Şimdi Ara

Crysis 2 - Eurogamer Expo Gameplay[Off-Screen] (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
1
Favori
14.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar belki sizde fark etmişsinizdir bazı nesneler gecikmeli olarak yada iç içe olarak ekranda görüniyor !
    buda şu anlama geliyo konsuldekiler PCdekiler gibi oyunun Gerçek güzelliklerini yaşıyamicaklar :)
  • Video süper çıksın artık be
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peaceonearth

    Arkadaşlar belki sizde fark etmişsinizdir bazı nesneler gecikmeli olarak yada iç içe olarak ekranda görüniyor !
    buda şu anlama geliyo konsuldekiler PCdekiler gibi oyunun Gerçek güzelliklerini yaşıyamicaklar :)
    Ne alaka oyunun son halini görmeden böyle konuşuyorsunuz?
  • Exotic bir hava var gerçekten çok harika görünüyor oyun için.İncelemede yapılan sistemin çok iyi olduğunu biliyorum fakat inş bizdede bu videodaki gibi akıcı çalışır oyun
  • Grafik ve oynanış güzel. Para verilir buna.
  • Arkadaşlar video gözükmüyor sayfada

    Edit: Sayfayı yenile yapınca gözükdü video



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noctivagant -- 26 Ocak 2011; 11:02:54 >
  • Hani "ibretlik konu" diye bir tabir vardır ya... İşte tam anlamıyla ibretlik olmuş bu konu.

    Aylar önce grafiksel olarak söylediğimiz herşey doğru çıktı. Crysis 2'nin ne kaplama kalitesi, ne de fizik motoru en yüksek ayarlarda dahi Crysis 1'in yanından bile geçemiyor. Konsollar sağolsun.

    Sakalımız da var ama işte...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Hani "ibretlik konu" diye bir tabir vardır ya... İşte tam anlamıyla ibretlik olmuş bu konu.

    Aylar önce grafiksel olarak söylediğimiz herşey doğru çıktı. Crysis 2'nin ne kaplama kalitesi, ne de fizik motoru en yüksek ayarlarda dahi Crysis 1'in yanından bile geçemiyor. Konsollar sağolsun.

    Sakalımız da var ama işte...


    bence bu haliyle bile crysis 1 den daha iyi. (dx11 patch gelincede daha güzel olacak.) fiizk motoruna laf atma bence çünkü hem bukadar iyi optimize etmişler hiç takılma olmuyor hemde arabaya falan vurunca gerçekmiş gibi devrilip gidiyor yada ilerleyen bölümlerde deprem oluyor mesela gerçekle karıştırıyorsun öyle bir yapmış adamlar. crysis 1 de hiçbişey bu kadar güzel değildi crysis 2de olduğu gibi ve gereksiz yere kasmalar mevcuttu optimizasyondan dolayı.

    konsollar sağolsun demişsin ama alakası yok oyun 3 ayrı platformada aynı anda yapıldı zaten sandboxı bu yüzden övüyorlar yani port mort yok.

    uzun lafın kısası benim düşüncem tabii bu oyun her yönüyle ilkindne daha iyileştirilmiş güzelleştirilmiş ve geliştirilmiştir. dx11 patchı gelsin bugün hemen singlea başlıyorum sabrım kalmadı zaten




  • @Oğuz hocam Crysis 1 de orman ve su dan başka ne grafiği var allah aşkına? Crysis 2 de adamlar süper bir şehir atmosferi yaratmışlar bence her konuda Crysis 1 den üstün grafik var oyunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Hani "ibretlik konu" diye bir tabir vardır ya... İşte tam anlamıyla ibretlik olmuş bu konu.

    Aylar önce grafiksel olarak söylediğimiz herşey doğru çıktı. Crysis 2'nin ne kaplama kalitesi, ne de fizik motoru en yüksek ayarlarda dahi Crysis 1'in yanından bile geçemiyor. Konsollar sağolsun.

    Sakalımız da var ama işte...


