Şimdi Ara

1.0.8 Yama Notları(v.1.0.8.16416-güncel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genel Değişiklikler

    * Köydeki kasanızın hemen yanına tüm eşyalarınızı aynı anda identify edebileceğiniz bir kitaplık eklendi. Ayrıca Decard Cain ile konuşarak da tüm eşyalarınızı identify ettirebilirsiniz.
    * Inferno zorluk seviyesinde köy dışında iken yetenek değiştirdiğinizde kullanabilmeniz için beklememiz gereken süre 60'tan 30 saniyeye indirildi.
    * Enlightened shrine'ın verdiği deneyim kazanma (xp) bonusu, puanlarınızı artık toplam olarak değil, çarpım olarak etkileyecek.
    * Fortune shrine'ın verdiği altın düşürme (gf) ve büyülü eşya bulma (mf) bonusları %300 olan üst sınırı geçebilecekler.
    * Diablo III'ü pencerede oynamayı sevenler için video seçeneklerine fareyi pencerenin içerisinden çıkmaması için "lock the cursor to the window" seçeneği eklendi.
    * Çok oyunculu oyunlarda partimizdeki fazladan her kişi için daha çok altın düşürme , büyülü eşya bulma ve deneyim kazanma puanlarımız %10 artacak.
    * Çok oyunculu oyunlarda artık siz veya bir arkadaşınız bir elit yaratıkla veya treasure goblin ile karşılaştığında bu bilgi partideki herkese iletilecek ve haritada yeri işaretlenecek. Ayrıca köydeki sancağımızın üzerinde de bu bilgiyi gösteren bir işaret belirecek.
    * Oyunun bir çok hatası daha giderildi.

    Müzayede Evi

    * Gerçek paralı müzayede evindeki (RMAH) atlın satış miktarı 1 milyondan 10 milyona yükseltildi ancak çok ciddi bir hata oluşması sebebiyle bu hata giderilene kadar yapılan değişiklik geri alındı.
    * Müzayede evindeki (Auction House) eşyaların özelliklerine baktığımızda o an aktif olan karakterimizin üzerindekiler ile karşılaştırma yapabilmemiz için bir kaç satırlık bilgi eklendi.

    Battle.net

    * Level sınırına ulaşmış oyuncular artık herkese açık (public) oyunlarda görev seçmeden de parti arayabilecekler.
    * Herkese açık oyunlarda bir oyun açtığımızda oyun bize açacağımız oyun hakkında bir etiket seçmemizi isteyecek. Bu etiket bizim oyunu ne amaçla açtığımızı belirtecek. Şu an için etiketler şöyle: Etiketsiz (No Tag), Görev yapma (Quest), Kavga yapma (Brawling), Über için Anahtar Toplama (Key Warden). Kavga seçeneği işaretlendiğinde sizin için seçilecek oyunda MP seçeneğiniz dikkate alınmayacak.
    * Artık arkadaş listemizdeki arkadaşlara sağ tıklayarak onlar hakkında notlar ekleyebileceğiz.
    * Tüm arkadaşlarımızın görebilmesi için ileti girebileceğiz.
    * Arkadaşlarımızla konferans görüşme yapabilmemiz için sohbet bölümüne sohbet açma ve kişi ekleme seçenekleri eklendi. Burada 99 kişiye kadar aynı anda görüşme yapabileceğiz.
    * Arkadaş listemize "Yakınımızdaki oyuncular" bölümü eklendi. Artık oyuna girdiğimiz yere yakın bir çevrede bir arkadaşımız da oynuyor ise bunu görebileceğiz. Başkalarının sizi nerede oynadığınızı görmesini istemiyorsanız istediğiniz zaman Social Options bölümünden bu özelliği kapatabilirsiniz.
    * Herkese açık oyunlarda oyunculardan biri artık "Parti Rehberi (Party Guide)" olacak. Bu kişi oyunu başlatan kişi olacak ama istediği zaman bir başkasına devredebilecek. Parti Rehberi oyundan çıktığı zaman ise level'i en yüksek olan kişi otomatik olarak yeni Parti Rehberi seçilecek. Parti Rehberinin haritadaki işareti diğerlerinden farklı olacak.
    * Son karşılaştığımız oyuncular (Recent Players) listesindeki kişiler 1 ay sonra otomatik olarak silinecek.
    * Engellenen kişiler artık Son karşılaşılan oyuncular listesinde çıkmayacak.

