Şimdi Ara

Assassin's Creed Valhalla PS5'te Xbox Series X'ten Daha İyi Çalışıyor (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
1.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kratosunbicaklari

    Bu mesaj silindi.

    adam haklı yalnız

  • tüh ya xboxcıların tek elle tutulur güçlü konsolumuz dedikleri şey de yalan oldu. üzüldüm onlar adına :(
  • Ne TFLOPS muş arkadaş, sanırım burada ki konsolcu arkadaşların donanımlar hakkında zerre kadar bilgisi yok?


    Basit bir örnek vereyim;



    AMD Vega64: 12.6 TFLOPS


    AMD RX5600XT: 7.19 TFLOPS



    Sadece TFLOPS da değil kayar nokta işlem gücünden tutun, belleklere, transistör sayısına, texture units lere aklınıza gelebilecek her şeye kadar Vega64 ''KAĞIT'' üzerinde daha güçlü fakat iş reel oyun performansına gelince 5600XT daha performanslı. TFLOPS muş, işlem gücüymüş, bellekmiş hepsi hikaye. Nerede 2 katı TFLOPS? yok. O yüzden her şey TFLOPS değil Assassin's Creed Valhalla PS5'te Xbox Series X'ten Daha İyi Çalışıyor 


    Assassin's Creed Valhalla PS5'te Xbox Series X'ten Daha İyi Çalışıyor




  • Bazı arkadaşlar baya yükseklerden uçmuşlar. Infinite Cache olmayan PS5’e Infinite Cache eklemişler,komple RDNA2 mimarisine sahip olan Xbox’a RDNA1 demişler ve PS5’in 13.3tf olduğunu iddia etmişler,Xbox da 10gb PS5 de 16gb RAM var demişler. Lütfen büyük büyük atmadan önce iki konsolunda donanım özelliklerine bakın. Söyledikleriniz sıkmakdan öteye geçmiyor maalesef.

    İlk önce Xbox oyunlar için 13.5gb RAM kullanıyor. Bunun 10gb’ı VRAM 3.5gb’ı CPU için ayrılmış durumda.Siz PS5 de ki 16gb’ın hepsini VRAM olarak kullandığını falan sanıyorsunuz herhalde! CPU ve OS zaten RAM havuzundan hiç nasibini almamış.Xbox’ın şu an daha düşük performans sergilemesinin nedeni, komple API dilini değiştirmesinden kaynaklanıyor. Adamlar DX12 Ultimate’i konsol bazında,tamamen RDNA2 mimarisini maksimize etmek için yazdılar ve oyun motorları bu yeni dile tam olarak henüz empoze edilebilmiş değil. Tek sorun bu. Öte yandan PS5’in API’ı,PS4 versiyonunun daha gelişmiş hali yani oyun motorları zaten yedi yıldır bunu kullanıyor. PS5’in daha verimli çalışmasının tek sebebi bu. Konsolun içinde gizli güçleri yok. Xbox,donanımın her kanadında (GPU CPU ve RAM (%25 daha fazla bant genişliği)) PS5 den çok daha güçlü bir konsol.PC kanadında da görüyoruz ki her zaman daha fazla işlem birimine sahip olan GPU’lar daha hızlı GPU’ları rahatlıkla egale ediyor. Bence fazla uçmayın,yarın öbür gün dalga geçerler.




  • PS5'in önde olacağı çıkmadan kanıtlanmıştı, SSD çok önemli. Şok edici linke lütfen tıklayın gerçekleri görün..

    https://mobile.twitter.com/TigerCA123/status/1240495670269628417
  • Bu sen degilmisin dayı burada ne diyorsun unutmuşsun herhalde ayrıca benim için PS veya Xbox fark etmez dedim senin için demedim senin Xbox a olan nefretini tüm forum biliyor ben alır oynarım şuan Xbox series x aldım aralikda ps5 de alacağım Xbox series x yurtdışından 4630 TL ye aldım bu fiyata bu kadar olur anca ne bekliyorsunuz 20bin TL lik bir PC ayarında oyunmu çok kasma bence burada ergenler le atisacagina milleti gerecegine konsolları Türkiye fiyatını eleştir çok kasma bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Psxx P kullanıcısına yanıt

    Abisi bir daha izle ya da biraz daha protein tüket, ne diyeyim, o videodan sonra bunu anladıysan...

