Şimdi Ara

Sokakta Fiber var, apartman için ne yapmak gerekir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Superonline'ın fiber nereye sayfasından apartman ismiyle kontrol ettiğimde apartmanda fiber olduğu yazıyor. Sokak başında da superonline kutusu var ve apartmanın önüne kadar geliyor. Buraya kadar her şey çok güzel ama fiber kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor orasını müşteri hizmetleriyle netleştirebilmiş değiliz.

    Bugüne kadar 3-4 defa arayıp superonline müşteri hizmetleriyle konuştuk, her defasında farklı şeyler söylüyorlar. Biri, "bekleyin biz sizi bulucaz" derken diğeri, "siz istiyorsanız bölge ofisimize başvurun apartman olarak" diyor. Yani top ne apartman olarak bizde kaldı ne superonlineda, öyle ortada kaldık.

    Ocak 2015'de doping adsl ile sözleşmem bitecek, o tarihe kadar fibere geçmek istiyorum. Bu süreçleri hızlandırmam için ne yapmam gerekir? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theshiver -- 1 Ekim 2014; 16:49:40 >







  • Müşteri hizmetlerini aradığınızda apartmanınızda sinyal yok diyorlar mı? Apartman girişinde fiber kutusu takılı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekler

    Müşteri hizmetlerini aradığınızda apartmanınızda sinyal yok diyorlar mı? Apartman girişinde fiber kutusu takılı mı?

    Sinyal gelmiyor apartmana kutuda kurulmadi daha malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    Merhaba arkadaşlar,

    Superonline'ın fiber nereye sayfasından apartman ismiyle kontrol ettiğimde apartmanda fiber olduğu yazıyor. Sokak başında da superonline kutusu var ve apartmanın önüne kadar geliyor. Buraya kadar her şey çok güzel ama fiber kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor orasını müşteri hizmetleriyle netleştirebilmiş değiliz.

    Bugüne kadar 3-4 defa arayıp superonline müşteri hizmetleriyle konuştuk, her defasında farklı şeyler söylüyorlar. Biri, "bekleyin biz sizi bulucaz" derken diğeri, "siz istiyorsanız bölge ofisimize başvurun apartman olarak" diyor. Yani top ne apartman olarak bizde kaldı ne superonlineda, öyle ortada kaldık.

    Ocak 2015'de doping adsl ile sözleşmem bitecek, o tarihe kadar fibere geçmek istiyorum. Bu süreçleri hızlandırmam için ne yapmam gerekir? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.


    Konuyla ilgili direk mail atın saçma bir iş yapmışlar. Ayrıyetten mailide gerek yok eğer alt yapınız varsa internetten abone olun bir sorun varsa abone olmanıza engel zaten onlar arayıp, ulaşıp bilgi verirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    Merhaba arkadaşlar,

    Superonline'ın fiber nereye sayfasından apartman ismiyle kontrol ettiğimde apartmanda fiber olduğu yazıyor. Sokak başında da superonline kutusu var ve apartmanın önüne kadar geliyor. Buraya kadar her şey çok güzel ama fiber kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor orasını müşteri hizmetleriyle netleştirebilmiş değiliz.

    Bugüne kadar 3-4 defa arayıp superonline müşteri hizmetleriyle konuştuk, her defasında farklı şeyler söylüyorlar. Biri, "bekleyin biz sizi bulucaz" derken diğeri, "siz istiyorsanız bölge ofisimize başvurun apartman olarak" diyor. Yani top ne apartman olarak bizde kaldı ne superonlineda, öyle ortada kaldık.

    Ocak 2015'de doping adsl ile sözleşmem bitecek, o tarihe kadar fibere geçmek istiyorum. Bu süreçleri hızlandırmam için ne yapmam gerekir? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.


    Konuyla ilgili direk mail atın saçma bir iş yapmışlar. Ayrıyetten mailide gerek yok eğer alt yapınız varsa internetten abone olun bir sorun varsa abone olmanıza engel zaten onlar arayıp, ulaşıp bilgi verirler.

    aynı yöntemi bende izledim, dün üye olma formunu doldurdum, akşam aradılar sizde şu an fiber gözükmüyor diyip, ilk mesajımda bahsettiğim sözde "yolları" gösterdiler. o yüzden ne yapmam gerektiğini bir türlü anlayamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    Merhaba arkadaşlar,

    Superonline'ın fiber nereye sayfasından apartman ismiyle kontrol ettiğimde apartmanda fiber olduğu yazıyor. Sokak başında da superonline kutusu var ve apartmanın önüne kadar geliyor. Buraya kadar her şey çok güzel ama fiber kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor orasını müşteri hizmetleriyle netleştirebilmiş değiliz.

