Şimdi Ara

The Crew Geliştiricileri Oyunun 30 FPS'de Çalışmasını Hedefliyor (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Oyun hakkında çok ön yargılıydım ama fizikler, çevre ile etkileşim süper olmuş. Yarışlarda keyifli duruyor, trafik falan beklediğimden daha yoğun çıktı. Kapalı beta iyi kötü bu oyunun kaliteli bir yapım olacağını gösteriyor. Ubisoft'tan beklemezdim açıkçası...
  • bocekgrafik kullanıcısına yanıt
    Monitörü 60 hz e getirdiğimde 120 hz in farkını masaüstünde bile hissediyorsun.Hemde baya.Oyunlarda zaten söylememe gerek yok.4k monitörler var ve 60 hz olayı yüzünden almayı pek düşünmüyorum.Zaten 4k çözünürlük hala çok pahalı bir uğraş.Malum 4k monitör alınca ekran kartıda kuvvetli olması lazım.780 slı veya 290 cf min lazım.Bu dediklerimde giriş seviyesi için.nvidia 900 serisi ve amd de buna karşılık gelen serisi gelince yavaştan 4k oturmaya başlar ve 120 hz lik 4k monitörler çıkmaya başlayabilir.32'' lik monitöre direk geçerim.28'' artık standart geliyor : )
  • PC oyununda FPS kilidi koymanın mantığı nedir ?
  • Midnight Club LA bundan bin kat daha iyi duruyor hala.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    PC oyununda FPS kilidi koymanın mantığı nedir ?

    "Oyunu gidin konsolda oynayın" diyorlar herhalde...
  • bocekgrafik kullanıcısına yanıt
    Aynısını düşündüm, o halde PC için çıkartmayacaklar. Oynamak isteyen de konsol alacak.
    PC oyunculuğu iyi durumda değil. Bu ekran kartları niye çıkıyor ?

    Berbat optimizasyonlarla oyunlar çıkartıyorlar. Donanım sattırmak adına türlü naneler yiyor geliştiriciler.
    Şu donanım uğraşım/tutkum olmasa, 1 Lira harcamicam şu PC'ye. Konsol alıp keyfime bakıcam da işte.


    @soniczeki
    Konu bir dosyayı açıp 60 yazmak değil, şunu bir anlamadınız gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 27 Ağustos 2014; 15:58:37 >
  • bocekgrafik kullanıcısına yanıt
    böcek bu videoya bakınca ben oyun oynamaktan da vazgeçebilirim
  • Technics kullanıcısına yanıt
    120 hz monitör kullanan adamsın. Mesajını okuyan da "Herhalde 60 hz monitörü olduğu için böyle yazdı" diyecek...
  • bocekgrafik kullanıcısına yanıt
    abi videoda 120 hz monitör bile 20 hz gibi geldi bana. aslına bakarsan eizo dan bile nefret ettim o derece
  • Technics kullanıcısına yanıt
    Video ağır çekim olduğu için ona takılma. 120-240 hz farkı değil aslında Eizo'daki. Benim konunun da 81. sayfasında yazmıştım bunu. Eizo'nun monitörü 240 hz değil aslında. Daha doğrusu 240 hz ama ezber bozucu şekilde 120 FPS. Diğer 120, her kare arasına eklenen siyah kare olduğu için toplamda 240 ediyor. Normal 120'den farkı, blur olmuyor bunda. BenQ da yazılımsal olarak Blur Redection diye bir uygulamayla buna çözüm buldu.


    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Üstte 3 kare var ve alttakinde de siyah karelerle birlikte 6 kare var hani. Alttakinde siyahları da sayıldığı için 240 hz denmiş. Üsttekindeki mantık, kare yineleme sırasında bir sonraki kareye geçiş aşamasında öncekinden geçiş yapılıyor klasik olarak. İşte bu sırada, ne kadar azaltılmışta olsa blur etkisi oluşuyor. Ama Eizo'nun teknolojisindeki (alttakindeki) durum farklı. Bir sonraki karenin gösteriminden evvel, önceki karenin görüntülenmesi kesiliyor, sonraki ondan sonra gösteriliyor. Daha doğrusu bu iki kare arasına siyah kareler atılmış.

    Bunu, ampülün saniyede 50 sefer yanıp sönmesi ama bizim aradaki sönmeleri görmediğimiz/algıladığımız şekilde anlamak mümkün. Eğer Backlight Blinking denilen bu teknoloji, burda anlatıldığı gibi çalışıyorsa, G-Sync'ten daha iyi olsa gerek.

