Şimdi Ara

Böyle bir kazada açılan hava yastıkları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Bunda açılmayacak da ne zaman açılacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaptan Ross

    Bunda açılmayacak da ne zaman açılacak?
    40 kms çok az bir sürat gibi geliyor ama hiçte öyle değil.
  • Acilsa dert acilmasa başka dert
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Acilsa dert acilmasa başka dert
    açılmasa böyle bi kazada açılmamış diyemi konu açıcaktın. Açılmış işte ne güzel tabi işin diğer kısmı hariç. Yoksa Darbe sensörleri iyi iş yapmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    Bir arkadaşımın araç ve gördüğünüz gibi ufacık bir hasar olsa bile bütün hava yatıkları açılmış.

    Açıkcası bu kadar hafif bir kazada açılması şaşırttı. Hızı 40 km felanmış.

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/p180x540/10671237_10152322210422231_3231964787496965409_n.jpg?oh=ba17897f7951180445c805699b7a9eb9&oe=54881D85&__gda__=1421789050_3ebeb18c4cc3bf5ead674f9d8fc72934

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/p180x540/10665224_10152322210542231_5122822839875506448_n.jpg?oh=e0e0be1a60f62a6ccaa5f56cdf7e4c0a&oe=54C5EC9E&__gda__=1422993761_31f698844a48778fcf25c632fea40a3f

    Euro NCAP

    "Ön çarpışma testinde 64 km/h (40mph) hızındaki araç duran bir bariyere çarpmaktadır. Yan çarpışma testinde ise 50 km/h (31mph) hızındaki bir bariyer aracın sürücü kapısı tarafından çarpmakta, direk ile yapılan çarpışma testi ise 29 km/h (18mph) hızında yanal hareket eden araç 259mm çapındaki durağan bir direğe yine sürücü kapısı kısmından çarptırmak suretiyle gerçekleştirilir."

    Yani özetle çarpışma testleri maksimum 64 km/h'da yapılır. Ortalama hız 47.6 km/h'dır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeArAnGeL -- 25 Eylül 2014; 22:02:34 >




  • Sağlam kayaya çarpmıştır.
  • Görevini yapmış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Görevini yapmış..
    Kamyon ya da kamyonet tarzı yüksek bir araca vurmuş sanırım arkadan.

    Açılması normal bence gerek de bu değil mi zaten?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Görevini yapmış..
    Ya geçen konusu vardı Passat'ın biri çok daha fazla darbe almış ama açılmamıştı. Onda da millet niye açılmadı diye saydırıyordu

    Şaka bir yana koruyuculuk olarak bakarsak patlaması iyidir, ama malum bu işin maddi boyutu var.

    Ön tarafa bakıyorum da açılmasa yadırgamazdım kesinlikle.
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Airbag açılmasın da masraf olmasın zihniyetiyle yolcu airbag'ini kapatanlar var. Hiç mi öne oturan olmaz, Allah korusun kaza olsa ne olacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Airbag açılmasın da masraf olmasın zihniyetiyle yolcu airbag'ini kapatanlar var. Hiç mi öne oturan olmaz, Allah korusun kaza olsa ne olacak?
    http://www.youtube.com/watch?v=ksvQw_3fbYA

    airbag açılması için minimum hız yoktur, sensör yeteri kadar darbe alırsa açılır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F93BE544A

    http://www.youtube.com/watch?v=ksvQw_3fbYA

    airbag açılması için minimum hız yoktur, sensör yeteri kadar darbe alırsa açılır..

    Alıntıları Göster




  • Kaza basit değil o hızla kafanı çarparsan ölme riskin yüksek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C10H15N

    Kaza basit değil o hızla kafanı çarparsan ölme riskin yüksek
    Sanırım olayı anlatamadım . Aracın darbe aldığı nokta tampon değil kaput . Benim bildiğim darbe sensörleri tampon iç demirinde konumlandırılır. Anlatılana göre temas sadece kaputtan oluyor tamponla ilgili bir temas bile yokken darbe sensörleri kaput hasarında nasıl aktif oluyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    Sanırım olayı anlatamadım . Aracın darbe aldığı nokta tampon değil kaput . Benim bildiğim darbe sensörleri tampon iç demirinde konumlandırılır. Anlatılana göre temas sadece kaputtan oluyor tamponla ilgili bir temas bile yokken darbe sensörleri kaput hasarında nasıl aktif oluyor ?

    Alıntıları Göster
    Araç sadece kaputtan darbe almamış, ilk resme bakarsanız tamponda ızgara ve far arasında bir yırtılma mevcut. Tampon darbeyi emip eski yerine gelmiş. Muhtemelen İçerideki tampon demiri de yamulmuştur. Küçük bir kaza değil bence. Hava yastıkları da işini yapmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    Sanırım olayı anlatamadım . Aracın darbe aldığı nokta tampon değil kaput . Benim bildiğim darbe sensörleri tampon iç demirinde konumlandırılır. Anlatılana göre temas sadece kaputtan oluyor tamponla ilgili bir temas bile yokken darbe sensörleri kaput hasarında nasıl aktif oluyor ?

    valla kimisi ivme sensörü var, ona göre açılır diyor, kimisi kemersiz açılmaz diyor, ama net bir cevabı yok bence. kafasına göre takılıyor.
  • Cihan gilin Jetta aklıma geldi.
  • Hiç yoktan pert
  • Allah baska dert vermesin.
    Gorevini yapmos 40 km dusuk gibi grlsede degil.
    Mondeolarin sensorleri tamponda degil daha yukarda olmasi lazim kaputa yakin kisimlarda onun icin acilmistir.

    http://www.talkford.com/topic/151047-location-of-frontal-crash-sensor/
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.