Şimdi Ara

★ Squad [ANA KONU] ★

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.296
Cevap
19
Favori
46.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • ★ Squad [ANA KONU] ★


    Squad, iletişim ve takım çalışması ile muharebe gerçekçiliğini yakalamayı hedefleyen 50 vs 50 kişilik çok oyunculu,
    taktik ve planlama ile birlikte güçlü manga mekaniklerini bünyesinde barından bir taktiksel birinci şahıs nişancı oyunudur.





    Çıkış Tarihi: 23 Eylül 2020
    Geliştirici: Offworld Industries
    Yayıncı: Offworld Industries
    Tür: FPS,Tactical Shooter
    Website: Squad
    Steam: Squad




    SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

    Minimum Gereksinimler
    İşletim Sistemi: Windows 10 (x64)
    İşlemci: En az 4 çekirdek Intel i serisi veya AMD Ryzen
    Ram: 8 GB RAM
    Ekran Kartı: En az 4 GB VRAM'li Geforce GTX 770 veya AMD Radeon HD 7970
    DirectX: 11
    Sabit Disk: 65 GB kullanılabilir alan
    Takım çalışmasına uygun bir düşünce yapısı.

    Önerilen Gereksinimler

    İşletim Sistemi: Windows 10 (x64)
    İşlemci: 6 çekirdek Intel i serisi veya AMD Ryzen
    Ram: 16 GB RAM
    Ekran Kartı: En az 6 GB VRAM'li Geforce GTX 1060 veya AMD Radeon RX 570
    DirectX: 12
    Sabit Disk: 65 GB kullanılabilir alan
    Ek Donanımlar: Mikrofon




    ★ Squad [ANA KONU] ★




    EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
    ★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★
    ★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★
    ★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★
    ★ Squad [ANA KONU] ★★ Squad [ANA KONU] ★






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReflexAction -- 26 Haziran 2022; 17:43:50 >



  • Ekim 2011 yılında çıkmış bir oyun. Yaklaşık 5 yıl olmuş.
    20,000 saat = 833,33 Gün / 119,04 Hafta / 27,7 Ay / 2,28 Yıl yapar.

    Tam tamına eksiksiz 833,33 gün yapmakta. 5 x 365 = 1825 Gün yapar.
    Günde 8 saat ortalama oyun oynadığını düşünürsek 5 yılda (1825 gün) 14,600 saat yapar.
    Günde 10 saat oyun oynadığında 5 yılda (1825 gün) 20,075 saat yapar.

    Bir işte çalıştığını ya da okuduğunu düşünürsek en az 6 ile 8 saat arasında zaman harcadığını gösterir.

    10 Saat BF3 oynuyorsun + 8 Saat İş + Okul (Yemek + Sosyal yaşam) = 18 Saat geriye kalan 6 saatte uyuyorsun.

    20K kill = 20,000 kill demek. Yani yaklaşık 1 saatte 1 kişiyi öldürmüş oluyorsun. K/D oranını tahmin etmek zor değil.

    Bu arada yazdığın gibi Insurgency, Arma 2 vs. tarzında oyun oynadığını iddia ediyorsun ve Squad 'a bok atıyorsun.

    Bence oyun oynamayı bırak biraz dışarıda temiz hava al oksijen ihtiyacını karşılaman gerekir.

    Saygılar...
    steamde yaz indirimlerinde %40 -50 arası indirim alır..bu ay sonu olacagı soyleniyor
    Aslında oyun 2-3 ay oncesine kadar 70 tl civarına satılıyordu..Ama usd kur ayarlaması yaptılar sanırım, bunun icin zamlandı..
    Siz indirim bekleyin..Su an almanın bir anlamı oldugunu düşünmüyorum.
    Oyunun durumuna gelince min sistem gereklerinin uzerinde bilgisayarınız olmalıdır..(Steamden bakabilirsiniz)
    Oyunda buglar yok denecek kadar azaldı..Ceşitlilik oldukça arttı..(Silahlar, araçlar vb)
    Oyunun FPS canrasına yeni bir soluk getirdiği aşikar, iletişim ve takım oyunun bu kadar öncelikli oldugu başka bir oyun yok şu gunlerde..Arkadaş grubunuz ile daha fazla zevk alarak oynarsınız, yeni bir oyuncu için yabancı serverlarda oynamak cok kolay olmayacaktır, ingilizceniz iyi dahi olsa..Nedeni de kitlenin oyunun satış artısı nedeniyle buyumesi ve oyunun mantıgını henuz cozemeyen bir guruhun oyuna yonelmesidir..İyi bir takım bulmak her zaman mumkun olmaz, yeni bir oyuncu da ancak oyunu iyi bir takım ile ogrenebilir...Mekanikleri basit ogrenmesi kolay ama uzmanlasmak için zaman ayırmanız gereken bir oyun oldugunu soyleyebilirim..