    Bosslar

    * Skeleton King'in dönme saldırısını yaparken animasyonunun bozulması problemi giderildi.

    Sınıflar ve Takipçiler

    * Barbarian'ın War Cry - Invigorate; Demon Hunter'ın Companion - Boar Companion, Sentry - Aid Station ve Brooding; Monk'un Mantra of Healing; Witch Doctor'ın Blood Ritual; Wizard'ın Familiar - Vigoron, ve Galvanizing Ward ve Templar'ın Loyalty yeteneklerinin life per second (her saniye can duldurma) değerleri 2 katına çıkarıldı.

    Barbarian
    * Overpower yeteneğinin sesi legendary eşya düşme sesi ile karıştığı için değiştirildi.
    * Inspiring Presence artık tüm parti elemanlarını etkileyecek.
    * Erkek barbarianların korktuğunda diğer karakterlerden daha hızlı kaçma hatası düzeltildi.

    Demon Hunter
    * Rapid Fire'ın kullandığı enerji azaltılıp vuruşu arttırıldı.

    Monk
    * Guiding Light'ın vuruş bonusu %16'dan %20'ye çıkarıldı.

    Witch Doctor
    * Firebats yeteneği artık Demon Hunter'ın Rapid Fire yeteneği gibi başta çok enerji harcayıp sürekli kullanımda daha az enerji harcayacak. Böylelikle çok daha uzun süre (yaklaşık iki katı kadar bir süre) kullanılabilecek. Ayrıca Firebats'ın vuruşu 2 katından biraz daha fazla arttırıldı.

    Wizard
    * Archon yeteneğinin etkinlik süresi artık asist yaptığımızda da artacak.
    * Teleport ile artık duvarların arkası gibi göremediğimiz ancak yürüyerek ulaşabileceğimiz yerlere ışınlanabileceğiz.
    * Disintegrate'in vuruşu arttırıldı.
    * Arcane Torrent'in vuruşu arttırıldı.
    * Ray of Frost'un vuruşu yaklaşık %30 arttırıldı.

    Eşya Üretimi

    * Artık aynı cins eşyadan sayısını vererek toplu halde üretebileceğiz (craft).
    * Artık üretim malzemeleri kasamızda bile olsa istediğimiz eşyadan üretebileceğiz.
    * Kırdığımız eşyalardan çıkan mazlemeler artık sohbet kayıtlarında görünmeyecek.
    * Artık sarı (rare) eşyaları kırarken sorulan "Emin misiniz?" sorusunu ayarlardan değiştirerek kaldırabileceğiz.

