Şimdi Ara

TURKCELL TÜKETİCİ MAHKEMESİ KARARINI UYGULAMIYOR.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yasemin hanım. Biriminize kararın ulaşmaması kararın olmadığı veya kararın yok hükmünde olduğu sonucunu mu doğuruyor. İzmirde oturuyorum. Kararı size türkcele "ıslak imzalı" bir şekilde ulaştırabilirim. Postalayabilir veya elde ulaştırabilirim nasıl isterseniz BİRİMİNİZE ulaştırabilirim. Kararı uygulamamak için başka bahaneniz varsa lütfen e-mail adresime yollayın tarafımca mantıklı bir şekilde cevaplanacaktır. saygılar..

    --------------------------------------------------------------------------------
    From: musterihizmetleri@turkcell.com.tr
    To:
    Date: Tue, 21 Oct 2014 14:32:14 +0300
    Subject: Turkcell



    Merhaba Sayın Kılıç,

    Turkcell Müşteri Hizmetleri olarak iyi günler dilerim. İsmim Yasemin. İlettiğiniz konu ile ilgili size ben destek olacağım.

    Talebiniz ile ilgili olarak yapmış olduğumuz inceleme sonucunda adına birimimize ulaşan bir hakem heyeti kararı bulunmamaktadır.



    Güzel günler geçirmeniz dileğiyle.


    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.



    Talep No:'45415265'


    --------------------------------------------------------------------------------

    Kimden:
    Kime: musterihizmetleri@turkcell.com.tr
    Tarih: 20.10.2014 21:47:41
    Konu: RE: Turkcell

    Beni neden sürekli arama gereği duyuyorsunuz. Dilekçemi ayrıntısıyla yazdım, istediğiniz ekleri de ekledim. Kararı yerine getirip getirmemek türkcelin büyüklüğüne kalmış.



    --------------------------------------------------------------------------------
    From: musterihizmetleri@turkcell.com.tr
    To:
    Date: Fri, 17 Oct 2014 09:22:40 +0300
    Subject: Turkcell

    Merhaba Sayın Kılıç,

    Turkcell Müşteri Hizmetleri olarak öncelikle iyi günler dilerim. İsmim Ferda.


    Talebinizle ilgili olarak sizi saat 09.22' de aradığımı ancak ulaşamadığımı bilmenizi isterim. Konu ile ilgili olarak görüşme sağlayabilmek için uygun olduğunuz zaman aralığınızı iletebilir misiniz?

    Turkcell ailesi adına siz değerli müşterimize yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.


    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.



    Talep No:'45415265'


    --------------------------------------------------------------------------------

    Kimden:
    Kime: musterihizmetleri@turkcell.com.tr
    Tarih: 16.10.2014 23:04:52
    Konu: RE: Turkcell

    ıslak imzalı karar elimde ve karar tarihi ve numarasını açık olarak yazdım. kararın hukuk bölümünüze ulaşmaması kararın olmadığı uygulanmayacağı anlamına gelmez. Büyük şirketler küçük çıkarlar peşinden koşmaz.


    --------------------------------------------------------------------------------
    From: musterihizmetleri@turkcell.com.tr
    To:
    Date: Thu, 16 Oct 2014 16:02:41 +0300
    Subject: Turkcell

    Tekrar Merhaba,

    Mailde ilettiğiniz konu hakkında bilgi vermek için saat 15:59'da sizi aradım yalnız size ulaşamadım.


    Ben size mesai saatlerimiz hakkında bilgi verebilirim, bu saat aralıklarında müsait olduğunuz saati belirtirseniz sizi arayarak memnuniyetle yardımcı olabilirim.

    Hafta içi ve cumartesi günleri 09:00 - 21:00, pazar 09:00-18:00 saatlerinde çalışmaktayız. Bu saatler arasında uygun olduğunuz bir zaman dilimi belirtebilir misiniz?



    İletişimde Turkcell’i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.


    Tuğba,
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.


