Şimdi Ara

Unity ile profesyonel kodlama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bildiğiniz gibi c# dilinde bir sınıf sadece tek bir sınıftan miras alabilir. Interface harici Unity'de nasıl nesneye yönelik programlama geliştirmeliyiz?



    Özellikle merak ettiğim kısım mesela bir düşman oluşturulalım; (Düşmana uyarlayın kafanızda)


    Unity ile profesyonel kodlama

    Bunu düşman olarak düşünelim.


    Şimdi bu yukarıda ki kodu miras bırakmamın bir yolu var mı? Varsa bile nasıl düzgün çalıştırabiliriz?



    Edit : Dependency injection kavramı üzerinden yapabiliyoruz galiba. Unity ile profesyonel kodlama 




    Edit 2: Unity motorunu bir ara yüz olarak düşündüğümüzde tüm taşlar yerine oturuyor. Kısaca Unity uygulamasını ara yüz olarak düşünmeliyiz, çözüm budur.


    Bunu https://github.com/PokemonUnity/PokemonUnity/tree/Beta_Feature_NetworkPlay/Pokemon%20Unity/Assets/Scripts buradan inceleyerek çözdüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi benimkucukbebegim -- 16 Haziran 2021; 22:51:39 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.