Şimdi Ara

Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
5
Favori
5.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Exanima (Sui Generis) ANA KONU

    Steam Linki:
    https://store.steampowered.com/app/362490/

    Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]

    Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]


    Exanima, Sui Generis'in 20 yil oncesi olaylarini konu alan oldukca iddiali bir low dark fantasy RPG/dungeon crawler'dir.

    Siradisiligini borclu oldugu baslica ozellikler

    - gercek zamanli ve fizik tabanli bir dovus sistemi
    - gercek zamanli isiklandirma ve golge
    - prosedursel olmayan essiz animasyon sistemi
    - devasa etkilesime imkan taniyan dinamik dunya yapisi
    - karakterimizi merkez almayan suregelen zincirleme olaylar orgusu
    - essiz SG dunyasi (tum karakterler ve yaratiklar kendi amaclari ugruna verdikleri bilimum algilara sahipler, hepsinin kompleks tavirlari ve her durum karsisinda farkli tepkileri olacak.
    - inanilir kurgu (dunyada var olan olaylar, etkenler vs. bu derin ve komplike SG dunyasinda en ufak detayina kadar bir anlam ifade edecek.)

    Hikaye ve gorev yapisina gelince, bu biraz cetrefelli bir konu SG icin cunku yapimcilar oyunun hikayesini Avrupa ortacag ortamini esas almalarinin haricinde, her ne kadar cok elestriye maruz kalmis olsalarda, bir sir perdesi olarak tutmakta ve bu konuda taviz kesinlikle vermiyorlar. Bununla birlikte, Exanima hikaye modunu oynarken karisimiza cikan anektodlar, kitaplar, mimari ve diger envai cesit madde hemen göze çarpmayacak sekildeki kurgusuyla oyuncunun kesfine sunulmaktadir. Gorevlerle ilgili Madoc'un belirttigi birbirine yama ile tutturulmus, yani 'basla-bitir-devam et' sinirlarini asamayan gorevlerin yer almayacagini, aksine asil amacin olaylar orgusuyle icerisinde bulundugunuz durumun tansiyonun degisken olacagi ve en onemlisi de basta hic kestiremedigmiz gorevlerin komplike sonuclara varabilecegini; karakterimiz dunyanin merkezinde olmayacagi icin, olaylar orgusu siz olmadan da baslayip, gelisip, sonuc bulacagina vurgu yapiliyor. Ancak oyuncu isterse elbette cevresinde gelisen bu olaylara etki edip, gidisati degistirebilecektir. Ve oyunda karsilasacagimiz NPCler amaclari dogrultusunda bizlerden faydalanmak isteyebilecekler; bunu bizi kandirarak ya da bir cikar ugruna aldatarak zor duruma dusurebileceklerdir. Sirf bu ozellik bile RPG jannrasinda cigir acici bir etkiye sahip olacak demektir.

    Anlati ise oyun icerisinde var olan yazim seklinde yer almayacak, yani onceden banda kayit edilmis olaylar dizisi seklinde gormeyecegiz; oyuncunun dunyayi deneyimleyip, olaylar icin aldigi kararlar dogrultusunda nasil gerceklesecekse o sekilde bir algi yakalamak istiyor BME. Farkedeceksiniz ki, bu ozellik zaten cizgiselligi neredeyse sifira indiriyor. Yani karakterimizin kederini kendimiz tam anlamiyla yazabilecegiz gibi gorunuyor. Hatta su ornegi veriyor Madoc: 'Hikayeyi oyuncunun oynadigi karakterin perspektifinden dinliyormus gibi dusunun', ve soyle bir ornek veriyor: 'Oyuncu kalay alaşımdan yapilma bir kap kapmis olabilir veya ilaveten gumus bulmus olabilir ama arada kim bilir neler olmustur?' Merak eden arkadaslar su linkten detaylara ulasabilir.

    Bare Mettle Entertainment, Exanima yapimina, SG'yi istedikleri, tatmin edici olarak bitirebilmek ve yeterli butceye ulasabilmek icin yaptilar. Ayrica, gelistirdikleri teknoloji ve kodlama SG'nin bir parcasi olarak gelistiriyorlar. Uygulanan ve gelisimi devam eden her bir yenilik SG'ye de ait ve gecerlidir.

