Şimdi Ara

Dikkat! Vatan Bilgisayar Teşhir Ürünü ya da Kullanılmış parçalar satıyor!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
19.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vatan Bilgisayar'dan 5 Kasım 2014 tarihinde bilgisayar parçaları sipariş verdim. Kasa olarak ucuza kaçıp Xigmatek Asgard Pro 600w'lık bir kasa siparişi verdim. Aynı anda Hepsiburada.com'dan Monitör siparişi verdim. Monitör 1 gün sonra geldi. Kasa ile diğer parçaları ayırmışlar. Kasa 2 gün sonra geldi, parçalar 3 gün sonra geldi. Neyse bu sadece hız konusunda karşılaştırmamdı. Bursa'da oturuyorum, kasam Ankara'dan geldi sanki Bursa'da Vatan bilgisayar mağazası yokmuş gibi.

    Neyse kasa geldi, açtım. İlk anda arkasındaki vidalardan birinin eksik olduğunu gördüm. Sonra vida yerinin biraz zorlanmış olduğunu gördüm. Sonra kasayı açtım içi deli gibi tozluydu. Sonra ışık tuttum her tarafında, kılcalından büyüğüne bir sürü çizik vardı. Anladım ki ya teşhir ürünü, ya da iade gelmiş bir ürün. Sonra Vatan bilgisayar'ı aradım dedim ki bana kullanılmış kasa göndermişsiniz. Call center'daki ilgisiz, umursamaz abla tamam UPS ile gerip gönderin dedi. Ne neden geri gönderdiğimi sordu, ne para iadesi mi ürün değişimi mi istiyorsunuz diye sordu. Sonra geri gönderdim. Heralde yeni kasa gönderirler dedim. Kasayı da hiç beğenmemiştim aslında. Sonra gittim Vatan bilgisayar'a. Dedim böyle böyle kasam geri gitti Ankara'ya üstüne para versem başka bir modeli buradan alabilir miyim dedim. "Tabii ki olur" dedi adam. Sonra bi kasa ve psu seçtim adama söyledim. "Parayı peşin vermeniz gerekiyor" dedi. Madem öyle bir şey olmuyor neden beni uğraştırıyorsun ki? Neyse almadım kasa falan. Sonra baktım kargo takibinden Ürün Ankara'dan Bursa'ya ordan da İstanbul'a gitmiş ve "Ürün alıcıya teslim edildi" diye bir ibare var. Bence sorunun ana kaynaklarından biri de burada oluştu. Sistemde teslim edildi olarak göründüğü için bana yeni kasa göndermediler. Neyse aradım Vatan Bilgisayar'ı sanırım aynı kadın çıktı telefona. Bana "Sizi evde bulamamışlar o yüzden teslim edilememiş ürününüz" dedi. Ben de sinirlendim tabii. Dedim "Orada ürün alıcı tarafından kabul edilmedi yazıyor görmüyor musunuz?". Artık nereleriyle nereyi okuyorlar anlamıyorum. O da dedi "Ürününüz iade edilmiş görünüyor para iadesi kartınıza 10 iş günü içerisinde yapılacaktır". Dedim "Ben para iadesi istemedim ki". "O zaman yeni ürün gönderilecektir" falan dedi. Ben de hatırlamıyorum kadın ne anlatıyordu hiçbir fikrim yok. Olmayan şeyleri bana söyleyip duruyordu. Sonra olay "2 iş günü içerisinde size geri dönüş yapılacak"a döndü. İşte zaten bütün zulüm burada başladı. 3 gün geçti haber yok. Bi daha aradım ve tekrar "2 iş günü içinde size geri dönüş yapılacak". Kaç kere aradım saymadım. Çoğunda da aynı kadın çıkıyordu sanırım. En son bi adam çıktı ilgilenir bir şekilde konuştu. Baya bilgi falan istedi konu ile ilgili. Ve sonunda sihirli cümleyi söyledi "2 iş günü içersinde size geri dönüş yapılacak". Neyse ertesi gün(17 Kasım 2014) tarihinde birisi geri dönüş yaptı. Call center'dakilerin ne sorsam yetkisi yoktu. Bu adam da konuştu konuştu ben de yeni kasa istemediğimi, zaten elinizdeki bütün Asgard Pro'ların teşhir ürünü olduğuna emin olduğumu söyledim. Çünkü şubelerde az kalmıştı bu modelden. Bütün teşhir ürünlerini yolluyorlardı belli ki, ben teşhir ürünü diye geri gönderince adamlar afalladı bütün hepsi teşhir ürünü olduğu için. Neyse adamdan hediye çeki talep ettim. Adam da "İlgili birime ileteceğim, benim bu konuda yetkim yok" deyip 2 iş günü içerisinde geri döneceğiz dedi. Sonra sınav haftam başladı bunlarla uğraşamadım ve ayın 25'i oldu adamlar resmen paramı çaldılar, ortada ürün yok. Şikayetvar.com'a şikayet yazdım adamlar bi çaldırıp bırakıp daha da beni sallamadılar. Bu adamların çağrı merkezine kaç paralık kontörümü harcadım bilmiyorum. Arıyorum zaten 17. sıradasınız diyor, tahmini süre 10 dakika diyor. İnternetten yazıyorum çağrı merkezini arayın diyor.

