Şimdi Ara

Dark Souls II'den 12 Dakikalık Oynanış Videosu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •     From Sofware'in tam bir çılgınlık olan aksiyon-rpg oyunu Dark Souls'un yeni oyunundan ilk video yayınlandı. Serinin bu oyununda da bol bol ölecek ve düşmanları öldürdüğümüzde yine mutluluktan havalara sıçrayacağız gibi görünüyor; çünkü yine zor bir oyun bizi bekliyor diyebiliriz.
     
        IGN tarafından yayınlanan bu videoya baktığımızda oyunun grafiklerinin ve atmosferinin oldukça iyi göründüğünü söyleyebiliriz. Dark Souls 2'nin oynanış yapısı ise serinin diğer oyunlarına benziyor. İsterseniz sözü uzatmadan sizi video ile başbaşa bırakalım.









  • Harikaaa...
  • Çok iyi bir oyun bizi bekliyor :))
  • Daha çok dlc gibi olmuş.
  • Grafiklerin ilerleme kaydettigini soylemek zor. herseyi gectim arkada, uzaktaki cisimlerin birer duvar kagidi olmasi yakismiyor. Xbox, Ps3 falan cikarmak icinse bu grafik hileleri, numaralar hic hos durmuyor. Gec cikartsinlar ama bunlari duzeltsinler, kesinlikle atmosferi baltaliyor.
  • Bu oyunu anlatmaya kelimeler yetersiz aylarca hiç bıkıp usanmadan heycan bir an olsun düşmeden oynuyabilceğimiz tek oyun
  • Adamlar bize böyle mükemmel bir oyun yapmış hala grafik diyorlar yahu. Eline alıp kıracan bir taraflarını. Gidin Call of Duty oynayın, ergen misiniz nesiniz.
    DLC diyen arkadaş, bu oyunun konseptini çok değiştirirlerse Dark Souls değil, başka bir şey oynuyoruz gibi hissederiz bence. O nedenle pek değiştirmemişler, bence iyi de yapmışlar.
  • Dark Souls grafik oyunu değildir başka kapıya..
  • Nasılda özlemişim yazın ilk işim dark souls oynamak! 2 oyuna başlamadan önce egzersiz yapıp oyuna tekrar alışmam lazım
  • pc de grafiksel olarak konsol versiyonunu rahat 3 e katlıyordu 1. oyun. port olmasına rağmen.
    2. nin grafiklerinden şüpheniz olmasın pc de oynayacak olanlar.
    mekanlar çok güzel olmuş. atmosfer muazzam.
  • 3'e katlıyor olur mu, 5000'e katlıyordu. From Software bile "birebir" port ettik diyor. Zaten oyunun PC sürümünün en çok eleştirilen noktası buydu. PC fanatikliği yapıp 3'e katlıyordu demeye gerek yok.

    Dark Souls II'de umarız PC sürümü konsollardan daha iyi bir şeyler sunabilir. Yüksek çözünürlük ve saniye/kare oranı güzel olurdu.
  • Oyuna çeşitli zorluk seviyeleri ve karakter özelleştirme seçenekleri koyarlarsa tadından yenmez.Oyun aşırı zor olduğu için bazen insanı bıktırabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Oyuna çeşitli zorluk seviyeleri ve karakter özelleştirme seçenekleri koyarlarsa tadından yenmez.Oyun aşırı zor olduğu için bazen insanı bıktırabiliyor.
    Köprü bölümünde quick time event saçmalığı çıkmadı ya o bile oyunun çizgisinin bozmadığının kanıtıdır.

    Bridge broken you DIE.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Oyuna çeşitli zorluk seviyeleri ve karakter özelleştirme seçenekleri koyarlarsa tadından yenmez.Oyun aşırı zor olduğu için bazen insanı bıktırabiliyor.
    Dark Souls II'den 12 Dakikalık Oynanış Videosu
    şu sahneyi konsol versiyonunda bulup capture card ile görüntü alıp paylaş bsc misafiri.
    Dark Souls II'den 12 Dakikalık Oynanış Videosu
    bu da olur
    dsfix siz oyun direk konsol portu.
    dsfix den haberin yoksa cevap yazma bidaha.

    ayrıca dark souls 2 videosundaki konsol sürümü görseller bile bunlarla başa çıkamaz. 2. oyun olmasına rağmen.
    pc nin gücünü bile bile yazıyorlar şaka gibi.
    ps4 desen neyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reppu -- 10 Nisan 2013; 23:51:46 >




