Şimdi Ara

Hangi XDrive tavsiye edersiniz

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    BMW forumdaki 3,20D, 5.25D ve X3 2.0D araçlar hakkındaki tüm başlıkları ve hemen hemen tüm yazılanları okudum.
    140-150 bin TL aralığında, max 50,000 km civarı, aşağıdaki özelliklerde ikinci el bir Xdrive araç almak niyetindeyim.

    1. 2011 model X3
    2. 2013 model F30 3.20D
    3. 2011 model F10 5.25D

    Xdrive istememdeki nedenler

    1) İstanbul'da oturduğumuz sitede ve çevredeki yolların kar yağdığında ulaşıma sıkıntı vermesi
    Nokian kar lastikli Passat 2.0 TDI ile fazla sorun yaşamadım ama sitedeki arkadan itişli 5.20D ler geçen yıl epey zorlandılar .
    2) Xdrive'ın sadece kar değil, yağmurlu havalarda da güvenli sürüş sağlaması
    3) Kışın Şubat tatilinde Uludağ'a çıkarken zincir, 4 çeker araç arama zahmetinden kurtarması

    -Eski 3 kasanın bagajı küçük olduğu için F30 kasa 320,
    -İlk defa BMW sahibi olacağım için olmuşken keyifli ve konforlu bir araç olsun düşüncesi ile F10 kasa 525
    -525'den daha ucuz hem de SAV olduğu için yeni kasa X3

    Her üç aracı da kullanan sayın forum üyelerinden ricam

    a) Siz hangi aracı seçerdiniz, neden?
    b) Bu üçü arasında kesinlikle almam diyeceğiniz hangisi neden?
    c) Tercihiniz 525 veya X3 olursa ve fakat Seçtiğiniz piyasada bulduğunuz araçta Adaptif süspansiyon ve Adaptif cruise yoksa kararınız ne olurdu?

    Son olarak, özellikle karlı zeminde RDW 3.20D ile 3.20D Xdrive arasında ciddi bir fark var mı, yoksa Xdrive gereksiz mi?

    Cevaplarınız ve vakit ayırdığınız için teşekkürler.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Herkese merhaba,

    BMW forumdaki 3,20D, 5.25D ve X3 2.0D araçlar hakkındaki tüm başlıkları ve hemen hemen tüm yazılanları okudum.
    140-150 bin TL aralığında, max 50,000 km civarı, aşağıdaki özelliklerde ikinci el bir Xdrive araç almak niyetindeyim.

    1. 2011 model X3
    2. 2013 model F30 3.20D
    3. 2011 model F10 5.25D

    Xdrive istememdeki nedenler

    1) İstanbul'da oturduğumuz sitede ve çevredeki yolların kar yağdığında ulaşıma sıkıntı vermesi
    Nokian kar lastikli Passat 2.0 TDI ile fazla sorun yaşamadım ama sitedeki arkadan itişli 5.20D ler geçen yıl epey zorlandılar .
    2) Xdrive'ın sadece kar değil, yağmurlu havalarda da güvenli sürüş sağlaması
    3) Kışın Şubat tatilinde Uludağ'a çıkarken zincir, 4 çeker araç arama zahmetinden kurtarması

    -Eski 3 kasanın bagajı küçük olduğu için F30 kasa 320,
    -İlk defa BMW sahibi olacağım için olmuşken keyifli ve konforlu bir araç olsun düşüncesi ile F10 kasa 525
    -525'den daha ucuz hem de SAV olduğu için yeni kasa X3

    Her üç aracı da kullanan sayın forum üyelerinden ricam

    a) Siz hangi aracı seçerdiniz, neden?
    b) Bu üçü arasında kesinlikle almam diyeceğiniz hangisi neden?
    c) Tercihiniz 525 veya X3 olursa ve fakat Seçtiğiniz piyasada bulduğunuz araçta Adaptif süspansiyon ve Adaptif cruise yoksa kararınız ne olurdu?