  • Belliydi zaten böyle olucağı Xboxcılar kendilerini kandırmaya devam etsin anca.Elde tutulur hiçbirşey yok Dünyanın en güçlü konsolu dediler fos çıktı.Birsürü stüdyo satın aldı adam akıllı oyunlar görücez dedik fos çıktı.Ms bu nesildede elini yüzüne bulaştırdı geçmiş olsun bu saatten sonra gelişmede olmuyacak çünkü işin içinde Xbox Series S var bu konsol X in bütün potansiyelini aşağıya çekti bari multiplaform oyunlarda iyi veri sağlar dedim aha durum ortada işte böyle vizyonsuzluk yok resmen içine ettiler hiçbirşey yok elle tutulur gözle gôrülür. Şimdi kesin birkaçtane fancık beni topa tutucak ama çokta tın kendinizi kandımaya devam edin.Xbox one dada kendinizi kandırıyodunuz zaten :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir kaç fanatik topa tutacak diye hakikatleri konuşmayacak halimiz yok...


    Ben bu işin güncelleme veya başka bir şey ile düzeleceğine pek ihtimal vermiyorum.


    • Oyunlar için 10GB RAM'in kullanılması
    • RDNA 1.5 mimaride GPU olma şüphesi
    • Isınma problemi (ısınan cihazlar yavaşlar)
    • Yavaş SSD
    • Yazılımcılar için kullanıcı dostu olmayan bir yazılım


    Bunlar bence olası şüpheliler.


    @aykut291




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İdrak İstimlak -- 20 Kasım 2020; 0:21:28 >
  • Sana üzülüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Psxx P kullanıcısına yanıt

    Sağol abisi...

  • Yanlışınız var diye link verip ukalaca şeyler söylemişsiniz ama verdiğiniz link'te de benim dediğim gibi 10GB ram var Series S'de diyor. Siz araştırma kısmını güzel yapmışsınız ama anlama kısmı olmamış nedense...

  • PS5 daha çıkmadan önce birkaç geliştirici tarafından optimizasyon kolaylığı konusunda övülmüştü zaten.


    Ubisoft gibi optimize konusunda sorunlu olduğu söylenen bir firmanın oyunu bir platformda diğerine göre daha stabil çalışıyorsa bu o konsol için iyi haber.


    Ben hala tam yeni nesil oyunların ahvalini görmeden paçaları sıvamamak taraftarıyım. Ancak bu nesil stabil oyun oynatma konusunda başladığı gibi giderse Xbox ile fena dalga geçerler.


    PS5'in bellek tarafında geliştirici dostu olması Exclusive oyunlarda nasıl bir sonuç doğuracak acaba. Yani 2018 yılında çıkmış God of War'un grafikleri hala pek çok oyunda yok, aradaki güç farkına bakınca PS5 ile neler yapacak bu adamlar şu an gerçekten en çok ilgilendiğim kısım bu. Assassin's Creed Valhalla PS5'te Xbox Series X'ten Daha İyi Çalışıyor 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 20 Kasım 2020; 0:51:32 >




  • Dynamole kullanıcısına yanıt

    Ukalalıkla alakası falan yok, sadece yanlış link vermişim...


    https://www.reddit.com/r/hardware/comments/fjy1sw/why_xbox_series_xs_dumb_106gb_memory/


    https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-inside-xbox-series-x-full-specs


    Şu kısmı özellikle oku...


