Şimdi Ara

Rolanti valfi değişimi sorunu..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
3.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MERHABA ARKADAŞLAR...

    1.4 benzinli lpg'li malumunuz clio motorlu Dacia Sanderomuz ilk çalıştığında benzindeyken stop ediyor (freni şişirip direksiyonu kitliyor.)

    lpg'de iken de mesela araç boşta beklerken rolanti 10- 15 olup kendi kendine dalgalandığı oluyor.

    rolanti valfini temizlettik ama sorun giderilmedi.. usta değişcek diyor.. orjinal parça tavsiye ediyor..

    servisde orjinal parçayı sordum.. o na kelebek deniyor denildi.. 750 tl istedi..

    çok pahalı geldi..

    ustama sordum ''o kadar olabilir fiyatı'' dedi..

    aynı durumla karşılaşan var mı? nasıl halettiniz?

    (sorun lpg de mi? rolanti valfini boş yere mi değiştiricez yoksa?
    insanın aklına soru gelmiyo değil..
    böyle bir durumda lpg sisteminden kaynaklı sorun olsa nasıl anlarız ki?)

    YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM ARKADAŞLAR



  • Sorunun kaynağının rolanti valfi olmama ihtimali yuksek bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki başka bir ustaya yada servise arıza sebebini sordunuzmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rölanti valfi ayrı bir parçadır boğaz kelebeği ayrıdır rölanti sensörünün boğaz kelebeğine montaj edilmiş modelleri var bazı motorlarda ise direk manifold üzerine bağlıdır sizinkisi kelebek üzerinde olmalı ki servis size komple boğaz kelebeğini satmak istemiş.

    Sizin kelebeğiniz aşağıdakidir ok ile gösterilen parça ise rölanti sensöürüdür ;

     Rolanti valfi değişimi sorunu..


    Aşağıdaki gibi ayrı olarakta satılır kelebeğinizin üzerindekini söker bunu takarsınız ama omajına göre çeşitleri vardır aracınız için olanı almalısınız bunun için uygun olması açısından çıkmacıları dolaşabilirsiniz.

     Rolanti valfi değişimi sorunu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0M42 -- 29 Eylül 2014; 23:13:29 >
  • 0M42 kullanıcısına yanıt
    http://egemertotomotiv.com/urundetay.asp?id=4885
    Peki hocam buradaki parca rölanti valfimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet rölanti valfi o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    Peki başka bir ustaya yada servise arıza sebebini sordunuzmu

    henüz sormadik.. sanirim yarin bi baska ustaya daha soracagiz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0M42

    Rölanti valfi ayrı bir parçadır boğaz kelebeği ayrıdır rölanti sensörünün boğaz kelebeğine montaj edilmiş modelleri var bazı motorlarda ise direk manifold üzerine bağlıdır sizinkisi kelebek üzerinde olmalı ki servis size komple boğaz kelebeğini satmak istemiş.

    Sizin kelebeğiniz aşağıdakidir ok ile gösterilen parça ise rölanti sensöürüdür ;

     Rolanti valfi değişimi sorunu..


    Aşağıdaki gibi ayrı olarakta satılır kelebeğinizin üzerindekini söker bunu takarsınız ama omajına göre çeşitleri vardır aracınız için olanı almalısınız bunun için uygun olması açısından çıkmacıları dolaşabilirsiniz.

     Rolanti valfi değişimi sorunu..



    tesekkurler hocam..
    cikmacilari nerelerde bulabiliriz?
    yada sifir parca almak istesek hangi marka orjinali kadar iyi olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nabiaga


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    Peki başka bir ustaya yada servise arıza sebebini sordunuzmu

    henüz sormadik.. sanirim yarin bi baska ustaya daha soracagiz..

    Hocam benim şahsi fikrim ustanız iyi değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nabiaga

    MERHABA ARKADAŞLAR...

    1.4 benzinli lpg'li malumunuz clio motorlu Dacia Sanderomuz ilk çalıştığında benzindeyken stop ediyor (freni şişirip direksiyonu kitliyor.)

    lpg'de iken de mesela araç boşta beklerken rolanti 10- 15 olup kendi kendine dalgalandığı oluyor.

    rolanti valfini temizlettik ama sorun giderilmedi.. usta değişcek diyor.. orjinal parça tavsiye ediyor..

    servisde orjinal parçayı sordum.. o na kelebek deniyor denildi.. 750 tl istedi..