    Neyse şimdi şikayetvar.com'a bir şikayet daha yazdım mecbur arayacaklar bir daha. Ama 20 gündür monitörü netbook'a bağlayıp kullanıyorum bilgisayar diye. Resmen sefil etiler beni. İşin sonu nereye gidecek hiç bilmiyorum.

    Bu kadar mı? Tabii ki değil. 2 sene önce Vatan bilgisayar'dan yine Xigmatek marka 750w modüler bi güç kaynağı aldım. Ürün elime ulaştı bi baktım içinden 500w lık dandik bi güç kaynağı koymuşlar. Kutu modüler psu için olduğu için içine o psu'yu nasıl sığdırmışlar bilemiyorum. İçine ben kendim sokamadım geri adam gibi. Neyse o zamanlar İstanbul'da olduğum için direkt topkapı vatana gidebildim. Şimdi öyle bir şansım yok. Gitsem de ürünü neremde taşıyacağım zaten Bursa'ya kadar. Topkapı vatan'da ürünü değiştirdim. Değiştirmeyiz bunun içine başka bi güç kaynağı koymuşsunuz deseler bir şey diyemem. O kadar zor bir durum aslında. Ama bu tarz hareketleri çok yaptıkları için alışmışlar hemen değiştirdiler, şaşırmadılar bile. Sonra açtım kutuyu biraz çizik vardı falan ama neyse dedim en azından doğrusu bir de bunlarla uğraşamam.

    Yani siz siz olun dikkat edin vatan bilgisayar'dan bir ürün alırken. Özellikle kozmetiği önemli bir ürün alacaksanız almamanızda fayda var. Çünkü bu tarz büyük mağazaların hepsinin outlet'i olmasına rağmen Vatan bilgisayar'ın bir outlet mağazası yok. Geçen de Acer'ın 2400'lük notebook'unu 1800 liraya falan satıyolardı. Baktım aynı ürünün 2400'lüğü hala satışda. Outlet ürün satıyorlar ama hiçbir ibare yok.
     Dikkat! Vatan Bilgisayar Teşhir Ürünü ya da Kullanılmış parçalar satıyor!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asterisk* -- 25 Kasım 2014; 14:54:04 >



  • Vatandan internetten alışveriş yapmayacaksın ve önemli donanım almayacaksın arkadaş... Bir tane ssd alayım dedim internetten agzına edeyim 5 gün bekledm gelmedi iptal ettirdm arayıp gidip şubeden aldm 30tl fazla verip...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinayet13

    Vatandan internetten alışveriş yapmayacaksın ve önemli donanım almayacaksın arkadaş... Bir tane ssd alayım dedim internetten agzına edeyim 5 gün bekledm gelmedi iptal ettirdm arayıp gidip şubeden aldm 30tl fazla verip...
    Ve ben ne yaptım; bu yazıyı donanımhaber'den sonra aynı şekilde ekşi sözlük, uludağ sözlük ve itü sözlük'e de yazdım. Bir müşteri bile kaybetseler kârdır.
  • asterisk* kullanıcısına yanıt
    Böyle firmalardan mümkün olduğunda mağazadan kutuyu görerek almak en iyisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaymekHoldem

    Böyle firmalardan mümkün olduğunda mağazadan kutuyu görerek almak en iyisi
    Kesinlikle mağazadan alınmalı internet satışları onlar için iyi gönderdikleri teşhir tamir görmüş ürünleri birçok kullanıcı uğraşmak istemedikleri için tıpış tıpış alıp kullanıyor bunlarda elden çıkardıkları için seviniyor..Mersin mağazasında teşhirde 5ay duran monitör vardı üstü toz çizik içinde.Geçen gittiğimde satmışlar.OEM dekilerle kanka olduğumdan anlattılar o monitörü verdik diye.Aklı olan adam almaz onu ama işte internetten satılınca gönderiyorlar çoğu kişide 10gün ürünü bekliyor alıncada tekrar kim göndercek kim uğraşcak bir 10gün daha onu bekliyemem diyip kullanıyor.Hakkınızı aramanıza memnun oldum heryere şikayet edip bunların ağızlarını sürteceksin akılları başlarına gelicek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH | equ*

