Şimdi Ara

Aion'dan ve ncsoft tan bekledikleriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar... Aion oyuncusunun aiondan oyun içinde ve dışında beklentileri nelerdir? Mesela anime olabilir. Aion'un hikayesini anlatan kitaplara olabilir. Görmek istediğiniz oyun içi yenilikler olabilir. Bunları yazalım paylaşalım. Ben özellikle anime ve kitaplarını görmeyi çok istiyorum. Ama oyun içinde de Guild evleri olsa fena olmazdı hani..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Victor_Rebelias -- 7 Nisan 2011; 19:32:01 >



  • hocam Gerçi bilmiorum Ama Bi attack pet olsa iyi olur Bnm Çok Hoşuma Gidior Petler çok Severim Onun Haricinde Çok Hoş Bi oyun kitapları Çıkarsada iyi olur
  • Tek beklediğim şey 3.0
  • Hakikatten 3.0 ne patch öyle ya adamlar resmen binektir dungeondur yine akıyor. Zaten oyun iyiden iyiye düzeltti kendini. Nerflemişler bazı karakterleri iyi olmuş.
  • BG ve RVR alanları beklıyorum saatlık savaslar beklıyorum acıkcası daha cok belırlı lvl aralıklarına ait pvp olayı beklıyorum... Binek fena olmaz her yerde ucamıyoruz.. daha vazla gurup bulmayı beklıyorum :))
  • Pvp ye ağırlık verip AP sistemini değiştirmeleri lazım..
  • Okadar çok beklentim varki tek tek sıralayım.

    1- oyunda elemantal defance çok önem verilmemiş oyunda chanter ven tank dışında herkesin fire,wind,water,earth defansları 0... cleric in buff i var 2 sine 90 veriyor diğerlerine -90... sorclara karşı çoğu classın defansı yok. en azından sarı yüzük,kolye,küpe vs aksesuarlarda +10 ile +40 arası elematal defans değerleri olması lazım. adam gece gündüz oynuyup ap aksesuarı alıyor ancak üstünde bir tane elemetal defanse yok. şimdiye kadar oynadım her online oyunda bu vardı.

    2- Cleric in 3 tane alan skili var birinin cd si 2dk diğerinin 1dk diğeri 8sn. 8sn olanı 3.5 sn de atıyor o sırada grp yatıo zaten. cleriğin heal olayları daha çok geliştirilmeli. cleriğin taktığı kalkanın bir faydası olmaması.. kalkansız sadece mace taksın değişen bişey olmaz. sadece kalkanın soketlerindeki manastoneler ve kalkan üzerindeki hp işe yarıyor. en azından kalkanın kalitesine göre %10 ile %20 arası atack kesmesi lazım. kalkan üzerindeki 900 ile 1000 arasındaki block bir faydası yok. oyunda herkesin accuracy 2000 üzerinde cleriğin block yapabilmesi için en az 2500 bloğu olması lazım en iyi kalkanlarda bile en fazla 1000 block var. yani kalkan takmasada olur çünkü block vermesi imkansız.

    3- sorcların attackları çok tekil. ve abartılı yüksek. 1 skill ile 10k ya kadar vuruyorlar. adam 1 yıl boyunca karakter kasıyor ap itemi yapıyor sorcun biri gelip 1 vuruşta alıyor. bu insanı çileden çıkartır. bana göre sorc un atakları daha çok alan skilleri şeklinde olmalı. ateşle yakan, buz yapan, yavaşlatan, durdurun alan skilleri....

    4- sm yani duel masterin fearlerine bir çözüm olmalı. adamın 3 tane feari var üst üste atıyor çıkana kadar ölüyorsun. alan feari toplam 12 sn fear atıyor. dredgionda fear yedinmi yatıyorsun. sen ne kadar yetenekli olursan ne kadar iyi oynarsan oyna fear yedinmi ölüyorsun bir class in bir class i yenme ihtimali olması lazım. 12 sn fear abartılı bu kısılması lazım. en azından 4k dmg yiyene kadar 12 olsun adam 4k dmg yiyince fear çözülsün gibi....