    Oyunu ilk oynadigimda aklimda Die by the Sword + Severance + Ultima 7 kombinasyonu canlanmisti. Yapimcilar, oyunun cok derin; gercek momentum ve kuvvetler ilkelerine dayandirdiklari ve en ufak hareketinizin farkli sonuclar doguracagini ve bunun mumkun oldugunca oyuncunun secimleri dorultusunda gelisen bir dunya yapma konusunda oldukca hirslilar. SG'nin daha once oynadiginiz hicbir oyuna benzemeyecegi ve ancak pratik yollarla alisilip ustalasabilecegini belirtiyorlar. Oyun taktiksel olmayi gerektirecek ve rastgele verilen kararlarin istenmeyen sonuclar dogurma ihtimalini yukseltecegi sinyallerini bizlere veriyor.

    Oyun bize taviz vermeyen, olumun anlamli oldugu, olabildigine cizgisel olmayan bir dunya sunuyor. Madoc bu anlayisi nasil benimsedigini su sozlerle ifade ediyor:

    "A game can't be hard if you can't lose. Every game that is considered challenging is so because of severe penalties for losing. The game needs to challenge you and inpsire you to do better next time. Without consequences for losing you can have linear storytelling and you can feed your greed and addictions, you can't have a challenge and tension, and in my opinion any actual fun. If everything is inconsequential then what is the point? If that's the kind of game you're looking for then you're in the wrong place.

    We're sick to vomiting of games where nothing you do matters, where you can just undo all your mistakes, where there is no player freedom, no risk, no genuine incentive to perform well or even think about what you're doing. Nothing matters, it's all pointless and you can't win or even feel like you've accomplished something because you can't lose in the first place. Dry AF."


    Olum mekaniginden bahsedelim: karakterimiz oldugunde hicbirsey olmamis gibi devam etmiyoruz, olum mekanikleri anlamli kilinacak bu kesin ve bu bakis acisinin altinda yatan gerekceleri Madoc uzerine basa basa dile getirdi. Isin heyecanli ve %100 onaylanmamis alternatif olasi bir durumu soz konusu: Karakterimiz oldukten sonra ciplak bir sekilde dogdugunda tum esyalari nerede olduyse cesedinde oldugu gibi kalacak ama spawn point secebilmemiz icin yine dunyayla baglantili bazi unsurlari yerine getirmemiz gerekekli olacagi dogrultusunda cereyan etmekte. Bu durum zamani basa sarmayacak, yani her ne oldu ve yasandiysa SG dunyasina kaldiginiz yerden devam edecegiz. (Bkn: Ultima Online)

    BME, daha once hicbir oyun yapim deneyimi olmadan giristikleri boylesi zorlu ve devrimsel niteliklere sahip Sui Generis projesini baslattiklari kickstarter ile hedefledikleri butceye ulasmis olsalar da, basta daha cok oynanistan cok teknoloji demosu imaji verdigi icin hakettikleri ilgi ve degeri maalesef goremediler.

    Su video oyunu oldukca iyi ve bilgilendirici sekilde ozetlemeyi basarmis:



    Yararli linkler
    https://www.baremettle.com/
    https://store.baremettle.com/ (sistem gereksinimleri belirtilmistir.)
    https://store.steampowered.com/app/362490/
    https://discord.com/invite/M6KKcd (Resmi)

    Bazi carpici gercekler
    - Oyun motoru sifirdan bas yapimci Madoc Evans tarafindan yazilmistir.
    - Cogu kisinin ilk basta karakterin kosmasini elestirmesinin sebebi, diger her oyunda gordugunuz onceden kayit edilmis bir kosma animasyonu kullanilmamis olmasidir.
    - Madoc, oyunu kendi basina oynayip kendisine rapor verecek bir AI gelistirmistir.
    - Yaklasik 2 sene kadar once yayimlanan motor ici asset tool'larini gormek icin tiklayin ve tiklayin.

    Exanima, hikaye modu ve arena modu olarak iki bolume ayriliyor. Hikaye 8 bolumden olusuyor. Hikaye modunun suresi kisiden kisiye cok degisiyor ve bu yuzden tahmini bir zaman dilimi vermekten cekiniyorum. Steam basligi altinda 20 saat diyen de var 35 saat diyen de... Ama arena modu pratiginizi gelistirdigi icin sonsuza dek oynanabilir, hem epey tatmin edici hem de oyuna uzun sure ara verdiyseniz direkt dovuserek pasinizi atabilirsiniz.