    Kesinlikle mağazadan alınmalı internet satışları onlar için iyi gönderdikleri teşhir tamir görmüş ürünleri birçok kullanıcı uğraşmak istemedikleri için tıpış tıpış alıp kullanıyor bunlarda elden çıkardıkları için seviniyor..Mersin mağazasında teşhirde 5ay duran monitör vardı üstü toz çizik içinde.Geçen gittiğimde satmışlar.OEM dekilerle kanka olduğumdan anlattılar o monitörü verdik diye.Aklı olan adam almaz onu ama işte internetten satılınca gönderiyorlar çoğu kişide 10gün ürünü bekliyor alıncada tekrar kim göndercek kim uğraşcak bir 10gün daha onu bekliyemem diyip kullanıyor.Hakkınızı aramanıza memnun oldum heryere şikayet edip bunların ağızlarını sürteceksin akılları başlarına gelicek.

    Alıntıları Göster
    Vatan zaten teşhir ürünleri satıyor. Görüp almak, barkodunu kontrol etmek, montaj yapmadan önce kutusunu iyice inceleyip sökük, göçüklük varmı diye kontrol etmeslisiniz. Var ise acımadan geri yollayın.

    Vatandan Samsun Galaxy Grand Neo aldım 630TL'ye bayrama özel indirimle. İstanbul/Pendik şubesinde alışveriş yapmıştım.Kasiyer elemana telefonu görebilirmiyiz diye sordum. '' Batarya takıldığı andan itibaren 2.ele girdiği için gösteremiyoruz.'' dedi. Neyse telefonu aldım parayı ödedim. Önüme bir kağıt koydu. İmzalayacaktım ama imzalamadım. Eleman telefonumu açtı kurulumunu yaptı daha sonra güzelce inceletti. Çizik çürük varmı diye. Baktım hiçbirşeyi yok kağıdı imzaladım. Kağıttada '' Ürünü çalışır şekilde aldım.'' yazıyordu. Halen kullanıyorum hiçbir sıkıntısı yok. Sadece elimden kaydı düştü yanları falan çizildi. Telefon canavar gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayrikoc61

    Vatan zaten teşhir ürünleri satıyor. Görüp almak, barkodunu kontrol etmek, montaj yapmadan önce kutusunu iyice inceleyip sökük, göçüklük varmı diye kontrol etmeslisiniz. Var ise acımadan geri yollayın.

    Vatandan Samsun Galaxy Grand Neo aldım 630TL'ye bayrama özel indirimle. İstanbul/Pendik şubesinde alışveriş yapmıştım.Kasiyer elemana telefonu görebilirmiyiz diye sordum. '' Batarya takıldığı andan itibaren 2.ele girdiği için gösteremiyoruz.'' dedi. Neyse telefonu aldım parayı ödedim. Önüme bir kağıt koydu. İmzalayacaktım ama imzalamadım. Eleman telefonumu açtı kurulumunu yaptı daha sonra güzelce inceletti. Çizik çürük varmı diye. Baktım hiçbirşeyi yok kağıdı imzaladım. Kağıttada '' Ürünü çalışır şekilde aldım.'' yazıyordu. Halen kullanıyorum hiçbir sıkıntısı yok. Sadece elimden kaydı düştü yanları falan çizildi. Telefon canavar gibi.


    Alıntıları Göster
    Az önce yeniden aradım bu sefer hiç olmadığım kadar sinirli konuştum.

