Şimdi Ara

Telefonum Servisten ölü piksellerle geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şarj,wifi kopma sorunundan dolayı telefonumu teleservice ulaştırması için satın almış olduğum Mediamarkt'a bıraktım.Bıraktığımda dışındaki kozmetikle ilgili bozulmaları rapora kaydettik ve ışığını sonuna kadar açarak ölü piksel olup olmadığını yetkili arkadaşa kontrol ettirdim.Cihaz raporunu hazırladı bana verdi.Rapora piksel olayıyla ilgili bir şey kaydetmemişti.

    Bugün Mediamarkt e uğradım.Cihazım gelmiş.Değişim olmamış sadece pilini yenilemişler.Cihazı orda açamadım şarjı sıfır olduğu için.Eve gelip telefonu açtıktan sonra direk gözüme bariz belli olan bir leke çarptı.Tırnağımla hafif kazımaya çalıştım gitmedi.Not sayfasını açıp ışığı sonuna kadar getirip incelemeye başladım ve malesef 2tanesi çok net belli olmak üzere 8-9 tane ölü pikselle karşılaştım.

    Bu durumda ne yapmam gerekiyor? Daha önceki raporla birlikte teleservice e bizzat benim gitmemle değişim yapılmasını sağlayabilir miyim?







  • Direk gidin konuyu anlatin degisim isteyin fotograflarida cekin ve gerekirse tuketici mahkemesine vereceginizi soyleyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle yapıcam dostum.Acayip sinirim bozuldu ya
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.