Şimdi Ara

Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dinazorkulagi D kullanıcısına yanıt
    Ben anladım seni de her halükar da re6 gibi birşeylerden uzaklaşması daha iyidir zombi ve canavarlara kombo yapılan saçma sapan quick time'lar içeren bir şeye dönüşmüştü en son yani şu hali ona nazaran yine iyi bence RE2 remake gelene kadar idare eder en azından. Yoksa RE dedin mi RE1 ile RE Remake arası dilim benim için Resident Evil'dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kennnn

    Ben anladım seni de her halükar da re6 gibi birşeylerden uzaklaşması daha iyidir zombi ve canavarlara kombo yapılan saçma sapan quick time'lar içeren bir şeye dönüşmüştü en son yani şu hali ona nazaran yine iyi bence RE2 remake gelene kadar idare eder en azından. Yoksa RE dedin mi RE1 ile RE Remake arası dilim benim için Resident Evil'dir.

    R.E altı sanırım en fazla satan R.E idi. Yanılıyor olabilirim de r.e 6 5 ten sonra ilaç gibi gelmişti tabiki ama o da r.e ruhu değil. Dediğin gibi re1-2-3 bunlar önemli dönsün buna çıkar çıkmaz alırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim gibi sadece Resident Evil 2 Remake'yi bekleyen kaç kişi var?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Benim için hiç iyi olmadı. Sırf bu yüzden almam bu oyunu. 3 şahıs kamera açısı olmayan oyunları oynayamıyorum :( Fallout gibi yapsalardı ya iki seçenek de var. Hangisi hoşuna gidiyorsa onu seçiyorsun. Bu kadar zor mu bu iş?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Benim için hiç iyi olmadı. Sırf bu yüzden almam bu oyunu. 3 şahıs kamera açısı olmayan oyunları oynayamıyorum :( Fallout gibi yapsalardı ya iki seçenek de var. Hangisi hoşuna gidiyorsa onu seçiyorsun. Bu kadar zor mu bu iş?

    Zor hocam çok şey istiyorsun. Bak adam sana oyunu yüzde yüz yaşatmak için böyle yapmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamamen saçma sapan bir açıklama adamlar bu güne kadar yaptıkları oyunların atmosfere insanı çekmediğini ve korkutmadığını söyledi sırf milleti vr için yolacağız dememek için

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dinazorkulagi


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Benim için hiç iyi olmadı. Sırf bu yüzden almam bu oyunu. 3 şahıs kamera açısı olmayan oyunları oynayamıyorum :( Fallout gibi yapsalardı ya iki seçenek de var. Hangisi hoşuna gidiyorsa onu seçiyorsun. Bu kadar zor mu bu iş?

    Zor hocam çok şey istiyorsun. Bak adam sana oyunu yüzde yüz yaşatmak için böyle yapmış.

    Şimdiye kadar oluyordu da neden zor olmuyordu o zaman Şimdiye kadar 3 şahıs kamera açısı ile oynuyorduk?? Ben de oyunu öyle yüzde yüz yaşıyorum belki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tfn123

    Benim gibi sadece Resident Evil 2 Remake'yi bekleyen kaç kişi var?

