Şimdi Ara

Saçma prototype tankları ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu prototip ve saçma sapan tankları oyundan kaldırsalar sizce de daha iyi olmaz mı?
    Çünkü çok fazlalık yapıyorlar.Ayrıca bu sayı fazlası oyun dengesini de bozuyor.Mesela Maus'u kaldırsalar.Onun yerine en güçlü tank tiger 2 olsa.Ve sadece 2. dünya savaşında kullanılmış (tasarlanmış değil) tanklar olsa çok daha zevkli olur ve oyunun atmosferi sağlamlaşır.Ha bir de fransızların kaldırılması lazım.(Savaşın ilk yılında yenilmiş bir ülkede maus tarzı tank mı olur?)



  • Peki ara tierleri nasıl doldurmayı düşünüyorsun ?

    Ekleme :

    Oyundan prototip tanklar kaldırılırsa Almanya'da TD serisi hariç pek tank kalmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi villager -- 6 Temmuz 2012; 13:54:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: villager

    Peki ara tierleri nasıl doldurmayı düşünüyorsun ?

    Ekleme :

    Oyundan prototip tanklar kaldırılırsa Almanya'da TD serisi hariç pek tank kalmaz.
    çoğu kağıt üzerinde değil ki üretiliyor ama seri üretime geçmiyor resimleri incelersen tigerp felan olduğunu bazılarının savaşlarda kullanıldığını görürsün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997

    Şu prototip ve saçma sapan tankları oyundan kaldırsalar sizce de daha iyi olmaz mı?
    Çünkü çok fazlalık yapıyorlar.Ayrıca bu sayı fazlası oyun dengesini de bozuyor.Mesela Maus'u kaldırsalar.Onun yerine en güçlü tank tiger 2 olsa.Ve sadece 2. dünya savaşında kullanılmış (tasarlanmış değil) tanklar olsa çok daha zevkli olur ve oyunun atmosferi sağlamlaşır.Ha bir de fransızların kaldırılması lazım.(Savaşın ilk yılında yenilmiş bir ülkede maus tarzı tank mı olur?)

    iyide oyunun adı World of tanks

    2. dünya savaşı tankları demiyor adamlar dünya tankları diyor onun için tiger 2 en üst tank olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leaderjack1

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997

    Şu prototip ve saçma sapan tankları oyundan kaldırsalar sizce de daha iyi olmaz mı?
    Çünkü çok fazlalık yapıyorlar.Ayrıca bu sayı fazlası oyun dengesini de bozuyor.Mesela Maus'u kaldırsalar.Onun yerine en güçlü tank tiger 2 olsa.Ve sadece 2. dünya savaşında kullanılmış (tasarlanmış değil) tanklar olsa çok daha zevkli olur ve oyunun atmosferi sağlamlaşır.Ha bir de fransızların kaldırılması lazım.(Savaşın ilk yılında yenilmiş bir ülkede maus tarzı tank mı olur?)

    iyide oyunun adı World of tanks

    2. dünya savaşı tankları demiyor adamlar dünya tankları diyor onun için tiger 2 en üst tank olmaz
    Dönem olarak 1930-50 arasında geçtiğini düşünürsek pak farketmez.Ayrıca bütün tankları kaldırmasalar da sayıyı azaltmaları lazım.




  • 1. Bence prototype tanklar saçma değil.
    2. Online bir oyunda sürekli yenilik yapmazsan kullanıcı kaybedersin.
    3. Oyunun zevki açısından seçeneklerin daha çok olması gerekir.

    Her gelen patchte farklı yenilikler görüyoruz bu da oyunu daha sevilir ve oynanılabilir kılıyor düşün bu oyuna para yatıran kullanıcılar da oyun yapımcıları da var dediğin gibi king tiger top tier olarak kalsa bir aylık premiumla istediğini elde edebilir ertesi ay da oyundan sıkılırsın ama devamlı online oyunlar piyasasında kalmak istiyorsan geliştirilmesi şart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaizeN

    1. Bence prototype tanklar saçma değil.
    2. Online bir oyunda sürekli yenilik yapmazsan kullanıcı kaybedersin.
    3. Oyunun zevki açısından seçeneklerin daha çok olması gerekir.