  • Modern zamanların en iyi oyunu olma yolunda emin adımlar...
  • Ben bu oyunu atlamışım ya :( steamden de alınmıyor TÜRKİYE de yasaklı listesinde diye uyarı veriyor steam ne iştir anlamadım ... Oyun harbi güzelmiş denemekte fayda var herşey grafik değildir oynanış benim hoşuma gitti ayrıca grafiklerin bu denli vasat olacağını sanmıyorum xbox 360 ta oynuyorlar oyunu bu grafikte yeterli aslında ama AA ile daha iyi olur .
  • Ben baska Misafir sana cevap vereyim. arkadasim oyunun grafiklerini duzelten adam firmayla bile alakali degildi sadece oyuncuydu. Yaptigi tek sey grafikleri netlestirmekti grafikler ayni grafikler From software"in cikardigi pc versionun hepimiz biliyoruz rezaletti. ama sen devamini bilmiyorsun anlasilan. Cözunurluk artisi grafikleri kaliteli yapmiyor.

    3,4 de katliyormus bos laf.
  • Grafik kelimesini her kullanana laf atilmaya baslandi. Buldunuz bir numara kullanin. bebeymiste bilmem ne. dunyanin dondugunun farkidna bile degilsinizdir siz. Birakin artik ordan burdan duydugunuz bir iki lafi kullanmayi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Grafik kelimesini her kullanana laf atilmaya baslandi. Buldunuz bir numara kullanin. bebeymiste bilmem ne. dunyanin dondugunun farkidna bile degilsinizdir siz. Birakin artik ordan burdan duydugunuz bir iki lafi kullanmayi.
    ############################################################################### 
    # Graphics Options
    ###############################################################################

    # internal rendering resolution of the game
    # higher values will decrease performance
    renderWidth 1920
    renderHeight 1080

    # The display width/height
    # 0 means use the same resolution as renderWidth/Height
    # (use for downscaling - if in doubt, leave at 0)
    presentWidth 0
    presentHeight 0

    ############# Anti Aliasing

    # AA toggle and quality setting
    # 0 = off (best performance, worst IQ)
    # 1 = low
    # 2 = medium
    # 3 = high
    # 4 = ultra (worst performance, best IQ)
    aaQuality 3

    # AA type
    # either "SMAA" or "FXAA"
    aaType SMAA

    ############# Ambient Occlusion

    # Enable and set the strength of the SSAO effect (all 3 settings have the same performance impact!)
    # 0 = off
    # 1 = low
    # 2 = medium
    # 3 = high
    ssaoStrength 3

    # Set SSAO scale
    # 1 = high quality (default)
    # 2 = lower quality, lower impact on performance
    # 3 = lowest quality, lowest impact on performance
    ssaoScale 1

    # Determine the type of AO used
    # "VSSAO" = Volumetric SSAO (default, suggested)
    # "HBAO" = Horizon-Based Ambient Occlusion
    # "SCAO" = VSSAO + HBAO
    # VSSAO and HBAO types have a different effect and similar performance
    # SCAO combines both, with a higher performance impact
    ssaoType HBAO

    ############# Depth of field

    # Depth of Field resolution override, possible values:
    # 0 = no change from default (DoF pyramid starts at 512x360)
    # 540 = DoF pyramid starts at 960x540
    # 810 = DoF pyramid starts at 1440x810
    # 1080 = DoF pyramid starts at 1920x1080
    # 2160 = DoF pyramid starts at 3840x2160
    # higher values will decrease performance
    # do NOT set this to the same value as your vertical rendering resolution!
    dofOverrideResolution 810

    # Depth of Field scaling override (NOT RECOMMENDED)
    # 0 = DoF scaling enabled (default, recommended)
    # 1 = DoF scaling disabled (sharper, worse performance, not as originally intended)
    disableDofScaling 0

    # Depth of field additional blur
    # allows you to use high DoF resolutions and still get the originally intended effect
    # suggested values:
    # o (off) at default DoF resolution
    # 0 or 1 at 540 DoF resolution
    # 1 or 2 above that
    # 3 or 4 at 2160 DoF resolution (if you're running a 680+)
    dofBlurAmount o

    ############# Framerate

    # Enable variable framerate (up to 60)
    # NOTE:
    # - this requires in-memory modification of game code, and may get you banned from GFWL
    # - there may be unintended side-effects in terms of gameplay
    # - you need a very powerful system (especially CPU) in order to maintain 60 FPS
    # - in some instances, collision detection may fail. Avoid sliding down ladders
    # Use this at your own risk!
    # 0 = no changes to game code
    # 1 = unlock the frame rate
    unlockFPS 0

    # FPS limit, only used with unlocked framerate
    # do not set this much higher than 60, this will lead to various issues with the engine
    FPSlimit 60

