Şimdi Ara

Sanalpazar.com un Saçma Uygulaması

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeri burası değil ama açacak en uygun yer olarak burayı gördüm. Telefon satışı için bir kullanıcı ile anlaşarak % 2 kampanyası kapsamında cep telefonu ilanı açtım. Kullanıcı elden almak istiyorum dediğinde sanalpazar.com a daha önce yapmama rağmen yine de nasıl yapılması gerektiği konusunda bilgi aldım. İşlemi yaptım ve elden sattım.

    1400 TL tutar ile sattığım telefon için % 2 komisyon düştüğünüzde benim banka hesabına gelmesi gereken rakam 1372 TL idi. Fakat hesabımı kontrol ettiğimde 1288 TL tutarı gördüm. Yanlışlık olmuş düşüncesi ile sanalpazar.com a bunu ilettim. Kendileri yeni bir uygulamaya geçtiklerini ve elden satışlarda kendi anlaşmalı kargo firmaları hariç (elden nasıl anlaşmalı oluyorsa) % 8 komisyon alındığını ve bunu tüm kullanıcılara mail ile ilettiklerini belirttiler. Size geldi mi bilmem ama bana böyle bir mail gelmedi. Geçmişten sanalpazar gönderilerine baktım orada da bulamadım.

    Bana satış aşamasında % 8 oranın gözüktüğü söylendi ama orada da görmedim. Görsem tabii ki satışa koymazdım. Bir insan bunu görüpte 1400 TL lik ürün satıyorsa ya parası boldur ya da akıldan ziyandır. 5-7 TL ye kargo gönderip teslim alındıktan sonra elden gösterip onay verip 1372 TL yi almak varken bile bile böyle bir saçma işi kim yapıp da 100 TL zarara girer?

    Sanalpazar.com a bunu ilettim ama kendileri tipik yaşlı anlayışsız bazı vergi memurları gibi dediğim dedik şekilde kural böyledir efendim diye direttiler. 1 sayfa yazı yazdım okumayıp sağolsunlar 1 satır yazı yazmışlar

    Sanalpazar.com u buradan şikayet ediyorum. Bundan sonra buradan alışveriş yapacakların da herşeyi didik didik etmesini tavsiye ederim. Ben hakkım olan o parayı alıncaya kadar her yolu deneyeceğimi bilmeliler. Benim nasıl biri olduğuma da referanslarıma bakarak karar verilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinematic -- 22 Ocak 2016; 16:21:20 >



  • Islemi iptal ettir, iade al. 5 lira kargoya versen yuz liradan olmazsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birkaç ay önce mail atmışlardı bu kuralla ilgili. takip etmek zorlaşıyormuş
  • Sanalpazar komisyon oranlarını değiştirdi. Anlaşmalı largolarda %5 elden teslümde % 8 birkaç mail ve sms göndermişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaagungor

    Islemi iptal ettir, iade al. 5 lira kargoya versen yuz liradan olmazsin

    Onu da yapmıyorlar ki bu kadar anlayışsız olamazlar. Elini verdiysen kolunu kurtaramazsın mantığıyla yaklaşıyorlar.
  • evet herkese mesaj atmışlardı eylül ayında, bana gelen mesaj aşağıdaki gibi;

    Öncelikle, e-ticaret dünyasında Sanalpazar.com ile birlikte iş yapmayı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sanalpazar.com’un günlük işlem sayısı, sizlerin de desteğiyle 10 bine dayandı.

    Sayılar ne kadar büyürse büyüsün, hep birlikte hizmet kalitemizden hiçbir zaman taviz vermedik. Bunun sonucu olarak, günlük binlerce işlemin %95’i tüketiciler tarafından 5 üzerinden 5 veya 4 puanla değerlendiriliyor. Müşteri hizmetlerimize günde ortalama 1.500 mesaj geliyor ve bunlar ortalama 21 dakika içinde cevaplanıyor! Yani müşterilerimiz yarım saat geçmeden sorunlarını çözen bir cevap alıyor.

    Bildiğiniz gibi tüm işlemleri, satılan ürün alıcısına teslim edilene kadar takip ediyoruz. Teslimat süreci takip edilmeyen işlemler, alıcıları, satıcıları ve Sanalpazar.com’u mağdur edebiliyor.