    Son olarak, özellikle karlı zeminde RDW 3.20D ile 3.20D Xdrive arasında ciddi bir fark var mı, yoksa Xdrive gereksiz mi?

    Cevaplarınız ve vakit ayırdığınız için teşekkürler.



    Merhaba;

    Hangi seçimi yaparsanız yapın memnun kalırsınız bence, ama ben 11 yıllık BMW kullanıcısı olarak bi türlü ısınamadım x3'e.

    Ben 2013 320xd ile 2011 525xd arasında kalırdım, ama 525xd tercih edilecekse, km'si düşük olanını bulmanızı ve de bilinçli akıllı birisinden almaya gayret etmenizi tavsiye ederim.

    Xdrive tercihi ile alakalı nedenlere gelince;

    1- Büyük ihtimal bahsettiğiniz kışın zorlanmış 520d lerde kış lastiği yoktur, onun için zorlanmışlardır. Kış lastiği takılı arkadan itişli bi aracın İstanbul'da karda zorlanmaması gerekir. Ben şahsen 520d kullanıyorum, 2014 şubat ayında kış lastikleriyle Kartalkaya'ya çıktım indim gayet rahat. Bazen hafif kıçı oynuyor, ama sorun olmuyor, rahat rahat çıktı sorunsuz.

    Konuyla alakalı şunu da eklemeden geçmeyeyim, uygun olmayan lastikle 525xd de karlı dağ yollarına çıkamaz (aynı şekilde 4matic ve 4 motion'lar da çıkamaz). 4 mevsim lastikleriyle biraz da sürüş deneyimi ve cesaretle çıkabilir, ama yaz lastiği ya da otoyol lastikleriyle çıkamaz kalır yolda. Bırakın 525xdrive'ı, yanlış lastiklerle X5 ya da Range ya da Q7 ya da Cayenne bile çıkamaz karlı dağ yoluna. Düzde idare ederler, ama dik yokuşda hepsi kalır yolda eğer yaz lastiği takılıysa. Çok iyi biliyorum çünkü 10 yıl X5 kullandım, her sene kışın defalarca karlı dağ yollarına indim çıktım, araç fabrika çıkışı olarak üzerinde Bridgestone Touranza 4 mevsim lastiklerle gelmişti, o lastiklerle hep dağlara çıktım indim, gel gelelim 2011 yılında aynı araca Michelin'in performansa yönelik yaz lastikleri takıldı, o kıs o lastiklerle dağ yolunda bi yere kadar gelebildim ama neticede dik bi rampada yolda kaldım, önlere zincir taktırıp öyle çıkmıştım. Tamamen aynı yol aynı şartlar... Bi evvel ki sene 4 mevsim touranzalarla çıkmıştım ama sonra ki sene olmadı...

    2- Xdrive'ın avantajını karda ve yoğun çamurda yaşarsınız ( o da sadece ayağınız gazda iken, ayağınızı gazdan çekince 4 çeker ya da 2 çekerin birbirinden bi farkı yok ! ), ama yağmurda da yol tutuşa pek katkısı olmaz (sadece hızlı kalkışlarda 4 çekerlerde patinaj olmaz), hele kuruda 4 çekerin yol tutuşa katkısı hiç olmaz denebilir. Araç kullanıcılarında 4 çeker araçlar her şartta daha iyi yol tutar diye bir algı var ama bu her şart için geçerli değil, dediğim gibi sadece çok kaygan şartlar için geçerli bi durum. 4 çekerler çok avantajlı olsalar, Quatro Audi'lerin ya da 4 çeker Porschelerin, diğer markalarda ki (BMW, Mercedes, Ferrari vs vs) modellerine pist sürelerinde fark atmaları gerekir, ama çoğu zaman pist karşılaştırmalarında (zemin kuruysa) 4 çekerler genelde geride kalırlar, çünkü 4 çeker aynı zamanda gücün tekerleklere iletilmesinde daha fazla güç kaybı ve daha fazla araç ağırlığı demektir.

