Şimdi Ara

Powershift Şanzımanı analiz ettim. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
5
Favori
85.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Powershift şanzıman güzel bir şanzıman ama kesinlikle mükemmel değil.Vites geçişleri bir dsg şanzıman kadar seri ve net değil.Buda aracın performansını düşürüyor.Volvo xc70 d5 aracımda bu şanzımandan var.Araç 215 hp 450 tork a sahip.0-100 değeri iyi bir şanzıman ile en az 7 saniye olması gerekirken power shift şanzıman ile bu değer 8.6 gibi bir rakama sahip bu korkunç bi güç kaybı!Ve şanzımanı manuel kısmına aldığınız zaman vites geçiş tepkilerini aşırı geç alıyor tam devrinde vites değiştiremiyorsunuz siz aracı değil araç sizi yönetiyor o yüzden bu şanzımana - veriyorum.
  • 2012 ler ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba,

    otomatik şanzımanlı bir araç almayı düşünüyorum şuan hangi arac daha iyidir. hem şanzıman hem güvenlik hem donanım olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flow

    2013 1.6 powershift titanium x paket aracımın sag on tarafından gaza yüklendiğide sarsıntı oluyor aracı 2-3 saniye sarsıyor sanki bir yere sürtüyor gibi avans vuruyor sanmıştım banzinden kaynaklı pislik nedeniyle bugun aracı servise götürdüm sanzumanda sorun olabileceğini soylediler araç garantili bakalım ne olucak,bu sorunu yaşayan başka arkadaşlar var mı?çözümünü bilen var mı?araç hanüz 5200km de çok performanslı araba 75 tl ile economic kullanımla ankaradan istanbula geldim yakıt tüketimi bence çok iyi ama ses ve sarsıntı canımı çok sıktı açıkcası bilen arkadaşlar bilgi paylaşımında bulunabilirlerse çok sevinirim,şimdiden teşekkürler.

    Merha
    gec bir cevap ama bende ayni sorunu 2013 B-maxta yasadim. sistem guncelleme denendi ama randiman vermedi. Servis garantiden sanzimanini degisebileceklerini ama duzelecegine garanti vermediklerini belirttiler.
    PowerShift guzel bir teknoloji ama kanimca bu modellerde kronik bir sorun oldugu gorunuyor.
    Sonraki modellerde bu sorun giderilebildimi acikcasi merak ediyorum ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi folkeyno -- 27 Şubat 2016; 22:33:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2013 Fiesta sahibiyim, 2014 Ocak ayında sıfır almıştım. Yaklaşık 2,5 yıl ve 25.000 km.dir kullanıyorum. 1,5 yıl kullandıktan sonra yokuştaki kalkışlarda nadiren titreme olmaya başladı. 3 ay önce yıllık bakıma girdiğimde Powershift için yazılım güncellemesi yapacaklarını söylediler. O günden beri bir kere bile titreme olmadı. Bunun dışında zaten aracın her şeyinden (yakıt, kalite, donanım v.s.) memnundum. Düşünenlere tavsiye ederim.
  • folkeyno kullanıcısına yanıt
    Merhaba biraz geç cevaplıyorum ancak, benim sanziman kavrama parçası değişti serviste şu anda hiç bir problem yok ses titreşim vs. gayet stabil çalışıyor
  • Hocam merhabalar. Test yaptığınız aracın aynısından; 1.6 PowerPoint, 2. El aldım. Mekanik tabirini bilmiyorum ama anahtarı takıp çevirdikten sonra, II nolu kısımdaki anahtar, yani çalıştırmadan önceki safhada, yaklaşık 4-5 saniye kadar bi tıkırtı geliyor önden. Sanki bişiler yapmak için sıkışıyormuş gibi araç. Sonrasında ise rahatlıyor. Ben de o süreci bekleyip aracı ondan sonra çalıştırıyorum.
    Sormak istediğim şey, bahsettiğim bu olay bu araçlarda stabil midir, yoksa araçta bir hata mı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • powershift lpg ile uyumlu mudur? powershift bir fiesta'ya lpg taktırılabilir mi? şanzımanda herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?
  • Powershift bu kadar iyiyse ford neden bütün araçlarında bunu kullanmıyor? Yeni mondeo kullandım şanzımanı tek kelimeyle rezildi.
  • 2015 Ford Focus 1.5 veya 1.6 Dizel (hatırlamıyorum) Trend X Powershift kiraladım. 10 gün boyunca yaklaşık 5000 km yol yaptım.
    2015 Seat Leon 1.6 dizel DSG kiraladım. 30 gün boyunca 7000 km yol yaptım.

    Bu iki aracı karşılaştırmak doğru mu bilmiyorum ama şanzıman açısından karşılaştıracak olursam:

    DSG 7 vites çok çabuk üst viteslere çıkıyor. ekonomi istersen fazla devir çevirmeden vites atıyor ve yakıt tüketimi gerçekten ekonomik. ancak araç sollarken kontrolsüz bir şekilde vites küçülttüğünü, tam şerit değiştirdiğinizde bir iki saniyelik sürede hız azalttığını hissettim çoğu zaman. belki ben o arada yeterli gaz vermedim o yüzden oldu bilmiyorum. ancak performans bence powershift e göre zayıf.