    -Siparişimle ilgili bir sorun var onun için aradım
    -Sipariş numaranızı öğrenebilir miyim
    -Sipariş numaram 1111111
    -Siparişiniz teslim edildi görünüyor (!)
    -Nereye teslim edilmiş bir bakın isterseniz ben Mahmutbey'de oturmuyorum.
    -O zaman yeni ürünün nerede olduğuna bakıyorum
    -Yeni ürün mü gönderilecekmiş? Ben öyle bir şey talep etmedim. (Bu sırada bi gaza gelip bütün olayı sinirli sinirli anlattım ne dediğimi hatırlamıyorum)
    -Para iadesi yapılmış görünüyor (bir an sevindim) 342 tl olarak
    -342 tl mi? O önceki siparişim, kredi kartını onaylamayı beceremediğiniz için iptal oldu (Bu da başka bi vatan bilgisayar rezilliğiydi yazmayı unuttuğum)
    -Ama iade edilmiş olarak görünüyor 342 tl olarak
    -240 liralık kasayı nasıl 342 tl olarak iade edebilirsiniz. O önceki siparişim diyorum.
    -O zaman kontrol ediyorum. İade edilmiş görünüyor.
    -Nasıl kredi kartıma parayı mı yatırdınız?
    -Bu hafta içinde para kartınıza yatırılacaktır. (Hiç emin olamadım)
    -Ben hediye çeki talep etmiştim.
    -İnternetten alışverişlerde hediye çeki veremiyoruz. (Daha önce konuştuğum arkadaş bu talebimi değerlendireceklerini söylemişti)
    -O zaman kredi kartıma para yatırılınca beni bilgilendirin.
    -Tamam
    -Ama bilgilendirin, ben bileyim paranın geri yattığını.
    -Tamam Başka bir isteğiniz yoksa iyi akşamlar diliyorum (Sinirli sinirli, utanmasa suratıma kapatacak terbiyesiz kadın)
    -Yok!

    Evet sorun en azından çözüldü gibi ama bazı şüphelerim var. Sinirlendiğim için taksitli olarak değil de peşin olarak geri yatırmaları konusunda uyarmadım. Taksitli olarak yatırma ihtimalleri ya da unutup hiç yatırmama ihtimalleri var. Her türlü düzenbazlığı ya da hatayı bekliyorum bu arkadaşlardan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asterisk* -- 25 Kasım 2014; 16:08:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asterisk*

    Az önce yeniden aradım bu sefer hiç olmadığım kadar sinirli konuştum.

    -Siparişimle ilgili bir sorun var onun için aradım
    -Sipariş numaranızı öğrenebilir miyim
    -Sipariş numaram 1111111
    -Siparişiniz teslim edildi görünüyor (!)
    -Nereye teslim edilmiş bir bakın isterseniz ben Mahmutbey'de oturmuyorum.
    -O zaman yeni ürünün nerede olduğuna bakıyorum
    -Yeni ürün mü gönderilecekmiş? Ben öyle bir şey talep etmedim. (Bu sırada bi gaza gelip bütün olayı sinirli sinirli anlattım ne dediğimi hatırlamıyorum)
    -Para iadesi yapılmış görünüyor (bir an sevindim) 342 tl olarak
    -342 tl mi? O önceki siparişim, kredi kartını onaylamayı beceremediğiniz için iptal oldu (Bu da başka bi vatan bilgisayar rezilliğiydi yazmayı unuttuğum)
    -Ama iade edilmiş olarak görünüyor 342 tl olarak
    -240 liralık kasayı nasıl 342 tl olarak iade edebilirsiniz. O önceki siparişim diyorum.
    -O zaman kontrol ediyorum. İade edilmiş görünüyor.
    -Nasıl kredi kartıma parayı mı yatırdınız?
    -Bu hafta içinde para kartınıza yatırılacaktır. (Hiç emin olamadım)
    -Ben hediye çeki talep etmiştim.
    -İnternetten alışverişlerde hediye çeki veremiyoruz. (Daha önce konuştuğum arkadaş bu talebimi değerlendireceklerini söylemişti)
    -O zaman kredi kartıma para yatırılınca beni bilgilendirin.
    -Tamam
    -Ama bilgilendirin, ben bileyim paranın geri yattığını.
    -Tamam Başka bir isteğiniz yoksa iyi akşamlar diliyorum (Sinirli sinirli, utanmasa suratıma kapatacak terbiyesiz kadın)
    -Yok!

    Evet sorun en azından çözüldü gibi ama bazı şüphelerim var. Sinirlendiğim için taksitli olarak değil de peşin olarak geri yatırmaları konusunda uyarmadım. Taksitli olarak yatırma ihtimalleri ya da unutup hiç yatırmama ihtimalleri var. Her türlü düzenbazlığı ya da hatayı bekliyorum bu arkadaşlardan.

    Alıntıları Göster
    Vatan'la sıkıntı yaşadığınızda biraz sert olmanız gerekiyor zaten. Allah yardımcınız olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asterisk*

    Az önce yeniden aradım bu sefer hiç olmadığım kadar sinirli konuştum.