    Talep No:'45415265'


    --------------------------------------------------------------------------------

    Kimden:
    Kime: musterihizmetleri@turkcell.com.tr
    Tarih: 15.10.2014 12:07:02
    Konu: RE: Turkcell

    Merhaba. İstemiş olduğunuz belge ekte sunulmuştur. İyi çalışmalar.



    --------------------------------------------------------------------------------
    From: musterihizmetleri@turkcell.com.tr
    To:
    Date: Tue, 14 Oct 2014 16:45:43 +0300
    Subject: Turkcell

    Merhaba Sayın Kılıç,


    Turkcell Müşteri Hizmetleri olarak iyi günler dilerim. İsmim Tuğba.

    Öncelikle mail kanalından bize ulaştığınız için teşekkür ederim.

    Mailde ilettiğiniz konu hakkında inceleme yapabilmem için ilgili kararı ekli dosya olarak musterihizmetleri@turkcell.com.tr adresimize iletebilir misiniz?


    Turkcell ailesi adına size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.


    Talep No:'45415265'




    --------------------------------------------------------------------------------

    Kimden:
    Kime: musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr
    Tarih: 13.10.2014 22:21
    Konu:

    Merhaba.


    0530 852 11 92 no'lu Turkcell data hattımla ilgili Yozgat tüketici il hakem heyetine yapmış olduğum şikayet lehime sonuçlandırılmıştır.


    İl hakem heyeti ödemiş olduğum 29,00 TL 'nin yasal faizi ile tarafıma iadesine karar vermiştir.


    29,00 TL 'nin yasal faizi ile birlikte nolu hattıma TL olarak yüklenmesini istiyorum.


    Gereğini arz ederim.




    KARAR NUMARASI: 618856 KARAR TARİHİ: 30.06.2014







  • Aynı olayı bankalar da yapmakta. Garanti bankasının kampanyasıyla ilgili hakem heyetinden karar çıkartıp mail olarak karar numarasını bildirdim. Bize tebliğ edilen birşey yok diye başlarından attılar.
  • Tüketici mahkemesi kararını sebep göstererek dava açabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karar ellerine ulaşmadan birşey yapmamaları gayet normal neden bu kadar tepkilisiniz anlamıyorum.
    Hakem heyetlerinden kararların çıkması 5-10 ayı bulabiliyor, sonucu gidip alın kendiniz taahhütlü olarak gönderin.
    Bu şekliyle 3-5 gün içinde ulaşır ve teslim almadık demeleri imkansız hale gelir.

    Sonrasında işlemi yerine getirmiyorlarsa verirsiniz icraya olur biter.
  • Sayın Turkforce yukarıda yazdıklarımı okuduysan zaten kararı size nasıl ulaştırmam gerekiyorsa ulaştırayım diye yazmıştım. Müşteri hizmetlerinden beni aradılar inanın tam 15 dakika adamlara hakaret ettim anlama özürlüsü müsünüz karar ıslak imzalı elimde size ulaştırayım bana bi adres verin diyeadamlar hala papağan gibi daha elimize ulaşan bi karar yok deyip durdular telefonu suratlarına kapattım anlamadılar tekrar aradılar hat düştü galiba diye
  • Yazdıklarını okudum ve yazdıklarımıda bu yüzden yazdım zaten;
    Kararı nasıl ulaştıracağını yazdım zaten. Bu işler telefon ile yürümez.
    Turkcell Genel Müdürlük adresine göndereceksin olay bitecek.
    Müşteri hizmetlerinin bu konuda yapabileceği birşey yok. Hukuk biriminden biri cevap verebilir.
  • Tüketici "Mahkemesi" değili, Tüketici "Hakem Heyeti" olmalı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu 29 liraysa iban ver 30lira atiyim bidada foruma ugrama cop konulardan biktik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf saracen sen kimsin benim aylık kazancım 6000 tl. sen kim oluyorsun da bana dilenci muamelesi yapıyorsun. Türkcellin ortağımısın. Ben burada Turkcell'in yaptığı adına her ne derseniz onu aktarıyorum. meblağ düşük olduğu için Turkcell icaraya vererek alamayacağım için bu şekilde davranıyor. sözlerine dikkat et önemli olan meblağ değil önemli olan alınan haksız para ve ben bunu mahkemede kazandığım halde alamıyorum. Bu parayı alınca sana göndercem bayram edersin
  • neyse canımı sıktı sabah sabah üç kuruşluk... töbe töbe..

