Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (13021. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
260.707
Cevap
2.701
Favori
13.892.161
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
634 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt

    yazdığın saatte çektiyse orada saat 18 civarıymış dediğim gibi ne zaman çeker belli olmuyor. Evet diğer ürün stokta yoksa gelince yollar  yazmışlar zaten (müsait olduğunda size e-posta göndereceğiz) diye 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 23 Aralık 2021; 6:1:28 >
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt
    Tuf'u ne zamandır bekliyorsunuz bir ay önce bende sipariş verip iptal etmiştim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar yurtdışından dolarla ürün alırken ek kur farkından kurtulmak için ne yapıyorsunuz ?

    Döviz Hesabı muhabbeti varmış. Döviz hesabı açınca ek kur farkından kurtuluyormuşsunuz Halk Bankası için bu konuda bilgisi olan var mı ?

    Banka ile görüştüm net bilgi veremediler.

  • Bu ürün 1 hafta önce 5999 tl idi sonra bir anda dün 3917 e düştü. Birkaç saat önce 4600 e geri çıktı. Kur düştüğü için daha da düşeceğine neden yukarıya çıktı. Anlayan var mı?

    Samsung M7 LS32AM700URXUF 32" 60Hz UHD (Type-C+HDMI+USB Hub+Wifi+Bluetooth+AirPlay) Smart Hub HDR10 Hoparlörlü Uzaktan Kumandalı Smart Monitör : Amazon.com.tr: Bilgisayar





  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    İnternet şubeden hesap extreme dolar ve euro tanımladım ilk kez fazladan para çekilmedi faydası var mutlaka çünkü tanımlamadan önce çekerken hep fark alırdı banka

  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Hocam onu nasıl yapıyoruz veya işlemin adı nedir ?


    Döviz hesabı mı açıyoruz ?

    Telefonda görüştüğüm bankacı da bilemedi.

  • alivyon A kullanıcısına yanıt
    Beklemiyordum gördüm ve aldım Ben de iptal ettim biraz araştırınca soğutma hariç başarısız buldum. İadeniz kaç günde yatmıştı acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Hocam iptal ettim ancak sipariş silindi refund falan yazmıyor :D bankaya para da yatmadı müşteri hizmetlerine de ulaşamıyorum kaldım ortada öneriniz var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    valla ben baya oldu yapalı tam hatırlamıyorum ama hesap ayarlarındaydı sanırım ama ayrıca dolar yada euro hesabı açılmıyor bunu hatırlıyorum benimki iş bankası her bankada farklıdır sanırım lakin bakıver dersen hesaba girip bakarım işine yararsa

  • Bay Robot kullanıcısına yanıt

    İptal ettiysen hesabında siparişler bölümünde iptal edilen siparişlerde görünmesi lazım. bir de iade 1 haftayı bulabilir belki de fazla ama iptal edince e posta falan geliyor biliyorum.

  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Email gelmiş hocam ama yok yani ram gözüküyor bilgisaye silinmiş hiçbir yerde gözükmüyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt

    Gelen e mail de iptal edilen ürün yazıyorsa tamam yazmıyorsa iptal siparişlerde olmaması garip  mh yaz durumu sor derim

  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Hocam mhlerine yazamıyorum çünkü bağlanmıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt

    valla bilemedim görünmemesi garip. Sadece telefon uygulamasından giriyorsan onda sorun olabilir pcden girip bakmak gerek çünkü alınan bir ürün yok olmaz ilk kez duyuyorum 

  • Vadesiz $ ve € hesabım var. Sizin bahsettiğiniz aynı şey ise nasıl ödeme yapıyorsunuz bu hesaplarla?

  • Hesaba gerek yok, örnek benim kartım maximum ve maximum uygulamasına girip kartı seçiyorsun orada kart ayarlarına girip hesap özeti ayarlarından hesap özeti para birimi değişikliği var oradan TL EURO USD yi seçip onaylıyorsun bende böyle 

  • Amazon turkiye'den oldukca uygun fiyata bir işlemci aldım iki hafta beklettikten sonra bana haber dahi vermeden "Maalesef siparişinizde bulunan bir ya da birden fazla ürünün teknik bir aksaklık sebebiyle birkaç gün içerisinde iptal edileceği bilgisini üzülerek sizinle paylaşmak durumundayız. Bu durumun neden olduğu rahatsızlıktan dolayı içtenlikle özür dileriz." diye mesaj atıp dalga gecer gibi 20 tl hediye çeki tanımlamışlar.Tabi ben işlemci gelene kadar ona uygun ram ve anakart vs.almıştım onlar'da elimde kaldı bir sürüde zaman kaybettim ve magdur oldum bu durumda durumu tüketici mahkemesine taşımanın bir getirisi olurmu yada sizce nasıl bir yol izlemem gerekir ? böyle bir durumla karşılaşan arkadaşlar varmıdır?

  • herhangi1i kullanıcısına yanıt

    Tam anlamadım satıcı amazon tr mi yoksa amazon germany mi? gerçi iptal ettiyse pek yapacak bir şey yok 

  • amazon.tr den aldım nasıl olmaz ya :( aldıgım ürünü iki hafta bekletip habersiz iptal ediyor ben ona uygun ankart ram hdd alıyorum zaman ver para kaybediyorum iki hafta gectigi icin adlıgım ürünlerinde iade edemem apacık mağdur ediyorlar tüketici hakem heyetine gitsem de bir sonuc cıkmazmı dersin

    @mito1172

  • herhangi1i kullanıcısına yanıt

    konu amazon tr değil o yüzden sordum diğer konuya yaz amazon türküye olan sonuç varsa da orada yazar bilen 


    Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU] | DonanımHaber Forum » Sayfa 5224 (donanimhaber.com)

  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.