    # FPS threshold
    # DSfix will dynamically disable AA if your framerate drops below this value
    # and re-enable it once it has normalized (with a bit of hysteresis thresholding)
    FPSthreshold 28

    ############# Filtering

    # texture filtering override
    # 0 = no change
    # 1 = enable some bilinear filtering (use only if you need it!)
    # 2 = full AF override (may degrade performance)
    # if in doubt, leave this at 0
    filteringOverride 0

    ###############################################################################
    # HUD options
    ###############################################################################

    # Enable HUD modifications
    # 0 = off (default) - none of the options below will do anything!
    # 1 = on
    enableHudMod 0

    # Remove the weapon icons from the HUD
    # (you can see which weapons you have equipped from your character model)
    enableMinimalHud 1

    # Scale down HuD, examples:
    # 1.0 = original scale
    # 0.75 = 75% of the original size
    hudScaleFactor 0.75

    # Set opacity for different elements of the HUD
    # 1.0 = fully opaque
    # 0.0 = fully transparent
    # Top left: health bars, stamina bar, humanity counter, status indicators
    hudTopLeftOpacity 0.8f
    # Bottom left: item indicators & counts
    hudBottomLeftOpacity 0.75f
    # Bottom right: soul count
    hudBottomRightOpacity 0.5f

    ###############################################################################
    # Window & Mouse Cursor Options
    ###############################################################################

    # borderless fullscreen mode
    # make sure to select windowed mode in the game settings for this to work!
    # 0 = disable
    # 1 = enable
    borderlessFullscreen 0

    # disable cursor at startup
    # 0 = no change
    # 1 = off at start
    disableCursor 0

    # capture cursor (do not allow it to leave the window)
    # 0 = don't capture
    # 1 = capture
    # (this also works if the cursor is not visible)
    captureCursor 0

    ###############################################################################
    # Save Game Backup Options
    ###############################################################################

    # enables save game backups
    # 0 = no backups
    # 1 = backups enabled
    # backups are stored in the save folder, as "[timestamp]_[original name].bak"
    enableBackups 0

    # backup interval in seconds (1500 = 25 minutes)
    # (minimum setting 600)
    backupInterval 1500

    # maximum amount of backups, older ones will be deleted
    maxBackups 10

    ###############################################################################
    # Texture Override Options
    ###############################################################################

    # enables texture dumping
    # you *only* need this if you want to create your own override textures
    # textures will be dumped to "dsfix\tex_override\[hash].tga"
    enableTextureDumping 0

    # enables texture override
    # textures in "dsfix\tex_override\[hash].png" will replace the corresponding originals
    # will cause a small slowdown during texture loading!
    enableTextureOverride 0

    ###############################################################################
    # Other Options
    ###############################################################################

    # skip the intro logos
    # this should now be slightly more stable, but should still be
    # the first thing to disable in case you experience any problems
    skipIntro 0

    # change the screenshot directory
    # default: . (current directory)
    # example: C:\Users\Peter\Pictures
    # directory must exist!
    screenshotDir .

    # override the in-game language
    # none = no override
    # en-GB = English, fr = French, it = Italian, de = German, es = Spanish
    # ko = Korean, zh-tw = Chinese, pl = Polish, ru = Russian
    # this does not work in Windows XP!
    overrideLanguage none

    # Dinput dll chaining
    # if you want to use another dinput8.dll wrapper together
    # with DSfix, rename it (e.g. "dinputwrapper.dll") and put the new name here
    dinput8dllWrapper none
    # dsmfix.dll

    # D3D adapter override
    # -1 = no override
    # N = use adapter N
    # this setting is for multiple (non-SLI/crossfire) GPUs
    # everyone else should leave it at -1
    d3dAdapterOverride -1

    # Log level - 0 to 11, higher numbers mean more logging
    # only enable for debugging
    logLevel 0

    ###############################################################################
    # The settings below are not yet ready to use!!
    ###############################################################################

    # You can only set either forceFullscreen or forceWindowed (or neither)
    # 0 = off, 1 = on
    forceWindowed 0
    forceFullscreen 0

    # turn on/off Vsync
    enableVsync 0
    # adjust display refresh rate in fullscreen mode - this is NOT linked to FPS!
    fullscreenHz 60

    birtek çözünürlüğün bu denli fark koyması 2 kat eder de neyse. dark souls gibi bi oyun için grafik muhabbeti yapılmamalı ama bazıları anlamamak için çabalıyor.
    boşuna anlatmayalım madem bundan sonra.




  • Haien madem bilmiyorsun bari konusma. Grafik nedir yenir mi icilir mi bir zahmet ogren.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.