    Medyada yayimlanan bazi gorseller asagidaki gibidir, daha fazlasi icin tiklayin.
    Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]

    Planlananlar
    - Komplike NPC etkileşimleri ve diyalog sistemi,
    - Çok sayıda modifiye edilebilir thaumaturgy güçleri,
    - Açık alanlara sahip, daha iyi dusunulmus arena oyun modları,
    - Kooperatif ve rekabetçi çok oyunculu(LAN) sistem,
    - Thaumaturgy a.k.a 'low fantasy magic',
    - Uzuv kayibi (kozmetik),
    - Steam Cloud kayit destegi.

    Kisisel degerlendirmem
    Hedefler bu kadar ucukken altindan nasil kalkacaklarini sormadan edemiyor insan. Ama gel gor ki bu takim tum bunlarin altindan kalkar. Neden derseniz, Madoc'un mukemmeliyetci kisiligi bir yana, bu islere soyunmadan once bazi kariyer firsatlarini reddetigi gercegi yatadursun; projesine ne kadar tutkulu ve hirsli sarildigi gun gibi ortada oldugundan kaygim sifira yakin diyebiliyorum. Ayrica 6 kisilik yapimci kadrosundan birkaci gecen sene faturalarini odeyebilmeleri icin yari zamanli farkli islerde calismis oldugu, islerine ne kadar ozverili yaklastiklarini bir kez daha hatirlatan guzel bir ayrinti. Sasirabilirsiniz ama BME'yi tanidigim ilk zamandan beri bana en cok guven veren firma olmustur kendileri.
    Guven ve kaliteden odunsuzlukte Larian Studios ve Wube Software LTD. ile yarisir.

    Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]


    SSS tamami icin tiklayin
    A: 'Sui Generis' ismi nasil secildi ve anlami nedir?
    B: 'Sui Generis', latin dilinden gelmektedir ve yonettigimiz karakterimizi baz alarak secildi ve 'kendi yolunda', 'kendice' gibi anlamlara gelmektedir.

    A: Exanima'yi alirsam Sui Generis'i ucretsiz edinebilir miyim?
    B: Maalesef hayir. Her iki oyun da bagimsiz ve tam oyun olarak surulecektir.

    A: Ne bu kadar cok zaman aliyor ve neden?
    B: Suanda her bir satir kod sil bastan Madoc tarafindan yazilmis durumda. Sui Generis, OpenAL harici(o da ses karti magduru oyuncu problemlerini cozmek icin) herhangi bir 3.parti motoru/teknolojisi kullanmamaktadir: bkn @6:07. Kendi motorlarini sifirdan tek bir kisi tarafindan yazan bir yapimcidan soz ediyoruz, her turlu problemin ustesinden gelebilmek ve olabildigince ileriye yonelik her turlu gereksinimde tam hakimiyet saglayip ve surdurulebilir olmasi icin bu denenmemis, riskli ama bir o kadar da umit verici bu proje imza atilmis durumda. Oyunu bitirebilmeleri icin gerekli tum teknolojik hadise bildigim kadar hazir. Bu zamana kadar gecen surecin 2 buyuk zaman katili mevcut: biri BME'nin sadece ve sadece en iyiyi hedeflemeleri, ikincisi de oyuncularin geribildirimi uzerine Exanima icin ilk etapta planlanan zorlayici hedeflerin birkac misil ustune cikilmasi.
    Orijinal metne buradan ulasabilirsiniz.

    A: Hizli baslangic rehberi mevcut mu?
    B: Hizli baslangic rehberi, oyun icerisinde Settings > Controls tab'indan erisilebilir, ya da buraya tiklayin.

    A: Yeni skill'leri nasil ogrenirim?
    B: Skills penceresine ulasmak icin 'K'ya basin, ve ogrenmek istediginiz skill'i secin. Tum kazanilmis tecrube puanlari ilerleme cubugu dolana dek bu skill'e dogru gidecektir; ve bu durum gerceklestiginde skilli tamamiyle ogrenmis ve kullanabilir oluyoruz. Sag alt pencerede yanip sonen '+' isareti yeni skill ogrenmenin habercisidir.

    A: Kamera takibi ya da hedefe kilitlenme neden yok?
    B: Exanima, karakterimiz uzerinden serbest gezinen imlec kontrolune dayaniyor. Kamera takibi ve hedef kilidi hassas imlec hareketlerini bozuyor ve boylelikle nasil saldiri yapacaginizi veya hareket edeceginizi kisitlamis oluyor.

    A: Kontroller niye ekran goreceli degil de karakter goreceli olarak dizayn edilmis?
    B: Karakterle ilgili kontroller, ekran goreceli kontrollerle alinan 8 farkli aciya karsin karakter goreceli kontrollerle 360 derece hareket imkani saglanmakta. Exanima'da bir kac milim fark demek yasam ve olum arasindaki ince cizgiye tekabul etmekte ve bu seviyedeki hassasiyet hayatta kalmak icin gerekli oluyor.