    5- oyundaki silence sn i çok uzun 8sn.... ve silence gs %5 tutma ihtimali tam bir fiyasko %5 filan değil onun olasılığı en az %10 isterseniz deneyin birine 100 kere vurun ve görün 5 keremi tutuyor yoksa 15 keremi....

    6- gladiatorlerin heal skilleri çok abartılı onlardan en az 1 tanesi silinmeli.

    7- rangerlerin main mac acc çok düşük. ranger sleep arrow ve silence arrow gibi magical attakları çoğu zaman iyi gearlı karakterlere resist geçiyor. ranger bu durumda karakterine mac acc basmak zorunda kalıyor. ranger fiziksel atak yapan bir class neden mac acc bassın.

    8- sinler görünmezken buff basabilmeli. ve ayak bağlamadan kaçabilmeli. bir glad sin ayağını bağladığı anda sin kurtulma şansı yok. ve sin in mac atacklarına bir çare bulunmalı magic resist ü yüksek olarak karakterlere karşı sin in şansı yok. sin şuan oyundaki en pasif karakter. her oyunda magelerin korkulu rüyası sin bu oyunda eğlencesi olmuş durumda.

    scroll lara basarken scrolların cd ye girmesi, sadece 1 tabe food basmak, zerg pvp olayı, ölünce abartılı ap kaybetme ( pvp i bitiren olay ), daha bir ton şey aklıma gelenler bunlar. bu olaylar benim çok canımı sıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuwobe -- 7 Nisan 2011; 23:21:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grafmaster

    Okadar çok beklentim varki tek tek sıralayım.

    1- oyunda elemantal defance çok önem verilmemiş oyunda chanter ven tank dışında herkesin fire,wind,water,earth defansları 0... cleric in buff i var 2 sine 90 veriyor diğerlerine -90... sorclara karşı çoğu classın defansı yok. en azından sarı yüzük,kolye,küpe vs aksesuarlarda +10 ile +40 arası elematal defans değerleri olması lazım. adam gece gündüz oynuyup ap aksesuarı alıyor ancak üstünde bir tane elemetal defanse yok. şimdiye kadar oynadım her online oyunda bu vardı.

    2- Cleric in 3 tane alan skili var birinin cd si 2dk diğerinin 1dk diğeri 8sn. 8sn olanı 3.5 sn de atıyor o sırada grp yatıo zaten. cleriğin heal olayları daha çok geliştirilmeli. cleriğin taktığı kalkanın bir faydası olmaması.. kalkansız sadece mace taksın değişen bişey olmaz. sadece kalkanın soketlerindeki manastoneler ve kalkan üzerindeki hp işe yarıyor. en azından kalkanın kalitesine göre %10 ile %20 arası atack kesmesi lazım. kalkan üzerindeki 900 ile 1000 arasındaki block bir faydası yok. oyunda herkesin accuracy 2000 üzerinde cleriğin block yapabilmesi için en az 2500 bloğu olması lazım en iyi kalkanlarda bile en fazla 1000 block var. yani kalkan takmasada olur çünkü block vermesi imkansız.

    3- sorcların attackları çok tekil. ve abartılı yüksek. 1 skill ile 10k ya kadar vuruyorlar. adam 1 yıl boyunca karakter kasıyor ap itemi yapıyor sorcun biri gelip 1 vuruşta alıyor. bu insanı çileden çıkartır. bana göre sorc un atakları daha çok alan skilleri şeklinde olmalı. ateşle yakan, buz yapan, yavaşlatan, durdurun alan skilleri....

    4- sm yani duel masterin fearlerine bir çözüm olmalı. adamın 3 tane feari var üst üste atıyor çıkana kadar ölüyorsun. alan feari toplam 12 sn fear atıyor. dredgionda fear yedinmi yatıyorsun. sen ne kadar yetenekli olursan ne kadar iyi oynarsan oyna fear yedinmi ölüyorsun bir class in bir class i yenme ihtimali olması lazım. 12 sn fear abartılı bu kısılması lazım. en azından 4k dmg yiyene kadar 12 olsun adam 4k dmg yiyince fear çözülsün gibi....