    Oğuz genelde sana hep katılırım ama burada katılamadım :D Bence sen o zamanın gözüyle değerlendiriyorsun olayı, o zamanki döneme göre gerçekten muhteşemdi görüntüler.. Ama bence şuanda grafiklerde efekt olarak, ışıklandırma ve özellikle motion olaylarında mükemmel bir ilerleme söz konusu... Üstte X-Fi'ında dediği gibi o oyunun çokta ilerlemediğimiz şu köprü üstünde sarsıntının olduğu sahnede sanki filmden görüntü gibi geldi bana, o kadarki hoş olmuş... Ben grafiklere bayıldım... Sadece şu aim'i hareket ettirdiğimizde oluşan blur'sal şaşı bakışı (sanki Ümit Özat'la oynuyoruz) olayını abartmışlar biraz.. Bugün forumda gördüm bu ayarları custom yapan dosya da varmış akşam eve gidince deneyecem özellikle o efekti kapatacam...

    Yapımda Hans Zimmer'ın emeği de hissedilir derecede, müzikler gerçekten atmosferi yansıtıyor ve çok etkileyici... Aksiyon anlarında çalanlar da sizi atmosfere sokuyor... Yalnız birşey gözlemledim; Crytek her oyununda aynı şeyi yapıyor... Mükemmel bir intro, hayranlık etkisi bırakan bir başlangıç ama ardından gelen "hadi şuraya git", "hadi bana uzaylı dokusu örneği getir" falan bunlar bence çok basit kaçıyor yaa... Bu oyunda kurgu da güzel olmuş hani, Prophet olayı çok etkileyici, ama görevler bence milyon dolarlık kıyafet ve "dünyayı kurtaran adam" mod'undaki bir karakter için bence zayıf kaçıyor... Bu konuda biraz daha çaba sarfetmeleri gerekiyor... Umarım istedikleri gibi bir bütçe yakalarlar... Biraz senaryo ve kurguda ilerleme, bunun yanında en önemlisi Multiplay kategorisinde de geliştirme kaydetmeliler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MoRaCe -- 28 Mart 2011; 12:11:21 >




  • Siz "görünüş"ten bahsediyorsunuz, ben ise daha teknik ve ince ayrıntılardan bahsediyorum, aradaki fark burada.

    "Güzel görünüyor" demek, ayrıntılı demek değildir. Crysis 1'de bir objenin texture kalitesi ile Crysis 2'dekinin arasında dağlar kadar fark var.

    Mesela size bir örnek vereyim: Call of Duty 4: Modern Warfare
    Bu oyundaki bazı sahneler o kadar harikadır ki, gerçekle karıştırabilecek kadar şaşırtıcı olabilir. Göze harika görünür. Örnek (özellikle 3:10-3:15 arası):



    Ama bu aslında biraz göz boyamadır. Kötü birşey mi, elbette değil. Sonuçta görsel olarak oyuna bağlanıyorsunuz ve oynarken de ince detaylardan çok oyunun size ne verdiğine bakıyorsunuz. Fakat incelediğiniz zaman mevcut eksiklikleri görebiliyorsunuz. Yakından bakarsanız kaplama eskiklikleri göze batar.

    Crysis 2 de aynen bu şekilde. 1024x1024 px texture filtrelemesi belki 256x256'ya kadar düşmüştür. Ha, dersiniz ki "zaten fazlası gereksiz", sizin görüşünüzdür, olabilir de. Ama dediğim gibi inceleyince göze batıyor.