    A: Bolumler prosedursel olarak mi yaratilmakta?
    B: Hayir, Exanima'daki bolumler ozenle manuel ve mantiksal bicimde ve olaylarin sure gelecegi yerleri aciklamada onemli rol oynayacagi goz onunde bulundurularak yaratilmislardir. Yine de, loot her oyun sezonunda rastgele olacaktir.

    A: Niye tecrube edinmis oyuncular space bar'a basili dovusmemeyi onermekte?
    B: Tipki hedefe kilitlenmenin oyuncunun hareketlerini kisitlayacagi gibi bu durumda da, space bar basili iken imlec belirli bir yerden oteye hareket ettirilememekte. Basta oyuna hakim degilken iyi bir fikirmis gelebilir zira uzun vadede engel durum olusturacaktir.

    A: Can barimizin yaninda duran mavi bar ne icin?
    B: 'Focus'olarak nitelendiriliyor ve thaumaturgy('low fantasy magic') guncellemesi geldiginde aktif edilecektir.

    A: Save ve checkpointler nasil calisiyor?
    B: Settings menu altinda 'Early Checkpoints' secenegi bulunmakta. Bunu yaptiginizda, karakteriniz yeni bir bolume ulastiginda oyun sezonunuz otomatik olarak kaydedilir. Oyundan cikarken de otomatik kayit sistemi devreye girer.
    Ayrica oyun basinda ilave bir checkpoint mevcut:
    baslangica yakin kilitli kapinin ardinda aktive edilerek ulasilabilmekte.


    A: Mod destegi planlaniyor mu?
    B: Butce kisitli oldugu icin bunu dileseler de soz veremiyorlar.

    A: BME, SG'yi yaparken hangi oyunlardan ve yazarlardan ilham aldi?
    B: Oyun dunyasindan en basta Ultima serisi(UO dahil) ve ikinci olarak 'kusurlarina karsin' Morrowind gosterilmekte. Yazar dunyasindan da Jack Vance, Gene Wolfe ve Joe Abercrombie isimlerinden bahsedilmekte.

    A: SG/Exanima kotu kokulu kopya korumasinda olacak mi?
    B: Hayir, oyunumuz tamamiyle dijital hakların yönetiminden(DRM) muaf olacaktir.

    Son gelismeleri her hafta 'Coffee Diaries' konusu altinda Zetheros tarafindan takip edebilirsiniz. Ben de burada vaktim oldugunca onemli gelismeleri paylasmaya gayret edecegim.

    30 Haziran 2019 tarihli Madoc'un oynadigi twitch videosunu izlemek icin tiklayin.

    Exanima 0.7.2.1 yayimlandi @18 Mayis

    Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]


    Exanima 0.7.2 yayimlandi @6 Mayis

    Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]

    Siradaki buyuk yama, thaumaturgy'yi (sihir) sistemini getirecek. Pre-Alpha videosunda daha once Displacement sihri kullanildigina sahit olmustuk. Toplamda 6 thaumaturgy disiplininden biri olan 'Mind' thaumaturgy'sinden ornek bir calisma (nihai degildir).

    Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU]


    Not: Yakin dovus ile ilgili en genis bilgi su wiki sayfasinda bulunmakta, talep olursa eger bir sonraki sefer cevirebilirim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Grafikleri süper oyunun. Gölgeler falan çok gerçekçi. Göl ve çimenleri falan süper yapmışsınız. Ama o insanla kavga eden yaratığın dövüşünü beğenemedim. Durmadan saldırdığınız halde ölmedi. Bence 2 -3 kere vurunca ölsün. Sonuç olarak grafikler mükkemmel. Oyunun senaryosunu güzel yaparsanız ve dövüşlerde max 5 vuruşta öldürebilirsek gerçekten güzel oyun olabilir. Güçlü yaratıklarda normal savaşalım. Ama o kukla gibi yaratığı 5 vuruşta öldürebilmesi gerekirdi diye düşünüyorum

    Şimdiden yerimizi alalım.

    takip ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeLLsTeR -- 4 Kasım 2012; 19:38:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLsTeR

    Göl ve çimenleri falan süper yapmışsınız.