    -Siparişimle ilgili bir sorun var onun için aradım
    -Sipariş numaranızı öğrenebilir miyim
    -Sipariş numaram 1111111
    -Siparişiniz teslim edildi görünüyor (!)
    -Nereye teslim edilmiş bir bakın isterseniz ben Mahmutbey'de oturmuyorum.
    -O zaman yeni ürünün nerede olduğuna bakıyorum
    -Yeni ürün mü gönderilecekmiş? Ben öyle bir şey talep etmedim. (Bu sırada bi gaza gelip bütün olayı sinirli sinirli anlattım ne dediğimi hatırlamıyorum)
    -Para iadesi yapılmış görünüyor (bir an sevindim) 342 tl olarak
    -342 tl mi? O önceki siparişim, kredi kartını onaylamayı beceremediğiniz için iptal oldu (Bu da başka bi vatan bilgisayar rezilliğiydi yazmayı unuttuğum)
    -Ama iade edilmiş olarak görünüyor 342 tl olarak
    -240 liralık kasayı nasıl 342 tl olarak iade edebilirsiniz. O önceki siparişim diyorum.
    -O zaman kontrol ediyorum. İade edilmiş görünüyor.
    -Nasıl kredi kartıma parayı mı yatırdınız?
    -Bu hafta içinde para kartınıza yatırılacaktır. (Hiç emin olamadım)
    -Ben hediye çeki talep etmiştim.
    -İnternetten alışverişlerde hediye çeki veremiyoruz. (Daha önce konuştuğum arkadaş bu talebimi değerlendireceklerini söylemişti)
    -O zaman kredi kartıma para yatırılınca beni bilgilendirin.
    -Tamam
    -Ama bilgilendirin, ben bileyim paranın geri yattığını.
    -Tamam Başka bir isteğiniz yoksa iyi akşamlar diliyorum (Sinirli sinirli, utanmasa suratıma kapatacak terbiyesiz kadın)
    -Yok!

    Evet sorun en azından çözüldü gibi ama bazı şüphelerim var. Sinirlendiğim için taksitli olarak değil de peşin olarak geri yatırmaları konusunda uyarmadım. Taksitli olarak yatırma ihtimalleri ya da unutup hiç yatırmama ihtimalleri var. Her türlü düzenbazlığı ya da hatayı bekliyorum bu arkadaşlardan.

    Alıntıları Göster
    Şimdi yeni kasa alma işi çıktı başıma. Çok pahalıya kaçmak istemiyorum. Vatan bilgisayar'dan almak da istemiyorum artık. İşlemcim FX6300 - Ekran kartım 270x. Kasa olarak Corsair Champ Spec02 650w psulu kasayı almak istiyordum. Nerede bu fiyata bulunur? ya da başka tavsiyeleriniz var mı?

    Ayrıca Vatan Bilgisayar insanları bu konuda da yanlış bilgilendiriyor. Corsasir Champ Spec02'nin içinde 650 watt 80+ psu yok, VS650 var o da 80+ değil. Bunu da Vatan Bilgisayar'ın rezillikleri temalı konuma ekleyeyim istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asterisk*

    Ve ben ne yaptım; bu yazıyı donanımhaber'den sonra aynı şekilde ekşi sözlük, uludağ sözlük ve itü sözlük'e de yazdım. Bir müşteri bile kaybetseler kârdır.

    Hocama destek +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pöh62

    quote:

    Orijinalden alıntı: asterisk*

    Ve ben ne yaptım; bu yazıyı donanımhaber'den sonra aynı şekilde ekşi sözlük, uludağ sözlük ve itü sözlük'e de yazdım. Bir müşteri bile kaybetseler kârdır.

    Hocama destek +1

    Alıntıları Göster
    Vatan Bilgisayar'dan çok sık alışveriş yaparım.. Hatta dün akşam 1 laptop, ses sistemi, oyun ve birkaç kablo aldım.. Lâkin tüm alışverişlerimi, mağazadan yaparım..

    3 ay kadar önce internetten alışveriş yapayım dedim, hayattan soğuttular.. Yeni evim için normal, herhangi bir özelliği olmayan philips marka sabit telefon almak istedim. Ödemeyi yaptım, ürünün gelmesini beklemeye başladım. Her gün vatan bilgisayarın kargo durumunu belirten hesabım sayfasını ziyaret ettim lâkin her ziyaretimde "henüz kargoya verilmediğini" gördüm. Sipariş geleceği zaman kargoyu bizzat karşılamak istediğimden ve işim gereği devamlı toplantılarda olduğumdan özellikle ve çok sık olarak bu takibi yaptım.

    Ürünüm henüz kargoya verilmediği bilgisi sitede yazdığından, iş toplantılarımda bir değişiklik yapmadım.. Lâkin ofiste olmadığım bir günün ertesi günü, ürünü masamda buldum. Siteye baktığımda halen "kargoya verilmedi" olarak görülüyordu.. Gülümseyerek kutuyu açtım. Ürün, kargoda zarar görmesin diye farklı bir koli içine konmuştu. Koruma kolisini açtım, içinden kutusuyla beraber ürün çıktı..