    5- oyundaki silence sn i çok uzun 8sn.... ve silence gs %5 tutma ihtimali tam bir fiyasko %5 filan değil onun olasılığı en az %10 isterseniz deneyin birine 100 kere vurun ve görün 5 keremi tutuyor yoksa 15 keremi....

    6- gladiatorlerin heal skilleri çok abartılı onlardan en az 1 tanesi silinmeli.

    7- rangerlerin main mac acc çok düşük. ranger sleep arrow ve silence arrow gibi magical attakları çoğu zaman iyi gearlı karakterlere resist geçiyor. ranger bu durumda karakterine mac acc basmak zorunda kalıyor. ranger fiziksel atak yapan bir class neden mac acc bassın.

    8- sinler görünmezken buff basabilmeli. ve ayak bağlamadan kaçabilmeli. bir glad sin ayağını bağladığı anda sin kurtulma şansı yok. ve sin in mac atacklarına bir çare bulunmalı magic resist ü yüksek olarak karakterlere karşı sin in şansı yok. sin şuan oyundaki en pasif karakter. her oyunda magelerin korkulu rüyası sin bu oyunda eğlencesi olmuş durumda.

    scroll lara basarken scrolların cd ye girmesi, sadece 1 tabe food basmak, zerg pvp olayı, ölünce abartılı ap kaybetme ( pvp i bitiren olay ), daha bir ton şey aklıma gelenler bunlar. bu olaylar benim çok canımı sıkıyor.


    Arkadaş haklı ve muhtemelen bir Ranger oyuncusu :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grafmaster

    Okadar çok beklentim varki tek tek sıralayım.

    1- oyunda elemantal defance çok önem verilmemiş oyunda chanter ven tank dışında herkesin fire,wind,water,earth defansları 0... cleric in buff i var 2 sine 90 veriyor diğerlerine -90... sorclara karşı çoğu classın defansı yok. en azından sarı yüzük,kolye,küpe vs aksesuarlarda +10 ile +40 arası elematal defans değerleri olması lazım. adam gece gündüz oynuyup ap aksesuarı alıyor ancak üstünde bir tane elemetal defanse yok. şimdiye kadar oynadım her online oyunda bu vardı.

    2- Cleric in 3 tane alan skili var birinin cd si 2dk diğerinin 1dk diğeri 8sn. 8sn olanı 3.5 sn de atıyor o sırada grp yatıo zaten. cleriğin heal olayları daha çok geliştirilmeli. cleriğin taktığı kalkanın bir faydası olmaması.. kalkansız sadece mace taksın değişen bişey olmaz. sadece kalkanın soketlerindeki manastoneler ve kalkan üzerindeki hp işe yarıyor. en azından kalkanın kalitesine göre %10 ile %20 arası atack kesmesi lazım. kalkan üzerindeki 900 ile 1000 arasındaki block bir faydası yok. oyunda herkesin accuracy 2000 üzerinde cleriğin block yapabilmesi için en az 2500 bloğu olması lazım en iyi kalkanlarda bile en fazla 1000 block var. yani kalkan takmasada olur çünkü block vermesi imkansız.

    3- sorcların attackları çok tekil. ve abartılı yüksek. 1 skill ile 10k ya kadar vuruyorlar. adam 1 yıl boyunca karakter kasıyor ap itemi yapıyor sorcun biri gelip 1 vuruşta alıyor. bu insanı çileden çıkartır. bana göre sorc un atakları daha çok alan skilleri şeklinde olmalı. ateşle yakan, buz yapan, yavaşlatan, durdurun alan skilleri....

    4- sm yani duel masterin fearlerine bir çözüm olmalı. adamın 3 tane feari var üst üste atıyor çıkana kadar ölüyorsun. alan feari toplam 12 sn fear atıyor. dredgionda fear yedinmi yatıyorsun. sen ne kadar yetenekli olursan ne kadar iyi oynarsan oyna fear yedinmi ölüyorsun bir class in bir class i yenme ihtimali olması lazım. 12 sn fear abartılı bu kısılması lazım. en azından 4k dmg yiyene kadar 12 olsun adam 4k dmg yiyince fear çözülsün gibi....