    Alıntı

    metni:
    Now the GPU basically only gets to use 10GB (or else face a massive performance penalty on data beyond 10GB), but this is ok:The OS is already reserving 2.5GB and it is happy to use the crummy 336GB/s memory. So now we only have 3.5GB of crummy memory left.There are plenty of game assets used by the CPU to occupy that 3.5GB.In an interview with Eurogamer, MS's Andrew Goossen said:"In conversations with developers, it's typically easy for games to more than fill up their [crummy 336GB/s 3.5GB] memory quota with CPU:audio data,stack data,executable data,script data,"and developers like such a trade-off when it gives them more potential bandwidth."In many ways, this makes sense. It's easy to forget that this is a shared memory system and it's not used just by the GPU. The CPU has plenty of stuff to do and it needs memory as well.A typical dual channel DDR4-4000 desktop memory system only has 64GB/s of bandwidth (4000 MT/s * 2 channels * 64-bit width/channel / 8000 MT/GB). Yeah, 64GB/s. 336GB/s is plenty.


    Yahu bir de ukalalık yapıp, karşısındakini ukalalıkla suçlamak bunların yeni trendi galiba. Şimdi sana bunu yazmakta yetmez, bir de Türkçe anlatmak lazım, tabii daha anlaşılır olması için özet falan geçmek lazım...


    10 GB GPU için ayrılmış, 2.5GB işletim sistemi kullanıyor, o yavaş olan RAM'in geriye kalan 3.5 GB'ı da, ses, depolama, sıkıştırma ve scriptler için kullanılıyormuş. Bunu diyen de MS'tan Andrew Goosen...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İdrak İstimlak -- 20 Kasım 2020; 1:4:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İdrak İstimlak

    Ukalalıkla alakası falan yok, sadece yanlış link vermişim...


    https://www.reddit.com/r/hardware/comments/fjy1sw/why_xbox_series_xs_dumb_106gb_memory/


    https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-inside-xbox-series-x-full-specs


    Şu kısmı özellikle oku...


    Alıntı

    metni:
    Now the GPU basically only gets to use 10GB (or else face a massive performance penalty on data beyond 10GB), but this is ok:The OS is already reserving 2.5GB and it is happy to use the crummy 336GB/s memory. So now we only have 3.5GB of crummy memory left.There are plenty of game assets used by the CPU to occupy that 3.5GB.In an interview with Eurogamer, MS's Andrew Goossen said:"In conversations with developers, it's typically easy for games to more than fill up their [crummy 336GB/s 3.5GB] memory quota with CPU:audio data,stack data,executable data,script data,"and developers like such a trade-off when it gives them more potential bandwidth."In many ways, this makes sense. It's easy to forget that this is a shared memory system and it's not used just by the GPU. The CPU has plenty of stuff to do and it needs memory as well.A typical dual channel DDR4-4000 desktop memory system only has 64GB/s of bandwidth (4000 MT/s * 2 channels * 64-bit width/channel / 8000 MT/GB). Yeah, 64GB/s. 336GB/s is plenty.


    Yahu bir de ukalalık yapıp, karşısındakini ukalalıkla suçlamak bunların yeni trendi galiba. Şimdi sana bunu yazmakta yetmez, bir de Türkçe anlatmak lazım, tabii daha anlaşılır olması için özet falan geçmek lazım...


    10 GB GPU için ayrılmış, 2.5GB işletim sistemi kullanıyor, o yavaş olan RAM'in geriye kalan 3.5 GB'ı da, ses, depolama, sıkıştırma ve scriptler için kullanılıyormuş. Bunu diyen de MS'tan Andrew Goosen...

    Kalan yavaş ram oyun işlemi için kullanılamıyor, zaten demişsiniz. Ve Multiplatform yapımcılar bunu kullanamaz ve kullanmıyorlar, kullanmak için ekstra iş gücü harcamaz.


    Bir kaç oyun yapımcısı zaten bu bölünmüş ram den şikayetçi olmuştu.


    PS5 in avantajıda burada, 16gb tümleşik RAM olduğu için oyunlara en az 14gb RAM kalıyor. Buda xbox series x den 4gb daha fazla RAM in Gpu ve oyunlar için çalışıyor olması demek.


    İşlerine gelmeyince bilgileri çarpıtanlara kulak asmayın hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.