Şimdi Ara

Yeni Fiat 500X Ana konu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
407
Cevap
14
Favori
49.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dünya çapında birden fazla pazara sunulacak olan model oval hatlara sahip. 500L modelini baz alarak üretimi yapılan 500X şehir yaşamına ayak uydurmak isteyenlerin gözdesi olacak. Model bagaj büyüklüğü olarak ise 330 litre bir alan sunuyor. Motor seçeneği olarak ise 500X 1.6 litre multijet 120 Bg fizel ve 1.4 litre 140 PS MultiAir motor ile satın alınabilinecek. Modelin bunun yanı sıra 9 ileri otomatik şanzımanlı ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan Tigershark modelide üretilecek.

    FİYATLAR

    500X OPENING EDITION

    Yeni Fiat 500X Ana konu



    1.4 Multiair II 140 HP — Düz Vites — 65.900 TL
    1.6 MultiJet II 120 HP — Düz Vites — 71.900 TL

    Standart Özellikler:
    *ESP, TPMS
    *6 Hava Yastığı
    *Manuel Klima
    *Sürüş Modu Seçici
    *Elektrikli Park Freni
    *Park Sensörü
    *5'' Uconnect™ VP2
    *Elektrikli Ön/Arka Camlar
    *Elektrikli Yan Aynalar
    *17'' Alaşımlı Jantlar
    Opening Edition Ek Özellikleri:
    *Konfor Paketi (Otomatik Klima, Eşya Gözlü Ön Kolçak, Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma, Sürücü Koltuğu Elektrikli Bel Destek Ayarı)
    *Dinamik Güvenlik Paketi (Şerit Takip Sistemi, Çarpışma Önleme Sistemi, Kör Nokta Uyarı Sistemi, Geri Görüş Kamerası)
    *18'' Alaşımlı Jantlar
    *Karartılmış Arka Camlar
    *Opening Edition Logosu
    *Renk Seçenekleri: Bulut Beyazı, Vanilya Beji, Tutku Kırmızısı, Sonsuz Siyah

    500X CROSS OPENING EDITION

    Yeni Fiat 500X Ana konu

    1.6 MultiJet II 120 HP — Düz Vites — 78.400 TL

    Standart Özellikler:
    *ESP, TPMS
    *6 Hava Yastığı
    *Otomatik Klima
    *Sürüş Modu Seçici
    *Elektrikli Park Freni
    *Park Sensörü
    *5’’ Uconnect™ VP2
    *Navigasyon
    *Elektrikli Ön/Arka Camlar
    *Elektrikli Yan Aynalar
    *Eşya Gözlü ön Kolçak
    *Far, Yağmur Ve Işık Sensörleri
    *Elektrikli Katlanabilir Yan Aynalar
    *Bi-Xenon Farlar
    *18'' Alaşımlı Jantlar
    Opening Edition Ek Özellikleri
    *6,5’’ Uconnect™ VP4
    *Elektrik Ayarlı, Isıtmalı Deri koltuklar
    *Opening Edition Logosu
    *Renk Seçenekleri: Bulut Beyazı, Vanilya Beji, Tutku Kırmızısı, Sonsuz Siyah










    https://www.facebook.com/FIATTurkiye?fref=photo&sk=photos

    Benzinli

    1.6 16V 110 HP 5 ileri manuel vites 4x2

    1.4 16V 140 HP Multiair 6 ileri manuel vites / 6 ileri çift kavrama otomatik vites (DCT) 4x2

    1.4 16V 170 HP Multiair 9 ileri ZF tam otomatik vites 4x4

    Dizel

    1.3 16V 95 HP Multijet II 5 ileri manuel vites 4x2

    1.6 16V 120 HP Multijet II 6 ileri manuel vites 4x2

    2.0 16V 140 HP (Multijet II) 6 ileri manuel vites / 9 ileri ZF tam otomatik vites 4x4


    AYRINTILAR EKLENECEK.....


