıcısına yanıt

    Gördüğüm yorumların büyük çoğunluğu fazlasıyla olumluydu, şaşırdım biraz.


    Metacritic gibi yerlerde puanlar 15-16 gibi gelmeye başlayacak bu arada.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 11 Mayıs 2023; 11:13:57 >
  • Kasatka kullanıcısına yanıt

    Ben fuse mekaniğinin başlı başına seçenekleri sınırsıza yaklaştırdığını düşünüyorum. Zaten mükemmele yakın bir ilk oyuna bu kadar geniş yelpazeli bir mekanik eklemek bile bence doyurucu olacaktır. Tabi bu çok çeşitliliği oyuna nasıl yedirdiklerini göreceğiz.

  • ZimaaBlue kullanıcısına yanıt

    En büyük dezavantajları aynı map'i temel almaları. Tabii gök var, yeraltı var o ayrı ama ana map kadar büyük değildir muhtemelen onlar. Developer röportajlarını dinledim geçen. "Şunu anladık, mevcut bir map'i, dünyayı daha iyi ve dolu hale getirmek sıfırdan map yapmaktan daha zormuş." gibisinden bir cümle geçiyordu. Zor iş gerçekten ama ben fazlasıyla umutluyum, bu yıl en çok beklediğim "şey" bu oyun. Ama yeni ve farklı bir dünya bekleyenleri de anlayabiliyorum. Eklemeler gelse de, yeni şeyler eklense de dünya aynı dünya en nihayetinde. Ben bir de ilk oyunu daha yeni oynadım sayılır, Aralık gibi. Eskiden oynayanlar yine bir nebze unutmuştur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 11 Mayıs 2023; 11:22:36 >
  • JePinkman kullanıcısına yanıt

    Ben de yakın zamanda oynadım ve 200 saat civarı zaman harcayıp her karışını gezdim, oyunu tekrar oynamama sebebim yeni oyunun çıkmaya yakın olmasıydı. Elbette çok zor bir iş aynı map aynı tema üzerinde insanları tatmin etmek. Bunu yapmanın en iyi yolu alttan güzelce akan bir hikaye ve yeni mekanikler olabilir. Umarım bu konuda iyi iş çıkarmışlardır. Elden Ring ve Zelda Botw gibi açık dünyalardan sonra yine en iyisini onların yapmasını bekliyoruz maalesef. Başka seçenek olsaydı keşke.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZimaaBlue -- 11 Mayıs 2023; 11:28:24 >
  • ZimaaBlue kullanıcısına yanıt

    İyi oynamışsınız valla ben 105 saat falan oynadım. Sizin iş daha zor bu oyunda :) İlk oyun deneyim olarak çok iyiydi ama hikaye ve anlatım bakımından yeterli değildi. Bunda fragmanlardan sanki bu konuya daha ağırlık vermişler gibi bir izlenim aldım. Map'ten gelen dezavantajı buradan dengeleyebilirler. Bu arada bence yeni yetenekler ilk oyundakilerden daha iyi görünüyor. Ama oradan da bazılarını taşıyabilirlerdi belki. Bir de bir şey soracağım ortaya. İlk oyunun dlc'leriyle atın da fast travel olması ve map'ten nereleri gezdin ettin gösteren özellikler bulunuyormuş. Bunda da olacak mı acaba? Spoiler olarak sormuyorum resmi olarak duyan eden var mı yani? Bu iki özelliği de bunda dlc ile verirlerse çok yanlış hamle olur. Direkt olmalı ikisi de. İlk oyunun eksilerindendi. Bir de silah kırılması olayını hiç sevmiyordum. En azından repair olmalıydı. Bunda da yok gibi, fuse edip durability arttırıcaz sanırım ama repair olmalıydı bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 11 Mayıs 2023; 11:33:23 >
  • JePinkman kullanıcısına yanıt

    Bu özelliklerin ben de defult olması taraftarıyım. Böyle büyük bir oyunda gerekli özellikler zaten. Silah kırılma konusunu ben de çok yadırgayanlardanım yine. O yüzden master sword'u hemen almaya çalışıp almıştım. Onun dışında bunlarla ilgili bir bilgim yok. Oyun zevkimi çok baltalamamak adına trailerlara bile bakmadım aslında. Sadece çok övüldüğü için dayanamayıp fuse mekaniğine baktım. Umarım bunlarda iyileştirmeler olmuştur.

