Şimdi Ara

DLSS 3.0 tahminler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TheNewAtilla kullanıcısına yanıt
    Ama o 4k olması gereken görüntü değil? işte sıkıntı orda kerpik kurpuk ama bazı yerlerde doku netleştirilmesi yapılmış akıllı bir yeni nesil upscale yöntemi olması güzel ama kusursuz harika mükemmel falan değil yani onu söylüyorum..
  • Timeguard T kullanıcısına yanıt
    Oturdukça daha iyi olacaktır. v3.0 ile beraber bunun olacağı öngörülüyor bakalım. Yeter ki saçma sapan AA ve türevleri olabildiğince hızlı bir şekilde hayatımızdan çıksın. Kırılmalar düzelecek diye çekilen eziyet...
  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Kırılma düzelmemiş olacaksa bu işin sonunda dlss 3 den değil eldeki örneklerden bahsediyorum biz ne kazanmış olacağız ?

    Ve öyle her daim acayip fps getirmiyor bak şuna dikkat et kapalı alanda %5-10 fps ancak getirmiş ki daha yoğun bir sahnede belkide onuda getiremeyecek yani performansa en ihtiyacın olduğunda aslında pekte fark olmayacak belki eldeki dlss 2 ye göre konuşuyorum.


    Taa native
    DLSS 3.0 tahminler


    Dlss 2.0 Quality mode
    DLSS 3.0 tahminler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 11 Ağustos 2020; 23:48:32 >




  • Timeguard T kullanıcısına yanıt
    Videoda gorduklerim çok iyi, kullananlarda fark yok diyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheNewAtilla kullanıcısına yanıt
    Apple da ıphone un kamerasını tanıtmak için dslr ile reklam çekiyor?

    Nvidia nın reklam videosunu boşver işte techpowerup canlı canlı ss karşılaştırması bak incele kararını ver.

    https://www.techpowerup.com/review/death-stranding-benchmark-test-performance-analysis/4.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 11 Ağustos 2020; 23:48:4 >
  • Timeguard T kullanıcısına yanıt
    Tek oyun üzerinden gitmek doğru olmayacaktır ve bu oyunlara nazaran daha kaliteli yapımlara ihtiyacımız var. Mesela gelecek olan CB 2077, Watch Dogs Legion (gerçi Ubisoft saçmalamazsa) vb. gibi. Daha gelmesine uzun süre olsa da BF6'da da v3.0'ın oturmuş hali olur diye umuyorum (gerçi BF serisinin bu konularda pek sıkıntısı yok). Sonuçta ne olursa olsun bana kalırsa; ortalama düzeyde kırılmaları düzeltip, güzel artışlar da olursa (veya en azından ciddi FPS düşüşleri olmazsa) tamamdır denebilir. Bazı aksaklıklar illaki olacaktır, en azından AA'nın ilk zamanları gibi yerin dibine sokmasın.
  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Control çok beğenilmemişti sonradan toparlanma olmuş olabilir yani eldeki örnekler de sayılı ve buda böyle bakın arkadaşlar fiziki bir dünyada yaşıyoruz hiç birşey yoktan var olmaz olmayan grafiği yoktan var etmeye çalışırsan daha az donanımsal kaynak kullanarak az anlaşılır yada çok anlaşılır illaki kusurlar oluşur.. Bu kadar basit gelişsin elimizin altında olsun tabiki bir seçenek ama işte keşke bunlara gerek kalmadan Native hardware performansı ile çalgısız çulgusuz gerçek grafiklerde ki perfomans daha da artsa değil mi? Bunlar sonuçta bir çeşit gelişmiş grafik optimizasyonundan başka birşey değil şimdilik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 12 Ağustos 2020; 0:7:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timeguard

    Control çok beğenilmemişti sonradan toparlanma olmuş olabilir yani eldeki örnekler de sayılı ve buda böyle bakın arkadaşlar fiziki bir dünyada yaşıyoruz hiç birşey yoktan var olmaz olmayan grafiği yoktan var etmeye çalışırsan daha az donanımsal kaynak kullanarak az anlaşılır yada çok anlaşılır illaki kusurlar oluşur.. Bu kadar basit gelişsin elimizin altında olsun tabiki bir seçenek ama işte keşke bunlara gerek kalmadan Native hardware performansı ile çalgısız çulgusuz gerçek grafiklerde ki perfomans daha da artsa değil mi? Bunlar sonuçta bir çeşit gelişmiş grafik optimizasyonundan başka birşey değil şimdilik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vamp