    Yeni Fiat 500X Ana konu
    Yeni Fiat 500X Ana konu
    Yeni Fiat 500X Ana konu
    Yeni Fiat 500X Ana konu
    Yeni Fiat 500X Ana konu
    Yeni Fiat 500X Ana konu
    Yeni Fiat 500X Ana konu
    Yeni Fiat 500X Ana konu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet3976 -- 18 Ocak 2017; 15:55:45 >



  • Hocam ben sizi gayet anlıyorum..

    Aktarmaya çalıştığım konu 500X'in felsefesi aslında. Fiat bu arabayı lanse etmeden çok daha önce 500X'in ucuz bir araç olmayacağını belirtti. Özetle dedi ki;

    "Benim artık 2 tane ürün grubum var;
    1.si pazar ortalamasının daha altında fiyatlara sahip olacak F/P otomobiller.. Bunlar, Dacia gibi "low-cost" otomobiller değil, sahip olduğu ürün özellikleri ile "best-cost" otomobiller olacak. Bu grubun da en önemli üyeleri Tofaş tarafından üretilecek yeni kompakt aile (yeni nesil Linea ve HB/SW versiyonları) olacak.

    2. grubum ise pazar ortalamasının üstünde etiketlere sahip olan otomobiller.. Bunlar premium olma iddiası taşımayan, ama fiyat etiketini haketmek için premium rakiplere eşdeğer özellik sunan modeller olacak, kullanıcısıyla duygusal bağı kuvvetli olacak. Bu ürün grubu ise 500 ailesi ve yeni 124 Spider ile oluşacak".

    Aslında bu felsefe, Citroen'in DS ve C serisini keskin çizgilerle ayırmasına paralel. DS nasıl bir sub-brand olarak yaratılıp şu anda ayrı bir marka olarak yoluna devam ediyorsa, Fiat'ın da 500 için planlamaları çok benzer. Şu an 500'ün Fiat'tan koparılması konuşulmuyor ama her daim bu ihtimal cepte tutuluyor.

    Bir nevi Fiat, 500 ailesinin her üyesini segmentinin "Golf"ü yapmak için çabalıyor. Bu otomobilleri de ucuza ya da rakipleriyle paralel fiyata satmak gibi bir derdi yok adamların. Az satılsın, ederinde satılsın istiyorlar.

    Bu bakışa rağmen dönüp baktığınız zaman bu fiyatların aslında çok da pahalı olmadığını görüyorsunuz.

    1. 500X, Fiat'ın bugüne değin C-Evo (Giulietta) ile birlikte ürettiği en kompleks platformda üretiliyor. Kullanılan yüksek dayanımlı alaşım malzemenin oranı, pazar ortalamasının çok üzerinde. Bununla birlikte sıcak press uygulamasına sahip malzemeler de yoğun miktarda kullanılıyor. Henüz test sonuçları gelmedi ama Euro Ncap'a girdiğinde göreceksiniz, muhtemelen yeni kriterlere rağmen çok başarılı bir sonuçla ayrılacak. İşte 500X'in bu platform/şasi üstünlüğüne yaklaşan yegane model Countryman.

    2. Bununla birlikte yukarıda bahsettiğimiz gibi, bu araç bu segmentte Countryman ile birlikte MacPharson arka süspansiyon sunan tek model. Platformu tamamlayan bir ve gözden kaçıralamayacak bir unsur. Oldukça pahalı bir çözüm.

    3. 4x4 sistemi Jeep'in 60-70 yıllık tecrübesinin ürünü. Tüm testleri, yorumları okuyun. Çoğunluğun ortak görüşü şu, kompakt otomobiller içerisinde en başarılı 4x4 sistemi olarak görülüyor. Bu konuda Countryman'den daha iyi..

    4. Manuel ve TCT şanzımanları bir kenara bıraktım, 9 ileri tam otomatik vitesi bugüne kadar sunan 3 model vardı; Jeep Cherokee, Chrysler 200, Range Rover Evoque.. Bu şanzıman FWD geometrisine sahip otomatik şanzımanlar içerisinde şu anda dünyanın en iyisi kabul ediliyor (8 ileri ZF RWD geometri için hazırlanmıştır). Bu ürünü 100.000 TL altında fiyata sunan ilk model 500X. Bu ürün Countryman'in artık eskiyen 6 ileri tam otomatiği ile kıyaslayınca çok çok daha ileri bir teknoloji ürünü.