    5- oyundaki silence sn i çok uzun 8sn.... ve silence gs %5 tutma ihtimali tam bir fiyasko %5 filan değil onun olasılığı en az %10 isterseniz deneyin birine 100 kere vurun ve görün 5 keremi tutuyor yoksa 15 keremi....

    6- gladiatorlerin heal skilleri çok abartılı onlardan en az 1 tanesi silinmeli.

    7- rangerlerin main mac acc çok düşük. ranger sleep arrow ve silence arrow gibi magical attakları çoğu zaman iyi gearlı karakterlere resist geçiyor. ranger bu durumda karakterine mac acc basmak zorunda kalıyor. ranger fiziksel atak yapan bir class neden mac acc bassın.

    8- sinler görünmezken buff basabilmeli. ve ayak bağlamadan kaçabilmeli. bir glad sin ayağını bağladığı anda sin kurtulma şansı yok. ve sin in mac atacklarına bir çare bulunmalı magic resist ü yüksek olarak karakterlere karşı sin in şansı yok. sin şuan oyundaki en pasif karakter. her oyunda magelerin korkulu rüyası sin bu oyunda eğlencesi olmuş durumda.

    scroll lara basarken scrolların cd ye girmesi, sadece 1 tabe food basmak, zerg pvp olayı, ölünce abartılı ap kaybetme ( pvp i bitiren olay ), daha bir ton şey aklıma gelenler bunlar. bu olaylar benim çok canımı sıkıyor.





    su clericin block olayını yanlış demişsin oyunu bırakmadan 2617 blockum vardı ki 4 manastone ma koymustum suanda sitede magic boost modunda link istersen

    ama turatu's shield falan vardı +5 enmity boost muhabbeti senlede yapmayalım pvp yapmak icin almıstım




  • Aion 2.5 Mayıs ayında geliyor,pek bir şey olmasa da ben grafikler için bekliyorum.

    Binek olayını Aion 3.0'a bırakmaları çok saçma ki şimdiye kadar çoktan binek olayının gelmesi gerekirdi.

    Oyun artık eskisi gibi solo PvP yapılacak durumda değil,herkes group halinde dolaşıyor.

    Sorcererler çok yüksek dmg yapıyor.

    Spiritmasterlerin çok fazla Fear skili var ve uzun süre Fear içinde kalıyorsun.

    Gladitorler Aion 2.0'dan sonra çok deli olmuşlar resmen Ranger gibi 5-6 metre uzaktan hep saldırı yapıyorlar,aşırı Heal skilleri var.

    Templar sınıfı için Gladitorler gibi uzaktan ve alan skilleri istiyorum.

    Bir Gladitor UD Stigma skilini kullanınca yere düşürmek imkansız ama Templar çok rahat yere düşüyor.

    Chanterler PvP'de hala çok zayıf.

    Godstone'ler oyundan çıkarılsa bir dert çıkarılmazsa ayrı bir dert,size group halinde saldırdıkları zaman bin defa Godstone yiyorsunuz.

    Abyss Point kaybetme-kazanma sisteminin değişmesi gerekli.

    Abyss Fortress kalelerinin daha büyük ve sadece bir Boss kesmek ile olmaması lazım,çok daha büyük ve ayrıntılı Fortress'ler olmalı,böylelikle 300-400 kişi tek bir noktaya yığılmaz ve zevkli savaşlar yaparız.

    İnstance'ler 5-6 kez yapıldıktan sonra çok sıkıcı oluyor.Bir instance sadece mob kesmek ile ilgili olmaması lazım.

    Aslında çok şey var ama ...




  • Resmen oyunun skill yeniden düzenlenmesini istemişini..

    Bence Glad Hp skill yerinde Çünkü Sorc uyutum butun skill bi ihtimalle Kurtula biliyosun.

    ranger hide cikip ne varsa yağdiriyor 2-3 de 10-15k dmg yiyon(silence,Stun,Knock BackHepsi içinde)... bi hp skill azaltilirsa bence glad la templer
    refklect arrow timi bi resist konmali yoksa sizin isteklerle Archer Solo Oyunu alir..

