Şimdi Ara

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.149
Cevap
32
Favori
52.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]


    Bolivya'da uyuşturucu çetelerine karşı geçecek olan oyun tamamiyle open world ve tamamiyle oyuncuların seçenekleri ile olacak. Oyunda hiç bir script bulunmuyor ve oyun çizgisel olmayacak. Oyuncular kendileri istediği gibi çatışıp operasyonları tamamlayıp oynanış şekillerine göre görevlerin sonuçları bulunacak. Oyunu ister tek başınıza ister ise arkadaşlarınızla 4 kişilik co-op olarak oynayıp bitirebileceksiniz.

    Örneğin haritadaki bir görev noktasına isterseniz gece vakti gidip gizlilik ve sessizlikle görevi tamamlayabilirsiniz. Yada Aynı görev noktasına gündüz vakti gidip sniper desteği ile uzun mesafeli çatışmadan sıcak çatışmaya inerek tamamlayabilirsiniz. Yada gene aynı görev noktasına gündüz veya gece vakti gidip, Droneları kullanarak taktik kurduktan sonra düşmanları pusu ile yenip pusu kurarak görevi tamamlayabilirsiniz. Bu operasyonlar tamamiyle oyuncuya bağlı ve eğer co-op oynuyorsanız arkadaşlarınızla ortak verdiğiniz karara bağlı.


    İlk Tanıtım Videosu



    Oyunun Hayranları için İmzamız: (Farklı görselli ve çeşitli imzalar gelecek.)

    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]

    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands (ANA KONU)

    imza kodu:
    [center][image]https://store.donanimhaber.com/1b/cf/20/1bcf201044fadf754db9b97f697964ae.jpg[/image]
    [b][link=http://forum.donanimhaber.com/m_106910711/f_//tm.htm]Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands (ANA KONU)[/b][/link][center]


    Sosyal Gruplarımız:
    Steam Grubumuz:http://steamcommunity.com/groups/ghostreconwildlands
    Facebook Grubumuz:https://www.facebook.com/groups/grwildlands/


    OYUNCU LİSTESİ

    Nathan.Drake - Steam: ghostliving - Uplay: ghostyliving
    Smoch - Uplay: tanilsarikaya
    BR9 - Uplay: fuatbr
    Sinankilic - Uplay: sinanalkilic
    Sulu3500 - Uplay: DivisionAdmin
    Thejoker58906 - Uplay: Thejoker58906
    Alpert86 - Uplay: alpert86tr
    cemoktem - Uplay: cemoktem
    grandcross - Uplay: Jusca57



    Ekran Görüntüleri

    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]
    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]
    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]
    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]
    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]
    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]
    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]
    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]
    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]
    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU]




    PC Gamer'ın E3 Sonrası oynadığı demo ve ayrıntılı Makalesi, Oyun Hakkında bilgi edinmek isteyenler sonuna kadar okusun.

    Ghost Recon: Wildlands sandığınızdan daha açık bir open world özelliği var. 4 Ayrı oyuncuda 4 ayrı yerde istediğini yapıp görevleri ayrı ayrı da edebiliyorlar. Dün gece PC Gamer'ın özel olarak oynadığı oyunu anlatıyor.

    Demo da dört oyuncuda haritanın farklı yerlerindeydi. Bir tanesi tuz gölünde sürüş yapıyordu. Diğeri kızıl kayaların olduğu bir kanyondaydı. Bir tanesi ise dağlarla başa çıkıyordu ve dördüncü oyuncu ise yem yeşil bir ormanın içindeydi. Ubisoftun buradaki amacı ise tüm oyunculara tam özgürlük verip bu açık dünyada herbirine ne yapmak isterlerse onu yapmaları ve yardımlaşmaları. Ve bu oyun Ubisoft un şuana kadar yarattığı en büyük alan ve bir çok detaylı görsellik ve özellikler var. (Suck it, Far Cry 4)