    4 çekerin, arkadan itişli arabaya göre kendini güvende hissettirmesinin nedeni, 4 çekerde oversteer (aracın kıçının dışarı kayması) kolay kolay olmaz, çünkü gücün yarısı öndedir, yani olur, ama çok zorlamak gerekir ya da arabanın çok güçlü olması lazım; lakin bunun yerine 4 çekerde de understeer olur (kafadan yol dışına kayma). Neticede ortalama kullanıcılara göre understeer her zaman daha az korkutucudur extrem drumlar hariç frene basıp vaziyeti idare edebilirsin, ama oversteer çoğu sürücünün elini ayağını dolaştırır heyecandan ne yapacağını bilemez. Lakin aslında oversteer daha kontrol edilebilir ve toplanabilir bi durumdur.

    Amma yazdım

    ++

    Her şeye rağmen xdrive karlı yolda doğu lastiklerle rayında tren gibi gidecektir, karlı zeminde 4 çeker en iyisidir (ama lastik önemlidir) Benim de ileride uygun zamanda almayı düşündüğüm araç 525d xdrive M pack, ya da M550d xdrive.




  • Detaylı cevabınız için çok teşekkür ederim. Bazı forum üyeleri nedense sorulara cevap yazarken damlalık kullanır gibiler. Bu durumda sizin detaylı ve açıklayıcı cevabınız şişeyi boca etmek gibi oldu ki, bu yüzden de tekrar teşekkür ederim.

    Kafamdaki hemen hemen her soruyu cevaplamışsınız

    Kar lastiğinin farkını, evvelki kış Passat ile çıkamadığım yokuşu (ESP kapalı açık fark etmedi), Nokianları takıp resmen kedi gibi tırmandığımda zaten anladım

    Dolayısı ile, alacağım araç ister 2 ister 4 çeker olsun Kasım sonu Nokian lastiklerimi takarım, Mart sonunda normal lastiklere dönerim.

    Yazdıklarınız ve tavsiyelerinizden anladığım kadarı ile;

    - X3'ü şu aşamada düşünmeye pek gerek yok
    - Temiz ve az kilometrede 525'in benim bütçemin çok üstünde olması nedeni ile (ve 5.20D'yi siz yaz kış sorunsuz kullandığınıza göre) bir okazyon olmadıkça 5 kasa için 5.20D modellerine bakmam iyi olacak

    Peki, 2011 520D ile 2013 320D (RDW) arasında hangisini tercih edersiniz?

    Bir de donanım olarak aşağıdaki konularda ne dersiniz?

    1) 5.20D veya 3.20D için Adaptif süspansiyon sürüş güvenlik ve konforuna katkı sağlar mı,
    2) Bazı 5 kasa modellerde büyük ekran, bazılarında daha küçük ekran var. İstediğim özelliklerde büyük ekran araç bulamazsam, sonradan büyük ekran takılabilir mi?
    3) Deri koltuk olursa ısıtma bence şart ancak ikinci el araçlarda ön koltuk ısıtma, hele 4 koltuk ısıtma kolay bulunmuyor. Sonradan, ısıtma ünitesi eklenebilir mi, yaklaşık maliyeti ve İstanbulda bu konuda hizmet veren bir servis vb var mı?

    Teşekkürler, saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Detaylı cevabınız için çok teşekkür ederim. Bazı forum üyeleri nedense sorulara cevap yazarken damlalık kullanır gibiler. Bu durumda sizin detaylı ve açıklayıcı cevabınız şişeyi boca etmek gibi oldu ki, bu yüzden de tekrar teşekkür ederim.

    Kafamdaki hemen hemen her soruyu cevaplamışsınız

    Kar lastiğinin farkını, evvelki kış Passat ile çıkamadığım yokuşu (ESP kapalı açık fark etmedi), Nokianları takıp resmen kedi gibi tırmandığımda zaten anladım

    Dolayısı ile, alacağım araç ister 2 ister 4 çeker olsun Kasım sonu Nokian lastiklerimi takarım, Mart sonunda normal lastiklere dönerim.