    İşbirliği yaptığımız kargo şirketleri* ile yapılan işlemlerde, teslimat süreci kolaylıkla takip edilebiliyor. Ancak, diğer işlemlerin teslimat takibi çok yoğun insan emeği gerektiriyor ve Sanalpazar.com’a büyük maliyetler yaratıyor.

    Bundan dolayı, işbirliği yaptığımız kargo şirketleri DIŞINDA kalan yöntemlerle teslimatı yapılan işlemler için hizmet komisyonumuz 16 Eylül 2014 Saat 00:00’dan itibaren KDV dahil %8 olarak uygulanmaya başlanacak.

    İşbirliği yaptığımız kargo şirketleri* ile yapılan işlemlerde hizmet komisyon oranımız başlangıçta söz verdiğimiz gibi, hâlâ her şey dahil %5!

    Sanalpazar.com, yenilikleri, fırsatları ve hizmetleri ile e-ticaret dünyasında yanınızda olmaya devam edecek.

    Uygulama ile ilgili daha fazla bilgi için tıklayın.

    Sevgi ve saygılarımla,

    Cem Kesici
    Sanalpazar.com
    Genel Müdürü

    * İşbirliği yaptığımız kargo şirketleri: Yurtiçi, Aras, Sürat, UPS, MNG, PTT, FILLO, TNT, DHL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi proficientwight -- 30 Ekim 2014; 19:56:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kumrulordu

    Sanalpazar komisyon oranlarını değiştirdi. Anlaşmalı largolarda %5 elden teslümde % 8 birkaç mail ve sms göndermişti

    SMS gelmiyor zaten bununla ilgili mailde gelmedi garip bir şekilde. Küçük tutarlı bir işlem olsa yardımcı olmamalarını anlarım fakat böyle bir tutarda belli ki kişi bu kuralı bilmiyor. Neden yardımcı olunmaz Türkiye'de? Amazon olsa dakikasında yollamıştı kalan tutarı hesabıma. Ama sanalpazar.com un bir telefon numarası bile mevcut değil. Türkiye'de ki müşteri memnuniyetinin ne aşamada olduğu buradan belli oluyor. Oysa ki ben kendilerini zaman zaman arkadaşlarıma tavsiye ederdim. Firmayı geçin yazdığım şikayet mesajını okuyan kişiyedir bir de bu serzenişim. İnsiyatif kullanmak denilen deyim boşuna değil. Burada müşterinin mağduriyetini gidermekle mükellefsiniz.
  • sanalpazar da ney mantıklı ki ? satıcılarına tehtit mesajı gönderen bir garip kuruluş. 1 arpa boyu yol alamadıklarını sorgulamayıp işini düzgün yapan satıcılara korkunç mesajlar atan tuhaf adamlar. korkudan siteye girmiyorum.
  • Bu mesaj daha önceden şikayet edildi o yüzden şikayet etmenize gerek yok.

    Yeri burası değil. Ayrıca hem SMS/e-mail bildirimi yapıldı hem de her ilan açarken gönderi bölümünde belirtiliyor. Okumak gerek. Kendi hatasından dolayı canı yanan herkes böyle başlık açarsa, forumun bir işlevi kalmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 30 Ekim 2014; 20:02:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet sizlere gelmiş mail. Diyelim ki bana da gelmemiş görmemişim silmişim. Siz bir satıcı olsanız ortada kişinin durumu bilmediği aşikar iken yardımcı olur musunuz olmaz mısınız? Sonuçta burası devlet kurumu değil özel bir kurum. Her işi düzeltip tekrar yapabilirsiniz. % 100 Müşteri Memnuniyeti sloganı işletmelerin olmazsa olmazıdır
  • Arkadaşım neden şikayet ediyorsunuz belki benim sayemde buradan bir arkadaş bu şekilde zarar görmekten kurtulacak. Ben anlayamıyorum hiç mi problem yaşamadınız hayatınızda. 1 gün durur sonraki gün silerim zaten bu kadar da kuralcı olmak nedir Allah aşkına?