  • Umarım oyun sadece Afganistandaki savaş olan Taliban USA konsepti üzerine olmaz,çünkü pr'de he coğrayfadan 40'ın üzerinde harita vardı

    http://www.realitymod.com/mapgallery/
  • İyi oldu bu konunun açildi.
  • takip severim simülasyonları
  • song elişmeler neler? sitesinde kapalı alfa sürecine girdiğini yazıyor...
  • ayrı bir oyun olarak mı çıkacak yine mod olarak mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    ayrı bir oyun olarak mı çıkacak yine mod olarak mı

    mod yapımcıları stüdyo kurdu ve ayrı bir oyun olarak çıkartacaklar...
  • 30 kasıma kadar ön sipariş verilirse 30 dolar

    O tarihten sonra 39,99 dolar olarak steam early accesste çıkış yapacak oyun.

    http://store.steampowered.com/app/393380/

    Optimizasyonu çok kötü çıkmaz umarım. Oyun oturduğunda forumda clan kurarız, nerdeyse 20 senedir oyun oynarıım, hiç bir oyun Project Reality kadar beni sarmamıştır. Oyunda denmez gerçi savaş simulasyonu daha doğru bir tabir olur.
  • Efsane büyümeye devam ediyor. Hadi bakalım.
  • copy past yapıyorum kendi sitelerinden
    Vehicles
    The groundwork for networked vehicle movement and player interaction has been laid out mainly over October, however as we had found the native Unreal support for vehicles lacking in a few major areas so we are writing our own code to give support for ideally all vehicles going into the future. Once the system is in place, we can allow our artists to literally bang out vehicles of all kinds, with vehicle positions, weapons and configurations.

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★


    Emplaced Weapons
    As a bonus of the work being done on Vehicles, enter-able emplaced weapons are made possible and are being worked on in earnest. Currently we have an emplaced M2A1 50.cal whose art has been featured before in previous Monthly Updates, as well as mounts for smaller machine guns that are ready to be implemented.

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    Art

    Russian Forces
    As seen in the previous Monthly Recap, the Russian Armed Forces are well on their way into the main build of the game. We have made big strides with the texturing and are proud to present a preview that would more closely resemble the final product.

    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★

    Militia Forces
    We are also announcing the decision to have the Militia as the next faction to be given the player model treatment. The decision was made in light of the fact that the Militia having a lot of the same weapons as their Insurgent counterparts, but also they will be making their debut in the new Fools Road map, hopefully with a compliment of light armor vehicles to differentiate them from the Insurgents. At the moment the Militia are still in their early stages of modelling, but we expect by Early Access you will be able to see them in action.

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    Asymmetrical Armaments: IEDs
    Improvised Explosive Devices (IEDs) are player-placed, remote or victim detonated explosive devices designed to maim and kill anyone unfortunate enough to be within its blast radius. Often constructed from surplus munitions, they are easy to make and are the mainstay in any Insurgent sappers inventory.

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    Environment Art
    A lot of ground has also been covered in the environment department, with new features like modular building components for an urban Afghan set, train statics, farming equipment and eastern european housing components all serving to make the experience on the ground feel authentic.