    Sen de bizdensin üstat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapimci GAVAT arkadasimiza (Japoncam olmadigi için inşallah ismini duzgun telaffuz etmişimdir Nihahaha :)) sormak istiyorum. RE3 de ki NEMESIS kovalamacasinda karakter görünmeseydi o kovalamaca sahnesinden insanlar yine de zevk alabilirlermiydi ??? RE REMAKE yada 1 de atiyorum merdivenden ciktiktan sonra hem onunde hemde arkandan zombi gelirken sen hem kendini hemde sana doğru arka ve onden yanaşan zombiyi gorup daha panik olurken bu durum 1. görüşte nasil olurdu ?? Ben soyleyim boktan olurdu o yüzden yeni cikacak olan RE7 de böyle seyler olmayacak. Cunki 1. perfekstife gore oyun inşa edildiği için bol bol saklanmali cogu zaman tek düşman çoklu düşmanlarda ki cok dediğim max 2 yada 3 olucak sira tabanli (biri saldirirken diğeri SOLUKLANACAK buyuk ihtimal rpg gibi iyyyy iğrenç) bir mücadele mekaniği bizi bekliyor.
    Acikcasi ben oyunun geçtiği bölgelerden (EV yada konak, Evin alt taraflarinda ki mahzen yada geniş capli bodrum, sonrasinda maden ocagi tarzi labirenitsimli mağaralar sonrasinda orman yada bol agacli bir bolum ve en sonunda labaratuvar tesis vari bir yerde final düşünüyorum) memnun kalacagimi düşünüyorum ama b 1. bakis acisi oyunu cok kotu baltalayacak gibi duruyor. Okey oyun korkutacaktır falan ama bana kalirsa ilk 3 oyunun tadini vermekten cok uzak olucak. Ben capcom un bu karari almasina 2 nedenin sebep olduğunu düşünüyorum.

    1. neden vr nin cogu oyuncusunun bu oyuna ilgisi dahi olmasa bile NASIL GORUNUYOR acaba diyerek almasi cunki bildiğim kadari ile VR nin ilk AAA oyunu bu olucak ve grafik cok iyi.

    2. ise arkasindana RE 2 REMAKE nin gelmesi. Yani aslinda eskicileri ve esk re ozlemi duyanlari b oyunla memnun edicekler. Piyasaya da birbirinin benzeri iki oyun sunmaktanda hem yukarda ki sebepten hem P.T nin 2 milyon indirme sayisina ulasmasindan dolayi böyle bir karar aldilar diye düşünüyorum. Ancak ne olursa olsun serinin ana 6 oyunu ve yan senaryo oyunlar dahil (2 oyun hariç) hemsinde 3. kişi bakis acisi varken birden 3. kişiye geçmeler cok aptalca olmuş. VR nin ilk ve en buyuk kazigi bize bu nesilde re7




  • Nedeni VR olmasın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackBeasT

    PS1'de RE2 polis karakoluna girdiğimizde arka planda çalan müzyk yüzünden oyununda müziği kapatıp oynamışım
    hergelenin dediği "birinci şahıs perspektifinin oyuncuyu olayın içine sokmanın en etkili yolu olacağını düşündük"




    +1 Ben bu mekâna olan sevdamdan buraları yeni nesil göreyim diye baştan modellemiştim artık. Tabi adam bu kitlenin karşısına çıkıp fps iyi gider içinde hissedersiniz diye açıklama yapınca hakaret yemiş gibi oluyor insan.

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 29 Aralık 2016; 4:52:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)


    quote:

    Orijinalden alıntı: dinazorkulagi


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Benim için hiç iyi olmadı. Sırf bu yüzden almam bu oyunu. 3 şahıs kamera açısı olmayan oyunları oynayamıyorum :( Fallout gibi yapsalardı ya iki seçenek de var. Hangisi hoşuna gidiyorsa onu seçiyorsun. Bu kadar zor mu bu iş?

    Zor hocam çok şey istiyorsun. Bak adam sana oyunu yüzde yüz yaşatmak için böyle yapmış.

    Şimdiye kadar oluyordu da neden zor olmuyordu o zaman Şimdiye kadar 3 şahıs kamera açısı ile oynuyorduk?? Ben de oyunu öyle yüzde yüz yaşıyorum belki

    Tesüf ederim hocam yaşamıyorsun öyle , niye inat ediyon :) tps olunca korkulur mu ilahi sen :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackBeasT

    PS1'de RE2 polis karakoluna girdiğimizde arka planda çalan müzyk yüzünden oyununda müziği kapatıp oynamışım
    hergelenin dediği "birinci şahıs perspektifinin oyuncuyu olayın içine sokmanın en etkili yolu olacağını düşündük"




    +1 Ben bu mekâna olan sevdamdan buraları yeni nesil göreyim diye baştan modellemiştim artık. Tabi adam bu kitlenin karşısına çıkıp fps iyi gider içinde hissedersiniz diye açıklama yapınca hakaret yemiş gibi oluyor insan.