    Bir dönem DLSS ile dalga geçen üyeler ve yabancı youtuberlar vardı. Şimdi ölü taklidi yapıyorlar. TAA baştan aşağı zaten kusurluydu. AA çözümünün her türlüsü kusurluydu diyelim. AA Görüntüde detay kaybından başka bir şeye yaramıyordu. DLSS ile Yapay zeka yardımıyla görüntülerin tekrardan çok daha iyi bir şekilde oluşturulabileceğini gördük. zaten bende bunu destekler yorumları her zaman yazdım. Sonuç ortada. DLSS 3.0 ile yapımcıya gerek kalmadan bu iş çözülürse oyuncular için kaliteli görüntü alma konusunda büyük bir devrim yaşanır
    Mesela genel olarak aynı fiyat segmentindeki ürün kadar performans veya biraz daha iyi performans verirken..

    Mesela 5700xt fiyat karşılığı nedir şuan nvidia da? 2060s. Donanımsal mimarisel avantajların ile hardware olarak native bir şekilde sağa sola sapmadan upscaling , texture lost , daha düşük alias kalitesi vermeden bir bazen iki üst sınıfta performans verebilmek mi daha makul daha iyi bir gelişme donanım güçlenmesi mimari açısından? Yoksa bazı oyunlarda oyun desteği ile işte yukardaki mesajlarda ki gibi ışıktan , uzaktaki dokular , çözünürlükten kerpip kurpup daha yüksek performans sunabilmek mi daha iyi daha seçilmesi mantıklı işin tabiatına uygun oyun yapımcısının da emeğine daha saygılı son tüketicininde parasının karşılığını daha gerçekçi bir ölçekle alabilmesini sağlayan bir yöntem olması açısından daha akılcı ve daha gelişkin bir seçim veya yöntem ?


    Benim söylediğimin örneği buna benzer öteki örneğin ne olduğu zaten yukardaki mesajlarda belirgin biçimde ortada:

    Rakipteki 5700xt nin fiyat muadili 2060s nerde göremiyorum?

    DLSS 3.0 tahminler

    DLSS 3.0 tahminler

    DLSS 3.0 tahminler
    Not: Bu sonuçlar 10 sitenin 10 testin 8-9 tanesinde böyle.



    Ben kendi fikrimi söyleyeyim bence benim verdiğim paranın karşılığı sınıfta performans verirken bazı oyunlarda ve tabiki iyi oyunlarda 1 bazen 2 üst sınıf performansı native olarak verebilecek bir mimari geliştirmek öteki yöntemden çok daha iyi , dlss tipi işleri amd de yapsa nvidia da yapsa tam tatmin edici bir seviyeye gelmediği yani kesinlikle görüntüyü bozmadığı sürece fikrim bu yönde olacaktır.


    Artı şu açıdan da bakalım 7700k gibi 3300x gibi bir işlemciyi sınırlı donanımsal özelliklerine rağmen daha yüksek frekans daha hızlı bellek yönetimi gibi bazı günü kurtarıcı hardware nin secondary dinamiklerine dayanarak hızlı çalıştırmak ve 1080p gibi mesela daha çok işlemci farkının görülebildiği çözünürlükte 1700/2700 bazen de 3700x ayarında işlemcileri donanımsal üstünlükten gelişmişlikten ziyade diğer verdiğim örneklerdeki gibi hardware eksikliğine rağmen daha secondary dinamiklerin avantajı ve yazılımının eksiklikleri sebebiyle daha performanslı olarak tanıtıp satın alınması veya satın alınmasının önerilmesi mi daha iyi?

    Yoksa hardware gücünün gelişerek primary iç mimari (+ cpu çekirdek + gpu hardlevel api özellikleri + gpu async shader vs ek özellikler vb) özelliklerin ilerleyerek zamanla zorlanmadan kat kat daha fazla ağır işlem yükünü çekirdek desteği geldikçe donanımsal olarak performans arttıracak işlemcilerin yada gpuların daha seçilmesini önermek mi daha iyi gibi de bir açıdan düşünebilirsin tam aynı şey değil ama ana fikri anlatmak açısından bu örnek de burda dursun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 12 Ağustos 2020; 15:36:29 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.