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★


    Mapping

    Fools Road

    The Project Reality classic map Fools Road returns not only with a fresh coat of paint but we dare say, an entirely new lease on life! Updated with current generation graphics and top of the line environment assets, this oldie never looked so good before.
    Fools Road focuses on dense forest-style combat. Lateral roads hemmed in by forests force vehicles to largely stick to the asphalt giving infantry a distinct mobility advantage to traverse the map from diagonals and launch surprise attacks on unprotected vehicles.
    Utilizing the original terrain and reimagining the battlefields littered throughout it we hope you guys are excited as we are for the return of a classic teamwork map.

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    ★ Squad [ANA KONU] ★

    Chora Green Zone

    Wrapping itself around the trickling streams of the Kmaisen River the Chora valley lies approx 3 hours north of Kandahar along the Bamyan-Kandahar river. This is our take on classic Afghan Green Zone combat.
    A warren of fields intersected by canals and overlaid with a maze of roads, Chora will keep the American heads and turrets on a swivel as they try to pacify the insurgent forces by destroying weapons caches or flushing out the endless number of enemy compounds.
    This 4km x 4km map will be our next step in pushing the capabilities of the Unreal 4 Engine to give us vast but highly detailed battlefields.

    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    Sumari Bala

    Our next mapping venture takes us to the mountains near the Afghanistan-Pakistan border to a place called Sumari Bala. The terrain for this 2km x 2km map is taken from real world topography and the central village is based on satellite imagery of the actual Sumari Bala. This map is all about close-quarters infantry combat, tight spaces, long alleys, and everything you can expect from a dense Middle Eastern village.
    The U.S. Army will have a forward operating base on the edge of town and will have to clear the village of insurgents, protect the local police station, and destroy enemy weapon caches. Gameplay will involve small and large compounds, marketplaces, narrow roads and alleys, rooftop shooting positions, irrigation canals, and more. The key to survival on this map will be security; ensuring you move as a squad and constantly watch exposed doorways and open windows.

    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★


    Training Range

    This simple training range will be available via the main menu to allow players to get acquainted with weapon systems, player movement and target acquisition at range. It features steel targets at various ranges that will produce an audible impact sound when hit, in addition to falling over to give the shooter a positive hit confirmation. Targets will also automatically reset. Our plans are to expand the Training Range further when we include more advanced features like emplaced weapons and vehicles.

    ★ Squad [ANA KONU] ★


    ★ Squad [ANA KONU] ★

    yeni haritalar yayınlamışlar,çok iyi korktuğum başıma gelmedi farklı coğrafyalardan farklı haritalar yapacaklar,Fools Road haritası Project Realty'de de vardı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ürüng ayıg toyon -- 24 Kasım 2015; 19:09:39 >




  • http://joinsquad.com/readArticle?articleId=62
  • cok saglam gorunuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acik beta ne zaman olur acaba? birde turkiye fiyatlandirmasi hakkinda bilgi var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sistem gereksinimleri nedir acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun açık betası olmayacak diye biliyorum. 15 Aralık da early access'e çıkıyor steam de çünkü.
  • bakalim fiyat ne kadar olacak

    ciktigi gibi almayi planliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkermurat

    bakalim fiyat ne kadar olacak

    ciktigi gibi almayi planliyorum

    40dolar kaç tl olur bilinmez steamin tl kurunda.

    Konu takip.ucuz key vs varsa ekleyün toplu alım vs varsa ucuza getirelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oa1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkermurat

    bakalim fiyat ne kadar olacak

    ciktigi gibi almayi planliyorum

    40dolar kaç tl olur bilinmez steamin tl kurunda.

    Konu takip.ucuz key vs varsa ekleyün toplu alım vs varsa ucuza getirelim

    umarim uygun fiyata yakalariz hocam

    videolar cok heyecan verici gorunuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada adamlar Project Realty'i hala güncelliyorlar,şimdi baktım yeni gümcelleme var 600küsür mb,3 yeni harita daha eklemişler oyuna,adamlar her güncellemede yeni birşeyler ekliyorlar,
    http://www.realitymod.com/forum/f380-project-reality-news/138817-project-reality-bf2-v1-3-5-announced.html

    Umarım aynısını SQUAD'da da yaparlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ürüng ayıg toyon -- 8 Aralık 2015; 20:03:22 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.