    Özetle: Ekrana yansıtılan (bizim gördüğümüz) yine 120 kare (yani 120 FPS) ama siyahlar da kareden sayıldığı için 240 hz olarak geçiyor. Normalde hz=FPS olarak biliriz ama burda durum değişmiş. hz/2=FPS olmuş. Maksat eğer mükemmel netliği yakalamaksa ki öyle, gayet başarılı görünüyor.

    The Crew Geliştiricileri Oyunun 30 FPS'de Çalışmasını Hedefliyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bocekgrafik -- 28 Ağustos 2014; 13:05:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Video ağır çekim olduğu için ona takılma. 120-240 hz farkı değil aslında Eizo'daki. Benim konunun da 81. sayfasında yazmıştım bunu. Eizo'nun monitörü 240 hz değil aslında. Daha doğrusu 240 hz ama ezber bozucu şekilde 120 FPS. Diğer 120, her kare arasına eklenen siyah kare olduğu için toplamda 240 ediyor. Normal 120'den farkı, blur olmuyor bunda. BenQ da yazılımsal olarak Blur Redection diye bir uygulamayla buna çözüm buldu.


    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Üstte 3 kare var ve alttakinde de siyah karelerle birlikte 6 kare var hani. Alttakinde siyahları da sayıldığı için 240 hz denmiş. Üsttekindeki mantık, kare yineleme sırasında bir sonraki kareye geçiş aşamasında öncekinden geçiş yapılıyor klasik olarak. İşte bu sırada, ne kadar azaltılmışta olsa blur etkisi oluşuyor. Ama Eizo'nun teknolojisindeki (alttakindeki) durum farklı. Bir sonraki karenin gösteriminden evvel, önceki karenin görüntülenmesi kesiliyor, sonraki ondan sonra gösteriliyor. Daha doğrusu bu iki kare arasına siyah kareler atılmış.

    Bunu, ampülün saniyede 50 sefer yanıp sönmesi ama bizim aradaki sönmeleri görmediğimiz/algıladığımız şekilde anlamak mümkün. Eğer Backlight Blinking denilen bu teknoloji, burda anlatıldığı gibi çalışıyorsa, G-Sync'ten daha iyi olsa gerek.

    Özetle: Ekrana yansıtılan (bizim gördüğümüz) yine 120 kare (yani 120 FPS) ama siyahlar da kareden sayıldığı için 240 hz olarak geçiyor. Normalde hz=FPS olarak biliriz ama burda durum değişmiş. hz/2=FPS olmuş. Maksat eğer mükemmel netliği yakalamaksa ki öyle, gayet başarılı görünüyor.

    The Crew Geliştiricileri Oyunun 30 FPS'de Çalışmasını Hedefliyor




    Sony ve Panasonic 5 senedir tvleri için bir teknoloji üzerinde çalışıyorlardı. Splash media player vardır bu yazılım da aynı düşüncenin sentezi. 25 fps bir film düşün. her 2 frame in arasında ki görüntü tahmin edilip araya siyah kare değil gerçek görüntü işleniyor. Eizo meizo siyah kare koyacağına böyle işlerle uğraşsa daha güzel şeyler olur. Splash media playeri kullanmadıysan şiddetle öneririm. 60 Fps ye çıkartır sıradan filmleri bile. Ben bugüne kadar film izlememişim dersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pastadanadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: rambocuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: pastadanadam

    1080p'ymiş, 30 FPS'ymiş, 60 FPS'ymiş, banane ya. Banane arkadaş. Baktığımda görebileceğim çözünürlükte olsun, oynadığımda sorun olmayacak akıcılıkta olsun tamam, ben oyunlar ilgileniyorum, bana güzel bir oyun verin, ben onu istiyorum, banane sayılardan. Bana DLC gibi oyunlar satmayın, her yıl aynı oyunu yapıp yapıp satmayın, başka oyunların dinamiklerini kopyalayıp satmayın, ben bunu istiyorum, ilgilenmiyorum teknik konularla, teknik güçlerle ya.

    Yahu 10 yıl, 10 yıl(!) konsollarda 720p 30 FPS oynadık bir dünya oyunu. Kim hangi oyunu oynayamadı da, bu kadar büyüüüüük bir mesele yapılıyor bu? "Olmasın hep 720p'de kalsın " demiyorum tabi ki ama, oyundan çok, kaç FPS olacağıyla ilgilenmek nedir ya.

    Ya Zeus aşkına, şu manzaraya uzaktan bir bakın. Nolur yalvarıyorum. Oyun dünyasının ne kadar saçma, ne kadar dışkıdan bir hale geldiğine bir bakın. Okuduğunuz haberlere bir bakın, nolur ya.

