Şimdi Ara

PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU (5389. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Cevdet141 , MessiTugi , Periah , Periah , Omer687 Daha Az
5 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 12 Misafir (2 Mobil) - 14 Masaüstü3 Mobil
5 sn
110.499
Cevap
260
Favori
4.046.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
169 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
55. Sırada  bugün en iyi #3
Sayfa: önceki 53875388538953905391
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Stellar Blade yeni goty hayırlı olsun [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer] 

  • Shingo Yabuki kullanıcısına yanıt
    Starfield'ın PC puanı 85, Xbox puanı 83 yalnız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • brnbry kullanıcısına yanıt

    Şu oyunun ismini duyduğumda bile sinirlerim zıplıyor yine. Aylar geçti ama hala öfkem dinmedi Şu oyunu bu haliyle çıkaran insanlara.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nier kullanıcısına yanıt

    Kuduruyorlar çünkü 80 altı oyunumuz yok onların ise 80 üstü oyunları yok 🤣🤣🤣🤣


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brnbry kullanıcısına yanıt

    Xbox in tek ip si diye abartı puan verdiler oyun bildiğin her yönden rezalet kepaze bir oyun. Skyrim daha fazla oynanıyor bundan büyük utanç olabilir mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shingo Yabuki kullanıcısına yanıt
    aynen kanzi

    [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Shingo Yabuki kullanıcısına yanıt
    abartı puanlar verdiler haklısın böyle satılmışlar olmasa rahat 95 alacak bir yapımdı

    [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Caped 117 Crusader kullanıcısına yanıt

    [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer] [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]  stevivor gibi mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouTube a gir ömrü hayatımda bu kadar aşağılanan bir AAA görmedim. Bildiğin rezalet ötesi bir ip başlamadan bitti. Balondu zaten ilk günden patladı. 76 rezaletinin üstüne tam beklenen oldu. Anlayan anlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • theKing_90_03 kullanıcısına yanıt
    2023 yılında hala her kapı geçişinde yükleme ekranı olan, uzay rpgsi diye tanıtılıp gezegene iniş-çıkışın dahi yükleme ekranına sahip olduğu bir oyuna derin oyun denmesi, bilemedim . Ben bir de tanıtımlara kanıp Starfield’in en üst paketini ön sipariş vermiştim Steam’den fakat 5 saat anca dayanabildim o yükleme ekranlarına…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Caped 117 Crusader kullanıcısına yanıt
    Xbox tarafının bu nesilde çıkardığı en başarılı iş (Physchonauts 2 ile birlikte). Derinlik bu oyun gibi oyunlarda olur, Starfield gibi çağ dışı oyunlarda olmaz .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kataaay kullanıcısına yanıt

    Adı üzerinde uzay rpg'si diyorsun. Starfield uzay simülasyonu değil ki gezegenlere iniş çıkışta yükleme ekranı olmasın.. Beklentiyle realite arasında uçurum var resmen. Oyunda yükleme ekranları en fazla 6-7 saniye sürüyordur ki bunun gerekli bir şey olduğunu oyun oynayan bir insanın bilmesi lazım.

  • Caped 117 Crusader kullanıcısına yanıt
    Ps 1 de Resident evil nemesis te kapı geçişleride 6-7 saniye sürüyordu severek oynuyorduk 20 yıl önce 🙃

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bonjoy_xul kullanıcısına yanıt
    şimdi tekrardan baktım 5 saniye sürüyor kapı geçişleri oyunu saatlerce oynamış biri olarak beni rahatsız etmedi
    keza diğer oyunlarda da buna takılan biri değilim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Caped 117 Crusader kullanıcısına yanıt

    Ps5 de kimse yüzün bakmamış hemen %30 indirimi çakmışlar daha store geleli ay olmadı [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer] 

  • Caped 117 Crusader kullanıcısına yanıt

    Hocam oyunun mimarisi genel anlamda sıkıntılı. Kişisel düşünceme göre Bethesda'nın formülü Skyrim ile miadını doldurmuştu. Evet güzel bir keşif deneyimi sunan, dönemine göre başarılı denecek RPG formülü vardı Bethesda'nın fakat ben zamana yenildiklerine inanıyorum. Başarısız çatışma mekanikleri, çağ dışı harita ve etkileşim tasarımı (bakın bu çağda ne olursa olsun, 5 saniye de olsa yükleme ekranı kabul edilemez), birbirinin aynısı oyun mimarisi, geri kalmış oyun motoruna bağlı başarısız animasyon ve görsel kalite seviyesi bunlar bitirdi Bethesda'yı Starfield'da.