    Yazdıklarınız ve tavsiyelerinizden anladığım kadarı ile;

    - X3'ü şu aşamada düşünmeye pek gerek yok
    - Temiz ve az kilometrede 525'in benim bütçemin çok üstünde olması nedeni ile (ve 5.20D'yi siz yaz kış sorunsuz kullandığınıza göre) bir okazyon olmadıkça 5 kasa için 5.20D modellerine bakmam iyi olacak

    Peki, 2011 520D ile 2013 320D (RDW) arasında hangisini tercih edersiniz?

    Bir de donanım olarak aşağıdaki konularda ne dersiniz?

    1) 5.20D veya 3.20D için Adaptif süspansiyon sürüş güvenlik ve konforuna katkı sağlar mı,
    2) Bazı 5 kasa modellerde büyük ekran, bazılarında daha küçük ekran var. İstediğim özelliklerde büyük ekran araç bulamazsam, sonradan büyük ekran takılabilir mi?
    3) Deri koltuk olursa ısıtma bence şart ancak ikinci el araçlarda ön koltuk ısıtma, hele 4 koltuk ısıtma kolay bulunmuyor. Sonradan, ısıtma ünitesi eklenebilir mi, yaklaşık maliyeti ve İstanbulda bu konuda hizmet veren bir servis vb var mı?

    Teşekkürler, saygılar...





    Merhaba,

    X3 ü kafadan eleyin oldum olası ısınamadığım bir araç ve ahım şahım bir kalitesi de yok zaten.

    5 serisi mi 3 serisi mi, motor şanzıman aynı 3 serisi ağırlık avantajından 5 serisine göre daha performanslı ve daha az bir tüketim sergileyecektir. Buradaki beklenti konfor ve genişlik ise 5 serisi diyorum ama 3 serisi de üzmez.

    Adaptif süspansiyonlar sürüş esnasında yan salınımları en aza sönümleyerek hem viraj kabiliyetini hemde içerideki konforu artırır.

    Genel olarak araçlar küçük ekranlı satıldı büyük ekranlılar nadir denk geliyor, siz sonradan taktırabilirsiniz ama biraz tuzlu oluyor.

    Koltuk ısıtma güzel bir şey ama biz erkekler için pek faydalı bir şey değil :), çoğunda ön koltuk ısıtma bulabilirsiniz arkada olan zor biraz, İstanbul maslak ta uygulama yapan yerler var ama şahsen ben arabamı o kadar kurcalatmazdım.

    Ekran ile ilgili link;

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-navigasyon-cihazi-diger-bmw-f10-genis-ekran-navigasyon-sistemi-142333022/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Detaylı cevabınız için çok teşekkür ederim. Bazı forum üyeleri nedense sorulara cevap yazarken damlalık kullanır gibiler. Bu durumda sizin detaylı ve açıklayıcı cevabınız şişeyi boca etmek gibi oldu ki, bu yüzden de tekrar teşekkür ederim.

    Kafamdaki hemen hemen her soruyu cevaplamışsınız

    Kar lastiğinin farkını, evvelki kış Passat ile çıkamadığım yokuşu (ESP kapalı açık fark etmedi), Nokianları takıp resmen kedi gibi tırmandığımda zaten anladım

    Dolayısı ile, alacağım araç ister 2 ister 4 çeker olsun Kasım sonu Nokian lastiklerimi takarım, Mart sonunda normal lastiklere dönerim.

    Yazdıklarınız ve tavsiyelerinizden anladığım kadarı ile;

    - X3'ü şu aşamada düşünmeye pek gerek yok
    - Temiz ve az kilometrede 525'in benim bütçemin çok üstünde olması nedeni ile (ve 5.20D'yi siz yaz kış sorunsuz kullandığınıza göre) bir okazyon olmadıkça 5 kasa için 5.20D modellerine bakmam iyi olacak

    Peki, 2011 520D ile 2013 320D (RDW) arasında hangisini tercih edersiniz?