    Fizik konusunda ise arada dağlar kadar fark var, yapmayın etmeyin. Evvelden kurgulanmış deprem, çökme gibi şeylerden bahsetmiyorum ben. Birçok oyunda bunlar fizik motoruna bağımsız gerçekleşir zaten. Crysis 1'de bir ağaca, bir dala, bir objeye, bir araca ateş ettiğinizde, birşey fırlattığınızda, bir yerleri patlattığınızda çevredeki herşeyle etkileşime geçerdi. Crysis 2'de bu çok çok küçük seviyede. Evet arabaların vs. patlaması dediğiniz gibi güzel gözüküyor, efektler oldukça güzel ancak fizik yok. Bu oyundaki fizik kadarını zaten birçok oyun kullanıyor. Ağaçlara ateş edin, çalıların arasından yürüyün, hatta suyun içine bomba atın ve izleyin, kendiniz bakın buna. Sonra açın Crysis 1'i, aynısını hemen tekrarlayın, bana hak vereceksiniz. Daha dün deneme amaçlı bir arabaya tekme attım, araba alışveriş sepetinin üzerinde dik olarak kaldı. Ve aralarında belki 30 cm boşluk var, temas bile etmiyorlar. Dedim olur öyle hatalar, gittim tekrardan vurdum diğer arabalara. Temas etmesi gereken objeler aralasında devasa boşluklar oluştu hep. Bunun da sebebi görünmez kutu sisteminin bulunduğu fizik efektlerinin sistemleri çok zorlamamasıdır. Optimizasyon olarak güzel, ama görüntü olarak hayal kırıklığıdır.

    Yerden bir pizza kutusu alın ve inceleyin kaplamalarını, ne kadar basit ve ayrıntısız olduğunu siz göreceksiniz. Ama oyunu oynarken nasıl olsa yerden pizza kutusu almıyorsunuz, işte ben de bundan bahsediyorum.

    Crysis 1'in kasması gereksiz değildi, çok çok normaldi. O kadar yüksek texture'lere, poligonlara sahip bir oyunda ayrıca fizik etkileşimini tavan yaparsanız, bir de devasa bir evren sunarsanız kasar elbette. Dediğim gibi size gereksiz gelebilir ama bana göre güzelliği bu ayrıntılardaydı.

    Bu oyun konsollara çıkmasaydı böyle mi olurdu sizce? Ben söyleyeyim, alakası bile olmazdı. Evet, port oyunu değil ama her sistemde (xbox360, ps3, pc) birbirine yakın bir görünüş sergilemesi için kısıtlama şarttır. Optimizasyon dediğiniz şey de bundan ibaret. Ha, bunun yanında ışıklandırma vs. gibi şeylerde elbette gelişme var, ona birşey demiyorum.

    Ben oyuna kötü demiyorum zaten, oldukça sürükleyici olarak devam ediyor. Ama şu an bana görsel kalite ve fizik açısından adına yakışır bir güzellik sergileyemiyor, detaylarda Crysis 1'in çok altında kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 28 Mart 2011; 13:51:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Siz "görünüş"ten bahsediyorsunuz, ben ise daha teknik ve ince ayrıntılardan bahsediyorum, aradaki fark burada.

    "Güzel görünüyor" demek, ayrıntılı demek değildir. Crysis 1'de bir objenin texture kalitesi ile Crysis 2'dekinin arasında dağlar kadar fark var.

    Mesela size bir örnek vereyim: Call of Duty 4: Modern Warfare
    Bu oyundaki bazı sahneler o kadar harikadır ki, gerçekle karıştırabilecek kadar şaşırtıcı olabilir. Göze harika görünür. Örnek (özellikle 3:10-3:15 arası):



    Ama bu aslında biraz göz boyamadır. Kötü birşey mi, elbette değil. Sonuçta görsel olarak oyuna bağlanıyorsunuz ve oynarken de ince detaylardan çok oyunun size ne verdiğine bakıyorsunuz. Fakat incelediğiniz zaman mevcut eksiklikleri görebiliyorsunuz. Yakından bakarsanız kaplama eskiklikleri göze batar.

    Crysis 2 de aynen bu şekilde. 1024x1024 px texture filtrelemesi belki 256x256'ya kadar düşmüştür. Ha, dersiniz ki "zaten fazlası gereksiz", sizin görüşünüzdür, olabilir de. Ama dediğim gibi inceleyince göze batıyor.