    Ürünün orijinal kutusunun ağzının açık olmasından bir parça rahatsız olsam da "kontrol edilmiştir" diyerek geçiştirdim.. Ta ki, kutu içini boşaltana kadar.. Kitapçıklar, ara kablolar, şarj kabloları herşey tamdı... Telefon hariç.. Derhal Vatan'ı aradım durumu anlattım. Call Center'daki vasıfsız, 2 cümle haricinde cümle kurma yetkisi olmayan kişiye derdimi anlatamayacağımı anlayınca sikayetvar.com ve twitter'a yöneldim. Durumu tüm açıklığı ile anlattım.. Dostlarımdan, şikayetimi RT'lemesini ve paylaşmasını istedim.. Markalar, sosyal medyada kötülenmekten çok korkuyormuş; bunu bir kez daha anladım..

    Günler, günler süren kavgalar, sosyal medyadan bol bol "vatan bilgisayar boş kutu gönderdi" içerikli şikayetler neticesinde doğru ürün tarafıma gönderildi.. Meğer vatan bilgisayar yetkilileri teşhir kutusunu bana yollamış, ama teşhirdeki ürünü kutu içine koymadan.. Vatan'dan alışveriş yapın ama İnternet'ten değil, aldığınıza alacağınıza pişman olursunuz.. Call Center'la muhattap olmak zorunda kalırsanız, katil olmanız çok uzak bir olasılık olmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EvrenOzdal -- 26 Kasım 2014; 18:00:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EvrenOzdal

    Vatan Bilgisayar'dan çok sık alışveriş yaparım.. Hatta dün akşam 1 laptop, ses sistemi, oyun ve birkaç kablo aldım.. Lâkin tüm alışverişlerimi, mağazadan yaparım..

    3 ay kadar önce internetten alışveriş yapayım dedim, hayattan soğuttular.. Yeni evim için normal, herhangi bir özelliği olmayan philips marka sabit telefon almak istedim. Ödemeyi yaptım, ürünün gelmesini beklemeye başladım. Her gün vatan bilgisayarın kargo durumunu belirten hesabım sayfasını ziyaret ettim lâkin her ziyaretimde "henüz kargoya verilmediğini" gördüm. Sipariş geleceği zaman kargoyu bizzat karşılamak istediğimden ve işim gereği devamlı toplantılarda olduğumdan özellikle ve çok sık olarak bu takibi yaptım.

    Ürünüm henüz kargoya verilmediği bilgisi sitede yazdığından, iş toplantılarımda bir değişiklik yapmadım.. Lâkin ofiste olmadığım bir günün ertesi günü, ürünü masamda buldum. Siteye baktığımda halen "kargoya verilmedi" olarak görülüyordu.. Gülümseyerek kutuyu açtım. Ürün, kargoda zarar görmesin diye farklı bir koli içine konmuştu. Koruma kolisini açtım, içinden kutusuyla beraber ürün çıktı..

    Ürünün orijinal kutusunun ağzının açık olmasından bir parça rahatsız olsam da "kontrol edilmiştir" diyerek geçiştirdim.. Ta ki, kutu içini boşaltana kadar.. Kitapçıklar, ara kablolar, şarj kabloları herşey tamdı... Telefon hariç.. Derhal Vatan'ı aradım durumu anlattım. Call Center'daki vasıfsız, 2 cümle haricinde cümle kurma yetkisi olmayan kişiye derdimi anlatamayacağımı anlayınca sikayetvar.com ve twitter'a yöneldim. Durumu tüm açıklığı ile anlattım.. Dostlarımdan, şikayetimi RT'lemesini ve paylaşmasını istedim.. Markalar, sosyal medyada kötülenmekten çok korkuyormuş; bunu bir kez daha anladım..

    Günler, günler süren kavgalar, sosyal medyadan bol bol "vatan bilgisayar boş kutu gönderdi" içerikli şikayetler neticesinde doğru ürün tarafıma gönderildi.. Meğer vatan bilgisayar yetkilileri teşhir kutusunu bana yollamış, ama teşhirdeki ürünü kutu içine koymadan.. Vatan'dan alışveriş yapın ama İnternet'ten değil, aldığınıza alacağınıza pişman olursunuz.. Call Center'la muhattap olmak zorunda kalırsanız, katil olmanız çok uzak bir olasılık olmaz...