    çok pahalı geldi..

    ustama sordum ''o kadar olabilir fiyatı'' dedi..

    aynı durumla karşılaşan var mı? nasıl halettiniz?

    (sorun lpg de mi? rolanti valfini boş yere mi değiştiricez yoksa?
    insanın aklına soru gelmiyo değil..
    böyle bir durumda lpg sisteminden kaynaklı sorun olsa nasıl anlarız ki?)

    YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM ARKADAŞLAR

    Hava alırsa rölanti tutturamazsınız, contalara baktırın. Bir de o valfin sızdırmazlık için oring contası vardır. Söktükten sonra kaybetmediler umarım.

    Saygılar...
  • Her markadan aracta lpg takildiktan sonra rölanti dalgalanma sorunu oldugunu google a yaz göreceksin. Benimki 600-800 devir arası oynuyor. Usta baktı bu normal boşa masraf yapma istersen manifoldu sökerim ama gerek yok böyle git dedi.
    Üstteki arkadaşın dedigi gibi hava alma durumu olabilir conta yada enjektör deliklerinden. İlk önce benzinde de aynı dalgalanmayı yapıyor mu onu kontrol edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorun bende de vardı boğaz kelebeğini temizlettirdim stop etmeyi kesti ama bu kez de devir dalgalanmaya basladı bugün lpgciye gittim ayarları sıfırlıyorum devam ederse bujilerdendir dedi ayar yaptıktan sonra düzeldi su an için bir sıkıntı yok ama lpg bu her an sürprizlere açık olmalıyız
  • ikitelli atatürk ot osanayiden çıkmacıdan orjinal kelebek parçasını alıptakdırdık.. 280 tl verdik.. servisde orjinali 750 tl idi
  • nabiaga kullanıcısına yanıt
    Sonuç ne peki? Aracınız düzeldi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    Sonuç ne peki? Aracınız düzeldi mi?

    onu yazmayı unuttum pardon.. evet aracı denedik dalgalanma yoktu.. 20 km de sürdük geldik eve bi sorun yok şuan için..
  • 50-60liralık birşey onlar. sökmesi takması falanda 30-40tl olsa max 100tl verilir. 280tl biraz fazla olmuş bana göre.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    50-60liralık birşey onlar. sökmesi takması falanda 30-40tl olsa max 100tl verilir. 280tl biraz fazla olmuş bana göre.

    ustalar illa orjinal parça istedi. 750 800 tl o da.. yansanayi 100 e de 200ede vardı.. orjinal çıkmacılardan bakındedibi ustamız.. 150 gibiverir belki dedi.. biz 250 ye aldık taktırmasına 30 verdik.. orda denedik test ettik.. peder dedolaşmaya razı olmayınca aldık.. piyasasından haberim yok.. 800 vermekten iyidir ufacık parçaya..
  • benim aracımın üzerinden çıkan valf magnet marelli idi. çok pahalı denilince bende gidip yansanayisini almıştım. taktım ve sadece 1 gün sorunsuz kullanabildim sonra yine aynısı oldu ve orijinal fakat çıkmasını aldım. onu da 1 hafta kullancım o da patladı. ve sonra tıpış tıpış orjinalini aldım. sorunsuz kullanıyorum. dikkat et.
  • Merhabalar,

    Genel itibari ile hepinizin yazdığı yorumları okudum. Tecrübelerime dayanarak yorum yapacak olursam.

    Aracınızın arızası sadece rolanti motorudur. Ve bu parçanın sıfır orjinalinin fiyatı 130 liradır. Hatta satan firma orjinal olduğu içinde garanti de veriyor. Eğer orjinal parçasını bulamadıysanız ben size bu konuda yardımcı da olabilirim.

    Not: Her rolanti motoru her araca uymaz her aracın seri numarası farklıdır. Alırken dikkatli olunmalı!

    Rolanti motorunu değiştirdikten daha o problemlerden eser kalmayacak uzun yıllar sorunsuz kullanacaksınız. Keşke yorumlarınızı daha önce görmüş olsaydım da o kadar boşa para vermeseydiniz.

    Bu konularla ilgili sorunuz veya orjinal yedek parça ihtiyacınızı karşılamak elimden geleni yapabilirim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.