    Powershift 6 vites. Vites geçişleri DSG kadar pürüzsüz değil. çok çok hafif sarsıntı hissediliyor ama kabul edilebilir. yakıt tüketimi yine ekonomik. s modu gereksiz. sadece daha üst devirlerde vites yükseltiyor. uzun yolda da şehir içinde de bi faydası olmadı bana. gereksiz yakıt tüketimine sebep. ayrıca şunu da belirteyim. powershift dik bir yokuşta aracı geri kaçırdı. baya baya araç frenden ayağımı çekince geriye gitti az daha arkadaki araca çarpıyordum. DSG de böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım.

    kiralayın ya da test sürüşü yapın deneyin. bence powershift iyi ama daha iyileri de var.

    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnckk

    ancak performans bence powershift e göre zayıf.





    hocam dsg'nin performansını powershift'e göre zayıf bulmuşsun.

    skoda fabia 110 ps 1.2 TSi DSG

    0-100 9.4 sn, son sürat 196 km/h, ağırlık 1129 kg

    ford fieasta 105 ps 1.6 Power Shift

    0-100 10.5 sn, son sürat 184 km/h, ağırlık 1098 kg

    arada dağlar kadar performans farkı var hocam. gerçi fabia turbo motor diyebilirsin ama 30 kg daha ağır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salur kazan

    powershift lpg ile uyumlu mudur? powershift bir fiesta'ya lpg taktırılabilir mi? şanzımanda herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?

    Bildigim kadariyla yakit sistemi ile sanziman sisteminin sizin sordugunuz kadar ilgisi yok.
    Fiesta degil ama Landirenzo Lpgli Powershift B-max kullandim.
    Lpgli olmasi acisindan bir Sorun yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalosantre

    Hocam merhabalar. Test yaptığınız aracın aynısından; 1.6 PowerPoint, 2. El aldım. Mekanik tabirini bilmiyorum ama anahtarı takıp çevirdikten sonra, II nolu kısımdaki anahtar, yani çalıştırmadan önceki safhada, yaklaşık 4-5 saniye kadar bi tıkırtı geliyor önden. Sanki bişiler yapmak için sıkışıyormuş gibi araç. Sonrasında ise rahatlıyor. Ben de o süreci bekleyip aracı ondan sonra çalıştırıyorum.
    Sormak istediğim şey, bahsettiğim bu olay bu araçlarda stabil midir, yoksa araçta bir hata mı var?

    1.6 PowerPoint = +1 :))

    yeni nesil araclar kontak cevirme esnasinda bir cok hazirlik yapiyor. bazilar otomatik kahve makinasi edasiyla, kucuk motorlarin devreye girmesi, su sesi vs falan...dikkatli kullanicilar bu seslerin farkinda.
    siz yine bir iki ustayada dinletin. iciniz rahat etsin.
    Neticeyi de paylasirsaniz seviniriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mondeo 2.0 ecoboostta da var powershift.şu an 88.000km. vites geçişleri gayet başarılı ve sorunsuz. Powershşft şanzıman diğerlerinin aksine yağlı tip, 60.000km de bir yağ ve filtresinin değişmesi gerekiyor, yaklaşık 650TL tutuyor. Ağırlıklı şehiriçi kullanıyorsanız veya süratle çok işiniz yoksa fluence dci edc tavsiye ederim.Sıfır almadan önce en az 8-10 model denedim, içlerinde en serisi,en sessizi(motor-yol sesi) ve süspansiyonu en iyi darbe emen bu idi.5-7 lt/100km yakıt tüketimi de çok başarılı ve sorunsuz,şu an 90.000 e yaklaştı.Bence TR yolları için biçilmiş kaftan,2.el fiyatları da diğerlerine göre makul seviyede.
  • 2 yıldır Focus 1,5 120bg powershift otomatik kullanıyorum.
    Jetta dsgden geçmiş biri olarak şanzıman mükemmel. Eski powershiflerden değil.Herkes eski powershift şanzıman ile karşılaştırıyor. Focus 3,5 ve 2013 sonrası fiestalarda, yeni kuga ve yeni cmaxte bu şanzıman kullanılıyor. 120bg dizel motor ve pws şanzıman mükemmel uymuş. Yakıt tüketimi çok çok iyi izmir içinde klima açık 5,6lt yakıyor. Normal kullanırım az yaksın diye kasmam.
    DSG gibi sorun çıkarmıyor. Dsgnin sorunlarını anlatmayı artık istemiyorum forumda dolu zaten.
    Araç şuanda 55binde maşşalah hiçbir sıkıntı çıkarmadı.
    Dsg ile ilgili servisle kavga etmekten bıkmış biri olarak iyiki focus powershift almışım diyorum.
    Bu aracı sürmeden yorum yapanlar ile de tartışmaya girmiyorum.
    Koyu vosvoscu eniştem bile 200km benim aracı kullanınca itiraf etti.Daha atik ve daha şanzımanı daha iyi diye
  • 2 yıldır kullanıyorum. aracım 2016 model trendx station wagon. daha önce a3 2008, 2011 insignia kullanıcısıydım.
    şirketimizde de 2015 model volvo var onu kullanıyorum hala.
    2015 şanzıman biraz daha yavaş denilebilir.
    2016 model ve sonrası gayet başarılı bence.
    dizel otomatik olarak kesinlikle tavsiye ederim. hem hız hem güç hem geçişler. bence gayet başarılı.
  • Az once powershift şanzıman kronik sorunlu diyen, yillarca forduyla bu şanzımanla uğraşan en son değişim hakki kazanan birinin konusunu okumuştum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kardeş söylüyorum kimse inanmıyor. Bende 1.0 ecoboost PowerShift var. Mükemmel ötesi bir uyumla çalışıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.