    Alıntıları Göster
    zaten vatan dan alış veriş yapmayı bıraktım 2.ci el alıyorum
  • Bizim burdaki vatanda hiç birşey yok internetten almak daha kolay belki sana böyle yapmışlardır ben ilk defa duydum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asterisk*

    Şimdi yeni kasa alma işi çıktı başıma. Çok pahalıya kaçmak istemiyorum. Vatan bilgisayar'dan almak da istemiyorum artık. İşlemcim FX6300 - Ekran kartım 270x. Kasa olarak Corsair Champ Spec02 650w psulu kasayı almak istiyordum. Nerede bu fiyata bulunur? ya da başka tavsiyeleriniz var mı?

    Ayrıca Vatan Bilgisayar insanları bu konuda da yanlış bilgilendiriyor. Corsasir Champ Spec02'nin içinde 650 watt 80+ psu yok, VS650 var o da 80+ değil. Bunu da Vatan Bilgisayar'ın rezillikleri temalı konuma ekleyeyim istedim.

    inventustan alın ,telefonla arayın oldukça ilgililer , hala Meltem Hanım çalışıyor mu inventusta bilmiyorum ama harika bir dialogu var insanlarla , sizi müşteri olarak görmüyorlar arkadaş gibiler .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: asterisk*

    Şimdi yeni kasa alma işi çıktı başıma. Çok pahalıya kaçmak istemiyorum. Vatan bilgisayar'dan almak da istemiyorum artık. İşlemcim FX6300 - Ekran kartım 270x. Kasa olarak Corsair Champ Spec02 650w psulu kasayı almak istiyordum. Nerede bu fiyata bulunur? ya da başka tavsiyeleriniz var mı?

    Ayrıca Vatan Bilgisayar insanları bu konuda da yanlış bilgilendiriyor. Corsasir Champ Spec02'nin içinde 650 watt 80+ psu yok, VS650 var o da 80+ değil. Bunu da Vatan Bilgisayar'ın rezillikleri temalı konuma ekleyeyim istedim.

    inventustan alın ,telefonla arayın oldukça ilgililer , hala Meltem Hanım çalışıyor mu inventusta bilmiyorum ama harika bir dialogu var insanlarla , sizi müşteri olarak görmüyorlar arkadaş gibiler .

    gönlüm champ spec01-spec02'de olmasına rağmen sırf vatan'dan almamak için corsair 200r aldım inventus'tan. bugün gelecek.

    telefonda bağırıp çağırınca paramı iade etmişler neyse ki. demek ki biraz sinirlenmek gerekiyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EvrenOzdal

    Vatan Bilgisayar'dan çok sık alışveriş yaparım.. Hatta dün akşam 1 laptop, ses sistemi, oyun ve birkaç kablo aldım.. Lâkin tüm alışverişlerimi, mağazadan yaparım..

    3 ay kadar önce internetten alışveriş yapayım dedim, hayattan soğuttular.. Yeni evim için normal, herhangi bir özelliği olmayan philips marka sabit telefon almak istedim. Ödemeyi yaptım, ürünün gelmesini beklemeye başladım. Her gün vatan bilgisayarın kargo durumunu belirten hesabım sayfasını ziyaret ettim lâkin her ziyaretimde "henüz kargoya verilmediğini" gördüm. Sipariş geleceği zaman kargoyu bizzat karşılamak istediğimden ve işim gereği devamlı toplantılarda olduğumdan özellikle ve çok sık olarak bu takibi yaptım.

    Ürünüm henüz kargoya verilmediği bilgisi sitede yazdığından, iş toplantılarımda bir değişiklik yapmadım.. Lâkin ofiste olmadığım bir günün ertesi günü, ürünü masamda buldum. Siteye baktığımda halen "kargoya verilmedi" olarak görülüyordu.. Gülümseyerek kutuyu açtım. Ürün, kargoda zarar görmesin diye farklı bir koli içine konmuştu. Koruma kolisini açtım, içinden kutusuyla beraber ürün çıktı..

    Ürünün orijinal kutusunun ağzının açık olmasından bir parça rahatsız olsam da "kontrol edilmiştir" diyerek geçiştirdim.. Ta ki, kutu içini boşaltana kadar.. Kitapçıklar, ara kablolar, şarj kabloları herşey tamdı... Telefon hariç.. Derhal Vatan'ı aradım durumu anlattım. Call Center'daki vasıfsız, 2 cümle haricinde cümle kurma yetkisi olmayan kişiye derdimi anlatamayacağımı anlayınca sikayetvar.com ve twitter'a yöneldim. Durumu tüm açıklığı ile anlattım.. Dostlarımdan, şikayetimi RT'lemesini ve paylaşmasını istedim.. Markalar, sosyal medyada kötülenmekten çok korkuyormuş; bunu bir kez daha anladım..