    Ap sistemi dişinda Skiller le bi problemim yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ducklaw41 -- 8 Nisan 2011; 2:36:49 >
  • @bursa...
    Abyss Fortress kalelerinin daha büyük ve sadece bir Boss kesmek ile olmaması lazım,çok daha büyük ve ayrıntılı Fortress'ler olmalı,böylelikle 300-400 kişi tek bir noktaya yığılmaz ve zevkli savaşlar yaparız.
    İnstance'ler 5-6 kez yapıldıktan sonra çok sıkıcı oluyor.Bir instance sadece mob kesmek ile ilgili olmaması lazım.

    çok mantıklı

    ayriyetten godstone olayı kalkması lazım, öldüğün zaman 300 ap gitsin öldürürsen 200 ap gelsin. millet ap kaybetcem korkusuna büyük gruplar oluşturup zerg in oluşmasına sebebiyet veriyor...

    35-40
    40-45
    50
    50-55

    lwl arası pvp mapleri olsun oyuncular farklı pvp maplerine dağılsın zerg olmasın.

    daha bir ton şey yada guild wars 2 çıksın onu oynuyalım




  • 1334242123 tane beklediğim şeyden sonra aralarından en önemlisi Arena sistemi getirilmeli.
  • arena var zaten 2 tane. biri ingison da diğeri sanctum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grafmaster

    Okadar çok beklentim varki tek tek sıralayım.

    1- oyunda elemantal defance çok önem verilmemiş oyunda chanter ven tank dışında herkesin fire,wind,water,earth defansları 0... cleric in buff i var 2 sine 90 veriyor diğerlerine -90... sorclara karşı çoğu classın defansı yok. en azından sarı yüzük,kolye,küpe vs aksesuarlarda +10 ile +40 arası elematal defans değerleri olması lazım. adam gece gündüz oynuyup ap aksesuarı alıyor ancak üstünde bir tane elemetal defanse yok. şimdiye kadar oynadım her online oyunda bu vardı.

    2- Cleric in 3 tane alan skili var birinin cd si 2dk diğerinin 1dk diğeri 8sn. 8sn olanı 3.5 sn de atıyor o sırada grp yatıo zaten. cleriğin heal olayları daha çok geliştirilmeli. cleriğin taktığı kalkanın bir faydası olmaması.. kalkansız sadece mace taksın değişen bişey olmaz. sadece kalkanın soketlerindeki manastoneler ve kalkan üzerindeki hp işe yarıyor. en azından kalkanın kalitesine göre %10 ile %20 arası atack kesmesi lazım. kalkan üzerindeki 900 ile 1000 arasındaki block bir faydası yok. oyunda herkesin accuracy 2000 üzerinde cleriğin block yapabilmesi için en az 2500 bloğu olması lazım en iyi kalkanlarda bile en fazla 1000 block var. yani kalkan takmasada olur çünkü block vermesi imkansız.

    3- sorcların attackları çok tekil. ve abartılı yüksek. 1 skill ile 10k ya kadar vuruyorlar. adam 1 yıl boyunca karakter kasıyor ap itemi yapıyor sorcun biri gelip 1 vuruşta alıyor. bu insanı çileden çıkartır. bana göre sorc un atakları daha çok alan skilleri şeklinde olmalı. ateşle yakan, buz yapan, yavaşlatan, durdurun alan skilleri....

    4- sm yani duel masterin fearlerine bir çözüm olmalı. adamın 3 tane feari var üst üste atıyor çıkana kadar ölüyorsun. alan feari toplam 12 sn fear atıyor. dredgionda fear yedinmi yatıyorsun. sen ne kadar yetenekli olursan ne kadar iyi oynarsan oyna fear yedinmi ölüyorsun bir class in bir class i yenme ihtimali olması lazım. 12 sn fear abartılı bu kısılması lazım. en azından 4k dmg yiyene kadar 12 olsun adam 4k dmg yiyince fear çözülsün gibi....