  • JePinkman kullanıcısına yanıt
    Gezdigin yerler görünmüyor bunda. Bende ilk ona baktım cunki gezmedigim atladigim bir yer birakmwk istemiyorum.

    Fuse özelliği dediğiniz gibi dayanıklılığa bir kaç puan ekliyor ne ile füse ettiginize göre. Oda en çok buyum kaya parçası ile fuse ediyordunuz çok fazla çeşit varmış gibi gorunsede.

    Oyunda en beğendiğim şeylerden biri çok fazla mağara olması discovery başlığı altında. Ancak hepsinin içi neredeyse aynı ve elde ettiğiniz şeyde aynı..o yüzden bir süre sonra acaba içinde ne var merakı gidiveriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasatka kullanıcısına yanıt

    Bir ihtimal belki ilerledikçe yeni bir özellik olarak açılıyordur. Eğer hiçbir şekilde yoksa bu özellik büyük hayal kırıklığı olur. Hele bir de yine gidip dlc ile verirlerse hepten fiyasko. Gerekli ve olan bir özelliği çıkarmak hiç doğru değil. Cave kısmı için de geçen çok uğraştık büyük yaptık, bölgeye göre farklılık yaptık dediler ama bakalım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 11 Mayıs 2023; 12:9:56 >
  • Yalnız şu hissi alıyorsunuz eğer ilk oyunda çok vakit harcadiysaniz.

    Ben ana mekanda ilk harita bile açılmadan koştura koştura ilk oyunda ki uyandigim yere sonra ise Garuda Town a gittim.
    Sanki memleketinizden uzunca bir süre ayrı kalmışsınız da tekrardan dönmüş hissini veriyor oyun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • JePinkman kullanıcısına yanıt
    Dediginiz özellik baştan olmalı dediğiniz gibi.
    Yoksa 100 saat oynamıştım o özellik gelmiş hadi bi daha boşda kalan unuttuğum yerleri ziyaret et ?? İşkence gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasatka kullanıcısına yanıt

    Fuse mekaniğinde en çok dikkatimi çeken ok-yay kullanımındaki inanılmaz çeşitlilik ve araç yapımı. Sadece ok yay oynayabilirim oyunu bu sefer.  

  • ZimaaBlue kullanıcısına yanıt
    İlk başta inanılmaz bir çeşitlilik gini geliyor ama sonra bir kaç materyal dışında pek diğerlerini kullanmiyorrsunuz.

    Ve her şeyi kombineyebildiginiz için zamanla materyalleriniz arttığında abartmıyorum bazen aradığınız matertali 10 ca saniye aramak zorunda kalıyorsunuz.
    Spoiler olmasın ama en çok kullanılan fire fruit bomb plant birde yarasa gözü ve yarasa kanadı.

    Yarasa kanadı takınca okun zamanla alçalma ve hedefe isabet edememe sorunu ortadan kalmıyor yani ivme kaybetmeden hedefe gidiyor .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasatka kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam hafızayı mı sildiricez ezberlediğimiz yerler sonuçta

  •  

  • Kasatka kullanıcısına yanıt

    Ben gulu kullaniyorum en cok

    iclerîden en guclusunu hedef aliyorum sonra o hepsine daliyor  

    tek dusmanda ise yaramiyor tabi

    birde ucma olayi cok iyi yuksek yerlerden kusla hep suzuluyorum   sadece zevkine


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bölgeyi Yeni Zellanda yapıp oynayabiliyo muyuz şuan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.