    Fizik konusunda ise arada dağlar kadar fark var, yapmayın etmeyin. Evvelden kurgulanmış deprem, çökme gibi şeylerden bahsetmiyorum ben. Birçok oyunda bunlar fizik motoruna bağımsız gerçekleşir zaten. Crysis 1'de bir ağaca, bir dala, bir objeye, bir araca ateş ettiğinizde, birşey fırlattığınızda, bir yerleri patlattığınızda çevredeki herşeyle etkileşime geçerdi. Crysis 2'de bu çok çok küçük seviyede. Evet arabaların vs. patlaması dediğiniz gibi güzel gözüküyor, efektler oldukça güzel ancak fizik yok. Bu oyundaki fizik kadarını zaten birçok oyun kullanıyor. Ağaçlara ateş edin, çalıların arasından yürüyün, hatta suyun içine bomba atın ve izleyin, kendiniz bakın buna. Sonra açın Crysis 1'i, aynısını hemen tekrarlayın, bana hak vereceksiniz. Daha dün deneme amaçlı bir arabaya tekme attım, araba alışveriş sepetinin üzerinde dik olarak kaldı. Ve aralarında belki 30 cm boşluk var, temas bile etmiyorlar. Dedim olur öyle hatalar, gittim tekrardan vurdum diğer arabalara. Temas etmesi gereken objeler aralasında devasa boşluklar oluştu hep. Bunun da sebebi görünmez kutu sisteminin bulunduğu fizik efektlerinin sistemleri çok zorlamamasıdır. Optimizasyon olarak güzel, ama görüntü olarak hayal kırıklığıdır.

    Yerden bir pizza kutusu alın ve inceleyin kaplamalarını, ne kadar basit ve ayrıntısız olduğunu siz göreceksiniz. Ama oyunu oynarken nasıl olsa yerden pizza kutusu almıyorsunuz, işte ben de bundan bahsediyorum.

    Crysis 1'in kasması gereksiz değildi, çok çok normaldi. O kadar yüksek texture'lere, poligonlara sahip bir oyunda ayrıca fizik etkileşimini tavan yaparsanız, bir de devasa bir evren sunarsanız kasar elbette. Dediğim gibi size gereksiz gelebilir ama bana göre güzelliği bu ayrıntılardaydı.

    Bu oyun konsollara çıkmasaydı böyle mi olurdu sizce? Ben söyleyeyim, alakası bile olmazdı. Evet, port oyunu değil ama her sistemde (xbox360, ps3, pc) birbirine yakın bir görünüş sergilemesi için kısıtlama şarttır. Optimizasyon dediğiniz şey de bundan ibaret. Ha, bunun yanında ışıklandırma vs. gibi şeylerde elbette gelişme var, ona birşey demiyorum.

    Ben oyuna kötü demiyorum zaten, oldukça sürükleyici olarak devam ediyor. Ama şu an bana görsel kalite ve fizik açısından adına yakışır bir güzellik sergileyemiyor, detaylarda Crysis 1'in çok altında kalıyor.


    Şimdi katıldım sana Oğuz... Haklısın söylediklerinde... Ama şöyle birşey var; Crysis görsel bir şovdu... Yani bir teknoloji gösterisi gibi... Ağaçlar yapraklar hareket ediyor, taşa zoom yapıyosun oha ne kadar detaylı falan, fizik muhteşem... Tamam da abi biz ormanda gezerken oturupta taştaki pikselleri mi sayacaz?! Hani amacımız buysa o zaman yaparsın Crybench öyle gezeriz ormanlarda teknolojinin tadını çıkarırız... Hardcore oyuncunun istediği oyundan haz almaktır, hissetmektir, ne var ise oyunda onu hissedeceksin... Sonuçta ortada bir aksiyon var ve onu hissetmek ister her oyuncu... Bunun yanında sen oyunu multiplatform yapıyorsun konsoldaki adam böyle şeylerden hoşlanmaz, ver eline kolu oynasın, adam vursun bilmem ne... Bizim gibi adamların belki hoşuna gider taşı incelemek, fiziğe bakmak, atıyorum 10 varili üst üste dizip patlatmak... O yüzden PC'ciyiz, binlerce dolar verip upgrade yapıyoruz...

