Şimdi Ara

citroen c3 şanzıman sorunları :s

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese

    2003 model c3 um var. Arabanin 3. Sahibiyim. Aldığımda 62 bindeydi. Suan 96 binde. Uzun zamandan beri aracım uolda giderken hata verip spor moda geciyor. Hatta ekranda hem spor modunu hemde kış modunu gosteriyor. Bu arada arac triptonik. 2. Vitesten 3. Vitese gecerken devri ayarlayamiyor ve sanki arabaya tas carpmis gibi oluyor hata veriyor ve bu durumdan sonra bosada alsaniz parkada alsaniz ekran ayni sekilde kaliyordu. Kime anlattiysam cozemediler. 6 ay kadar önce tüp taktırdım. Ancak tüpten sonra sorun iyice arttı. Onceden isinmadiginda yapıyordu. Simde 30 km normal gitsem durduk yerde yine hata veriyor. En son bakima giderken yaptı direk ustaya gosterebildim sorunu. Selenoid valflerinin degismesi gerekiyor dedi ayni anda balatalar degisti şanzıman yagi değişti triger bakımı yapildi fln. Ancak arabayi aldım daha onceden calismasinda sıkıntı olan arabam hala ayni sekilde zor calisiyor. Fakat gaz verdigimde bi hırıltı sesi geliyor. Bu ses 20 km. Üstüne cikana kadar devam ediyor. 20 km geçtiği anda ses kesiliyor arac normal devam ediyor. Bide trafikte giderken neredeyse kaza yapiyordum. Frene basiyorum durmuyor en son el frenini cektim. Frenle bile araba durmuyor az ceksem firlayip gidecek. Dururken ve 20. Km nin altinda dehşet titreme var ve dedigim gibi sanki traktör kullaniyomus gibiyim :). Ayrıca arabamda çalışma sorunu var Marş yemiyor. Bazen 7 8 kere calistirmak zorunda kaliyorum. Tupten diyorlar ama arac ilk başta benzinle calisiyor. Tupcu arabaya bahane buluyor servis tupe bahane buluyor ben cozemedim bu sorunlarla karsilasan varmi yda tanidigindan falan duyan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Umarım en kısa zamanda çözülür. Golfumde de benzer sorunları yaşıyorum, takipteyim belki bi fikir edinebilirim gelen cevaplarla.
  • 120 lira verip yetkili serviste kesin ve net arıza tespiti yaptırın değişecek veya onarılacak listesini alıp doğru sanayiye gidin.
  • Selenoid teşhisi doğru şanzımanla ilgili yapılması gereken yapılmış zaten usta ile ilgili bir sorun yoksa onda sorun kaldığını zannetmiyorum.
    Fakat sizin aracın sorunu marş ve ateşleme sistemi ile alakalı gibi görünüyor balata ve trigerin zaten bunlarla alakası yok.
    Ben çok büyük bir sorun olduğunu düşünmüyorum aracı tanıyan bir usta kolayca çözebilir.
  • yanlış teşhis değilse sanıyorum sorun çözüldü.

    Şanzıman açıldı, içi yanmış. sorun büyük masraf malesefki daha büyük.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.