Şimdi Ara

2 mi yoksa 3 Yollu mu Component mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
11.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, arabamda ses kalitesine yönelik bir kaç değişkilik için önce bir komponent set almayı düşünüyorum. Piyasada 2 yollu komponentler çoğunlukta. Benim merak ettiğim ses kalitesi için 3 yollu komponent takmaya değer mi? Başka bir deyişle Midwoofer + tweeter =Woofer + midrange + tweeter ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superminator -- 21 Mayıs 2011; 21:44:07 >



  • Aracnızda uygun yer varsa yanı 3 yollu olması ıcın bır takım montaj ıslerı cıkacaktır bunu bılıorsunzdur emınım ve eger bunlar sorun degılse elbette 3 yollu tavsıye edılır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medxr13

    Aracnızda uygun yer varsa yanı 3 yollu olması ıcın bır takım montaj ıslerı cıkacaktır bunu bılıorsunzdur emınım ve eger bunlar sorun degılse elbette 3 yollu tavsıye edılır..
    Yani 3 yollu takmanın zahmetine değer mi? 2 yollular sq olarak 3 yollunun işini yapar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Yani 3 yollu takmanın zahmetine değer mi? 2 yollular sq olarak 3 yollunun işini yapar mı?

    Alıntıları Göster
    Bu sorunun cevabını vermek hıc kolay degıl gbı cunku ancak aynı marka model componentın 2 ve 3 yollusunu aynı sıstem ve aracta deneyen bırının yorumları ancak mantıklı olabılır. Benım ıkısı arasındakı fark konusunda bır tecrubem yok fakat genıs caplı nette arastırırsanız 2 yollu ıle de cok guzel SQ sıstem kuruldugunu cok memnun kalanlar oldugnu goreceksınz..Yanı hem montaj ıslerı ve bunu yapabılcek kalıte bır yer bulma sorunu hem 4 yerıne 6 kanal yada 2 adet amfı alma masrafı ve bunun sısteme getırecegı ekstra masraflar ve yuk gozonunde bulundurulursa sanırım ancak cok az bır kesım ıcın yanı olabılecek en ust duzeyde beklentısı olanlar ıcın 3 yollu yapıtrmak mantıklı, yanı bence sart degıl. SQ sıstem 2 yollu comp. ıle de olur 3 yollu comp. ıle de olur sonucta bu boyle bılınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medxr13

    Bu sorunun cevabını vermek hıc kolay degıl gbı cunku ancak aynı marka model componentın 2 ve 3 yollusunu aynı sıstem ve aracta deneyen bırının yorumları ancak mantıklı olabılır. Benım ıkısı arasındakı fark konusunda bır tecrubem yok fakat genıs caplı nette arastırırsanız 2 yollu ıle de cok guzel SQ sıstem kuruldugunu cok memnun kalanlar oldugnu goreceksınz..Yanı hem montaj ıslerı ve bunu yapabılcek kalıte bır yer bulma sorunu hem 4 yerıne 6 kanal yada 2 adet amfı alma masrafı ve bunun sısteme getırecegı ekstra masraflar ve yuk gozonunde bulundurulursa sanırım ancak cok az bır kesım ıcın yanı olabılecek en ust duzeyde beklentısı olanlar ıcın 3 yollu yapıtrmak mantıklı, yanı bence sart degıl. SQ sıstem 2 yollu comp. ıle de olur 3 yollu comp. ıle de olur sonucta bu boyle bılınır.

    Alıntıları Göster
    Peki tavsiye edebileceğin hem mid hem de tiz olarak f/p component var mı? Biraz bass da vursa daha iyi olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Peki tavsiye edebileceğin hem mid hem de tiz olarak f/p component var mı? Biraz bass da vursa daha iyi olur?




    limit ne kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Peki tavsiye edebileceğin hem mid hem de tiz olarak f/p component var mı? Biraz bass da vursa daha iyi olur?

    Alıntıları Göster
    Hertz hsk165 ıcın fıat performans urunu demek cok yerınde olur ve anladıgım kadaryla sesten beklentıne de tam olarak karsılık verır.. Ama butce nedır tam olarak bır seler solersen beraber daha rahat secebılrs componentlerı..Amfı ve varsa dıger bılesenler nedır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medxr13

    Hertz hsk165 ıcın fıat performans urunu demek cok yerınde olur ve anladıgım kadaryla sesten beklentıne de tam olarak karsılık verır.. Ama butce nedır tam olarak bır seler solersen beraber daha rahat secebılrs componentlerı..Amfı ve varsa dıger bılesenler nedır?