    5- oyundaki silence sn i çok uzun 8sn.... ve silence gs %5 tutma ihtimali tam bir fiyasko %5 filan değil onun olasılığı en az %10 isterseniz deneyin birine 100 kere vurun ve görün 5 keremi tutuyor yoksa 15 keremi....

    6- gladiatorlerin heal skilleri çok abartılı onlardan en az 1 tanesi silinmeli.

    7- rangerlerin main mac acc çok düşük. ranger sleep arrow ve silence arrow gibi magical attakları çoğu zaman iyi gearlı karakterlere resist geçiyor. ranger bu durumda karakterine mac acc basmak zorunda kalıyor. ranger fiziksel atak yapan bir class neden mac acc bassın.

    8- sinler görünmezken buff basabilmeli. ve ayak bağlamadan kaçabilmeli. bir glad sin ayağını bağladığı anda sin kurtulma şansı yok. ve sin in mac atacklarına bir çare bulunmalı magic resist ü yüksek olarak karakterlere karşı sin in şansı yok. sin şuan oyundaki en pasif karakter. her oyunda magelerin korkulu rüyası sin bu oyunda eğlencesi olmuş durumda.

    scroll lara basarken scrolların cd ye girmesi, sadece 1 tabe food basmak, zerg pvp olayı, ölünce abartılı ap kaybetme ( pvp i bitiren olay ), daha bir ton şey aklıma gelenler bunlar. bu olaylar benim çok canımı sıkıyor.




    ozürdilerim biraz fazla abarttım ......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyfa3 -- 10 Nisan 2011; 7:17:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyfa3

    quote:

    Orijinalden alıntı: grafmaster

    Okadar çok beklentim varki tek tek sıralayım.

    1- oyunda elemantal defance çok önem verilmemiş oyunda chanter ven tank dışında herkesin fire,wind,water,earth defansları 0... cleric in buff i var 2 sine 90 veriyor diğerlerine -90... sorclara karşı çoğu classın defansı yok. en azından sarı yüzük,kolye,küpe vs aksesuarlarda +10 ile +40 arası elematal defans değerleri olması lazım. adam gece gündüz oynuyup ap aksesuarı alıyor ancak üstünde bir tane elemetal defanse yok. şimdiye kadar oynadım her online oyunda bu vardı.

    2- Cleric in 3 tane alan skili var birinin cd si 2dk diğerinin 1dk diğeri 8sn. 8sn olanı 3.5 sn de atıyor o sırada grp yatıo zaten. cleriğin heal olayları daha çok geliştirilmeli. cleriğin taktığı kalkanın bir faydası olmaması.. kalkansız sadece mace taksın değişen bişey olmaz. sadece kalkanın soketlerindeki manastoneler ve kalkan üzerindeki hp işe yarıyor. en azından kalkanın kalitesine göre %10 ile %20 arası atack kesmesi lazım. kalkan üzerindeki 900 ile 1000 arasındaki block bir faydası yok. oyunda herkesin accuracy 2000 üzerinde cleriğin block yapabilmesi için en az 2500 bloğu olması lazım en iyi kalkanlarda bile en fazla 1000 block var. yani kalkan takmasada olur çünkü block vermesi imkansız.

    3- sorcların attackları çok tekil. ve abartılı yüksek. 1 skill ile 10k ya kadar vuruyorlar. adam 1 yıl boyunca karakter kasıyor ap itemi yapıyor sorcun biri gelip 1 vuruşta alıyor. bu insanı çileden çıkartır. bana göre sorc un atakları daha çok alan skilleri şeklinde olmalı. ateşle yakan, buz yapan, yavaşlatan, durdurun alan skilleri....

    4- sm yani duel masterin fearlerine bir çözüm olmalı. adamın 3 tane feari var üst üste atıyor çıkana kadar ölüyorsun. alan feari toplam 12 sn fear atıyor. dredgionda fear yedinmi yatıyorsun. sen ne kadar yetenekli olursan ne kadar iyi oynarsan oyna fear yedinmi ölüyorsun bir class in bir class i yenme ihtimali olması lazım. 12 sn fear abartılı bu kısılması lazım. en azından 4k dmg yiyene kadar 12 olsun adam 4k dmg yiyince fear çözülsün gibi....