    5. Motor gamına bakıyorsunuz 110 - 170 hp arasında gezinen motorlar var. Bu seviyede bir gam sunan yegane model Countryman. Kaldı ki bu gücün üzerine de sadece "Cooper S" gibi "JCW" gibi özel seri araçları ile ulaşıyor. Fiat'ın ürün gamında (en azından 500 özelinde) bu versiyonlara cevabı Abarth serisi. Eğer Abarth 500X hazırlanıyorsa (ki casus fotolar sızdı bol bol, muhtemelen üzerine çalışıyorlar), ~200 hp civarı bir 500X'le birlikte bu segmenteki Countryman'le yine başbaşa kalacak. (Bir de Juke Nismo var ama var mı yok mu belli değil..)

    Bu 5 madde 500X'in teknik olarak bu segmentin premium modeli olmasını sağlıyor.. Artık diğer donanıma, malzeme&işçilik kalitesine vs. girmeyeceğim. Bu üstünlüğe rağmen fiyatlara bakıyorsunuz;

    Mini Cooper Countryman 1.6 D 112 HP - Baz Donanım - 95.000 TL
    Fiat 500X 1.6 Multijet 120 HP - Orta Donanım - 71.900 TL

    500X, teknik olarak belki de daha iyi olduğu Countryman'den 23.100 TL daha ucuz!! Tabiki Mini'nin marka değeri var.. Tabiki Fiat'ın imajı Mini gibi değil.. Peki 23.100 TL bu imaj farkını karşılamak için yeterli değil mi?

    Sözün özü, 500X'in felsefesinde, hedefinde ne Captur var, ne Juke, ne Qashqai, ne Sportage..
    500X'in vaat ettiği şey demokratik bir mutluluk/imaj/performans (artık premium araçlarin felsefeleri neyse ekleyebilirsiniz buraya..). Countryman'den daha az tarz olmayan, teknik/donanım/kalite olarak daha geride olmayan, ama çok daha erişilebilir iyi bir ürün sunmak. Böyle bir ürün için de bu fiyatlar gayet normal..
    Konunun çıkmaza girdiği yer burası işte.

    Fiat, 500X ile kendine öncelikle Countryman'i, sonra biraz da Mokka'yı rakip alıyor. Aracın fiyatı pahalı ya da ucuz derken bunları referans almalısınız.

    Yoksa Fiat ucuz araba yapmayı az çok biliyor. Captur ile rekabet etmek istese 170 hp motoru ne diye koysun bu arabaya? 120 hp gayet yeterli gelirdi.
    Dışarıyı iki kromla daha süsleyip arkaya torsiyonu çakardı.
    Direksiyonu Grand Cherokee'den almazdı, Linea'nınkine iki piano black, tamamdı.
    Elektrikli park freni yerine koyardı kolu oraya, kim ne diyecekti?
    Kolçak ne ki? Captur'de yok, 500X'de de gerek yok olurdu.
    Standart 6 havayastığı da ne? Bak Captur'e; 4 tane neyine yetmezdi.
    Daha sayacak o kadar şey var ki gerek duyulmayacak.

    Bütün bunlara rağmen hala "Captur'den daha pahalı" muhabbeti yapan varsa da yapsın artık.
    Onlar 500X'in hedef kitlesine girmiyordur zaten. Fiat için kayıp değildir.
    Diğer konu başlığına yazdıklarımı buraya da eklemek istedim.