    Her gelen patchte farklı yenilikler görüyoruz bu da oyunu daha sevilir ve oynanılabilir kılıyor düşün bu oyuna para yatıran kullanıcılar da oyun yapımcıları da var dediğin gibi king tiger top tier olarak kalsa bir aylık premiumla istediğini elde edebilir ertesi ay da oyundan sıkılırsın ama devamlı online oyunlar piyasasında kalmak istiyorsan geliştirilmesi şart.
    Ben oyunun 7.3'den önceki haline dönmesi taraftarıyım. Tank sayısı fazla beni rahatsız eden durum bu değil yani gayet iyi ancak eski halindeki dengeler daha iyiydi sanırım şuan ara tanklar çok uyumsuz gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaym1n

    Ben oyunun 7.3'den önceki haline dönmesi taraftarıyım. Tank sayısı fazla beni rahatsız eden durum bu değil yani gayet iyi ancak eski halindeki dengeler daha iyiydi sanırım şuan ara tanklar çok uyumsuz gibi.

    Alıntıları Göster
    Tank sayısının fazla olması oyun zevk ve oyuncu karakteristiği için önemli bence, T-54 ile oynayan birinin E-50'de zorlanması, veya tersi gibi... Oyunun kronolojik tank dengeleri bence kötü değil, oyunun dengesi bozan oyunun kendi mekanikleri, son 315 hp'si kalan oyuncuya 390'la ortadan vurup 314 hasar verip 1 hp ile sizi öldürmesi asıl mesele.. Siz deli olurken karşıdaki de bir anda savaş kahramanı sanıyor kendini.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WinteR

    Tank sayısının fazla olması oyun zevk ve oyuncu karakteristiği için önemli bence, T-54 ile oynayan birinin E-50'de zorlanması, veya tersi gibi... Oyunun kronolojik tank dengeleri bence kötü değil, oyunun dengesi bozan oyunun kendi mekanikleri, son 315 hp'si kalan oyuncuya 390'la ortadan vurup 314 hasar verip 1 hp ile sizi öldürmesi asıl mesele.. Siz deli olurken karşıdaki de bir anda savaş kahramanı sanıyor kendini.

    Damage vuruyorsan çok fazla sorun yok bence asıl sorun damage modelleme sorunları şöyle anlatim e-75in ön zırhının tam sol köşesinden dışarı açılı vurulup damage yiyorum o köşenin bir tarafı 16cm diğer tarafı 12cm zırh ki tam köşeden dışarı açılı geliyor mermi normalde o merminin delse dahi yan zırhtan hasar vermeden çıkıp gitmesi lazım ama nasıl bir modelleme yaptılarsa damage yiyorsun sonra tankı ortasından delip damage vuramadığın çok oluyor mürettebatın köşeli dikdörtgen olduğundan da emin gibi birşeyim Parasız reklamla kazanan bir oyun olsa öpüp başıma koyacam ama popüler ve deli gibi pre ve pre tank satan bir oyunun bu kadar özensiz olması düşündürücü...

    Minimum damagete haklısın daha sınırlı değerlerde vurmalılar bencede böylece böyle şeyler engellenir. KT nin son topundan neler çektim 240minimum damagei var 320 ortalama paso 220 vuruyordu anlatılmaz yaşanır t110nu arkadan yakalamışım taretinin arkasına sıkıyorum 220 vuruyor (2 kere sıkıp 2sindede 220 vurduğum için spesific olarak hatırlıyorum taretin tam arka kısmının ortasına sıkıyorum oradanda minimum damage altı vuruyorsam nere sıkmam lazım önüne önüne sallayıp paso sektirmem lazım sanırım (Niye motora sıkmıyorda oraya sıkıyordun derseniz bizim e-100e çatır çatır giydiriyordu t110 muhimmatı topçuyu falan vururum diye tarete sıkıyordum))

    Tank sayısı hakkında sorunum yok ne kadar çok tank o kadar eğlence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eminmetehan -- 7 Temmuz 2012; 15:14:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminmetehan

    quote:

    Orijinalden alıntı: WinteR

    Tank sayısının fazla olması oyun zevk ve oyuncu karakteristiği için önemli bence, T-54 ile oynayan birinin E-50'de zorlanması, veya tersi gibi... Oyunun kronolojik tank dengeleri bence kötü değil, oyunun dengesi bozan oyunun kendi mekanikleri, son 315 hp'si kalan oyuncuya 390'la ortadan vurup 314 hasar verip 1 hp ile sizi öldürmesi asıl mesele.. Siz deli olurken karşıdaki de bir anda savaş kahramanı sanıyor kendini.

