Şimdi Ara

Warlock voidwalker ölümsüzlüğü çok az sürüyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar voidwalkerın ölümsüzlük şeyine tıklıyorum ama 3-5 saniye falan sürüyor niye böyle, paladinlerde 10-15 saniye sürüyor bizde 3-5 saniye sürmüyor hemen ölüyorum. Nedir bu dengesizlik arkadaş!



  • Vanilla geliyor arkadaşlar rahat olun Ayrıca size 2006'dan beri oynayan biri olarak birşey söylüyeyim mi ? WoW'un başına ne geldiyse bu classların dengelenmesini isteyen moba oyuncularının oyuna doluşmasıyla başladı. Eskiden taş kağıt makas gibiydi biraz ancak yine de her class her classı kesebiliyordu.

    Bu diğer oyuncuların akımıyla her class'a aynı skilleri getirmek zorunda kaldılar. CC, Stun, Escape skilleri vs. Sonuç olarak ne oldu ? Skill sayıları azaldı, tüm classlar birbirine benzemeye başladı... Eskiden de öyle çok bir denge yoktu size açıkça söylüyeyim.

    Ancak wotlk'a kadar itemlerde etki oranı çok yüksekti. % olarak weapon damage itemlerden aldığı güç ile damage çıkartıyordu. Bunu kaldırdılar artık. Mesela elinize 10 lvl bir silah alın 7k vuruyorsanız 110 lvl bir silahla 9k fln vurursunuz şuan. Saçmalık buradan başlıyor. Eskiden çok item çeşitliliğinden item dizenler mutlaka anti classını kesebiliyordu. Neredeyse item mevzusu kozmatik hale geldi şuan pvpde.. Daha diyecek çok şey varda neyse..

    Baksana buradaki oyuncu bile neden paladinin ölümsüzlüğü 10 saniye benimki 4-5 saniye muhabbeti yapmış. İyice aynı olsun classlar istiyor oyuncular. Bir kere paladin melee bir karakter sen ise rangesin. Meleeleri kendinden uzak tutmaya odaklanman gerekiyor. Biri bir warlock 30 saniye sürede 10-15 saniye yakın mesafede kalır melee karakter ile e sen 10 saniye ölümsüzlük alırsan range olmanın avantajıyla daha çok domine edeceksin ? Burada yine eşitsizlik çıkacak. O zaman paladinde şöyle konu açar: Ben melee olmama rağmen 10 saniye ölümsüzlüğüm var ancak warlocklar range onlarında 10 saniye.. gibi..

    Bu arada paladin, warlock tüm karakterlere sahibim mainim ise warrior. Hani tarafsız olarak yazıyorum bilmenizi istedim.
  • Dengesizlik bütün oyuna yayılmış durumda.Hangi oyuncu ile konuşsam kimse memnun değil.Kaçınılmaz son yaklaşıyor olabilir mi?

    Çıkan haberler yapımcıların başka projelere kaydırıldığı yönünde.Bu da ister istemez etki ediyordur.

    Chris Metzen'li günleri arıyor insan.Anlatımı bile oyun oynamaya teşvik ediyordu.Ben onun videosunu izleyerek oyuna başlamıştım.O ayrılınca sanki Warcraft'tan büyük bir parça koptu.

    Warlock voidwalker ölümsüzlüğü çok az sürüyor!




  • En son 80 zamanında oynamıştım. Arkadaşların ısrarı üzerine BFA'da geri döndüm. Oyun ölüyor muhabbeti yıllardır var. En az 4-5 sene daha bir şey olmaz bence.
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Oyun ölmez,yenilikçi bir takım işlerin yapılması gerekiyor.
  • Vanilla geliyor arkadaşlar rahat olun Ayrıca size 2006'dan beri oynayan biri olarak birşey söylüyeyim mi ? WoW'un başına ne geldiyse bu classların dengelenmesini isteyen moba oyuncularının oyuna doluşmasıyla başladı. Eskiden taş kağıt makas gibiydi biraz ancak yine de her class her classı kesebiliyordu.