    Ben sadece tanıtımı yapmak istedim, projede yer almıyorum yanlış olmasın

    Savaşların uzunluğu konusunda ise mümkün olduğu kadar oyun motorunu göstermek istedikeri için gerekenden fazla uzun tutmuş olabileceklerini düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CriminalScum

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLsTeR

    Göl ve çimenleri falan süper yapmışsınız.

    Ben sadece tanıtımı yapmak istedim, projede yer almıyorum yanlış olmasın

    Savaşların uzunluğu konusunda ise mümkün olduğu kadar oyun motorunu göstermek istedikeri için gerekenden fazla uzun tutmuş olabileceklerini düşünüyorum.

    Bende videoyu sessiz izlemiştim. Bi baktım adam yabancı. Herhalde bu CiriminalScum google çeviriden yazıyor sandım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLsTeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: CriminalScum

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLsTeR

    Göl ve çimenleri falan süper yapmışsınız.

    Ben sadece tanıtımı yapmak istedim, projede yer almıyorum yanlış olmasın

    Savaşların uzunluğu konusunda ise mümkün olduğu kadar oyun motorunu göstermek istedikeri için gerekenden fazla uzun tutmuş olabileceklerini düşünüyorum.

    Bende videoyu sessiz izlemiştim. Bi baktım adam yabancı. Herhalde bu CiriminalScum google çeviriden yazıyor sandım

    Ahah yok sadece videonun etkisinde kalıp paylaşmak istedim




  • OBAAAA !!! Benim gibi gerçekçi rpg severlere ilaçtan öte gelecek gibi duruyor. Müziğinden tut, fizik motoruna - dövüşün akışkanlığına, gerçek zamanlı ışık ve gölge, atmosfer, renk paleti hepsi muhteşem görünüyor, gözüme batan şey karakterin koşma animasyonu ve biraz fazla hızlı olması.

    Biz PoE ve Grim Dawn'a gerçekçi diyorduk bu oyun taşları değiştirecek gibi görünüyor.

    Oyun bana Dark Souls'un rpg versiyonu gibi geldi, umarım piyasadaki oyunlar gibi kolay olmaz, gerçek hardcore'cular için olur.

    İyi ki açmışsın bu konuyu CriminalScum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 5 Kasım 2012; 11:11:32 >
  • yaklaşık yarım saatten beridir ben de buna bakıyordum animasyonları çok hoşuma gitti çok gerçekçi
  • Adı sanı duyulmadık firmalar, kişiler bu grafiklerle oyun yapabiliyorken sözde büyük firmaların oyuncuları nasıl da uyuttuğu çıkıyor ortaya.

    Ama bıktım artık kickstarter dan, çoluğumu çocuğumu yedi bitirdi benim. Bir iki proje daha çıkarsa bütün kış tarhana+makarna gideceğiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Adı sanı duyulmadık firmalar, kişiler bu grafiklerle oyun yapabiliyorken sözde büyük firmaların oyuncuları nasıl da uyuttuğu çıkıyor ortaya.

    Aynen dediğin gibi. Oyun üstüne üstlük pre-alpha aşamasındaymış. Kapitalist firmaların böyle oyunlardan feyz almaları lazım ama anlayana.. Böyle insanlara yardım edilir işte; adamların ortaya çıkarttıkları işe tutkuyla sarıldıkları belli.

    Ekibin nereli olduğunu merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 5 Kasım 2012; 14:22:11 >
  • Tipelr İngiliz gibi, bir de Bristol'de öğrenim görmüş.

    İlk oyunları nasıl olacak bakalım buncağızların :) Amatör ruhları kaybolmadan yapsınlar birşeyler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    İyi ki açmışsın bu konuyu CriminalScum

    Ne demek beğendiğinize, ilgi gördüğüne sevindim.


    Özellikle Madoc oyun konusunda çok iddialı, artık piyasadaki rpglerden sıkıldığını ve türe radikal değişimler yapmak istediklerini söylüyor aynı zamanda Gamebanshee ve Rpgwatch gibi sitelerdede yorumları okuyor takip ediyor. Klasik bir rpg oyunundan çok Ultimavari bir dünya yaratmak istiyorlar anladığım kadarıyla. İlk oyunları için hırslı bir proje. Biraz reklam eksikliğinden dolayı kickstarter 'tam gaz' ilerlemesede umarım başarılı olur ve türe böyle bir oyun kazandırırlar ve umarım mod kitinide dahil ederler

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    umarım piyasadaki oyunlar gibi kolay olmaz, gerçek hardcore'cular için olur.

    quote:

    Certainly our game is not targeted at casual gamers




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-47CB66FB8 -- 5 Kasım 2012; 15:58:18 >




  • oyunu tanıtıgı videoda keske daha fazla neşeli istekli olsaydı.Bu gibi şeyler gelen gören beğenen saysısını daha da artırırdı.Umarım istediği rakama ulaşırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku191

    oyunu tanıtıgı videoda keske daha fazla neşeli istekli olsaydı.Bu gibi şeyler gelen gören beğenen saysısını daha da artırırdı.Umarım istediği rakama ulaşırlar.