    Damage vuruyorsan çok fazla sorun yok bence asıl sorun damage modelleme sorunları şöyle anlatim e-75in ön zırhının tam sol köşesinden dışarı açılı vurulup damage yiyorum o köşenin bir tarafı 16cm diğer tarafı 12cm zırh ki tam köşeden dışarı açılı geliyor mermi normalde o merminin delse dahi yan zırhtan hasar vermeden çıkıp gitmesi lazım ama nasıl bir modelleme yaptılarsa damage yiyorsun sonra tankı ortasından delip damage vuramadığın çok oluyor mürettebatın köşeli dikdörtgen olduğundan da emin gibi birşeyim Parasız reklamla kazanan bir oyun olsa öpüp başıma koyacam ama popüler ve deli gibi pre ve pre tank satan bir oyunun bu kadar özensiz olması düşündürücü...

    Minimum damagete haklısın daha sınırlı değerlerde vurmalılar bencede böylece böyle şeyler engellenir. KT nin son topundan neler çektim 240minimum damagei var 320 ortalama paso 220 vuruyordu anlatılmaz yaşanır t110nu arkadan yakalamışım taretinin arkasına sıkıyorum 220 vuruyor (2 kere sıkıp 2sindede 220 vurduğum için spesific olarak hatırlıyorum taretin tam arka kısmının ortasına sıkıyorum oradanda minimum damage altı vuruyorsam nere sıkmam lazım önüne önüne sallayıp paso sektirmem lazım sanırım (Niye motora sıkmıyorda oraya sıkıyordun derseniz bizim e-100e çatır çatır giydiriyordu t110 muhimmatı topçuyu falan vururum diye tarete sıkıyordum))

    Tank sayısı hakkında sorunum yok ne kadar çok tank o kadar eğlence

    Alıntıları Göster
    @eminmetehan
    Hasar modellemesi konsunda aynı fıkıre sahıbım.En buyuk ornek kv-5.Bildiğimiz gibi duduklu tencerelerınden çoğunlukla max. hasar alıyor.Gerçekte olması ımkansız bır durum.Hadi olsa bir mürettebat ölür.Hasar almaması lazım.Tankın makinalı yuvası yok olunca patlarmı.Birde gözlem kuleleri.Hasar almaması lazım bu bölgelerden.Komutan olmeli sadece.Ama gel görki World of tanks ''Simülasyon'' değil ''Oyun''.Bunlara katlanmak zorundayız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayox06

    @eminmetehan
    Hasar modellemesi konsunda aynı fıkıre sahıbım.En buyuk ornek kv-5.Bildiğimiz gibi duduklu tencerelerınden çoğunlukla max. hasar alıyor.Gerçekte olması ımkansız bır durum.Hadi olsa bir mürettebat ölür.Hasar almaması lazım.Tankın makinalı yuvası yok olunca patlarmı.Birde gözlem kuleleri.Hasar almaması lazım bu bölgelerden.Komutan olmeli sadece.Ama gel görki World of tanks ''Simülasyon'' değil ''Oyun''.Bunlara katlanmak zorundayız

    Haklısın kardeşim 2 tane oyun oynayınca simülasyon-oyun farkını bilemiyor insan. O oyunlar ise biri wot biride mario...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminmetehan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayox06

    @eminmetehan
    Hasar modellemesi konsunda aynı fıkıre sahıbım.En buyuk ornek kv-5.Bildiğimiz gibi duduklu tencerelerınden çoğunlukla max. hasar alıyor.Gerçekte olması ımkansız bır durum.Hadi olsa bir mürettebat ölür.Hasar almaması lazım.Tankın makinalı yuvası yok olunca patlarmı.Birde gözlem kuleleri.Hasar almaması lazım bu bölgelerden.Komutan olmeli sadece.Ama gel görki World of tanks ''Simülasyon'' değil ''Oyun''.Bunlara katlanmak zorundayız

    Haklısın kardeşim 2 tane oyun oynayınca simülasyon-oyun farkını bilemiyor insan. O oyunlar ise biri wot biride mario...