    5- oyundaki silence sn i çok uzun 8sn.... ve silence gs %5 tutma ihtimali tam bir fiyasko %5 filan değil onun olasılığı en az %10 isterseniz deneyin birine 100 kere vurun ve görün 5 keremi tutuyor yoksa 15 keremi....

    6- gladiatorlerin heal skilleri çok abartılı onlardan en az 1 tanesi silinmeli.

    7- rangerlerin main mac acc çok düşük. ranger sleep arrow ve silence arrow gibi magical attakları çoğu zaman iyi gearlı karakterlere resist geçiyor. ranger bu durumda karakterine mac acc basmak zorunda kalıyor. ranger fiziksel atak yapan bir class neden mac acc bassın.

    8- sinler görünmezken buff basabilmeli. ve ayak bağlamadan kaçabilmeli. bir glad sin ayağını bağladığı anda sin kurtulma şansı yok. ve sin in mac atacklarına bir çare bulunmalı magic resist ü yüksek olarak karakterlere karşı sin in şansı yok. sin şuan oyundaki en pasif karakter. her oyunda magelerin korkulu rüyası sin bu oyunda eğlencesi olmuş durumda.

    scroll lara basarken scrolların cd ye girmesi, sadece 1 tabe food basmak, zerg pvp olayı, ölünce abartılı ap kaybetme ( pvp i bitiren olay ), daha bir ton şey aklıma gelenler bunlar. bu olaylar benim çok canımı sıkıyor.




    yane bütün bunları bilerek oynmak ne kadar mantıklı sen karar ver artık ...Bütün bunları bildiğin halde bu salak oyuna ayırdığın parayı herangi bi sokak kopeğine yada kedisine ayır desek caz cuz edersin çünkü salak bi oyuncusun onune ne gelse bile bile kabul edeceksin........ezik diyoruz biz senin ve senin gibi düşünen insanlara ve bu sözde beni binde x kickleeicek veya uzaklaştıracak ama takıldıgımız formun gercekleri hatta ülkemin gerçekleri sevgilerle :):)



    adam oyunu severek yada sevmeden oynar,oyundaki şikayetlerini dile getirir eleştirilerini yapar,bu adamın salak olduğunu göstermez ama senin ona salak demen,senin ne katar su katılmamış bi öküz olduğunu gösterir,böyle devam et sen




  • umarım 2 güne banlanırsın yoksa bu formun hiç görmediği ağırlıkta küfür edicem sana
  • özürdilerim be dostum kızdığını biliyorum ama bende sana cok kızıyorum gelmişssin falan mevkiye oyun oynamak seninde hakkın ama bu salak oyunun avukatşığını yapıyosunya üzülüyorum bana düşmez tabe sana akıl vermesi ama insan insana yardım etmezse bu dünya cehennem olur ...........