    Alıntıları Göster
    Hocam daha elimde hiçbir şey yok. Özellikle ana ünite ve komponent konusunda kararsızım. Komponent için 200-300 hatta çok işime gelirse belki 400e kadar çıkabilirim.

    Birde hsk 165 için iki çeşit buldum GGde. Hangisi daha yeni veya iyi?

    http://urun.gittigidiyor.com/HERTZ-HSK-165-16-CM-COMPENANT-ORJINAL-ITALYAN_W0QQidZZ39254931

    http://urun.gittigidiyor.com/HERTZ-HSK-165-16-5-CM-COMPONENT-7237_W0QQidZZ38657536



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superminator -- 24 Mayıs 2011; 13:43:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Hocam daha elimde hiçbir şey yok. Özellikle ana ünite ve komponent konusunda kararsızım. Komponent için 200-300 hatta çok işime gelirse belki 400e kadar çıkabilirim.

    Birde hsk 165 için iki çeşit buldum GGde. Hangisi daha yeni veya iyi?

    http://urun.gittigidiyor.com/HERTZ-HSK-165-16-CM-COMPENANT-ORJINAL-ITALYAN_W0QQidZZ39254931

    http://urun.gittigidiyor.com/HERTZ-HSK-165-16-5-CM-COMPONENT-7237_W0QQidZZ38657536

    Alıntıları Göster
    309t olan yenı serıdır.Genelde de yenı olan ııdır zaten :D sekıl olarak da cok daha kalıtelı gorunuyor yenısını alın yanı.. Ama yıne de satıcıya sorun cunku resımler farklı olabılır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medxr13

    309t olan yenı serıdır.Genelde de yenı olan ııdır zaten :D sekıl olarak da cok daha kalıtelı gorunuyor yenısını alın yanı.. Ama yıne de satıcıya sorun cunku resımler farklı olabılır...

    Alıntıları Göster
    Hocam verdiğin bilgiler için sağol. Peki pioneer 50 serisi dışında önerebileceğin ana ünite var mı? 500 liraya kadar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Hocam verdiğin bilgiler için sağol. Peki pioneer 50 serisi dışında önerebileceğin ana ünite var mı? 500 liraya kadar?

    Alıntıları Göster
    50 li serilerin nesi var ki?
    00 lı serilere garantili olacak diye fazla para ödemek gereksiz bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustangGT39

    50 li serilerin nesi var ki?
    00 lı serilere garantili olacak diye fazla para ödemek gereksiz bence

    Bi de sağlam bi link ver de tam olsun bari o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    quote:

    Orijinalden alıntı: MustangGT39

    50 li serilerin nesi var ki?
    00 lı serilere garantili olacak diye fazla para ödemek gereksiz bence

    Bi de sağlam bi link ver de tam olsun bari o zaman

    Alıntıları Göster
    Nasıl yani?
    50 li serilere karşı bir ön yargı var
    Bu da 00 lı satanların işine geliyor
    Bende 2 tane 9850bt vardı, resimdekiler, çok da güzel cihazlardı
    Zaten birini arkadaşım satınaldı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MustangGT39 -- 25 Mayıs 2011; 20:30:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustangGT39

    Nasıl yani?
    50 li serilere karşı bir ön yargı var
    Bu da 00 lı satanların işine geliyor
    Bende 2 tane 9850bt vardı, resimdekiler, çok da güzel cihazlardı
    Zaten birini arkadaşım satınaldı



    Alıntıları Göster
    Mesela bunlar da linkler

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-cd-mp3-calarlar-carrozzeria-deh-p810/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-pioneer-9800bt-50051181/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-tertemiz-deh-8650mp-50356724/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustangGT39

    Mesela bunlar da linkler

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-cd-mp3-calarlar-carrozzeria-deh-p810/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-pioneer-9800bt-50051181/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-tertemiz-deh-8650mp-50356724/detay

    Alıntıları Göster
    2 yollu ile 3 yollu fark tabiki var. bunu bir de kalite 3 yollu bir komponent de dinlersen farkı açık ara hissediyorsun.

    bütçe ne kadar bilmiyorum ama bu işin en iyilerinden biri olan morel elate 6.3 şiddetle öneririrm. sıfırı pahalı ama 2. el bulabilirsen çok memnun kalacağın bir üründür.

    diğer bir seçim ise dls referance serisi 3 yollu olabilir. biraz daha çıkarsan dls ultimate veya iridyum serileri güzeldir.