    1000 km yi yeni tamamladım deneyimlerimi paylaşiyim. Aracım opening edition popstar dizel. Vanilya beji.
    Diğer aracım avensis, kesinlikle iç malzeme kalitesi 500x in daha iyi.
    Araca ve markaya hiçbir önyargım yoktu. Zaten Alfa Romeo gulietta dan alınma iç malzemeleri. Klima konsolu ve vites grubu guliettanin.
    İki model arasında kalmıştım. Fakat 500x iç kalite dizayn ve motor ve fiyat açısından cezbetti. Motoru gulietta da multijet2 euro5 500x de euro6.
    Araca pahalı diyenleri anlayamıyorum.
    Popstar Opening edition da
    Şerit takip, kör nokta, çarpışma önleme frenaj ve full stop, geri kamera, oto klima, dinamik aydınlatma, cruise, sesli komutlar, arka siyah camlar, 18 inch jantlar, 3 sürüş modu, viraj ici aydınlatma, anahtarsiz giriş çıkış start stop, direksiyonda el sensörleri, dış kapida avuç sensoru, stabilite ve devrilme engelleme sistemleri, römork stabilite sistemi, ve benzeri donanımlar mevcut ve ben 72400 e aldım.

    75900 e dizel bluemotion golfde plastik direksiyon ve manuel klima veriyorlar. Geri park sensoru ekstraya giriyor.

    Araç 320 nm ve çekişi çok iyi. 0 100 10.4 sn spor modda. Daha iyisi ara hızlanmalar.
    Vitesler çok iyi geçiyor, yolu biraz uzun ama yerini kendi buluyor.

    Benim yakıt sarfiyatim 5.5 litre karisik şuan.

    Aracın direksiyonu çok başarılı. Tüm güvenlik sistemleri direksiyona müdahale edebiliyor. Belli oranda tork veriyor ve bu tork aracı yönlendiriyor.
    Mesela arac cruise ve lane assist acikken tam olarak kendisini sürebiliyor. Şeritten gidip önüne arac çıkarsa duruyor. Sinyal vermeden şerit değiştirmek isterseniz sizi seridinize çekiyor. Tabiki verdiği torku yenip aracı. yönlendirebiliyorsunuz.

    Önde radar ve kamera ortak çalışıyor. Yan sensörler arac varsa dikizde ışık ve sesle uyarıyor. Araci torkla seride çekiyor.
    Multimedya sistemde cep vasıtasıyla internette bağlanacak güncelleme ile. Bugün çağırdılar birmottan gidemedim. Facebook Twitter ve birkaç uygulama gelecek. Şuan uygulamalarda ekonomik ve ekolojik kullanım istatislik verisi tutan bir uygulama var. Usb den verileri alabiliyorsunuz. Hızlanma devir frenaj verileri var.

    Alet spor modunda bambaşka birşey oluyor.
    İç Ekranda her yöne g tablosu çıkıyor. Istenirse turbo devrine dönüştürülebiliyor.
    Ortada araba ve dört yanında o yönde aldığı yer çekimi ivmesi değeri nokta bir hassasiyetle gösteriliyor.
    Araba hareketli anime edilmiş, kasislerden geçerken hareketi izlenebiliyor.

    Diğer Post,

    Deneyimlere devam edeyim,

    Aracın arka camları siyah, film değil, içeriden güzel görüşü var ama kışın nasıl olur bilemiyorum.
    Arka koltuklar rahat, benim kişisel tercihim biraz daha yatık olmasıydı, çünkü kaykılarak oturmasını seven biriyim. Bu durumda rahatsız olabilir ama diz mesafesi kaykılsanız da yeterli. Aracın arkası ile ilgili bir havalandırma problemi var.
    Ön koltuklar çok cüsseli olduğundan ve kafalıklarda büyük ve içi dolu tasarlandığından arkada hava sirkülasyonu az. Klima arkaya yönlendirilmeliydi bir şekilde.
    Koltuk altlarında hava kanalları var ama özel ayar gerektiriyor. Kol dayama konsolunda arkada bir hava kanalı olmalıydı. İzmirin sıcağında arkası boğucu olabiliyor. Klima çok etkili çalışıyor o yüzden öndekiler üşüyebiliyor arkaya konfor sağlamak için.

    Arka camlar bir şekilde otomatik çalışıyor, öyle yazmamasına rağmen. İlk açılırken basılı tutarsanız sonuna kadar iniyor. Sonrası manuel çalışıyor.
    Anahtar içeride kaldığını hissederse kapıları açıyor. Bagaja anahtar olan çantayı koyup kapatmaya çalıştığınızda bagajı açıyor.
    Bir şekilde içeride kaç kişi var biliyor ve ekrana yansıtıyor. Kemer durumlarıda gözüküyor.