    Adamların aynı formülle yaptıkları Fallout 4, bende kabak tadı vermişti, çünkü Skyrim'in yanında ileriye gitmek dursun geriye giden bir oyun yapısı vardı, zira benim düşünceme göre Fallout 4 Bethesda'nın yapmış olduğu en kötü RPG deneyimi (bakın oyun demiyorum, RPG diyorum zira oyundaki diyalog önizlemeleri tek kelimeden ibaretti ve bu seçtiğiniz opsiyonun bazen sizin istediğinizden çok farklı olmasına sebebiyet verip, oyuncunun karar alma duygusunu çok kötü etkiliyordu). Bunun dışında harika bir base kurma ve başarılı survival ögeler içeren bir oyundu. Döneminde çıkmış, Rust & DayZ gibi oyunların etkisinde kalıp RPG ögeleri bir kenara bırakıp bu konulara yoğunlaşan bir oyun söz konusuydu. RPG ögelerinin yoğun olduğu bir survival aksiyon shooter oyunu derim ben Fallout 4'e (kötü bir oyun değil ama Bethesda standartlarında iyi bir RPG değil diyorum). Çatışma hissiyatı ve deneyimi kılıçlı sistemde yakın dövüş konusunda Skyrim'de çok büyük uyarı veriyordu zaten, vuruş hissi sıfırdı ve dövüşmek keyifsizdi. Fallout 4'ün de çatışma mekanikleri sıradan ve silah farkı hissinin hissedilmediği bir yapıdaydı bana göre ki Bethesda'nın elinde ID ve Machine Games gibi bu konunun üstadı stüdyolar var, cidden hiç mi yardım almadılar diye kafa yormuştum o dönemde [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer] . Görsellik vasattı ve animasyonlar çağdaşı oyunların gerisindeydi. Esasında Fallout 4 Bethesda için büyük bir uyarıydı sorunlar ben buradayım diye bağırıyordu.


    Sonrasında Starfield duyruldu. Adamlar birçok yenilik yapacaklarını vaat ettiler, ben de 2023 sunumundaki oynanış videosu sonrası baya gaza gelmiştim hatta (gittim o gazla Premium Edition aldım) fakat oyun bir çıktı ve ben çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Starfield, Fallout 4'deki birçok eksiyi hiçbir şekilde gidermemişti. Birincisi görsellik ve animasyon kalitesi oyun motorunun 20 yıllık olması sebebiyle çok kötü dıuruyordu. Fallout 4'de bile uyarı veren bu konuyu doğru düzgün geliştirmeden sen 2023 yılında insanlara sunarsan, dalga konusu olursun. Sonrasında çatışma mekanikleri, kabul ediyorum Fallout 4'den bir tık iyi ama çeşitlilik çok az ve yine yetersiz bir vuruş hissiyatı var. Yahu elinde ID ve Machine Games var bu işin babası, hiç mi yardım almadnız be Ted Howard [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer] . Oyunun Fallout 4'e oranla yaptığı tek iyi şey RPG ögeleriydi, bu konuda hakkını vereyim. Oynadığım kısım ve izlediğim videolardan gördüğüm kadarıyla bir Skyrim seviyesi olmasa da o özlenen Bethesda RPG deneyimi geri gelmiş bu oyunda. Tek kelimeden oluşan seçenek örgüsü kalkmış ortadan. Ancak buradaki asıl sorun şu, bu bahsettiğim eksiler 2023 yılına geldiğimiz için çok göze battı. 2014'de bile eleştiriler vardı bu konuda ve Betheda bunları geliştirmek için doğru düzgün hiçbir şey yapmayınca, ellerinde patladı oyun. Üstüne belki de Oblivion'dan beri tamamen aynı oyun mimarisine sahip olmaları da artık o eski tadı vermiyor bende. Tamam Bethesda'nın özgün bir tarzı var, fakat bunu piyasaya çıkan oyunların yarattığı orijinal fikirlerle hibritleyip kendi oyun mimarilerini ve deneyimlerini değiştirmeleri gerekiyor. Baktığımda ben Starfield'a uzay skini, Fallout 4'e nükleer felaket sonrası dünya skini, Elder Scrools'a da fantastik bir evrende geçen orta çağ skini demekten kendimi alamıyorum.