    Günler, günler süren kavgalar, sosyal medyadan bol bol "vatan bilgisayar boş kutu gönderdi" içerikli şikayetler neticesinde doğru ürün tarafıma gönderildi.. Meğer vatan bilgisayar yetkilileri teşhir kutusunu bana yollamış, ama teşhirdeki ürünü kutu içine koymadan.. Vatan'dan alışveriş yapın ama İnternet'ten değil, aldığınıza alacağınıza pişman olursunuz.. Call Center'la muhattap olmak zorunda kalırsanız, katil olmanız çok uzak bir olasılık olmaz...

    Ben ne aktif twitter kullanıyorum ne de facebook kullanıyorum. ama bütün sözlüklerde yazarım. hepsine de yazdım. tabii sözlüklerde yazar olsam da sözlükten bana ulaşma gibi bir şansları yok ya da kim olduğumu bilme şansları yok. ama 2. şikayetvar mesajı ve telefondaki ısrarcı tavrım sayesinde sonunda parayı iade ettiler. ben de dakikasına inventus'tan alışveriş yaptım. inventus sonraki gün siparişi onaylayıp kargoya verdi. salı günü sipariş verdim ürün perşembe günü yollanacak falan yazıyordu, diğerlerinde yarın yollanacak yazıyordu. tedarik sıkıntısı varmış ama bugün gelecek muhtemelen takip numarasından baktığıma göre. vatan'dan bir şey alsam 2 günde gelmez zaten. inventus 2. gün gelen ürün için bile önceden uyarıyor. sırf aras kargo'nun sisteminde sıkıntı var, ürünü takip edemem diye bir süreliğine yurtiçi kargo ile gönderiyorlarmış ürünleri.

    ve dediğin gibi vatan bilgisayar'ın çok fazla ticari itibar düşündüğünü sanmıyorum. öyle olsa şikayetvar mesajlarına adam gibi dönüş yapıp sorunları çözerlerdi.
  • cinayet13 kullanıcısına yanıt
    hocam internette magazasındaki fiyatla magazada ki fiyat farklı oluyor bazı urunlerde internetteki fiyat magaza fiyatına gore 30 tl daha dusuktu magazadan aynı inidrimi isteyip alabiliyorsun en azından sorun cıkarmadılar ayrıca anakart alırken urunun kutusunu istedim actım baktım eksik var mı diye posetine baktım kutu icerigini kontrol ettim gorevli gerine gerine'' biz iade edilen oem urunleri kesinlikle satmayız vitrine koymayız'' dedi,acıp baktım nederse desin cok sikayet var dedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gmyo31

    hocam internette magazasındaki fiyatla magazada ki fiyat farklı oluyor bazı urunlerde internetteki fiyat magaza fiyatına gore 30 tl daha dusuktu magazadan aynı inidrimi isteyip alabiliyorsun en azından sorun cıkarmadılar ayrıca anakart alırken urunun kutusunu istedim actım baktım eksik var mı diye posetine baktım kutu icerigini kontrol ettim gorevli gerine gerine'' biz iade edilen oem urunleri kesinlikle satmayız vitrine koymayız'' dedi,acıp baktım nederse desin cok sikayet var dedim
    Bu sadece internet mağazası için geçerli bir şey değil. Daha önce bir kaç defa geri iade ve değişim talebinde bulundum. Tanıdığım bir mağaza yetkilisi tarafından geri iade alınan ürünün incelenip her hangi bir sorunu yoksa tekrar raflara konulup satıldığı idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asterisk*

    Şimdi yeni kasa alma işi çıktı başıma. Çok pahalıya kaçmak istemiyorum. Vatan bilgisayar'dan almak da istemiyorum artık. İşlemcim FX6300 - Ekran kartım 270x. Kasa olarak Corsair Champ Spec02 650w psulu kasayı almak istiyordum. Nerede bu fiyata bulunur? ya da başka tavsiyeleriniz var mı?

    Ayrıca Vatan Bilgisayar insanları bu konuda da yanlış bilgilendiriyor. Corsasir Champ Spec02'nin içinde 650 watt 80+ psu yok, VS650 var o da 80+ değil. Bunu da Vatan Bilgisayar'ın rezillikleri temalı konuma ekleyeyim istedim.

    Hocam o PSU 80+
    Ben de mağazasına gidip aldım o kasayı. Corsair'in kutusunda da yazıyor 80+ diye.
  • Pakedi görüceksin yada çok uygunsa riske gireceksin
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.