    Yaratıklar

    * Inferno MP1-10 arasında ACT I, II ve VI'ün yaratık yoğunlukları arttırıldı.
    * Çok oyunculu oyunlarda yaratıkların canları artık partiye eklenen her bir kişi için %70 yerine %50 artacak.
    * Blazing Guardian'ın yerde açtığı ateş havuzunun vuruşu en yüksek vuruşu %50 azaltıldı ancak en düşük vuruşu arttırıldı.
    * Brood Hatchling'lerin zehir (poison) hasarı %40 azaltıldı.
    * Tormented Stinger'ların verdiği xp %75 azaltıldı.
    * Spiderling'lerin canı %68 azaltıldı.
    * Şampiyonların (Mavi elitler) canları %4.5 azaltıldı.
    * Rare elitlerin (Sarılar) canları %3 azaltıldı.
    * Rare minnionlarının canların %9 azaltıldı.
    * Accursed, Betrayed, Bile Crawler, Blazing Guardian, Blazing Ghoul, Brood Hatchling, Cavern Spider, Charged Construct, Chilling Construct, Crazed Cultist, Crazed Summoner, Dark Conjurer, Dark Cultist, Dark Moon Clan Impaler, Dark Summoner, Dark Zealot, Deranged Cultist, Doom Wraith, Dust Shambler, Enraged Zealot, Fallen, Fallen Grunt, Fallen Peon, Fallen Soldier, Foul Conjurer, Frost Guardian, Ghoul, Hungry Corpse, Moon Clan Impaler, Murderous Fiend, Noxious Guardian, Ravenous Dead, Retching Cadaver, Reviled, Savage Fiend, Spiderlings, Shade Stalker, Shadow Vermin, Shock Guardian, Skeletal Crawler, Smoldering Construct, Spine Lasher Stygian Crawler, Tormented Stinger, Toxic Construct ve Vicious Ghoul'un altın ve eşya düşürme ile öldürdüğümüzde kazandığımız deneyim puanları canları ile orantılı hale getirildi.
    * Nekarat the Key Warden artık planın yanı sıra bir de rastgele bir anahtar düşürecek.
    * Key Warden'lar artık sadece Inferno zorluk seviyesinde çıkacaklar.

    Görevler

    * Artık level sınıfına ulaşmış olasak da görevlerden deneyim (xp) puanı alabileceğiz.

    Kullanıcı Arayüzü

    * Aynı anda görebileceğimiz karakterimizi olumlu veya olumsuz etkileyen puanların (buff) sayısı 8'e yükseltildi. Karakterimizi olumsuz etkileyen puanlardan aynı anda 3 tanesini görebileceğiz ancak olumlu puanların sayısı 8'e kadar çıkabilecek.

    Kaynak : http://www.diablofanturkiye.com/haberler/resmi-1-0-8-yama-notlari/
    http://eu.battle.net/d3/en/blog/8170487

    Edit : Güncellendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi say me -- 8 Mayıs 2013; 23:26:35 >







  • oyunun temeli çok kötü ama Jay Wilson gittikten sonra ellerinden geleni yapıyorlar düzeltmek için..umarım bu ve buna benzer patchlerle hatta expension pack ler ile oyunu düzeltirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fahrettin75

    oyunun temeli çok kötü ama Jay Wilson gittikten sonra ellerinden geleni yapıyorlar düzeltmek için..umarım bu ve buna benzer patchlerle hatta expension pack ler ile oyunu düzeltirler.

    +1 ciddi bir gelişme oldu jay wilson ayrıldıkdan sonra

    soft core da ah zaman zaman sinir ediyor hard core başlamayı düşünüyorum önümüzdeki yamalar bu şekilde devam ederse tadından yenmez
  • Görevler
    * Artık level sınıfına ulaşmış olasak da görevlerden deneyim (xp) puanı alabileceğiz.


    burayı anlamadım, 60 olduktan sonra questler paragon level için exp mi verecek?
  • Diablo3, diablo 2 nin bu oyun türleri için getirdiği 2 önemli altyapıyı, jay wilsonun kendi egosundan dolayı terkettiği için bu oyun patchten sonra 1 hafta ömrü vardır desek yeridir...