    Bir de donanım olarak aşağıdaki konularda ne dersiniz?

    1) 5.20D veya 3.20D için Adaptif süspansiyon sürüş güvenlik ve konforuna katkı sağlar mı,
    2) Bazı 5 kasa modellerde büyük ekran, bazılarında daha küçük ekran var. İstediğim özelliklerde büyük ekran araç bulamazsam, sonradan büyük ekran takılabilir mi?
    3) Deri koltuk olursa ısıtma bence şart ancak ikinci el araçlarda ön koltuk ısıtma, hele 4 koltuk ısıtma kolay bulunmuyor. Sonradan, ısıtma ünitesi eklenebilir mi, yaklaşık maliyeti ve İstanbulda bu konuda hizmet veren bir servis vb var mı?

    Teşekkürler, saygılar...





    Rica ederim, ben bildiğim kadarını paylaşmaktan keyif alıyorum.

    183hp lik motor söz konusu olunca, 320d performans ve dinamik sürüş değerleri açısından, daha hafif olduğu için daha keyifli kullanımı olur. Tabi 520d yavaşmış gibi anlaşılmasın, 520d de gayet seri ve güçlüdür. Ama 320d doğal olarak bi tık önde olur hep hafifliğinden ötürü.

    Lakin gözüme küçük geliyor 3 serisi, 5 serisi daha yakışıklı bi araba bence. İmkan varsa 5 serisi tercih edilmeli şahsi kanaatim.

    1- F10 kasanın süspansiyon sisteminin e60'a göre oldukça konfor odaklı olduğu, bunun bazen seri/hızlı kullanımda can sıktığını okudum, ama tecrübe etmedim. Bundan şikayet eden kişi Adaptif süspansiyonun bu sorunu çözdüğünü söylüyordu. Ama bu konu güvenlikten çok sürüş keyfi ile alakalı. Bence adaptif süspansiyon aramanıza gerek yok. Sportif kullanım arıyor olsanız M Teknik alın dicem, ama M teknikte de konfordan ciddi ödün vermeniz gerekir. Siz normal 520d ile yolda devam edin, pişman olmazsınız, adaptif süspansiyon olursa ne ala, olmazsa da eksikliği hissedilmez bence eğer uzun yolda 200km ve üzeri süratlere çıkıp şerit değiştiricem demiyorsanız...
    2- bu konuda bilgim yok, ama bence takılır neden takılmasın.
    3- Bana deseler ki arabanda olmazsa olmazın ne, ilk 3'te koltuk ısıtmayı sayarım. Kışın soğuk havada arabaya binince koltuk ısıtmayı açar açmaz 5-10 sn için koltuk sıcacık olur. Motorun ısınmasını beklemeye gerek yok. 4 koltuk ısıtmaya gerek yok bence zaten. Koltuk ısıtmanın sonradan takılabileceğini sanmam, koltukları değişmek gerekebilir, ki mantıksız pahalı olacaktır. Ayrıca Mercedesten Audiye çeşitli marka model araçlar kullandım, ama hiçbirinin koltuk ısıtması BMW nin ki kadar başarılı değil, BMW çok hızlı ısınıyor ve koltuk bölge bölge değil neredeyse tamamen ısınıyor.




  • Her ikinizin de görüşleri doğrultusunda 5.20D ye artık aklım iyice yattı. Tavsiye ve öneriler için teşekkürler

    Ekran büyütmek için 2,500 € rakamına tuzlu değil acılı hem de bol acılı denir Soygun diyemiyorum. Belki forum kurallarına aykırıdır

    Koltuk ısıtma özellikle soğuk havada olmazsa olmaz. Hele 10 sn de ısınıyorsa gerçekten çok iyi.

    Sizlerin detaylı cevaplarınızdan cesaret alarak ve saygısızlık olmazsa aşağıda birkaç sorum daha olacak.