    "Görevde bir Alvarez isimli uyuşturucu patronu Nina Flores'e çalışan bir muhbiri kaçırma göreviydi. Takım bir kaç rehineyi kurtarmaya başladı ve onları sorgulayarak Alvarez in lokasyonunu öğrenmeye yerini bulmaya başladı. Bu aksiyon haritanın bir ucundan bir ucuna düşmanların ele geçirdiği köylere kadar geçti. vahşetin yaşandığı bir kartel in olduğu yerlerde. Daha sonra Ghost Ekibi bir helikopter çalmak için etrafa bakındı: Oyundaki gördüğünüz tüm araçlarda kullanılabilir araçlar. Buggie jeeplerinden uçaklara, bot teknelere. Droneler ghost Reconların bir parçası olmuştu amazon boyunca onların küçük rotorları ile ghostlar onları düşmanların tepesinde onları gözlemlemek için kullanıyor. Ve burda görev den önce köyde bir konser verildiğini ve insanların nasıl gerçek hayat gibi yaşayıp eğlendiğini gördük bu sadece boş bir çatışma savaş alanı değildi (diğer paragrafta : tamamiyle canlı bir ekosistem var ve bu görevi gece ettiğniz de sessizce edip yağmur yağdığında görüş açısı fln düşerek dahada sessiz edersiniz sırf gece değil hava şartlarıda oyuna etkisi büyük. her şey etkili)"

    "Takım daha sonra gizlice bir mısır tarlasından geçip helikopter iniş alanına geldiler. Ve orada bir silahlı çatışmaya girdiler. Ubisoft'un burada bize belirttiği nokta ise burada ayrıca gizlilik seçeneği ilede yapılabilirdi. gece vakti girilip ve ayrıca hava şartlarıda buna etkili. Ubisoft a sordum bu etkiler ne kadar fark yaratıyor diye. Ubisoft yetkilisi "Oyunda yaşayan nefes alan bir ve kendi ekosistemi olan bir dünyamız var" Lead Game Designer Dominic Butler ve devam etti "Kötü havaşartları görüş mesafesini düşürür. Yağmur yağtığında görüş netliği düşer ve gece olursa sizin görülüp tespit edilme oranınızda düşer ve yapay zeka sizi daha zor görür alarm verir. ve bu Ghosts lara daha çok fırsat sunar. Bizler elite askerlere sahibiz bu gibi etkenleri ustalıkla kullanacak olan. Ve bunların hepsi tamamiyle oyuncuya kalmış onlar nasıl isterse göreve o şekilde yaklaşacaklar. Hangi cihazları araçları kullanmak isterlerse. Bazen çevre ile bazen ise onlara verdiğimiz cihazlar ile"

    "(burası trailer da izlediğimiz görevin başlangıcı)Hayaletler helikoptere atladı ve haritanın bir ucundaki Alvarez in olduğu yere doğru seyahat ettiler. "Burada gerçekten oyunun ne kadar büyük bir alana sahip olduğunu anladım. Ghost Recon Wildlands. Uzakta bir dağ vardı. çevrede noktalı belli başlı büyük kuru arazi uzanıyor ve yerleşim birimleri arasındaki yeşil alanlar vardı. Bu bir just cause oyunu kadar büyüktü"
    "Bundan bahsederken. Oyunculardan bir tanesi tek başına helikopterden atladı ve yere doğru süzülmeye başladı. İşte bu işte benim gördüğüm özgürlük buydu. Nasıl bir göreve yaklaşma ve görev yapma potansiyelinin Wildlands'da olduğu. Bu basit bir iki silah arasında seçim yapmak değil bu tamamiyle senin açını seçeceğin, lokasyonunu ve stratejini seçeceğin bir şey. Demoda izlediğiniz gibi bir oyuncu Sniper ve sniper olarak donatılmış bu oyuncu bir tepede durup düşmanları işaretleyebiliyor"

    "Sağ alt köşede XP barını gördüm. Böylece seviye ilerlemesi wildlands da büyük bir paya sahip olacak. Ubisoft bu nun için şuan çok fazla konuşmadı " Bu standda bizim bütün söyleyebileceğimiz, Senin araçları seçme ve level atlaman bizim özel kuvvetlerimizin bir parçası ve yapabilecekleri olacak. " Kıdemli yapımcı Nouredline Abboud. Ayrıca kendisi Ghost Recon Future Soldier'ın Silah yapımcısı ve mekanik tasarımcısı."
    "Ekip herkesin kıçını tekmeledikten sonra. Hayaletler Alvarez i rehin olarak aldılar ve onu bagaja tıkıp uzaklaştılar. Bu gerçekten pre-alpha build inin bir parçasının harika bir mission uydu. Ama daha şimdiden potansiyeli görebiliyorum ne kadar farklı sistemlerin birbirine bağlı olabileceğini."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SOLID SNAKE -- 3 Şubat 2017; 13:55:49 >
  • Arkadaşlar Dün gece PC Gamer oyunu oynamış ve bu trailerdaki görevin taa gerisinden beri nasıl geliştiğini anlatmış ve hatta oyunun da daha derinini detaylarını anlatmış. Yazıyı çevirdim sizinle paylaşıyorum sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim. (İmla hataları için kusura bakmayın şuan çevirip sizinle paylaştım)