    Bugüne kadar 3-4 defa arayıp superonline müşteri hizmetleriyle konuştuk, her defasında farklı şeyler söylüyorlar. Biri, "bekleyin biz sizi bulucaz" derken diğeri, "siz istiyorsanız bölge ofisimize başvurun apartman olarak" diyor. Yani top ne apartman olarak bizde kaldı ne superonlineda, öyle ortada kaldık.

    Ocak 2015'de doping adsl ile sözleşmem bitecek, o tarihe kadar fibere geçmek istiyorum. Bu süreçleri hızlandırmam için ne yapmam gerekir? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.


    Konuyla ilgili direk mail atın saçma bir iş yapmışlar. Ayrıyetten mailide gerek yok eğer alt yapınız varsa internetten abone olun bir sorun varsa abone olmanıza engel zaten onlar arayıp, ulaşıp bilgi verirler.

    aynı yöntemi bende izledim, dün üye olma formunu doldurdum, akşam aradılar sizde şu an fiber gözükmüyor diyip, ilk mesajımda bahsettiğim sözde "yolları" gösterdiler. o yüzden ne yapmam gerektiğini bir türlü anlayamadım

    O sözde yollar nedir? burdan veya özelden yazarsanız yardımcı olayım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    Merhaba arkadaşlar,

    Superonline'ın fiber nereye sayfasından apartman ismiyle kontrol ettiğimde apartmanda fiber olduğu yazıyor. Sokak başında da superonline kutusu var ve apartmanın önüne kadar geliyor. Buraya kadar her şey çok güzel ama fiber kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor orasını müşteri hizmetleriyle netleştirebilmiş değiliz.

    Bugüne kadar 3-4 defa arayıp superonline müşteri hizmetleriyle konuştuk, her defasında farklı şeyler söylüyorlar. Biri, "bekleyin biz sizi bulucaz" derken diğeri, "siz istiyorsanız bölge ofisimize başvurun apartman olarak" diyor. Yani top ne apartman olarak bizde kaldı ne superonlineda, öyle ortada kaldık.

    Ocak 2015'de doping adsl ile sözleşmem bitecek, o tarihe kadar fibere geçmek istiyorum. Bu süreçleri hızlandırmam için ne yapmam gerekir? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.


    Konuyla ilgili direk mail atın saçma bir iş yapmışlar. Ayrıyetten mailide gerek yok eğer alt yapınız varsa internetten abone olun bir sorun varsa abone olmanıza engel zaten onlar arayıp, ulaşıp bilgi verirler.

    aynı yöntemi bende izledim, dün üye olma formunu doldurdum, akşam aradılar sizde şu an fiber gözükmüyor diyip, ilk mesajımda bahsettiğim sözde "yolları" gösterdiler. o yüzden ne yapmam gerektiğini bir türlü anlayamadım

    O sözde yollar nedir? burdan veya özelden yazarsanız yardımcı olayım.

    Birinin söylediği; biz alt yapımızı hazırladıktan sonra sokaktaki apartmanları dolaşıp fiber istermisiniz diye sorucaz, olumlu dönüş olursa binaya kurucaz.

    Diğerinin söylediği; biz yapacağımızı yaptık, eğer evinizde fiber olmasını istiyorsanız yöneticiniz tüm daireler yazı yollasın, karar defterine işletsin sonra gidip bölge bayisine başvursun ozaman fiber getiririz.

    ikinci yolu ben yöneticimize yaptıramam, işi gücü olan insanlar bunun için uğraşmazlar. eğer ilk yöntemdeki gibi superonline gelip fiberi getirdik eğer isterseniz binanıza getirelim derse yönetici sadece onay verir, gerisiyle uğraşmaz.

    Ayrıca dün ilginç bir olay yaşandı. 0850 365 03 65 numaralı telefondan aradım, başvurumun olduğunu onaylamak için aradıklarını söylediler. Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimde yukarıda bahsettiğim durumların yaşandığını, apartmanımda daha fiber olmadığını söyledim, telefondaki hanım böyle birşeyin mümkün olmayacağını, eğer websitesi üzerinde fiber var diye gösteriyorsa fiberin kesin olduğunu söyledi. Gün içerisinde kampanya departmanının beni arayacağınıda söyledi ama tabiki ne arayan var ne soran :)


    Bilgil almak için Turkcell suadiye mağazasını arıyorum (bize bakan bölge bayisi orası gözüküyor) ama dakikalarca beklememe rağmen kimse açmıyor telefonu şaka gibi. 2-3 farklı gün en az 5-6 defa aradım ama ulaşamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    Merhaba arkadaşlar,

    Superonline'ın fiber nereye sayfasından apartman ismiyle kontrol ettiğimde apartmanda fiber olduğu yazıyor. Sokak başında da superonline kutusu var ve apartmanın önüne kadar geliyor. Buraya kadar her şey çok güzel ama fiber kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor orasını müşteri hizmetleriyle netleştirebilmiş değiliz.