    Exclusive 2011 60,000 km civarı birkaç 5.20D buldum. Bunlardan birinin garantisi devam ediyor ve yıllık 2,000 TL civarı tutar ile her yıl uzatılabiliyormuş. Sizce bu uzatma tutarı mantıklı mı?

    Araçta hemen hemen aradığım tüm özellikler, büyük ekran, ön 2 koltuk ısıtma ve özellikle aradığım otomatik uzun kısa far fonksiyonu var, ancak bu seferde adaptif xenon yerine normal bi-xenon var

    Eski aracımdaki adaptif xenon ve dönüş farları ile geceleri zifiri karanlık yollarda çok güvenli bir sürüş sağlıyordu. Malum insan alıştığı şeyleri arıyor. Adaptif xenon ve dönüş farları sonradan takılabilir mi?

    Başka sorum yok hakim bey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Her ikinizin de görüşleri doğrultusunda 5.20D ye artık aklım iyice yattı. Tavsiye ve öneriler için teşekkürler

    Ekran büyütmek için 2,500 € rakamına tuzlu değil acılı hem de bol acılı denir Soygun diyemiyorum. Belki forum kurallarına aykırıdır

    Koltuk ısıtma özellikle soğuk havada olmazsa olmaz. Hele 10 sn de ısınıyorsa gerçekten çok iyi.

    Sizlerin detaylı cevaplarınızdan cesaret alarak ve saygısızlık olmazsa aşağıda birkaç sorum daha olacak.

    Exclusive 2011 60,000 km civarı birkaç 5.20D buldum. Bunlardan birinin garantisi devam ediyor ve yıllık 2,000 TL civarı tutar ile her yıl uzatılabiliyormuş. Sizce bu uzatma tutarı mantıklı mı?

    Araçta hemen hemen aradığım tüm özellikler, büyük ekran, ön 2 koltuk ısıtma ve özellikle aradığım otomatik uzun kısa far fonksiyonu var, ancak bu seferde adaptif xenon yerine normal bi-xenon var

    Eski aracımdaki adaptif xenon ve dönüş farları ile geceleri zifiri karanlık yollarda çok güvenli bir sürüş sağlıyordu. Malum insan alıştığı şeyleri arıyor. Adaptif xenon ve dönüş farları sonradan takılabilir mi?

    Başka sorum yok hakim bey

    Yıllık 2,000 tl az rakam değil. Siz o aracı alsanız, zaten 200 bin km'lere kadar kullansanız (5 sene diyelim), 200 bin kmlere gelene kadar, motor ya da başka aksamda arıza olma ihtimali düşük. Tek ihtimal km arttıkça şanzıman arızasıdır (motorun yüksek torkunun şanzımanı yıpratmasından ötürü), şanzıman da arıza yaptığında komple revizyon yaptırsanız 4-6000 tl'ler tutar en en fazla. 5 sene için garantiye ödemeniz gereken 10,000 tl. Az rakam değil, ama yine de düşünülebilir tabi, netice de garanti dene şey aracı teknik olarak komple garanti altına alıyor, bu arada 2011 model 60bin km fena seçim değil fiyat da iyiyse...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz 1985

    quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Her ikinizin de görüşleri doğrultusunda 5.20D ye artık aklım iyice yattı. Tavsiye ve öneriler için teşekkürler

    Ekran büyütmek için 2,500 € rakamına tuzlu değil acılı hem de bol acılı denir Soygun diyemiyorum. Belki forum kurallarına aykırıdır

    Koltuk ısıtma özellikle soğuk havada olmazsa olmaz. Hele 10 sn de ısınıyorsa gerçekten çok iyi.

    Sizlerin detaylı cevaplarınızdan cesaret alarak ve saygısızlık olmazsa aşağıda birkaç sorum daha olacak.

    Exclusive 2011 60,000 km civarı birkaç 5.20D buldum. Bunlardan birinin garantisi devam ediyor ve yıllık 2,000 TL civarı tutar ile her yıl uzatılabiliyormuş. Sizce bu uzatma tutarı mantıklı mı?