    Aracın aynaları otomatik katlanmıyor, benimkinin en azından. Diğer aracımdan alıştığım için yadırgadım biraz, ama aynalar 37 ekran tv modunda olduğu için katlı hali ile katsız hali arası 5-6 cm farkediyor.


    Aracın cross plus ve popstar opening editonlarında bazı farklar var,
    ilki fiyatı 7-8 bin cross plus pahalı

    Crossplusta deri koltuklar (gerçek deri) ve 6,5 inch u connect sistem var.
    Popstarda ise konfor paketi ve güvenlik paketi var.

    Nedense güvenlik paketi crossplus a eklenemiyor. Ön tampon barından dolayı olabilir, çünkü radar orada bildiğim.

    opening editionda deri takıntınız yoksa popstar çok avantajlı,

    Yakıt tüketimi 5.2 ye düştü biraz uzun yol yapınca. Tekrar edeyim araç ÇOK iyi çekiyor. 320 NM tork müthiş bir itiş sağlıyor. Spor modu tam erkek işi.

    Genel olarak aracım WOW faktörü çok iyi.
    Dikizden dönüp bakan kafaları görebiliyorsunuz.
    Otobanda zigzag çizen BMW ler arkada bir duruyorlar, selektör yapmadan takip ediyorlar bir süre, bakıp anlamaya çalışıyorlar herhalde ya da yeni araç olduğundan inceliyorlar belki de, genel olarak arkadan gelenler selektör yapmıyor.
    PArk edince gelip inceleyenler çok oluyor, özellikle genç kitle.

    Otomatik fren sistemi bir kez devreye girdi şu ana kadar, Önümdeki araç sola dönecekti ve yolumdan kaçacağı için fren yapmadım, önümde kalırsa da sağından geçerim diye düşündüm, araca yaklaşınca orta ekranda FREN ikazı verdi ama araca bir mesafe kala önümden çekildiği için yol açıldı, benim haricim fren yapan olmadı :)

    Uconncet den sistemin devreye giriş uzaklığı seçilebiliyor, hatta tüm sistemlerin ayarları yapılabiliyor. Uconnectin Türkçesi fena değil. Bir robot konuşuyor çok belli fakat telaffuzu iyi. Erkek sesi biraz kaba bence. Kız olmalıydı.

    Aracın güncellemesini yaptırdım, internet programları gelmedi henüz. Stabilite ile ilgiliydi herhalde.

    Fiat 500 x de 500 ü baz almış dizayn olarak fakat ön farlarda biraz LED kullansaymış sevinirdim. Gündüz farları led olmalıydı bence.
    Ben aracın farlarını hep açık tutuyorum, İnince kendisi kapatıyor zaten. Radyoda aynı şekilde, ayarlanabilir bir süre açık kalıyor.

    Dikiz aynası karartmalı değil benimkinde fakat arka cam çok koyu siyah olduğu için gerek kalmamış bence.

    Uygun bir vakit bir video eklerim umarım.
  • hadi hayırlısı bakalım..



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet3976 -- 8 Ekim 2014; 21:51:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bekliyoruz bakalım. Ama 1.6 dizel+otomatik olmaması kötü olmuş.
  • Yeni görseller eklendi....
    Yeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konuYeni Fiat 500X Ana konu


  • Paris tanıtım videosu



  • Test Videosu





  • Çeşitli test videoları.....