    Alıntıları Göster
    Benimde düşündüğüm bir durum, aynı yerden ikinci kez vurduğunda ya hasar almamalı ya da çok düşük almalı, e 75'in gözlem kulesine ne zaman atsam T110'la 400 yedirtiyorum, bir kere vurdun hasar tamam, 2 de 3 de 4 hep aynı hasar, vura vura tank imha oluyor. Ancak HE mermi atarsan mürettebatı öldürmesi lazım aynı yere isabetlerde.




  • @Eminmetehan
    Yanlis anlasilmamisimdir umarim.Kucuk dusúrucú bir amacim yoktu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayox06

    @Eminmetehan
    Yanlis anlasilmamisimdir umarim.Kucuk dusúrucú bir amacim yoktu
    dediklerinizi yapsalar mausu maç sonuna kadar patlatamazsın:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayox06

    @Eminmetehan
    Yanlis anlasilmamisimdir umarim.Kucuk dusúrucú bir amacim yoktu

    Yok küçük düştüm diye öyle yazmadım tartışmaya katkı yapmayıp bana yönelik yazdığın için öyle yazdım. Burda oyunmu simülasyonmu diye tartışmıyoruz ki yada gerçekte şöyle olur böyle olmaz diyede tartışmıyorum ben. Daha iyi nasıl olur onun tartışmasını yapıyorum tabiki tank bir yerden damage yemeli ama bence bu modellemeler ne kadar mantıklı olursa o kadar zevk verir oyun...

    Çelik yığının içinden geçip tankın içine hiç işlemeden çıkan merminin hasar vermesi hiç mantıklı değildir bana göre. Gözlem kulesine falan gelirsek full damage vermesi dışında mantıklıdır ne de olsa mürettebatı öldürmek dışında ordaki teçhizat vs.yede zarar veriyorsun. Aynı yerden sürekli damage yemesi ap ayrı bir konu o değiştirilse farklı bir hava katar oyuna ama arkadaşında dediği gibi maus gibi tanklarla kapışmak tam bir eziyet olur. Orada lamba falan olsa yine kabul edeceğim ordan damage yemeyi ama orda 16cm ve 12 cm saf çelikten başka hiçbirşey yok. Seken mermide zırha hasar veriyor ama damage yiyormusun yok... (Tam nerden vurulduğum hakkında kesin konuşuyorum çünkü oyunu falan bırakıp deliği incelemiştim )

    Bazıları heryerde ağlıyorsun diyor ama benim hoşuma gidiyor oyunların eksiklerini tartışmak görüşleri paylaşmak daha iyi bir oyun hayal etmek...

    Bu demek değildir ki WG gelip burda bizim yorumlarımızı okuyacak ve akıllanacak belki aramızdan biri çıkar da bir oyun yapar neden olmasın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eminmetehan -- 8 Temmuz 2012; 17:55:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminmetehan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayox06

    @Eminmetehan
    Yanlis anlasilmamisimdir umarim.Kucuk dusúrucú bir amacim yoktu

    Yok küçük düştüm diye öyle yazmadım tartışmaya katkı yapmayıp bana yönelik yazdığın için öyle yazdım. Burda oyunmu simülasyonmu diye tartışmıyoruz ki yada gerçekte şöyle olur böyle olmaz diyede tartışmıyorum ben. Daha iyi nasıl olur onun tartışmasını yapıyorum tabiki tank bir yerden damage yemeli ama bence bu modellemeler ne kadar mantıklı olursa o kadar zevk verir oyun...