    Bu diğer oyuncuların akımıyla her class'a aynı skilleri getirmek zorunda kaldılar. CC, Stun, Escape skilleri vs. Sonuç olarak ne oldu ? Skill sayıları azaldı, tüm classlar birbirine benzemeye başladı... Eskiden de öyle çok bir denge yoktu size açıkça söylüyeyim.

    Ancak wotlk'a kadar itemlerde etki oranı çok yüksekti. % olarak weapon damage itemlerden aldığı güç ile damage çıkartıyordu. Bunu kaldırdılar artık. Mesela elinize 10 lvl bir silah alın 7k vuruyorsanız 110 lvl bir silahla 9k fln vurursunuz şuan. Saçmalık buradan başlıyor. Eskiden çok item çeşitliliğinden item dizenler mutlaka anti classını kesebiliyordu. Neredeyse item mevzusu kozmatik hale geldi şuan pvpde.. Daha diyecek çok şey varda neyse..

    Baksana buradaki oyuncu bile neden paladinin ölümsüzlüğü 10 saniye benimki 4-5 saniye muhabbeti yapmış. İyice aynı olsun classlar istiyor oyuncular. Bir kere paladin melee bir karakter sen ise rangesin. Meleeleri kendinden uzak tutmaya odaklanman gerekiyor. Biri bir warlock 30 saniye sürede 10-15 saniye yakın mesafede kalır melee karakter ile e sen 10 saniye ölümsüzlük alırsan range olmanın avantajıyla daha çok domine edeceksin ? Burada yine eşitsizlik çıkacak. O zaman paladinde şöyle konu açar: Ben melee olmama rağmen 10 saniye ölümsüzlüğüm var ancak warlocklar range onlarında 10 saniye.. gibi..

    Bu arada paladin, warlock tüm karakterlere sahibim mainim ise warrior. Hani tarafsız olarak yazıyorum bilmenizi istedim.




  • Psikotrex kullanıcısına yanıt
    Pardon ama eskiden de böyle idi demişsiniz vanilla/tbc aralığın da hangi warior frost mage dövdüğü görülmüş ?
    Yada hangi mage affli lock kesebilmiş ? Bende hatırlıyorum sl sl lock zamanın da 2vs1 attığını bilirim? Destro locklara caos bolt(10-12sc cd ile) ilk geldiğin de(buble ve ıceblock haric) içinden geçiyordu milletin
    Taş makas örneği çok güzel olmus ama şimdide özellikle arenada çok kilit setuplara yaratıyor, stunlock rogue lar vardı hatırlarsanız ellerine mace alıp(silah ozelliği olarak belli şansla stun procluyor) yanına sadece shep veya fear atabilen mage veya lock alarak 2k zorlanıyordu, bir sonraki patch ile ret paladinlerin benim tahtım benim kurallarım dediğini de iyi hatırlıyorum.
    Yani eskiden zor ve zevkli diyebiliriz ama denge hiç bir zaman olmadı bilerek getirilmediğine inanıyorum , her paket/patch bir iki class on plana cıkartarak özellikle onu oynatıyorlar, benim deli gibi pvp yapan arkadaşlarım bu işi meslek edinmişti artık adam hiç üşenmeden prepatch ile oynar duruma göre "0" dan yeni karakter açıyordu arena için.
    Bir ara disarm kaldırıldı silence da kaldırılır gibi oldu ama geri getirdiler.
    Yani demek istediğim rogue 10sn %100 dodge veriyorsan wariora overpower vermek zorundasın vermiyorsan o cd içinde rogue dmg çıkısını azaltman lazım.
    Şimdi varmı bilmiyorum ama yahu bir ara %70 slow vardı oyunda insaf yahu..Bilerek dengelemiyor *pneler.
    Bu arada ben pvp yapan biri değilim öyle yazdım ama, uzun zamandır da pvp ile ilgilenmiyorum social denilen gruba dahil olarak mount ve pet farmlıyorum.
    İtem konusu ise bir ara resillence vardı, o konuya hiç girmeyeceğim.
    Bana göre forumlarda ağlayan tiplerin, pve için oyunun elle tutulan hardcore/social tayfayı net olarak ayıran reforge kalkması ile bitirdi pvp de ise resillence ile.
    Şimdi onun yerine saçma sapan düzgün statlı item düşecek diye farmla dur..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.