Şimdi Ara

Zamanla Engelleri Hızlandırma Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unity ile 2d oyun yapıyorum. Engeller spawn olup sola doğru gidiyor. Ben bu engellerin sola gidiş hızını nasıl zamanla hızlandırabilirim? spawn olma hızı aynı olacak. sola gidiş hızındaki değişkeni invoke ile arttırmayı denedim ama spawn olduktan sonra 2 saniye sonra hızlanıyor ve hız katlanmıyordu yapamadım yardım eder misiniz?




  • kod olarak yardim edemeyecegim ama oyuna bir sayac koysan(oyun oynama suresi) ve hiz ile sayac arasinda lineer bir iliski kursan olabilir gibi
  • Coroutine kullanabilirsin. Nasıl bir düzende yazdın bilmiyorum ancak anladığım kadarıyla hızlıca şu şekilde bir koddan bahsediyorum:


    IEnumerator Routine ...()

    {

    while ( oyun devam ederken bool)

    {

    yield return new WaitForSeconds(2.0f); //buradaki değişken de tamamen ne kadar süreden sonra hızı arttırmak istediğine bağlı, 2'i örnek verdim.

    hızdeğişken *= 2; //buradaki çarpanı kendine göre 1.1, 1.05 falan yaparsın örnek açısından yazdım

    }

    }


    Coroutine'i de StarTCoroutine(rutinadı()) şeklinde çağıracaksın. Oyunun hemen başında spawn olmaya başlıyorlarsa direk starta yerleştirebilirsin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cause_of_death -- 19 Nisan 2021; 17:17:49 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.