    3. bir şecenek olarak focal e bakmanı tavsiye ederim tizleri biraz keskin çalar ama mid basları ve midrange çokk iyi çalıyor. focal krx3 olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mymetin

    2 yollu ile 3 yollu fark tabiki var. bunu bir de kalite 3 yollu bir komponent de dinlersen farkı açık ara hissediyorsun.

    bütçe ne kadar bilmiyorum ama bu işin en iyilerinden biri olan morel elate 6.3 şiddetle öneririrm. sıfırı pahalı ama 2. el bulabilirsen çok memnun kalacağın bir üründür.

    diğer bir seçim ise dls referance serisi 3 yollu olabilir. biraz daha çıkarsan dls ultimate veya iridyum serileri güzeldir.

    3. bir şecenek olarak focal e bakmanı tavsiye ederim tizleri biraz keskin çalar ama mid basları ve midrange çokk iyi çalıyor. focal krx3 olabilir.

    Alıntıları Göster
    Niyet gerçek SQ ise hoparlörde Hertz, infinity, pioneer, alpine'ı eleyin. Hertzin bir modeli var sq'ye giren. o da türkiye'de yok. Amaç normal kullanıcı seviyesinde kaliteyi yakalıyıp makul fiyata sistem kurmak ise yukarıdakilerden şaşmayın derim. Ancak ust Hi-fi veya hi-end SQ sistem kuracaksanız Morel, Scanspeak, DLS, Helix falan düşünmelisiniz. Bende hoparlör olarak bu var:
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-helix-rs-6-3-3-yol-aktif-hi-end-competition-tertemiz-41240389/detay/?
    Bir param olduğunda Satıp DLS Sacndinavia'Ya geçmeye niyetliyim. Ancak fiyat/performans olarak iyi bir ürün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Niyet gerçek SQ ise hoparlörde Hertz, infinity, pioneer, alpine'ı eleyin. Hertzin bir modeli var sq'ye giren. o da türkiye'de yok. Amaç normal kullanıcı seviyesinde kaliteyi yakalıyıp makul fiyata sistem kurmak ise yukarıdakilerden şaşmayın derim. Ancak ust Hi-fi veya hi-end SQ sistem kuracaksanız Morel, Scanspeak, DLS, Helix falan düşünmelisiniz. Bende hoparlör olarak bu var:
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-helix-rs-6-3-3-yol-aktif-hi-end-competition-tertemiz-41240389/detay/?
    Bir param olduğunda Satıp DLS Sacndinavia'Ya geçmeye niyetliyim. Ancak fiyat/performans olarak iyi bir ürün.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle katılıyorum fakat alpine spx serisi ( pro - ref ) oldukca begenılen serılerıdır sq anlamında kullanılabılır.. Fiat aralıgı ve beklentılerle ılgılı seste kalıte olayı, 300-400tl aralıgında ulkemızde alınablcek en ıı componentlerden bırıdır hertz hsk serisi tavsıye edılır.. Aslında seste kalıte olayı elbette hoparlorun katkısı vardır ama kalıtelı bır ızolasyon ve alt yapı ıle orta sevıye hoparlorler bıle ust sınıf gbı calar, herseyı hoparlorlerden beklemek hıc dogru olmaz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medxr13

    Kesinlikle katılıyorum fakat alpine spx serisi ( pro - ref ) oldukca begenılen serılerıdır sq anlamında kullanılabılır.. Fiat aralıgı ve beklentılerle ılgılı seste kalıte olayı, 300-400tl aralıgında ulkemızde alınablcek en ıı componentlerden bırıdır hertz hsk serisi tavsıye edılır.. Aslında seste kalıte olayı elbette hoparlorun katkısı vardır ama kalıtelı bır ızolasyon ve alt yapı ıle orta sevıye hoparlorler bıle ust sınıf gbı calar, herseyı hoparlorlerden beklemek hıc dogru olmaz..