    TURKCELL DEN GELEN EN SON MESAJ...


    Turkcell

    musterihizmetleri@turkcell.com.tr
    Kime:
    musterihizmetleri@turkcell.com.tr

    Merhaba,

    Yaşamış olduğunuz sıkıntılı durumdan kaynaklı üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Tarafımıza ulaşan bir karar olmamasından dolayı konu hakkında farklı bir bilgi paylaşımında bulunamadığımızı bilmenizi isterim.

    İyi günler.

    Yasemin,

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
  • cengizk18 kullanıcısına yanıt
    Noterden ihtarname çekin başka yolu yok gibi
  • Yazıyoruz yazıyoruz hala aynı şekilde devam ediyorsun.
    Kardeşim adam müneccim mi senin kararından haberi olsun. Kararı iadeli taahhütlü yada APS ile göndereceksin ki haberi olsun.
    İkinci hususta değil 20 küsür lira 1 lira için bile icraya verebilirsin.

    Konu gereksizliğe doğru tam gaz gidiyor...
  • Kardeşim Türkçe mi bilmiyorsun yoksa okuma ve anlama yollarında iltihaplanma mı var?
    Turkcell'in genel merkezine göndereceksin. Senin otogardaki Turkcell merkezinde ne avukat var ne muhasebe...
    Kararın senin eline ulaşmasının bir anlamı yok. Hayatında hiç dava nedir bilmiyorsan git bir avukata danış.
    Karar onlara ulaşmadığı sürece değil 2,5 ay 2,5 milyar yıl geçse bir halt yapamazsın.

    Burda kimse Turkcell avukatlığı yapmıyor. Yol gösteriyoruz ama sen ne hikmetse kendini anlamamazlık üzerine kurmuşsun...
  • cengizk18 kullanıcısına yanıt
    Sana ulaştıysa, 1-2 günde onlara da ulaşır. Ver bulunduğun şehirde herhangi bir avukat'a, icra'ya koysun. Seve seve, büyük ihtimal de ücretsiz halleder...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plumbium1 -- 29 Ekim 2014; 17:36:47 >
  • AHANDA ŞİMDİ ONLAR DÜŞÜNSÜN

    Merhaba. Yozgat Tüketici İl hakem heyetinden kararın size ulaştırıldığına dair taahhütlü gönderi takip numarası aldım .Buyrun.

    Gönderi Barkod Numarası: 5350303591343


    Kararı uygulamamak için başka bahaneniz?

    From: musterihizmetleri@turkcell.com.tr
    To:
    Date: Wed, 22 Oct 2014 16:38:16 +0300
    Subject: Turkcell


    Merhaba,

    Yaşamış olduğunuz sıkıntılı durumdan kaynaklı üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Tarafımıza ulaşan bir karar olmamasından dolayı konu hakkında farklı bir bilgi paylaşımında bulunamadığımızı bilmenizi isterim.

    İyi günler.

    Yasemin,

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
  • TURKCELLDEN AKILLARA DURGUNLUK VEREN CEVAP



    Turkcell‏


    Turkcell
    musterihizmetleri@turkcell.com.tr Kişilere ekle 06.11.2014 Bu iletiyi gelen kutunun en üstünde tut
    Kime:
    musterihizmetleri@turkcell.com.tr

    Merhaba,

    Barkod numarası üzerinden sorgulama yapamadığımızı ve adınıza kayıtlı tarafımıza ulaşan bir karar olmadığını bilmenizi isterim.

    Yasemin,

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.