    Ghost Recon: Wildlands sandığınızdan daha açık bir open world özelliği var. 4 Ayrı oyuncuda 4 ayrı yerde istediğini yapıp görevleri ayrı ayrı da edebiliyorlar. Dün gece PC Gamer'ın özel olarak oynadığı oyunu anlatıyor.

    Demo da dört oyuncuda haritanın farklı yerlerindeydi. Bir tanesi tuz gölünde sürüş yapıyordu. Diğeri kızıl kayaların olduğu bir kanyondaydı. Bir tanesi ise dağlarla başa çıkıyordu ve dördüncü oyuncu ise yem yeşil bir ormanın içindeydi. Ubisoftun buradaki amacı ise tüm oyunculara tam özgürlük verip bu açık dünyada herbirine ne yapmak isterlerse onu yapmaları ve yardımlaşmaları. Ve bu oyun Ubisoft un şuana kadar yarattığı en büyük alan ve bir çok detaylı görsellik ve özellikler var. (Suck it, Far Cry 4)

    "Görevde bir Alvarez isimli uyuşturucu patronu Nina Flores'e çalışan bir muhbiri kaçırma göreviydi. Takım bir kaç rehineyi kurtarmaya başladı ve onları sorgulayarak Alvarez in lokasyonunu öğrenmeye yerini bulmaya başladı. Bu aksiyon haritanın bir ucundan bir ucuna düşmanların ele geçirdiği köylere kadar geçti. vahşetin yaşandığı bir kartel in olduğu yerlerde. Daha sonra Ghost Ekibi bir helikopter çalmak için etrafa bakındı: Oyundaki gördüğünüz tüm araçlarda kullanılabilir araçlar. Buggie jeeplerinden uçaklara, bot teknelere. Droneler ghost Reconların bir parçası olmuştu amazon boyunca onların küçük rotorları ile ghostlar onları düşmanların tepesinde onları gözlemlemek için kullanıyor. Ve burda görev den önce köyde bir konser verildiğini ve insanların nasıl gerçek hayat gibi yaşayıp eğlendiğini gördük bu sadece boş bir çatışma savaş alanı değildi (diğer paragrafta : tamamiyle canlı bir ekosistem var ve bu görevi gece ettiğniz de sessizce edip yağmur yağdığında görüş açısı fln düşerek dahada sessiz edersiniz sırf gece değil hava şartlarıda oyuna etkisi büyük. her şey etkili)"

    "Takım daha sonra gizlice bir mısır tarlasından geçip helikopter iniş alanına geldiler. Ve orada bir silahlı çatışmaya girdiler. Ubisoft'un burada bize belirttiği nokta ise burada ayrıca gizlilik seçeneği ilede yapılabilirdi. gece vakti girilip ve ayrıca hava şartlarıda buna etkili. Ubisoft a sordum bu etkiler ne kadar fark yaratıyor diye. Ubisoft yetkilisi "Oyunda yaşayan nefes alan bir ve kendi ekosistemi olan bir dünyamız var" Lead Game Designer Dominic Butler ve devam etti "Kötü havaşartları görüş mesafesini düşürür. Yağmur yağtığında görüş netliği düşer ve gece olursa sizin görülüp tespit edilme oranınızda düşer ve yapay zeka sizi daha zor görür alarm verir. ve bu Ghosts lara daha çok fırsat sunar. Bizler elite askerlere sahibiz bu gibi etkenleri ustalıkla kullanacak olan. Ve bunların hepsi tamamiyle oyuncuya kalmış onlar nasıl isterse göreve o şekilde yaklaşacaklar. Hangi cihazları araçları kullanmak isterlerse. Bazen çevre ile bazen ise onlara verdiğimiz cihazlar ile"

