Şimdi Ara

17 aydır geliştirdiğim çok oyunculu rekabetçi fps oyunu -Nokta (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
405
Cevap
30
Favori
30.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
782 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZewZack

    ellerinize sağlık. Gerçekten çok beğendim inşallah emeğinizin karşılığını alırsınız. Valorant'ı çok sevdim, ama recoil ve aim sistemini hiç beğenmedim. O yüzden de (ana unsur yks çalışmam  ) hiç oynayamadım doğru düzgün. Eğer ki recoil ve aim sistemi gerçekten cs 1.6 ve csgo gibi ise bayıla bayıla oynarım.

    umarım beğenirsiniz hocam saolun 

  • eminsemiz kullanıcısına yanıt

    @elLbufFer saolun arkadaşlar size de :)

  • Tebrik ederim. Açıkçası konuya girerken bu kadar başarılı beklemiyordum.

  • Kraaz kullanıcısına yanıt

    Yok şuanlık. Arkadaşlarımda onu sormuştu. Bende cs oynarken hemen tuşlarla silah seçiyordum bundan bahsediyorsunuz sanırım ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga_yakup

    Çok güzel olmuş, Allah muvaffak ede hocam. Grafikler, oynanış gayet hoş

    saolun hocam daha da gelişecek inşallah. Teşekkür ederim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: samtiger

    hocam tebrikler güzel duruyor. Fikrim yürüme hızı vs. ağır geldi. Apex,Valo,Fort gibi daha seriye döndü artık oyunlar. Biraz daha hızlı ,akıcı olması daha iyi olur. Bahsettiğim oyunlar moda olunca artık yavaş geliyor diğer oyunlar

    fast-paced yapmak istememiştim ondan kaynaklı. Şimdilik arkadaşlarımdan aldığım geri bildirimler bu tarz lehine idi.

    Ama hareket mekanikleri daha da geliştirilecektir. Teşekkür ederim yorumunuz için




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Humble -- 23 Mayıs 2021; 22:1:13 >
  • @Cpt. MacMillan @meteor4in Saolun arkadaşlar size de 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Humble -- 23 Mayıs 2021; 22:5:31 >
  • Göründüğü kadarı ile oyun daha bir bebek. Çok fazla yol kat etmesi lazım ancak tek kişiyle yapıldığı ve süre zarfıda göz önüne alınırsa bence başarılı. Her silahın kendine ait standart bir recoil patterni mi var yoksa tüm silahların tek bir patterni mi var ? Her silaha random pattern yapma şansınız nedir ? merak ettiğim bir konudur cevaplarsanız sevinirim. Tebrikler. Başarılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saranghapanida -- 23 Mayıs 2021; 22:32:6 >
  • Yerimizi alalım. Allah başarılarınızı daim etsin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Emeğe saygımız sonsuz  

  • Mr.Humble kullanıcısına yanıt
    Farkettiğim ufak birşey var vurulduğunuzda bir efekt yok. Buna bakabilirsiniz mesela. Bu arada çok hoşuma gitti görsellik vs. çok hoş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tylnozcn -- 23 Mayıs 2021; 22:48:50 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gayet beğendim. Diğer Türk yapımı FPS oyunlarında böyle gerçekçilik yok. Devam edin hocam asla bırakmayın. Sizden bir firma çıkar ortaya.


    Ek: Sanırım UE 4 kullanıyorsunuz. Eğer isterseniz iyi kötü size yardımcı olmak isterim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FunSociety -- 23 Mayıs 2021; 22:51:40 >
  • Tebrikler. Uretim her konuda iyidir. Bu ülkede üreten insan lazım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProjectMan

    öncelikle açıklama biraz eksik geldi !


    hangi oyun motorunu kullanıyorsunuz bunu yazmamışsınız !

    en önemli unsur oyunun tarzı realist mi yoksa arcade mi olduğu çok önemli !


    realist yaparsanız oyun konsol kolunda insanlar oyunu oynayamaz

    arcade yaparsanız klavye farede verimli olmaz


    tüm olay insanın oyun oynarken eylenmesi üzerine olmalı !

    bu açıdan tek tıkla bir anda yere düşen yeni bir oyuncu bu oyunda fazla onama süresi olmayacağı için oyunu bırakıp gitme % si yükselecektir.


    işte burada freeplay anlamıyla bile oyunu dağıtsanız müşteri kaybetmeniz yüksek ihtimal.


    dünya sizden kusursuz bir gerçeklik oyunu istemiyor.

    dünya sizden eğlence unsurunun olduğu daha fazla olduğu bir oyun istiyor.


    binlerce saat CS oynayıpta CS ile yatıp CS ile kalkarsanız

    CS de olmasını istediğiniz özellikleri yeni bir oyuna eklersiniz.


    tek başına bir oyun yapmanın en kötü tarafı meslek körlüğü denilen bazı şeylerin farkına varamamak ( çünkü içeride iç benlik ben yaptım, ben yaptım, mükkemel yaptım, diye söylenir durur ) bu durumda hataların düzeltilmesi için yapılan önerilerin hak ettiği şekilde değerlendirilmesini engeller.


    bu yorumlar aslında bir birinin kopyası aynı oyun türleri üreten herkes için yapılan genel eleştiri çünkü piyasada orjinal fikirler ürete bilen yok !


    oyunları hep aksiyon yönlerine ağırlık veriyorsunuz


    köklü firmaların daha fazla taktik ağırlıklı daha yavaş tempolu ve

    aynı şekilde faha yüksek adrinalinli takım oyunlarına yüklendiğini görmüyormusunuz.


    bu hızlı oyunlar oyuncuların toyluk döneminde deli fişek modunda hızlı oyun anlayışı.


    bir süre sonra oyuncunun oyunu daha hissis bir şekilde oynamasına dönüşüyor.


    haliylede oyun zaman içinde iyice bayıyor.

    ve tarih çöplüğündeki başarısız yapımlar arasında yerini alıyor.

    Boş mesaj. Git kendine oyun geliştir.





  • steam mağaza linki için takipteyim, bol şans.

  • bir ara cs 1.3de ses paketi vardı adamlar ölünce küfür falan ediyordu çok komikti mübarek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oğuzhan/ -- 23 Mayıs 2021; 23:2:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saranghapanida

    Göründüğü kadarı ile oyun daha bir bebek. Çok fazla yol kat etmesi lazım ancak tek kişiyle yapıldığı ve süre zarfıda göz önüne alınırsa bence başarılı. Her silahın kendine ait standart bir recoil patterni mi var yoksa tüm silahların tek bir patterni mi var ? Her silaha random pattern yapma şansınız nedir ? merak ettiğim bir konudur cevaplarsanız sevinirim. Tebrikler. Başarılar.

    Merhaba, Her silahin kendine ait recoil patterni vardır. Random pattern olayı ilk aşamalarda vardı. Kaldırdım o fonksiyonaliteyi. Dediğiniz gibi çok daha yol kat edilecek. Bir yerden sonra tek başıma çalışmaktan çıkarım umarım. Tesekkürler.

  • Helal olsun çok iyi yerlere gelmeniz dileğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tylnozcn

    Farkettiğim ufak birşey var vurulduğunuzda bir efekt yok. Buna bakabilirsiniz mesela. Bu arada çok hoşuma gitti görsellik vs. çok hoş

    evet hocam önceki saylafalarda arkadaşlarla değinmiştik. UI'ın daha çok etkileşim göstermesi ve aim punch gibi olayların olması lazım. Yapılacaklar listemde eklidir. Teşekkürler yorumunuz için :)

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.