    Yada tamam. Tamam hadi düşünelim. Şimdi, bir çok oyun PC'de 30 FPS'ye sabitlenmiş olarak geldi ve bu oyunların o kilidi açılıp 60 FPS'de oynanabildi. Ama bu oyunlar, 30 FPS sınırı olmayan bir çok oyundan daha iyi çalıştılar. Demek ki "Optimizasyonu yapamadık, o zaman 30 FPS'e sabitleyelim" demiyorlarmış. Optimizayonu yapamayan 30 FPS'de de yapamaz. Demek ki başka bir nedenleri var. Neden kimse bu açıdan bakmıyor da, Ubisoft PC'cilere komplo düzenliyormuş gibi davranıyor? Neden bu güç açlığı neden?

    Düşünüyorum, "Ulan" diyorum "Bi bildikleri vardır, kaçırdığım bir şey vardır" diyorum ama 5" ekranlı telefonlarda Full HD'yi geçtim 2K, 4K çözünürlük isteyen adamlar burada " 60 FPS şart" diyor. Offf of.

    Arkadaşım yeni nesil konsol çıktı standartı en kötü 1080 p 60 fps olmak zorunda 2015 e ramak kalmış hala eski nesil konsol gücünde oyun çıkması köt bişey 20 yıl önce umrumuzda değildi fps çözünürlük evet ama yıl 2015 arkadaşım hala eski nesil konsol tadında oyunlar görmek istemiyor kimse bu yüzden herkez şikayetçi bu kadar basit yeni nesil konsol sadece exc oyunu için alınır bu kadar basit

    Killzone Shadow Fall, Multipllayer'da 60 FPS'yi yakalamak için çözünürlükte farklı bir teknik kullandı diye olay oldu. Ünlem işaretli haberler çıktı. Sony'e dava açıldı, kutusunda 1080p yazıyor diye. Red Dead Redemption PS3'de 720p değildi. Kimin umurunda olmuştu? Oyun çıktığında "Red Dead Redemption PS3'de 720p değilmiş!" gibi bir haber var mıydı? Red Dead Redemption'ın da kutusunda 720p yazıyor. Kim Rockstar'a dava açtı? 20 yıl öncede değil 4 yıl önceydi bu? Ne oldu bu 4 yılda da artık, 900p bile kabul edilmiyor, ciddi şekilde 120 FPS isteyenler adamlar olabiliyor? Yeni nesilden anlaşılan sadece çözünürlük müdür? Bu durumda 3-4 yılda bir yeni konsol çıkması lazım?

    Küçücük ekranlarda 1080p, 4K'da isteyenlerde herkes. Crysis serisini mahveden de herkes. MW2'nin adı sadece "Modern Warfare 2" iken ilgilenmeyip, Call of Duty Modern Warfare 2 olunca ilgilenenlerde herkesti. Bir tanecik video izleyip, Watch Dogs'u GTA'ya rakip yapanda, Watch Dogs daha iyi diyende herkes. Sadece popüler oyunları oynayıp, duyulmamış harika oyunların bitmelerine neden olanlarda herkes. Kendi sevdiği türün dışındaki bütün her şeye "Çöp" diyende herkes. Multisi yok diye para vermeden korsan oynayıp sevilen oyunların bitmesine neden olanlarda herkesin içinde. "4g telefon satın alır mısınız?" anketine "Benimki zaten 4G" diyen iPhone 4 kullanıcılarıda herkesin içinde.
    Bazen herkesin aynı fikirde olması iyi olmuyor.

    Ayrıca konsol, kasa toplarken "Hangi parça daha iyi" diye zaman harcamamak için, Steam, Origin, Uplay vb birden fazla platformla uğraşmamak için, format atmakla, driverlar yüklemekle vs uğraşmamak için, bir parçası bozulduğunda, kasayı açıp sadece o parçayı söküp garantiye göndermemek için, multiplayer maçlarda çok daha az hileciyle karşılaşmak için, o maçlarda çoğunluğun aynı kontrolör aynı çözünürlük ve aynı FPS ile eşit şekilde oynaması için, klavye + mouse + kontrolör yerine bir tek kontrolörle cihazı kullanabilmek için, rahatça oturma odasına koyabilmek için, arkadaşlarıyla kolayca split screen oyunlar oynayabilmek için, oyun satın alırken sistem gereksinimlerine bakmamak için, alıp yıllarca kullanmak için, alınır. Konsollar amaç sadece oyun oynamaksa alınır bu kadar basit.

    Hayırdır dükkanın filan mı var nedir bu retro hastalığı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Clanox kullanıcısına yanıt
    İşte en sevdiğim bakış açısı
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.