    Alıntıları Göster
    Valla bu aralar sq adına herşeyi deniyoum. İlk olarak Ebaydan fm transmitter aldım. Hepsi 320 kbps olan mp3ler dinliyorum. Güya radyo gibi ses vermesi lazım ama o halde bile çok farketti. Aslında sırayla gitmeyi düşünüyorum. Önce güzel bi teyp alıp bir süre teyp + orjinal hoparlörler kullanayım diyorum. Baktım yetiyor (ki bence yetmez, hoparlörlerin çıkışı çok düşük) komponent almama bile gerek kalmayabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superminator -- 31 Mayıs 2011; 13:31:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Valla bu aralar sq adına herşeyi deniyoum. İlk olarak Ebaydan fm transmitter aldım. Hepsi 320 kbps olan mp3ler dinliyorum. Güya radyo gibi ses vermesi lazım ama o halde bile çok farketti. Aslında sırayla gitmeyi düşünüyorum. Önce güzel bi teyp alıp bir süre teyp + orjinal hoparlörler kullanayım diyorum. Baktım yetiyor (ki bence yetmez, hoparlörlerin çıkışı çok düşük) komponent almama bile gerek kalmayabilir...

    Alıntıları Göster
    320kbps mp3 dinleyecekseniz çok SQ işlerine girmenize gerek yok. İnfinity kappa perfect, Alpine'ın ust serileri, Hertz'in üst serileri size gayet yetecektir. Bu durumda pioneer'ın piyasada satılan orta-üst model bir teybi de gayet başarılı sonuç verecektir. Biraz daha kesenin ağzını açarsanız teyp olarak Alpine'ın orta modellerinden alın derim.

    cd veya flac dinleyecekseniz SQ'da kalite farkı belirginleşir. 320kbps mp3'de de farkı anlarsınız; ama o kadar masrafa değmez.

    Amfi - Woofer konusunda bir düşünceniz var mı? Yoksa Audison VRX serisini tavsiye ederim. Kullanıcı sınıfı kaliteli hoparlörlerle çok iyi sonuç verir. VRX serisinde 2 hoparlör bir bass'ı kuvvetli besleyebilecek güçte amfiler var. Tavsiyem ön hoparlörleri bütçenizin yettiği en iyisi alın, 3 kanal VRX serisi bir amfi ile ön hoparlörlerinizi ve wooferınızı besleyin. Arka hoparlörleri teypten beslersiniz, orjinal hoparlörleri kullanmaya devam edebilirsiniz.

    Ses kalitesi işinde en önemli mevzulardan biri sahnelemedir. Ek hoparlörler her zaman sahnelemeyi olumsuz etkiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    320kbps mp3 dinleyecekseniz çok SQ işlerine girmenize gerek yok. İnfinity kappa perfect, Alpine'ın ust serileri, Hertz'in üst serileri size gayet yetecektir. Bu durumda pioneer'ın piyasada satılan orta-üst model bir teybi de gayet başarılı sonuç verecektir. Biraz daha kesenin ağzını açarsanız teyp olarak Alpine'ın orta modellerinden alın derim.

    cd veya flac dinleyecekseniz SQ'da kalite farkı belirginleşir. 320kbps mp3'de de farkı anlarsınız; ama o kadar masrafa değmez.

    Amfi - Woofer konusunda bir düşünceniz var mı? Yoksa Audison VRX serisini tavsiye ederim. Kullanıcı sınıfı kaliteli hoparlörlerle çok iyi sonuç verir. VRX serisinde 2 hoparlör bir bass'ı kuvvetli besleyebilecek güçte amfiler var. Tavsiyem ön hoparlörleri bütçenizin yettiği en iyisi alın, 3 kanal VRX serisi bir amfi ile ön hoparlörlerinizi ve wooferınızı besleyin. Arka hoparlörleri teypten beslersiniz, orjinal hoparlörleri kullanmaya devam edebilirsiniz.

    Ses kalitesi işinde en önemli mevzulardan biri sahnelemedir. Ek hoparlörler her zaman sahnelemeyi olumsuz etkiler.

    Alıntıları Göster
    Şu an için amfi ve sub için aklımda birşey yok. Esasında onlara component aldıktan sonra kafa yormak düşüncesindeyim. Hertz, Alpine üst seriler demişsiniz ama sanırım onlar fiyat olarak beni aşar. Benim ki biraz daha orta halli olursa iyi olur. Kaba bir hesap yaparsak, 300 lira ana ünite, 300 komp, 300 de amfi desek 900 eder. Gerçi amfi fiyatlarından pek haberim yok. İşte mesele bu paraya olabilecek en iyisini almak..

    Bir de Dj_Hutnu! hocam yanlış anlamadıysam düzgün amfi ve hoparlörler ile orjinal teybi kullanabilirim demişsiniz sanırım. Ben usb den müzik dinleyeceğim orjinal ünitede usb girişi yok, ve cd çalar da biraz sorunlu, çabuk arızalanıyor. Sanırım düzgün bir ana ünite şert.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superminator -- 31 Mayıs 2011; 17:33:42 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.