    O iki ana altyapıda, birincisi skill tree, yani itemsiz karakterini düzenleyebilme ve buna bağlı olarak d2 deki item çeşitliliği....diablo 2 de, fire skilli üzerine yoğunlaşmışız bir item düşüyor. ve adama bu item'in verdiği bonus üzerine yoğunlaşmalıyım diyorsun... ve gerçekten oyunu oynuyorsun...

    bunda ise 3lüyü yakala(crit chance crit damage ias), tamam gerisini salla.

    ha bu oyun adam olur mu? skill tree olmadığı sürece patchten parche 3000-5000 kişi online olur... sonra 300-500...
  • Güzel gelişmeler var, bir de uber boss olayı gibi bir etkinlik daha eklense çok daha iyi olurdu bence...
  • akrepten gelen expi %75 azaltmaları saçma olmuş zaten expi arttırıyosun monster sayısnı arttırıyosun bu pachde bırak kasan kassın
  • Ne gerek var tartışmaya çok teşekkürler link için, faydalı bir iş yapmış arkadaş onlar çeviriyorsa sitelerine girilmeyi sonuna kadar hakediyorlar
  • Böylelikle sorun çözülmüş oldu sanırım, paylaşım için teşekkürler.
  • Paylasim icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle uğraşınız için teşekkür ederim oldukça bilgilendirici olmuş.
    Bir iki şeyde söylemek gerekirse Jay Wilson'dan sonra küllerinden yeniden doğacak gibi gözüküyor.
  • 10 saat önce eklenmiş güncelleme var.....
  • Demon Hunter
    rapidfire:
    damage 276% to 438% yükseltildi
    Hatred harcaması 10dan 6ya düşürüldü.


    Skill Rune - Bombardment
    silah damage 345% to 414% arttırıldı
    patlama etki alanı 4 yard'dan 8 yard'a çıktı



    Skill Rune - Fire Support
    Homing Rockets rune'un silah damage 35%'dan 145% yükseltildi


    Skill Rune - Withering Fire
    ilk harcama hatred 5ten 10a arttırıldı..

    Wizard
    Arcane Torrent
    damage arttırıldı. 210% dan 285% çıktı

    Skill Rune - Arcane Mines
    silah damage arttırıldı. 180% den 340% çıktı

    Skill Rune - Cascade
    silah damage arttırıldı 210% to 285%

    Disintegrate
    silah damage arttırıldı. 170% den 220%e çıkarıldı

    Skill Rune - Entropy
    silah damage arttı. 196% dan 253% çıktı.

    Skill Rune - Intensify
    Maximum damage arttı. 221% den 286% oldu.

    Witch Doctor
    Firebats
    İlk seferde daha fazla harcama yapacak ama sonradan azalacak...

    Note: Bu özellik bir sonraki ptr versiyonda olacak...


    MONSTERS
    General
    Tormented Stingers damageleri %75 azaltıldı.
    Shadow Vermin experience vermesi 50% azaltıldı.
    Shadow Vermin item düşürmesi 50% azaltıldı...

    Keywardens
    Nekarat the Keywarden, şimdi rastgele bir key atma şansı olacak.(Destruction, Hate, yada Terror) tabi planın yanında.
    Tüm keywardenlar inferno zorlukta gözükecek...(diğer zorluklardaki wardenlar silinecek)



    şimdilik bu kadar kırmızılı alanları çevirmeye çalıştım... hatam olduysa yada çevrimde devrik cümlem olduysa affola..

    edit: düzeltme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedehakan -- 16 Nisan 2013; 14:21:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan



    Shadow Vermin nedir, nerededir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan



    Shadow Vermin nedir, nerededir?

    Act 3 teki areat creater daki fln örümcek tarzı olanlar...
  • Patch te yeni degisiklikler yapilmis, life regenlere baya bir buff yapilmis, resmi sitede yeni patch notlara bir bakabilirsiniz ama hala itemlarda bir degisiklik yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İtemizasyon değişikliği bu patch'te değil zaten ki ne zaman olacağı da belli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: say me

    Kullanıcı Arayüzü
    * Aynı anda görebileceğimiz karakterimizi olumlu veya olumsuz etkileyen puanların (buff) sayısı 8'e yükseltildi. Karakterimizi olumsuz etkileyen puanlardan aynı anda 3 tanesini görebileceğiz ancak olumlu puanların sayısı 8'e kadar çıkabilecek.

