Şimdi Ara

İthalatçı - Distribütör farkını anlayan var mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İthalatçı - Distribütör farkı ne oluyor -

    yani 2si de 2 yıl boyunca apple zorlu'da baktırabiliyoruz değil mi ?

    ille de adamlara göndermek zorunda değilim. hiçbir bilgim yok

    teşekkürler



    http://www.n11.com/apple-iphone-5s-16gb-cep-telefonu-P29945731



  • Kasık biti kullanıcısına yanıt
    İthalatçı garantisinde olan ürünü sadece 1 yıl Zorlu'da baktırabilirsin ( o da aslında biraz şans gibi çünkü nereden ithal edildiğinin önemi var ilk 1 yıl destek alıp alamama durumu için ) distribütörde ise 2 yıl destek vermek zorunda. Hatta şu farkta var , ithalatçı garantisinde arızalı ürünün sıfırı ile değişim oranı distribütöre göre daha düşük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Since1903 kullanıcısına yanıt
    yav işte ilanda açık açık yazmamışlar . işin içinden ithalatçı çıkmasın bir de
  • Biz garantisiz kullanıyoruz, vatandaş, teknik servis seçiyor lükse bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harpooner

    Biz garantisiz kullanıyoruz, vatandaş, teknik servis seçiyor lükse bak

    her sakat ihtimali düşünmemiz lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Since1903

    İthalatçı garantisinde olan ürünü sadece 1 yıl Zorlu'da baktırabilirsin ( o da aslında biraz şans gibi çünkü nereden ithal edildiğinin önemi var ilk 1 yıl destek alıp alamama durumu için ) distribütörde ise 2 yıl destek vermek zorunda. Hatta şu farkta var , ithalatçı garantisinde arızalı ürünün sıfırı ile değişim oranı distribütöre göre daha düşük.

    internetten gördüklerim sonucu vodafone ve turkcell de genpa-teleservice ' ithalat durumu varmış.

    bu doğru mu.

    yani ciddi bir sorun yaşamadıklarını biliyoruz en azından
  • Hangi firma hangileriyle çalışıyor çok fazla bilgim yok fakat Apple Türkiyeye geldikten sonra turkcell vodafone teknosa tarzı yerlerden aldığınız ürünlerde sıkıntı yaşamayacağımızı düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kutunun altındaki yazılar türkçe olmalı
  • 1897 olan iPhone 5s'i

    110 lira n11 indirimi
    11 lira yeni üyelik indirimi
    ----------------------------
    111 lira finans puan yüklenecek
    9 lira n11 üyeliğine puan yüklenecek
    28 lira avantajixten iade
    ---------

    1628 liraya denk geldi iPhone 5s 16gb Uzay Grisi
     İthalatçı - Distribütör farkını anlayan var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kasık biti -- 19 Ekim 2014; 16:19:19 >
  • Kasık biti kullanıcısına yanıt
    Paralel ithalet ise fazla , distribütör ise güzel fiyat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Since1903

    Paralel ithalet ise fazla , distribütör ise güzel fiyat.

    ithalatçı garantili - distribütör olduğunu sabah öğreneceğim arayıp-


    ithalatçı garantili ise ne kadar olmalıydı fiyatı piyasaya göre ?

    ve iptal de edebilirim. başka nereden alınabilir bu fiyata ?
  • sıfır kapalı kutulu
    2 yıl garantili
    uzay grisi rengi 1628' lira

    nereden daha ucuza alınabilir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harpooner

    Biz garantisiz kullanıyoruz, vatandaş, teknik servis seçiyor lükse bak

    Paralel ithalat seninkinden biraz hallice. O yüzden önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İthalatçı veya distribütör olarak geçmesi tek başına birşey ifade etmiyor.

    Örneğin Apple Türkiye, cihaz kodu TU/A ile biten cihazların garantisini 2 yıl olarak tanıyor. Eğer ithalatçı denen firma, TU/A cihaz satıyorsa o zaman onun faturası ile Apple Türkiye'den hizmet alabilirsiniz.

    Eğer TU/A cihaz değil, başka ülke kodlu cihaz satıyorsa, o zaman Apple Türkiye o cihazı sanki X ülkeden almışsınız gibi garanti kuralları uyguluyor. Mesela Amerika cihazı ise hiç garanti vermez, BAE cihazı ise 1 yıl garanti verir gibi.

    Eğer cihaz TU/A değilse bence almayın. Zamanında birkaç yüz TL ucuza aldığımız Iphone 5'in ekranında sorun oldu. Garantisini Medcell veriyordu, köşesinde iş var diye cihazı sorgusuz sualsiz garantisi dışı tuttular. Ekran arızası ile o izi eşleştiremiyorlar ama böyle şeyleri gördükleri anda bahane edip "evet evet kesin ondan arızalanmış" diyorlar. Iphone cihazlarının da köşelerinde iz olmaması ancak sürekli kılıfla kullanmakla mümkün, ki onda bile iz olabilr, insanlık hali.
  • signore kullanıcısına yanıt
    sağolun bu cevabınız çok değerliydi.

    TU/A ise hiçbir sorunumuz yok yani .

    TU/A değilse sabahtan satıcı ile görüşüp n11'den iptalimi vereceğim o halde.

    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kasık biti

    sağolun bu cevabınız çok değerliydi.

    TU/A ise hiçbir sorunumuz yok yani .

    TU/A değilse sabahtan satıcı ile görüşüp n11'den iptalimi vereceğim o halde.

    teşekkürler

    Rica ederim.

    Zaten TU/A olan cihazı aktif edin, aradan biraz zaman geçsin Apple sitesinden sorgulama yapın, garantisinin 2 yıl olduğunu göreceksiniz.

    Hatta %100 emin olmak için şöyle de yapabilirsiniz. TU/A cihaz elinize geldiğince jelatini açmadan Apple'ı arayın, seri no okuyun ve garantisi ne kadar deyin. Daha aktivasyon yapılmadığını ama 2 yıl garantili olduğunu söyleyeceklerdir. Olmaz ama bir terslik olursa da jelatini açmadığınız için rahatlıkla iade edersiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.