    Bugüne kadar 3-4 defa arayıp superonline müşteri hizmetleriyle konuştuk, her defasında farklı şeyler söylüyorlar. Biri, "bekleyin biz sizi bulucaz" derken diğeri, "siz istiyorsanız bölge ofisimize başvurun apartman olarak" diyor. Yani top ne apartman olarak bizde kaldı ne superonlineda, öyle ortada kaldık.

    Ocak 2015'de doping adsl ile sözleşmem bitecek, o tarihe kadar fibere geçmek istiyorum. Bu süreçleri hızlandırmam için ne yapmam gerekir? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.


    Konuyla ilgili direk mail atın saçma bir iş yapmışlar. Ayrıyetten mailide gerek yok eğer alt yapınız varsa internetten abone olun bir sorun varsa abone olmanıza engel zaten onlar arayıp, ulaşıp bilgi verirler.

    aynı yöntemi bende izledim, dün üye olma formunu doldurdum, akşam aradılar sizde şu an fiber gözükmüyor diyip, ilk mesajımda bahsettiğim sözde "yolları" gösterdiler. o yüzden ne yapmam gerektiğini bir türlü anlayamadım

    O sözde yollar nedir? burdan veya özelden yazarsanız yardımcı olayım.

    Birinin söylediği; biz alt yapımızı hazırladıktan sonra sokaktaki apartmanları dolaşıp fiber istermisiniz diye sorucaz, olumlu dönüş olursa binaya kurucaz.

    Diğerinin söylediği; biz yapacağımızı yaptık, eğer evinizde fiber olmasını istiyorsanız yöneticiniz tüm daireler yazı yollasın, karar defterine işletsin sonra gidip bölge bayisine başvursun ozaman fiber getiririz.

    ikinci yolu ben yöneticimize yaptıramam, işi gücü olan insanlar bunun için uğraşmazlar. eğer ilk yöntemdeki gibi superonline gelip fiberi getirdik eğer isterseniz binanıza getirelim derse yönetici sadece onay verir, gerisiyle uğraşmaz.

    Ayrıca dün ilginç bir olay yaşandı. 0850 365 03 65 numaralı telefondan aradım, başvurumun olduğunu onaylamak için aradıklarını söylediler. Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimde yukarıda bahsettiğim durumların yaşandığını, apartmanımda daha fiber olmadığını söyledim, telefondaki hanım böyle birşeyin mümkün olmayacağını, eğer websitesi üzerinde fiber var diye gösteriyorsa fiberin kesin olduğunu söyledi. Gün içerisinde kampanya departmanının beni arayacağınıda söyledi ama tabiki ne arayan var ne soran :)


    Bilgil almak için Turkcell suadiye mağazasını arıyorum (bize bakan bölge bayisi orası gözüküyor) ama dakikalarca beklememe rağmen kimse açmıyor telefonu şaka gibi. 2-3 farklı gün en az 5-6 defa aradım ama ulaşamıyorum.

    İlk 2 söylenenler doğru.
    Siz nasıl bir yerde oturuyorsunuz? Bina mı site mi örneğin. Kendiniz superonline kutusuna bakamıyor musunuz binanın veya sitenin?
    İnternette var gözüküyorsa çok büyük ihtimalle vardır zaten, başvurunuzu yapın zaten arayıp onaylarlar ki herhalde yapmışsınız onlarda sizi arayıp onayladıklarını belirtmişler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    Merhaba arkadaşlar,

    Superonline'ın fiber nereye sayfasından apartman ismiyle kontrol ettiğimde apartmanda fiber olduğu yazıyor. Sokak başında da superonline kutusu var ve apartmanın önüne kadar geliyor. Buraya kadar her şey çok güzel ama fiber kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor orasını müşteri hizmetleriyle netleştirebilmiş değiliz.

    Bugüne kadar 3-4 defa arayıp superonline müşteri hizmetleriyle konuştuk, her defasında farklı şeyler söylüyorlar. Biri, "bekleyin biz sizi bulucaz" derken diğeri, "siz istiyorsanız bölge ofisimize başvurun apartman olarak" diyor. Yani top ne apartman olarak bizde kaldı ne superonlineda, öyle ortada kaldık.

    Ocak 2015'de doping adsl ile sözleşmem bitecek, o tarihe kadar fibere geçmek istiyorum. Bu süreçleri hızlandırmam için ne yapmam gerekir? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.