    yinede özürdilerim dün alkol sınırlarını fazla zorladım biraz fazla hakaret ettim kızma be birader hemencecik ettiğin küfürleride duyar gibiyim ama hakettim :P:P:P............sende su oyuna para verme artık git kasaptan masaptan et tavuk al haşla çöpün kenarlarına koy yada 10 milyonda olsa aylık birilerine yardım ett :D:D:D
  • Bu noktadan sonra ne değişir bilmem ama zerg önüne geçilmeli bunu kendileri yarattı biri 1-2m yakın ap kasıp general sıfatı ile bir elyo yada asmo tarafından kesilse dred. aldığı ap miktarı kadar bir kayıbı oluyor bu yüzden çoğu rankı yüksek kişiler pvp'ye bulaşmaz arada değişirler 10 dk. bildiğin imba halleri iler birkaç elyo/asmo keser birazcık aksiyon yaşarlar o kadar pve bakımından biraz daha gelişmesi lazım oyunun şuan dp öldü bt desen bug yüzünden farma bağlandı ne anladım ben sw bossundan birde oyunun pve bakımından set bakımından en önemli boss'u şuan en ezik bir grup tarafındna bile farmlanıyor oradan düşen set parçasının benim gözümde değeri 0'dır zor elde edilen değerlerlidir kıçı kırık 1 ayda 55 olan set mavi adamın elinde sw silahı varsa benim gibi yıllarını bu oyuna vermiş set yapmış ve emek vermeye devam eden kişiler ne set parçası nede silahı düşürememişse bu bizim suçumuz değil oyunun hatasıdır class arasındaki dengesizilik, dred. dönen hack olayları serverlardaki ırk dengesizliği ve bunun düzelmemesi daha tonlarca sorun var birde oyun çok sıradan olmaya başladı şayet baskın ırkın olduğu bir serverda iseniz yapılanlar genelde şunlar oyuna gir dred. - kale - As - saat 21:00 savunma dred. gelirse tabi yada kale al yine dred. vs. başka yapılacak birşey yok bt-dp-udas bunlar girmek zaman kaybı bence yani oyun amaçsızca ap kasılan zerg yapılan ne olduğu belli olmayan bir yapıya gidiyor ben hala zaman öldüreyim diye devam ediyorum birçok kişide 2.5 gelecek set için belki devam ediyor 2.5-3 gelse bile değişen birşey olmaz gibi unutmadan birde oyun 6 kişi ile herşeyi yapılacak bir noktada olsa bile bazen bir kale yapmak için bile doğru düzgün 1 saat grup bulamadığın bile oluyor iyiki bu oyuna raid olayı gelmedi sadece As zımbırtısı 12 kişi istiyor.




  • Süper yazmışsın. %100 haklısın

    quote:

    Orijinalden alıntı: # Ace #

    Bu noktadan sonra ne değişir bilmem ama zerg önüne geçilmeli bunu kendileri yarattı biri 1-2m yakın ap kasıp general sıfatı ile bir elyo yada asmo tarafından kesilse dred. aldığı ap miktarı kadar bir kayıbı oluyor bu yüzden çoğu rankı yüksek kişiler pvp'ye bulaşmaz arada değişirler 10 dk. bildiğin imba halleri iler birkaç elyo/asmo keser birazcık aksiyon yaşarlar o kadar pve bakımından biraz daha gelişmesi lazım oyunun şuan dp öldü bt desen bug yüzünden farma bağlandı ne anladım ben sw bossundan birde oyunun pve bakımından set bakımından en önemli boss'u şuan en ezik bir grup tarafındna bile farmlanıyor oradan düşen set parçasının benim gözümde değeri 0'dır zor elde edilen değerlerlidir kıçı kırık 1 ayda 55 olan set mavi adamın elinde sw silahı varsa benim gibi yıllarını bu oyuna vermiş set yapmış ve emek vermeye devam eden kişiler ne set parçası nede silahı düşürememişse bu bizim suçumuz değil oyunun hatasıdır class arasındaki dengesizilik, dred. dönen hack olayları serverlardaki ırk dengesizliği ve bunun düzelmemesi daha tonlarca sorun var birde oyun çok sıradan olmaya başladı şayet baskın ırkın olduğu bir serverda iseniz yapılanlar genelde şunlar oyuna gir dred. - kale - As - saat 21:00 savunma dred. gelirse tabi yada kale al yine dred. vs. başka yapılacak birşey yok bt-dp-udas bunlar girmek zaman kaybı bence yani oyun amaçsızca ap kasılan zerg yapılan ne olduğu belli olmayan bir yapıya gidiyor ben hala zaman öldüreyim diye devam ediyorum birçok kişide 2.5 gelecek set için belki devam ediyor 2.5-3 gelse bile değişen birşey olmaz gibi unutmadan birde oyun 6 kişi ile herşeyi yapılacak bir noktada olsa bile bazen bir kale yapmak için bile doğru düzgün 1 saat grup bulamadığın bile oluyor iyiki bu oyuna raid olayı gelmedi sadece As zımbırtısı 12 kişi istiyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.