    Activision yıllardır CoD'da belli bir politika izliyor... Detaysız grafikler, ayrıntı yok, ama oyuncunun dikkatini çekecek noktalarda bu tarz (gösterdiğin video'daki gibi) çıkışlarla, ilgi çekici epic hikayelerle herkesin gönlünü alıyordu... Gerçi CoD'da bozuldu bence, son oyununu bitirmedim bile artık gözümde hiç değeri yok o ayrı konu, ama adamlar yıllardır böyle yaptılar, dünya kadar sattılar.. E Cevat Yerli'de baktıki bu iş böyle oluyor onlarda ayarı verdiler... Konsolda bu şekil satarsın başka yolu yok... Yoksa Cryengine 2'nin bahsettiğin gibi detaylarını entegre etselerdi herhalde biz GTX 460'larımızla 5-10 fps'yi görürdük... Konsolları hiç söylemiyorum bile kömür olur giderler herhalde... Bence olması gereken buydu ve yaptılar... Haa üstte bahsettiğim gibi yapılması gereken çok şey var, kurgu ve işleniş hakkında katedecekleri yol çok... Bunları gelişmelerini istediğim için söylüyorum, Crytek'in gelişmesi bizi sevindirir... Metro istasyonlarında afişlerini gördüğümde göğsüm kabarıyor, gurur duyuyorum...




  • Selim, bu söylediklerinin hepsine katılıyorum.

    Bir oyuncu bu oyunu ortalama 10 saatte bitirirse ben 15 saatte bitiririm. 7,5 saati oyunu bitirmek için gereken performansım olur, kalan 7,5 saat de köşe bucak herşeyi incelerim, gizli yerler, gizli şeyler bulmaya çalışırım. E bunları ararken ayrıntılara çok dikkat ediyorsun haliyle.

    Onun haricinde benchmark insanıyız. Oyunun hangi anlarda kaç frame gösterdiği benim için önemlidir. Kalite/performans durmadan kafamızın bir yerinde tetiklenir.

    Zaten ben bu oyunun bu yönde değişmesine çok laf etmedim. Olması gereken buydu belki ama bana göre hayal kırıklığıdır. Bunca yıl oyunların grafik kalitesi ve fiziklerini karşılaştırdığımızda hep "Crysis'e göre..." diye söylüyorduk, fenomen haline gelmişti ilk oyun. Ama Crysis 2 çıktıktan sonra bile diğer oyunları karşılaştıracağımız yapım tekrardan Crysis 1 olacak, 2 değil.

    Günümüzde oyunlardaki ince ayrıntılar gün geçtikçe kayboluyor. Bazılarının RPG öğeleri indiriliyor, bazılarının grafikleri, bazılarının taktiksel anlayışı... Ve bunun da temel sebebi konsoldur, açık ve net.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 28 Mart 2011; 14:23:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S. YıLDıZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Siz "görünüş"ten bahsediyorsunuz, ben ise daha teknik ve ince ayrıntılardan bahsediyorum, aradaki fark burada.

    "Güzel görünüyor" demek, ayrıntılı demek değildir. Crysis 1'de bir objenin texture kalitesi ile Crysis 2'dekinin arasında dağlar kadar fark var.

    Mesela size bir örnek vereyim: Call of Duty 4: Modern Warfare
    Bu oyundaki bazı sahneler o kadar harikadır ki, gerçekle karıştırabilecek kadar şaşırtıcı olabilir. Göze harika görünür. Örnek (özellikle 3:10-3:15 arası):



    Ama bu aslında biraz göz boyamadır. Kötü birşey mi, elbette değil. Sonuçta görsel olarak oyuna bağlanıyorsunuz ve oynarken de ince detaylardan çok oyunun size ne verdiğine bakıyorsunuz. Fakat incelediğiniz zaman mevcut eksiklikleri görebiliyorsunuz. Yakından bakarsanız kaplama eskiklikleri göze batar.