    Kaynak : Link ,http://eu.battle.net/d3/en/blog/7988046

    şunun kadar basit bişey için bile 1 yıl beklediler. tüm ekip 2-3 kişi sanırım.




  • genelde
    Enlightened shrines simdi carpan olarak tekrar ayarlandi

    achievement
    Bug Fixes
    "Massive Blow" achievement tekrar kazanilack
    The "Fallen Angel" achievement izual' 120 san'yede ,ld]rmen gerk
    The "Bashanishu" achievement basic attack kullanarak yapma zorunlulugu kaldirildi
    The "Hero's New Clothes" achievement no longer requires the player to deliver the fatal blow to meet the criteria
    The "Uncaged" achievement '.'n oyuncunun kafeste hayatta kalmasi gerek(diablonun kafeslerinden)
    The "Good Eye" achievement icin oyununn hayatta kalmasi gerekiyor
    hata duzeltildi: "Self Sufficient" achievement bazen diabloyu oldurdugunde vermeme hatasi giderildi
    hata duzeltildi: "Death Trap" achievement ilk defa kriterleri yaptiginda vermemesi hatasi giderildi...

    Barbarian
    War Cry
    Skill Rune – Invigorate
    artik 620 life per second oldu (310 idi onceden)
    Passive Skills
    Inspiring Presence
    artik saniyede maksimum canin %4 kkadar can veriyor uretiyor (onceden 2% idi)
    simdi partideki herkesi etkiliyor

    Demon Hunter
    Companion
    Skill Rune – Boar Companion
    artik saniyede 310 life uretiyor (onceden 155)
    Sentry
    Skill Rune – Aid Station
    Simdi yakindakilere toplam canin %2 can veriyor (onceden %1 idi)
    Passive Skills
    Brooding
    simdi saniyede toplam caninin 2% uretiliyor (onceden 1% idi)

    Monk
    Mantra of Healing
    simdi oyundaki digerlerinede saniyere 620 can uretiyor. onceden 310 idi
    Skill Rune – Sustenance
    bu rune secilirse can uretimi saniyede 1240 oluyor (620 idi onceden)
    Passive Skills
    Guiding Light
    Ekstra Damage artisi... 16% dan 20% yukseltildi.

    Witch Doctor
    Firebats
    temel olarak silahin damage'nin 180%den 385%e cikarildi
    Skill Rune – Cloud of Bats
    baslangic damage 234% den 500% e cikarildi
    Skill Rune – Plague Bats
    Maximum damage arttirildi. 270% den 578%e

    Passive Skills
    Blood Ritual
    saniyede tum canin %2 s' kadar uretiyor(onceden %1 idi)

    Wizard
    Familiar
    Skill Rune – Vigoron
    saniyede 620 can uretiyor. onceden 310 idi

    Ray of Frost
    silahin damage %215den %280e arttirildi
    Skill Rune – Black Ice
    Ice patch silah damage 387% den 504% arttirildi

    Skill Rune – Sleet Storm
    silahin damage 280% den 364% arttirildi

    Skill Rune – Snow Blast
    Maximum damage arttirildi. 280% den 364%e cikarildi.

    Passive Skills
    Galvanizing Ward
    saniyede 620 can uretiyor. onceden 310 idi

    FOLLWERS
    Templar
    Skills
    Loyalty
    saniyede 310 can uretiyor. onceden 155 idi

    MONSTERS
    General
    blazing guardin tarafindan burakilan havuz atesinin damage %50 dusuruldu. ama minimum damage artti

    Bug Fixes
    avenger ozellikli yaratiklar simdi %25 daha fazla damage kazaniyorlar..(**)
    vampric ozellikli simdi 200% heal veriyor damage verdujteb sonra(**)

    ** tam ceviremedim kafa hafif dumanli....




  • Kafa değil de parmaklar dumanlı galiba
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.