    100 TL değil derdim bilmeden zarara uğradım bunun tazminini istiyorum. Bilsem onun peşinde mi koşacağım bu kadar iş güç arasında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinematic -- 30 Ekim 2014; 20:07:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinematic

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaagungor

    Islemi iptal ettir, iade al. 5 lira kargoya versen yuz liradan olmazsin

    Onu da yapmıyorlar ki bu kadar anlayışsız olamazlar. Elini verdiysen kolunu kurtaramazsın mantığıyla yaklaşıyorlar.

    Satici olarak sen degil alici iptal talebinde bulunacak. Ayrica kac gun gecti ki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinematic

    quote:

    Orijinalden alıntı: kumrulordu

    Sanalpazar komisyon oranlarını değiştirdi. Anlaşmalı largolarda %5 elden teslümde % 8 birkaç mail ve sms göndermişti

    SMS gelmiyor zaten bununla ilgili mailde gelmedi garip bir şekilde. Küçük tutarlı bir işlem olsa yardımcı olmamalarını anlarım fakat böyle bir tutarda belli ki kişi bu kuralı bilmiyor. Neden yardımcı olunmaz Türkiye'de? Amazon olsa dakikasında yollamıştı kalan tutarı hesabıma. Ama sanalpazar.com un bir telefon numarası bile mevcut değil. Türkiye'de ki müşteri memnuniyetinin ne aşamada olduğu buradan belli oluyor. Oysa ki ben kendilerini zaman zaman arkadaşlarıma tavsiye ederdim. Firmayı geçin yazdığım şikayet mesajını okuyan kişiyedir bir de bu serzenişim. İnsiyatif kullanmak denilen deyim boşuna değil. Burada müşterinin mağduriyetini gidermekle mükellefsiniz.



    Hocam bu sizsen kaynaklanöıyor. Ama biz herşeyi suistiöal eden bir toplum olarak ben dahil. Ondan kaynaklanıyor.

    Kredi kartı ile alışveriş yapmış gibi arkadaş arasımda nakit alşverişi yapıyor bir nebze onu önlemek için.
    Mesala 5000 tl kredi çekeceğine sp den alışveriş yap 250 tl komisyonla 9 taksitte öde temel sebep bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 28 Ekimde satıldı onay verildi. Ödeme 29 Ekim sebebiyle bu akşam yapıldı. Oda yapılmıyordu mesaj atınca yatırdılar.
  • Hocam iyide bu cep telefonu satışı zaten bunda taksit yok ki. Dediğiniz gibi taksitli bir ürün olsa anlarım fakat zaten tek çekim alınan bir ürün. Burada benim yani müşterinin durumdan haberdar olmadığı apaçık ortada. Bu mağduriyetimin giderilmesine uğraşıyorum
  • sanalpazardan alışveriş yapan varmış demek, kaçtır cüzdana gönderdikleri parayı bile kullanmıyorum.
  • Benim çeyrek altın indirimli konumu yanlış yere konu açmak gerekçesiyle kapatıyor sıcağı geçtim fırsat olmayan saçma konular bile hâla yayında. Bu nasıl iştir bu nasıl yöneticiliktir anlamış değilim.Bu yöneticileri denetleyen biriside olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batsın gold anlayışı heryere yansımış adamlar çok fena beyler uzak durun somurulecek yerde somurun geri çekilin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam elden satıs sonrası sisteme elden teslimat bilgisi girerken sistem komisyon %8 diye uyarı veriyor. Sanırım bu dikkatinizi cekmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen forumdan arkadaşa, telefon sattım.

    İlk olarak hesabın TC si bana ait değil diye, paraya bloke koydular. Yalvar yakar, kapatılan üyelikteki TC yi sildirip yeni üyeliğe aldım.

    1 gün sonra kargoyu alıcı teslim almamış,onun adına baskası teslim almış, Paraya tekrar bloke kondu.

    Sanalpazara ilettim, arkadaş fabrika adresi verdi. Kargoda fabrikadaki görevliye teslim etmiş. Alıcı telefonu almış, hatta tesekkur bile etti dedim.

    Saçma sapan bahanelerle parayı 1 haftada ancak aldım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.