    Crysis 2 de aynen bu şekilde. 1024x1024 px texture filtrelemesi belki 256x256'ya kadar düşmüştür. Ha, dersiniz ki "zaten fazlası gereksiz", sizin görüşünüzdür, olabilir de. Ama dediğim gibi inceleyince göze batıyor.

    Fizik konusunda ise arada dağlar kadar fark var, yapmayın etmeyin. Evvelden kurgulanmış deprem, çökme gibi şeylerden bahsetmiyorum ben. Birçok oyunda bunlar fizik motoruna bağımsız gerçekleşir zaten. Crysis 1'de bir ağaca, bir dala, bir objeye, bir araca ateş ettiğinizde, birşey fırlattığınızda, bir yerleri patlattığınızda çevredeki herşeyle etkileşime geçerdi. Crysis 2'de bu çok çok küçük seviyede. Evet arabaların vs. patlaması dediğiniz gibi güzel gözüküyor, efektler oldukça güzel ancak fizik yok. Bu oyundaki fizik kadarını zaten birçok oyun kullanıyor. Ağaçlara ateş edin, çalıların arasından yürüyün, hatta suyun içine bomba atın ve izleyin, kendiniz bakın buna. Sonra açın Crysis 1'i, aynısını hemen tekrarlayın, bana hak vereceksiniz. Daha dün deneme amaçlı bir arabaya tekme attım, araba alışveriş sepetinin üzerinde dik olarak kaldı. Ve aralarında belki 30 cm boşluk var, temas bile etmiyorlar. Dedim olur öyle hatalar, gittim tekrardan vurdum diğer arabalara. Temas etmesi gereken objeler aralasında devasa boşluklar oluştu hep. Bunun da sebebi görünmez kutu sisteminin bulunduğu fizik efektlerinin sistemleri çok zorlamamasıdır. Optimizasyon olarak güzel, ama görüntü olarak hayal kırıklığıdır.

    Yerden bir pizza kutusu alın ve inceleyin kaplamalarını, ne kadar basit ve ayrıntısız olduğunu siz göreceksiniz. Ama oyunu oynarken nasıl olsa yerden pizza kutusu almıyorsunuz, işte ben de bundan bahsediyorum.

    Crysis 1'in kasması gereksiz değildi, çok çok normaldi. O kadar yüksek texture'lere, poligonlara sahip bir oyunda ayrıca fizik etkileşimini tavan yaparsanız, bir de devasa bir evren sunarsanız kasar elbette. Dediğim gibi size gereksiz gelebilir ama bana göre güzelliği bu ayrıntılardaydı.

    Bu oyun konsollara çıkmasaydı böyle mi olurdu sizce? Ben söyleyeyim, alakası bile olmazdı. Evet, port oyunu değil ama her sistemde (xbox360, ps3, pc) birbirine yakın bir görünüş sergilemesi için kısıtlama şarttır. Optimizasyon dediğiniz şey de bundan ibaret. Ha, bunun yanında ışıklandırma vs. gibi şeylerde elbette gelişme var, ona birşey demiyorum.

    Ben oyuna kötü demiyorum zaten, oldukça sürükleyici olarak devam ediyor. Ama şu an bana görsel kalite ve fizik açısından adına yakışır bir güzellik sergileyemiyor, detaylarda Crysis 1'in çok altında kalıyor.