  • Fiat 500X Jeep Renegade ile de Platform kardeşi ve tasarım hariç bir çok özelliği aynı.
  • Yeni Fiat 500X Ana konu
    Yeni Fiat 500X Ana konu
    Yeni Fiat 500X Ana konu

    Fiat 500x Gösterge
  • renegade'de makul fiyatta benzinli otomatik seçeneği yok şu an, fiat 500x getirir mi bilemedim? fiyatlarda paralel olacaktır diye düşünüyorum ama 500L living in bile o hacme uygun bir fiyatı varken bunun fiyat aralığı ne olur merak da ediyorum. heralde renegade ile arasında fazla bir fiyat farkı olmaz ama satışları baltalamamak için, bu durumda otomatik benzinli seçeneğinin fiyatı 100bin civarını bulacak diye tahmin ediyorum.
    renegade sürüş pozisyonu vs. ile gerçekten çok güzel bir araç iç hacim olarak, 500x daha iyi olacak anladığım kadarıyla, tadından yenmez olacak bence bu araç. fiat 500ler, 500l living dışında zaten görsel olarak dışardan falan son derece güzel araçlar, buda çok tadında olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur7

    renegade'de makul fiyatta benzinli otomatik seçeneği yok şu an, fiat 500x getirir mi bilemedim? fiyatlarda paralel olacaktır diye düşünüyorum ama 500L living in bile o hacme uygun bir fiyatı varken bunun fiyat aralığı ne olur merak da ediyorum. heralde renegade ile arasında fazla bir fiyat farkı olmaz ama satışları baltalamamak için, bu durumda otomatik benzinli seçeneğinin fiyatı 100bin civarını bulacak diye tahmin ediyorum.
    renegade sürüş pozisyonu vs. ile gerçekten çok güzel bir araç iç hacim olarak, 500x daha iyi olacak anladığım kadarıyla, tadından yenmez olacak bence bu araç. fiat 500ler, 500l living dışında zaten görsel olarak dışardan falan son derece güzel araçlar, buda çok tadında olmuş.

    500x in fiyatları jeep renegade den bir miktar aşağıda olacaktır büyük ihtimalle çünkü jeep markası yıllardır bu tarz otomobiller üreten bir firma ama fiat ın bu tarz araçları çok az sayıda onun için piyasaya girebilmek amacıyla makul bir fiyatla girmesi mecbur yoksa çok sayıda satması hayal olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.dreammotors.es/vehiculo/-/DetalleVehiculo/1461181#

    http://www.dreammotors.es/vehiculo/-/DetalleVehiculo/1461183#

    http://www.dreammotors.es/vehiculo/-/DetalleVehiculo/1408759#

    Buradaki fiyatlara bakınca yaklaşık 1K euro daha uygun fiyatlı olacağa benziyor. 1.6 mjt full olanı 85K civarına alınabilir diye düşünüyorum, lansman avantajı da olursa cam tavan hediyeli (opening edition) falan tam alınası olur. Şahsen çok beğendim sadece dış değil iç tasarımı da çok şık ve kaliteli görünüyor. Ciddi olarak almayı düşünmeye başladım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medxr13

    http://www.dreammotors.es/vehiculo/-/DetalleVehiculo/1461181#

    http://www.dreammotors.es/vehiculo/-/DetalleVehiculo/1461183#

    http://www.dreammotors.es/vehiculo/-/DetalleVehiculo/1408759#

    Buradaki fiyatlara bakınca yaklaşık 1K euro daha uygun fiyatlı olacağa benziyor. 1.6 mjt full olanı 85K civarına alınabilir diye düşünüyorum, lansman avantajı da olursa cam tavan hediyeli (opening edition) falan tam alınası olur. Şahsen çok beğendim sadece dış değil iç tasarımı da çok şık ve kaliteli görünüyor. Ciddi olarak almayı düşünmeye başladım...

    Evet gayet kaliteli görünüyor araç ayrıca tasarımı Renagade den daha güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Türkçe test videosu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet3976 -- 15 Aralık 2014; 14:33:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yeni haber var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRFUN4EVER

    arkadaşlar yeni haber var mı?


    Türkiye'ye mart-nisan gibi geleceği söyleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: IRFUN4EVER

    arkadaşlar yeni haber var mı?


    Türkiye'ye mart-nisan gibi geleceği söyleniyor.

    teşekkrler.
    şimdiye kadar ön sipariş filan cıkmalıydı. hala bir hareket yok
  • http://www.fiat.de/de/500X-city-look

    şu sayfada konfigurasyon yapılabiliyor. yeni renkler var.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.