    "(burası trailer da izlediğimiz görevin başlangıcı)Hayaletler helikoptere atladı ve haritanın bir ucundaki Alvarez in olduğu yere doğru seyahat ettiler. "Burada gerçekten oyunun ne kadar büyük bir alana sahip olduğunu anladım. Ghost Recon Wildlands. Uzakta bir dağ vardı. çevrede noktalı belli başlı büyük kuru arazi uzanıyor ve yerleşim birimleri arasındaki yeşil alanlar vardı. Bu bir just cause oyunu kadar büyüktü"
    "Bundan bahsederken. Oyunculardan bir tanesi tek başına helikopterden atladı ve yere doğru süzülmeye başladı. İşte bu işte benim gördüğüm özgürlük buydu. Nasıl bir göreve yaklaşma ve görev yapma potansiyelinin Wildlands'da olduğu. Bu basit bir iki silah arasında seçim yapmak değil bu tamamiyle senin açını seçeceğin, lokasyonunu ve stratejini seçeceğin bir şey. Demoda izlediğiniz gibi bir oyuncu Sniper ve sniper olarak donatılmış bu oyuncu bir tepede durup düşmanları işaretleyebiliyor"

    "Sağ alt köşede XP barını gördüm. Böylece seviye ilerlemesi wildlands da büyük bir paya sahip olacak. Ubisoft bu nun için şuan çok fazla konuşmadı " Bu standda bizim bütün söyleyebileceğimiz, Senin araçları seçme ve level atlaman bizim özel kuvvetlerimizin bir parçası ve yapabilecekleri olacak. " Kıdemli yapımcı Nouredline Abboud. Ayrıca kendisi Ghost Recon Future Soldier'ın Silah yapımcısı ve mekanik tasarımcısı."
    "Ekip herkesin kıçını tekmeledikten sonra. Hayaletler Alvarez i rehin olarak aldılar ve onu bagaja tıkıp uzaklaştılar. Bu gerçekten pre-alpha build inin bir parçasının harika bir mission uydu. Ama daha şimdiden potansiyeli görebiliyorum ne kadar farklı sistemlerin birbirine bağlı olabileceğini."

    http://www.pcgamer.com/ghost-recon-wildlands-military-action-in-a-systemic-open-world/
  • muhteşem oyun. ubisoft bombayı sona saklamış :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikipac

    muhteşem oyun. ubisoft bombayı sona saklamış :D

    Aynen ubisoft bombayı sona saklamış oyuna bayıldım. Zaten Ghost Recon hayranıyım bu çok iyi geldi. Daha SONY sunumu başlamadı ama Şuana kadar e3 te heyecanlandığım tek oyun. Uncharted 4 için zaten heyecanlanıyorum o ayrı.
  • Hemen imzayı alıyorum. Ama ne yazık ki bilgisayarım kaldırmadığı için ps4 te oynayacağım sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeviL's

    Tak kelimeyle muazzam.

    Vallaha ne yalan söyleyeyim Uncharted 4 videosu bile beni bu kadar heyecanlandırmadı. Sanki böyle bir 4 kişilik co-op a yıllardır aç kalmıştımda uncharted 4'den bile daha çok etkiledi. Deli gibi uncharted 4'ü beklerken bu bomba patladı
  • Future Soldier'ın hikayesini çok beğenmiştim. Klişe kahraman askerler ama beni çeken bir şey vardı. Çok iyi bir haber
  • Yalnız ubisoft çoşturdu E3'de . Beklentileri çok yükseltti assassin's olsun bu oyun olsun. İnşallah bu sene oynıcağımız oyunlarda sıkıntı yaşamayız.
  • ubisoft yine yaptı yapacağını ama nedense grafiksel olarak böyle olacağını hiç zannetmiyorum
  • Oyun muhtesem fakat ubisoft güven vermiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbgstudios

    ubisoft yine yaptı yapacağını ama nedense grafiksel olarak böyle olacağını hiç zannetmiyorum