    Konuyla ilgili direk mail atın saçma bir iş yapmışlar. Ayrıyetten mailide gerek yok eğer alt yapınız varsa internetten abone olun bir sorun varsa abone olmanıza engel zaten onlar arayıp, ulaşıp bilgi verirler.

    aynı yöntemi bende izledim, dün üye olma formunu doldurdum, akşam aradılar sizde şu an fiber gözükmüyor diyip, ilk mesajımda bahsettiğim sözde "yolları" gösterdiler. o yüzden ne yapmam gerektiğini bir türlü anlayamadım

    O sözde yollar nedir? burdan veya özelden yazarsanız yardımcı olayım.

    Birinin söylediği; biz alt yapımızı hazırladıktan sonra sokaktaki apartmanları dolaşıp fiber istermisiniz diye sorucaz, olumlu dönüş olursa binaya kurucaz.

    Diğerinin söylediği; biz yapacağımızı yaptık, eğer evinizde fiber olmasını istiyorsanız yöneticiniz tüm daireler yazı yollasın, karar defterine işletsin sonra gidip bölge bayisine başvursun ozaman fiber getiririz.

    ikinci yolu ben yöneticimize yaptıramam, işi gücü olan insanlar bunun için uğraşmazlar. eğer ilk yöntemdeki gibi superonline gelip fiberi getirdik eğer isterseniz binanıza getirelim derse yönetici sadece onay verir, gerisiyle uğraşmaz.

    Ayrıca dün ilginç bir olay yaşandı. 0850 365 03 65 numaralı telefondan aradım, başvurumun olduğunu onaylamak için aradıklarını söylediler. Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimde yukarıda bahsettiğim durumların yaşandığını, apartmanımda daha fiber olmadığını söyledim, telefondaki hanım böyle birşeyin mümkün olmayacağını, eğer websitesi üzerinde fiber var diye gösteriyorsa fiberin kesin olduğunu söyledi. Gün içerisinde kampanya departmanının beni arayacağınıda söyledi ama tabiki ne arayan var ne soran :)


    Bilgil almak için Turkcell suadiye mağazasını arıyorum (bize bakan bölge bayisi orası gözüküyor) ama dakikalarca beklememe rağmen kimse açmıyor telefonu şaka gibi. 2-3 farklı gün en az 5-6 defa aradım ama ulaşamıyorum.

    İlk 2 söylenenler doğru.
    Siz nasıl bir yerde oturuyorsunuz? Bina mı site mi örneğin. Kendiniz superonline kutusuna bakamıyor musunuz binanın veya sitenin?
    İnternette var gözüküyorsa çok büyük ihtimalle vardır zaten, başvurunuzu yapın zaten arayıp onaylarlar ki herhalde yapmışsınız onlarda sizi arayıp onayladıklarını belirtmişler.

    14 daireli bir apartmanda oturuyoruz. sokağın başında asfalta gömülü superonline kutusu var, o kutudan bizim apartmanın önüne kadar gelen de bir kazı var. Fakat apartmanı içerisinde superonline'a ait herhangi bir kutu vs. yok.

    sizin dediğiniz gibi internetten başvuru yapmıştım, beni aradılar ve binamızda fiber olmadığı söylendi, yukarıda bahsettiğim yollara yönlendirmişlerdi.




  • theshiver kullanıcısına yanıt
    " dün ilginç bir olay yaşandı. 0850 365 03 65 numaralı telefondan aradım, başvurumun olduğunu onaylamak için aradıklarını söylediler. Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimde yukarıda bahsettiğim durumların yaşandığını, apartmanımda daha fiber olmadığını söyledim, telefondaki hanım böyle birşeyin mümkün olmayacağını, eğer websitesi üzerinde fiber var diye gösteriyorsa fiberin kesin olduğunu... "
    siz orda ısrar etmeseydiniz başvurunuz onaylanmış, apartmanda kutu olmasa bile sokakta hazır kazıda yapılırken taşeron firmaya sizin binaya da koyması söylenecekti. Aynı işlemi tekrar yapın derim (başvurun onlar arasın ve bu iş tamamlansın) sonucu burdan yazarsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde yeni binaya taşındık apartmanda kutu yok ama sokakda vardı öncelikle süperonline a gittim bana bu konuyla ilgilenen kişinin telefonunu verdi aradım gelip kontrol edelim dedi 2 gün sonra geldi baktı apartmanda sadece biz vardık tamam olur dedi keşke gelip bakıyor önce daha sonra bişeyler imzaladık apartman yöneticisi olarak 1-2 hafta sonra mahalleyi kazıp kabloyu çektiler binaya
  • bugün Turkcell Superonline Anatolia'yı aradım yeni abonelik başvurusu için. Apartman adını alıp kontrol ettiler, "bağlantı pasif gözüküyor, yakın zamanda apartmanınıza gelip tanıtımı yapılır" dendi. Bakalım beklemekten başka çaremiz yok anladığım kadarıyla.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.