    Çelik yığının içinden geçip tankın içine hiç işlemeden çıkan merminin hasar vermesi hiç mantıklı değildir bana göre. Gözlem kulesine falan gelirsek full damage vermesi dışında mantıklıdır ne de olsa mürettebatı öldürmek dışında ordaki teçhizat vs.yede zarar veriyorsun. Aynı yerden sürekli damage yemesi ap ayrı bir konu o değiştirilse farklı bir hava katar oyuna ama arkadaşında dediği gibi maus gibi tanklarla kapışmak tam bir eziyet olur. Orada lamba falan olsa yine kabul edeceğim ordan damage yemeyi ama orda 16cm ve 12 cm saf çelikten başka hiçbirşey yok. Seken mermide zırha hasar veriyor ama damage yiyormusun yok... (Tam nerden vurulduğum hakkında kesin konuşuyorum çünkü oyunu falan bırakıp deliği incelemiştim )

    Bazıları heryerde ağlıyorsun diyor ama benim hoşuma gidiyor oyunların eksiklerini tartışmak görüşleri paylaşmak daha iyi bir oyun hayal etmek...

    Bu demek değildir ki WG gelip burda bizim yorumlarımızı okuyacak ve akıllanacak belki aramızdan biri çıkar da bir oyun yapar neden olmasın?

    Alıntıları Göster
    Bende severim herşeyin eksık yanlarını bulmayı.Herşeyin kusurlu yanlarını ararım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WinteR

    Tank sayısının fazla olması oyun zevk ve oyuncu karakteristiği için önemli bence, T-54 ile oynayan birinin E-50'de zorlanması, veya tersi gibi... Oyunun kronolojik tank dengeleri bence kötü değil, oyunun dengesi bozan oyunun kendi mekanikleri, son 315 hp'si kalan oyuncuya 390'la ortadan vurup 314 hasar verip 1 hp ile sizi öldürmesi asıl mesele.. Siz deli olurken karşıdaki de bir anda savaş kahramanı sanıyor kendini.

    burdaki 1 hp kalması en eski arcade oyun geliştirici hilesidir bu hileyle oyuna heyecan katılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s32

    quote:

    Orijinalden alıntı: WinteR

    Tank sayısının fazla olması oyun zevk ve oyuncu karakteristiği için önemli bence, T-54 ile oynayan birinin E-50'de zorlanması, veya tersi gibi... Oyunun kronolojik tank dengeleri bence kötü değil, oyunun dengesi bozan oyunun kendi mekanikleri, son 315 hp'si kalan oyuncuya 390'la ortadan vurup 314 hasar verip 1 hp ile sizi öldürmesi asıl mesele.. Siz deli olurken karşıdaki de bir anda savaş kahramanı sanıyor kendini.

    burdaki 1 hp kalması en eski arcade oyun geliştirici hilesidir bu hileyle oyuna heyecan katılır.

    Alıntıları Göster
    @eminmetehan



    Burdan hasar almıyor girip çıktı dıye.Fakat gözlem kulesi,kv-5 in duduklulerı çatır çutur hasar alıyor.Saçmalık

    Edit:Mermiyi fotoğrafı çektiğim yerden ıs-7 attı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayox06 -- 10 Temmuz 2012; 0:28:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayox06

    @eminmetehan



    Burdan hasar almıyor girip çıktı dıye.Fakat gözlem kulesi,kv-5 in duduklulerı çatır çutur hasar alıyor.Saçmalık

    Edit:Mermiyi fotoğrafı çektiğim yerden ıs-7 attı

    Alıntıları Göster
    O kadar kişi company yapsaydınız Bende gelirdim arada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayox06

    @eminmetehan



    Burdan hasar almıyor girip çıktı dıye.Fakat gözlem kulesi,kv-5 in duduklulerı çatır çutur hasar alıyor.Saçmalık

    Edit:Mermiyi fotoğrafı çektiğim yerden ıs-7 attı

    Keşke bende ss alsaydım. Rus oynucan abi ortadan delinsende tankın yarısı boş olduğu için rahatsın Şaka bir yana ciddi saçma olmuş ön tarafın yarısını delmiş mermi nasıl bir modellemeyse boşluk hep




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.