    Şimdi katıldım sana Oğuz... Haklısın söylediklerinde... Ama şöyle birşey var; Crysis görsel bir şovdu... Yani bir teknoloji gösterisi gibi... Ağaçlar yapraklar hareket ediyor, taşa zoom yapıyosun oha ne kadar detaylı falan, fizik muhteşem... Tamam da abi biz ormanda gezerken oturupta taştaki pikselleri mi sayacaz?! Hani amacımız buysa o zaman yaparsın Crybench öyle gezeriz ormanlarda teknolojinin tadını çıkarırız... Hardcore oyuncunun istediği oyundan haz almaktır, hissetmektir, ne var ise oyunda onu hissedeceksin... Sonuçta ortada bir aksiyon var ve onu hissetmek ister her oyuncu... Bunun yanında sen oyunu multiplatform yapıyorsun konsoldaki adam böyle şeylerden hoşlanmaz, ver eline kolu oynasın, adam vursun bilmem ne... Bizim gibi adamların belki hoşuna gider taşı incelemek, fiziğe bakmak, atıyorum 10 varili üst üste dizip patlatmak... O yüzden PC'ciyiz, binlerce dolar verip upgrade yapıyoruz...

    Activision yıllardır CoD'da belli bir politika izliyor... Detaysız grafikler, ayrıntı yok, ama oyuncunun dikkatini çekecek noktalarda bu tarz (gösterdiğin video'daki gibi) çıkışlarla, ilgi çekici epic hikayelerle herkesin gönlünü alıyordu... Gerçi CoD'da bozuldu bence, son oyununu bitirmedim bile artık gözümde hiç değeri yok o ayrı konu, ama adamlar yıllardır böyle yaptılar, dünya kadar sattılar.. E Cevat Yerli'de baktıki bu iş böyle oluyor onlarda ayarı verdiler... Konsolda bu şekil satarsın başka yolu yok... Yoksa Cryengine 2'nin bahsettiğin gibi detaylarını entegre etselerdi herhalde biz GTX 460'larımızla 5-10 fps'yi görürdük... Konsolları hiç söylemiyorum bile kömür olur giderler herhalde... Bence olması gereken buydu ve yaptılar... Haa üstte bahsettiğim gibi yapılması gereken çok şey var, kurgu ve işleniş hakkında katedecekleri yol çok... Bunları gelişmelerini istediğim için söylüyorum, Crytek'in gelişmesi bizi sevindirir... Metro istasyonlarında afişlerini gördüğümde göğsüm kabarıyor, gurur duyuyorum...


    Activision yıllardır CoD'da belli bir politika izliyor... Detaysız grafikler, ayrıntı yok, ama oyuncunun dikkatini çekecek noktalarda bu tarz (gösterdiğin video'daki gibi) çıkışlarla, ilgi çekici epic hikayelerle herkesin gönlünü alıyordu...çok doğru yazmışsın iyide özetlemişsin ve cod multide aşırı tuttu single değilde multi için çok fazla orjin alan var en çok orjin oyun satan bence coddur... codda bir atmosfer var güzel senaryo tamam silahlar modellemelerde müthiş fizik gücü vs istemiyor zaten ama crysis ilk geldiğinde gövde gösterisi yaptı ben bu grafik motoruyla senin en sonki yüksek seviye kartlarını ağlatırım dedi yaptıda... kalitenin artması ve artmaması arz talep meselesi crysis istese üstüne katar yaparda ama şuanki düzende cod gibi strateji benimsedi multiye çok daha büyük önem verdi ve konsollar burda ana kitleyi oluşturuyorlar yani crysisde konsollardan nasibini aldı...




  • musAKka

    dediklerin çok doğru ben fark etmedim bunu bir arkadaşım fark etti çok iyi bir sistem topladı 2 oyunuda kurmuş . en yüksek ayarlarda açtım dedi oyunu
    crysis 2 iyi ama 1.nci oyundaki detay ve fizik yok dedi hakkatende haklıymış şimdi bazı sitelerde bu yazılar dönüyor.
    cevat yerli zaten 1.nci oyun için konsollar yetersiz demişti. şuanda crysis 2 en çok xbox360 satmış : % 55 gibi rakam
    oyunun çok satması için mecbur kaldılar.
  • Arkadaşlar hangi bölümü oynuyorlar videoda ? Ben ya kardeşlik ya ölüm bölümündeyim bu bölünü görmedim
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.