    Bana göre, Starfield kötü bir oyun değil ama vasat kalmış bir oyun. Özellikle de oluşan beklenti bu düşüncemi etkiliyor benim. Bir ara döneceğim kendisine, çıkışında bırakma sebebim biraz da DLSS desteği olmamasıydı. Fakat Skyrim gibi bir deneyim sunsa, DLSS olmamasına rağmen oynardım. Oynamadığıma göre o hazzı ve merakı veremedi bana.


    Tutmuş formülden çıkmalılar ve inovasyon yapmalılar. Buna ek olarak da görsellik ve animasyon için motor değişimi lazım. Vuruş hissi için de elinde dünyanın en iyi stüdyoları var (ID, Machine Games, Infinity Ward vb.) bir zahmet onlardan yardım al. Çözülemeyecek bir sorun değil fakat ben Ted Howard'ın egosu ve dar bakışı oldukça bu sorunların çözüleceğine inanmıyorum. Benim için Bethesda artık Machine Games, ID, Tango ve Arkane gibi yan stüdyolarıyla değer kazanıyor, kendisiyle değil ne yazık ki [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer] .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kataaay -- 25 Nisan 2024; 0:52:7 >




  • Bonjoy_xul kullanıcısına yanıt

    Tod Howard bu kadar savunmamıştır bu oyunu, aklım almıyor gerçekten.. Yaşlanıyorum ben galiba, boomer oldum anlamıyorum bu arkadaşları..

  • broodofqueen kullanıcısına yanıt

    sende sorun yok hocam adamda sıkıntı redfalli bile övdü yani :D redfalli öven adam için bu oyun masterpiecedir. ama velevki bu oyunu Sony yapsaydı 5 sn bekleme süresi felan bu adam burda 7/24 dalga geçerdi :D oyun hem beleş hem xbox olduğu için hiç bişi kötüleyemez bu xbox fanboyluğun 1.kuralı :D o yüzden sorun sende değil. Oyunu modcular bile bırakmış adam olmaz demişler gelmiş övüyor bide burda [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer] 

  • kataaay kullanıcısına yanıt

    Şu başlığın en güzel ve dolu mesajı hocam öncelikle objektif ve uzman görüşünü paylaştığın için, ayrıca Türkçe kullanımından ötürü teşekkür ederim. Ben FO ve Skyrim dönemlerini çok hatırlamıyorum malesef, eğlendiğimi beğendiğimi hatırlıyorum. Ama senin gibi detay belirtemem. Starfield tecrübemi çok net hatırlıyorum. RPG oyununda hikaye seni sarmıyorsa gameplay de ortalama ise her türlü işkenceye dönüşüyor. Yaklaşık olarak 4 saat oynadım Starfield, en son Haritada ordan oraya koşmaktan başka birşey yapmıyordum, ilk başta konuşmaları falan da dikkatlice dinliyordum ama sarmadı, baktım daha ilk 4 saatte angarya al sat işlerine falan da baya dalıyorum, ucuza mal alıp pahalıya satmaya calısıyorum falan. Ben ne uğraşıyorum bunlarla dedim kendi kendime. Sildim attım oyunu. Aslında uğraşmayıp ana göreve odaklansam belki eğlenirdim ama hiç bir oyunda öyle yapmadım bugüne kadar. Skyrimde misal önüme ne çıkarsa yapıyordum angarya da gelmiyordu, eğleniyordum. Uzun lafın kısası klik yapmadı malesef bu oyun.





  • 
Sayfa: önceki 53875388538953905391
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.