    Assassin's Creed veya onun oyun motoru(watch dogs)oyunu olsa bende grafiklerin böyle olacağını sanmam. Ama Ghost Recon'u yapanların kendi özel motorları trailer'larda gösterdikleri gibi geliyor. Yani sonuçta elimizde Ghost Recon: Future Soldier var. Ubisoft oyunu diye Ghost Recon'u diğer downgradeli ubi oyunları ile bir tutmamak lazım.
  • İnşallah downgrade falan yemeden, kendini uzun süre oynattıracak, dolu dolu eğlenceli bir oyun gelir.
  • Çok sağlam duruyor, keşke böyle çıksa oyun.
  • Arkadaşlar merak etmeyin oyun böyle çıkar bende sizin gibi endişelendim ama Ghost Recon serisi farklı Downgrade yemez çünkü oyun motoru çok farklı. Ubisoft Redstorm yani Ghost Recon'un yaratıcısı olan Stüdyonun sırf Ghost Recon serisine modifiye ettiği özel bir motor bu YETI engine. Ghost Recon Future Soldier'da kullanılan motor gene ağır modifiye edilerek hazırlanacaktır bu oyun. Fiziksel Renderleme vs eklenerek motora.
  • Buralar cok degerlenicek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar oyunda single player varmı kendimiz tek başına oynabileceğiz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheHorse

    Arkadaşlar oyunda single player varmı kendimiz tek başına oynabileceğiz mi ?

    Evet oyunda Single Player var tek başımıza oynayabileceğiz. Tıpkı Ghost Recon: Future Soldier'da ki gibi ister tek başına istersen arkadaşlarınla 4 kişi co-op bitirebileceksin.
  • O zaman harika olmuş. Bu sene Ubisoft coşturdu resmen For Honor, Ac Syndicate, Wildlands bunlar patlattı resmen. Artık gözümde ne Sony, ne Ea, ne Ms kaldı :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghost recon bir aksiyon oyunu değil ki ne yaptın sen ubi ? Bari bu seriyi rahat bıraksaydın...Oradan oraya koşturup çeteleri mi dağıtıcaz bu mu yani ghost recon ın olayı ? açık dünya bir oyunda bunu sıkılmadan kaç defa yapabiliriz üstelik taktiksel bir oynanışta yok gibi görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ungalath

    ghost recon bir aksiyon oyunu değil ki ne yaptın sen ubi ? Bari bu seriyi rahat bıraksaydın...Oradan oraya koşturup çeteleri mi dağıtıcaz bu mu yani ghost recon ın olayı ? açık dünya bir oyunda bunu sıkılmadan kaç defa yapabiliriz üstelik taktiksel bir oynanışta yok gibi görünüyor.

    Dostum oyunda aksiyon diye bir şey yok tamamiyle özgürsün. Videoda bir görevi 3 ayrı şekilde bitirebildiklerini gösteriyor, ister taktik gizlilik yapabiliyorsun, ister pusu kuruyorsun istersen direk sıcak çatışmaya giriyorsun. Yani açık dünya tamamiyle senin oynanış biçimine ve oynanış şekline göre cevap veriyor. O videodaki görevi ilk seferinde sabah ediyorlar direk sıcak çatışmaya giriyorlar ve uyuşturucu kamyonu devriliyor vs. Daha sonra aynı görevi gece vakti gidiyorsun gizlilik yaparak bitiriyorsun. Sonra gene aynı görevi gündüz vakti gidiyorsun Dronelarını kullanarak ve taktik yaparak ambush yani pusu kurarak bitiriyorsun.

    Yani tam gerçek bir ghost recon olmuş Hayalet Timi olmuş yani. Bizlerde ordaki tim gibi kendi taktiğmizi kendi görevi tamamlama olanağımızı seçip ona göre operasyon düzenleyeceğiz hayalet timi olarak. Arkadaşlar bu görevi gece ve sessiz halledelim derse sessiz halledecez veya siz nasıl isterseniz. Tam bir özel kuvvet yani Ghost Recon oyunu olmuş bence. Artık oyun lineer yani çizgisel değil.
  • Şimdi oyun felaket gözüküyor ona sözüm yok. İstediğim birkaç şey var aslında o da mesela arkadaşlarla dedik stealth yapalım bu görevi, akşam olmasını beklerken oyunun open world olmasına dayanarak oyunda birkaç aktivite olur mu farcrydaki poker oynama muhabbeti gibi yani akşam olana kadar takılmak aktivite yapmak istesek yapabilirmiyiz acaba bunu merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.