    Videodan önceki gün köprücük kemiğini kırmış, ondan biraz ruhsuz durduğunu söylüyor
    Gelecek olan güncelleme ile birlikte daha iyi bir video koyarlar umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CriminalScum
    Certainly our game is not targeted at casual gamers


    İşte bu çok iyi haber, PoE de hardcore oyunculara hitap edileceği söylenmişti başta ama şuan maddi kaygıları olduklarından ödün vermek zorunda kalıyorlar maalesef. Neyse az önce 40 £ tarafımdan bağışlanmıştır, zaman sona erdiği gün çekilecekmiş hesaptan. Heralde bu ilk ve son olacaktır bu kadar erken ve tereddüt etmeden bir oyuna yaptığım bağış :)

    Umarım diğer kickstar oyunları kadar kazanırlar, çünkü gerçekten emekçi tiplere benziyorlar ve güven veriyor en önemlisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 5 Kasım 2012; 23:49:25 >
  • Pcgamerda çıktılar diyip bir up yapayım belki görmeyen vardır, ilgisi çeker..
    http://www.pcgamer.com/2012/11/06/sui-generis-procedural-physics/#comments
  • ohoo bu oyuna ilgi çok çabuk kayboldu. Oysaki devrim yaratacak birçok özellik içeriyor.

    12. güncelleme:http://www.kickstarter.com/projects/1473965863/sui-generis

    Edit;

    Exanima (Erken Erişim) [ANA KONU] 5k poligondan oluşan bir zırh seti, oyun içinden !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 26 Kasım 2012; 10:41:40 >




  • Yazık gerçekten, son 3 günleri elemanların bu gidişle zor tamamlayacaklar gibi. Biraz daha bekletip ortamı soğutmaları lazımdı aslında, ard arda gelen KSlere çok para döktü insanlar. Yabancılar için kırismısta yaklaşıyor parayı onun için saklıyorlar biraz da. Ocak-şubat gibi çıkaracaklardı bu projeyi daha çok rağbet görebilirdi.
  • ben acaba dedim diger başarıya ulaşmış kickstarter projelerden arkdasları var mıdır bi yardım eli uzatırlar mı?çünkü onların kazandığının yanıda geri kalan 70 000 çok ufak kalıyor :D keşke iptal olmasa bu proje ama hani son gun coşsa bile max 120 fln olur gibime geliyor umarım ağzıma tıkarlar bu lafı da 2013 2014 rüya gibi gibi geçer rpg dolar etraf( hatta hatta topdown rpg dolsun ya fps/rpg istemiyom biraz eskiyer dönüş olsun :D)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 26 Kasım 2012; 10:47:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku191

    ben acaba dedim diger başarıya ulaşmış kickstarter projelerden arkdasları var mıdır bi yardım eli uzatırlar mı?çünkü onların kazandığının yanıda geri kalan 70 000 çok ufak kalıyor :D keşke iptal olmasa bu proje ama hani son gun coşsa bile max 120 fln olur gibime geliyor umarım ağzıma tıkarlar bu lafı da 2013 2014 rüya gibi gibi geçer rpg dolar etraf( hatta hatta topdown rpg dolsun ya fps/rpg istemiyom biraz eskiyer dönüş olsun :D)


    Böyle birşey olmayacak utku. Ne olursa olsun projenin durmasının söz konusu olmadığını baş yapımcı Madoc bizzat söyledi.

    150 K pound diğer KS projelerine bakıldığında çok yüksek değil. Her ne kadar kat edecekleri uzun yolları da olsa tek başına getirttiği teknoloji başlı başına takdire şayan bir başarı. Hatta rahat 200 K pound hedeflenebilirmiş bile !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 26 Kasım 2012; 11:00:36 >




  • Bu teknolojiyi pazarlasalar keşke, motorun isim haklarını kiralayarak bile güzel başarı elde edebilirler.


    Eklenti: PoE nin şu motorla olduğunu hayal ettim bir an :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 26 Kasım 2012; 11:06:31 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.