    Araçta hemen hemen aradığım tüm özellikler, büyük ekran, ön 2 koltuk ısıtma ve özellikle aradığım otomatik uzun kısa far fonksiyonu var, ancak bu seferde adaptif xenon yerine normal bi-xenon var

    Eski aracımdaki adaptif xenon ve dönüş farları ile geceleri zifiri karanlık yollarda çok güvenli bir sürüş sağlıyordu. Malum insan alıştığı şeyleri arıyor. Adaptif xenon ve dönüş farları sonradan takılabilir mi?

    Başka sorum yok hakim bey

    Yıllık 2,000 tl az rakam değil. Siz o aracı alsanız, zaten 200 bin km'lere kadar kullansanız (5 sene diyelim), 200 bin kmlere gelene kadar, motor ya da başka aksamda arıza olma ihtimali düşük. Tek ihtimal km arttıkça şanzıman arızasıdır (motorun yüksek torkunun şanzımanı yıpratmasından ötürü), şanzıman da arıza yaptığında komple revizyon yaptırsanız 4-6000 tl'ler tutar en en fazla. 5 sene için garantiye ödemeniz gereken 10,000 tl. Az rakam değil, ama yine de düşünülebilir tabi, netice de garanti dene şey aracı teknik olarak komple garanti altına alıyor, bu arada 2011 model 60bin km fena seçim değil fiyat da iyiyse...


    BMW yi tanımadığım için ve forumlarda arıza durumunda resmi servislere gidenlerin fahiş rakamlardan söz ettiği için 5 yılda 10,000 TL makul gibi gelmişti. Aracın fiyatı 165,000 TL. Benzerlerine göre biraz yüksek hem de benim bütçem max 155,000 olduğu için biraz daha bekleyeceğim.
    Kısmetse fiyatı biraz düşer veya o süreçte başka bir araç da çıkabilir. Yıl sonuna kadar vaktim var.

    Bu arada tüm exclusive paketlerde Adaptif xenon standard mı bilginiz var mı? Bir satıcı öyle söyledi, ama ilanlarda hep bi-xenon diye geçiyor.

    Bir de geçen gün 320D Xdrive GT ilanı gördüm. Böyle bir araçtan haberim yoktu. Sonra aracın videolarını izledim, yorumları okudum. Çok şık bir araç gibi duruyor, bagajı da 5 kasa ile aynı.
    Ama yapılan yorumlarda GT nin Türkiye'de pek tutulmadığı söylenmiş. Sizin bu konuda bir deneyiminiz oldu mu, böyle bir aracı tavsiye eder misiniz?

    Teşekkürler,




  • dasarum D kullanıcısına yanıt
    Türkiye'ye gelen f10 larda Bi-xenon standarttır kesin. Yoksa xenon olmayan 5 serisini satamazlar...

    Ama adaptifin standart olacağını sanmam, bence o ekstradır, Borusan'a sorabilirsiniz.
  • Ben şahsen ne 5 serisinde ne de 3 serisinde GT modelini beğenemedim hiç. Hatta komşuda var beyaz 5 GT, her sabah yine bakıyorum, olmuyor =)

    Bir de 3 serisi GT de durum nedir bilmiyorum ama, 5 serisi GT, sedana göre baya ciddi daha ağır. Az buz değil baya fark var arada diye hatırlıyorum, bu da dezavantaj.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz 1985

    Türkiye'ye gelen f10 larda Bi-xenon standarttır kesin. Yoksa xenon olmayan 5 serisini satamazlar...

    Ama adaptifin standart olacağını sanmam, bence o ekstradır, Borusan'a sorabilirsiniz.

    5 serisinin tüm versiyonları değil, sadece Exclusive pakette adaptif xenon standard deniyor. Bunu sormak istedim.
  • GT için yorumlarınızı anladım. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dasarum -- 3 Kasım 2014; 23:01:22 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.