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı



    Muazzam görünüyor ellerine sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Capcom kısaca Outlast ve P.T'den sonra VR gazını boş geçmek istemedik deseydi en azından şirket politikalarına saygı duyardım. Şu haliyle ''oyunu 30 FPS'de sinematik etki için geliştirdik'' diyenlerden pek farkı kalmıyor. RE 2 remake kadar beklemeye devam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dinazorkulagi


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)


    quote:

    Orijinalden alıntı: dinazorkulagi


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Benim için hiç iyi olmadı. Sırf bu yüzden almam bu oyunu. 3 şahıs kamera açısı olmayan oyunları oynayamıyorum :( Fallout gibi yapsalardı ya iki seçenek de var. Hangisi hoşuna gidiyorsa onu seçiyorsun. Bu kadar zor mu bu iş?

    Zor hocam çok şey istiyorsun. Bak adam sana oyunu yüzde yüz yaşatmak için böyle yapmış.

    Şimdiye kadar oluyordu da neden zor olmuyordu o zaman Şimdiye kadar 3 şahıs kamera açısı ile oynuyorduk?? Ben de oyunu öyle yüzde yüz yaşıyorum belki

    Tesüf ederim hocam yaşamıyorsun öyle , niye inat ediyon :) tps olunca korkulur mu ilahi sen :)))

    Ben korkmak için oynamıyorum belki?




  • Oyunu silent Hill e çevirmişler.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • dinazorkulagi D kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam sağol.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackBeasT

    PS1'de RE2 polis karakoluna girdiğimizde arka planda çalan müzyk yüzünden oyununda müziği kapatıp oynamışım
    hergelenin dediği "birinci şahıs perspektifinin oyuncuyu olayın içine sokmanın en etkili yolu olacağını düşündük"




    +1 Ben bu mekâna olan sevdamdan buraları yeni nesil göreyim diye baştan modellemiştim artık. Tabi adam bu kitlenin karşısına çıkıp fps iyi gider içinde hissedersiniz diye açıklama yapınca hakaret yemiş gibi oluyor insan.

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı



    Çiddi çiddi herşeyimi sen mi modelledin? Güzel gözüküyor gerçekten 3D Max mı, Maya mı kullanıyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mementopolis kullanıcısına yanıt
    Evet başka oyunlardan da buna benzer çevre tasarımına ilişkin çalışmalarım vardı zaten, Uncharted olsun Tomb Raider olsun beğendiğim mekan ya da karakterleri tekrar inşa edip fotorealistik shaderlar oluşturarak çalışmalar yaparım bazen. Tek başına Max yeterli gelmiyor çok organik modellerde. Bunlar için Mudbox ya da Zbrush kullanıyorum heykel ya da insan gibi şeyleri sculpt etmek için. Post Process efektler için ve Texture oluşturmak için After Effects ve Photoshop kullanırım, motion chapture dosyası rigleyeceksem, animasyon bütünü için çalışacaksam ya da poligon modelleme yapacaksam 3DS Max kullanıyorum, ham render ve VFX render için de yine Max tercih ediyorum yani bir sürü şeyi bir arada kullanmam gerekiyor tek bir motor yeterli olmaz çoğu durumda. Bazı sahneler için Unreal Engine 4 kullanıyorum. Mesela bak o RPD'nin paylaştığım son fotoğrafı en alttaki karanlık olanın Shader'larını Unreal Engine 4 üzerinden oluşturdum. PBR Render orası gündüz görsellerindeki render metodundan farklı yani. Chromatik sapma ve lens flare için AFX kullandım o karede, kısaca Max - Mudbox - UE4 - AFX - Phtosop olarak gitti sinematik CGI görüntüler elde etmek için.

    RPD için 1 - 2 sahne ve konseptleri paylaşayım proje üzerinden.

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

    Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı




  • Cok dogru karar vermisler

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.