Şimdi Ara

Hyundai Accent vs Genesis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynı markanın 2 değişik modeli arasında bu kadar fark olması düşündürücü. Donanım farkı, kalite farkı, konfor farkı illa ki olsun da güvenlikte bu kadar farklılık olmaması gerekir diye düşünüyorum. Parası olan yaşasın parası olmayan ölsün gibi bir şey bu. Günümüzde hangi marka hangi model olursa olsun güvenliğin belli bir kalitenin altına düşmemesi gerek. Hyundai ile herhangi bir alıp veremediğim yok. Örnek olması açısından koyuyorum bu videoları sadece. Değişik markalarda da buna benzer durumlar vardır.

    Biri b sınıfı biri bilmem ne sınıfı diye karşılaştırmayın. Mercedes Smart diye bir araba üretiyor. Kutu gibi araba ama bu durumlara düşmüyor. Belki de premium marka olmanın olayı budur.




    Buyrun bu da Smart videosu.








  • Maliyet diye bir olay var bilmem bilir misiniz?

    Ha diyorsanız Premium olunca hepsi iyi tabi hepsi iyi olacak.

    Normal bir markanın en pahalı aracına verdiğiniz fiyatı bir premium markanın en ucuz aracına veriyorsunuz.
  • İğneleyici mesajlara alıştık forumda. Biliyorum maliyet ne demek genç arkadaşım. A sütununa destekleyici bir bar koymanın maliyeti nedir? Paramparça oluyor A sütunu.
  • Hyundai' in ilk kabuk değişiminin ürünüdür accent blue. Genesis ise ikinci kabuk değişiminin ürünü. Bu kez hiç olmadığı kadar iddialilar ve sıkı rakiplerine bir adim daha yaklastilar. Yeni Sonata ve Yeni i20 ile ikinci kabuk değişimi devam edecek. Daha sonra makyajlı İ30 ve yeni kasa İx35 ile bu dalga devam edecek.
  • Hypnotica kullanıcısına yanıt
    Ben öyle demek istemedim yanlış anladınız.Demek ki markanın o araçtan daha çok kar etmesi bizim canımızdan kıymetliymiş.

    Nasıl çiftçi daha çok kar için GDOlu tohum kullanıyorsa bunlar da neyden kaçsak kar diyorlar alıcının canından bize biz karımıza bakarız mantığı var.

    Bu aracın rakibi olan Symbol,C-Elysee,301... gibi araçlarda durum çok farklı değil.

    Yani parasına göre demek istedim.Demek ki adamlar canını seviyorsan al sana 60.000Tllik fakirsen al şu 40.000 TLlliği öl diyor.

    Olay bence bu size bir kastım yok aracın rakipleri ile farkı bu Hyundai ne kadar kısarak rakiplerinin fiyatına indiririz diye düşünüyor.

    Yoksa size bir şey öğretmeye çalışmak haddime bile değil yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Ben öyle demek istemedim yanlış anladınız.Demek ki markanın o araçtan daha çok kar etmesi bizim canımızdan kıymetliymiş.

    Nasıl çiftçi daha çok kar için GDOlu tohum kullanıyorsa bunlar da neyden kaçsak kar diyorlar alıcının canından bize biz karımıza bakarız mantığı var.

    Bu aracın rakibi olan Symbol,C-Elysee,301... gibi araçlarda durum çok farklı değil.

    Yani parasına göre demek istedim.Demek ki adamlar canını seviyorsan al sana 60.000Tllik fakirsen al şu 40.000 TLlliği öl diyor.

    Olay bence bu size bir kastım yok aracın rakipleri ile farkı bu Hyundai ne kadar kısarak rakiplerinin fiyatına indiririz diye düşünüyor.

    Yoksa size bir şey öğretmeye çalışmak haddime bile değil yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.
    polemik yaratmak için açılmış konu ama cevap vermeden edemeden. işte meşhur bir premium markanın modeli:



    a4'e para verenler de ölecek o zaman öyle değil mi? smart'ı da small overlap testine soksalar da bir görsek.




  • Aslında Accent in Kabini sağlam kaldı fakat darbeyle birlikte direksiyon sağa yönelince hava yastığı tam olarak görevini yapamadı manken kafayı torpidoya vurdu ve araç puanıda bundan dolayı kaybetti. Daha geniş yüzey çarpışması yaptırılan (Moderate overlap front)testinden iyi sonuç almış.
  • Hyundai-kia grubunun premium bi markaya ihtiyacı var.

    Bazı modellerin kalitesi marka imajinin gölgesinde kalıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    Hyundai-kia grubunun premium bi markaya ihtiyacı var.

    Bazı modellerin kalitesi marka imajinin gölgesinde kalıyor
    Bütün markaların aynı test sonuçlarına yakın araçları var. Sadece hyundai örneği vererek markaya yönelik bir operasyon değildir umarım.
    Bilin bakalım hangi markanın hangi modeli ısrarla ncap crash testlerine girmek istemiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    Bütün markaların aynı test sonuçlarına yakın araçları var. Sadece hyundai örneği vererek markaya yönelik bir operasyon değildir umarım.
    Bilin bakalım hangi markanın hangi modeli ısrarla ncap crash testlerine girmek istemiyor?

    İlk mesajimi dogru okudugunuza emin misiniz? Yada tekrar okuyun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    Bütün markaların aynı test sonuçlarına yakın araçları var. Sadece hyundai örneği vererek markaya yönelik bir operasyon değildir umarım.
    Bilin bakalım hangi markanın hangi modeli ısrarla ncap crash testlerine girmek istemiyor?

    İlk mesajimi dogru okudugunuza emin misiniz? Yada tekrar okuyun.

    Konunun tamamını okuyarak yorum yaptım. Sakın üstüne alınma dostum. Mesajında bütün markalara yönelik " parası olana sağlam olmayana teneke" benzeri sözlerinide gördüm. O yüzden sonuna kadar haklısın. Ben genel olrak cevapladım. Yine de ilgin için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    polemik yaratmak için açılmış konu ama cevap vermeden edemeden. işte meşhur bir premium markanın modeli:



    a4'e para verenler de ölecek o zaman öyle değil mi? smart'ı da small overlap testine soksalar da bir görsek.


    Araba diye bişey kalmadı ortada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    polemik yaratmak için açılmış konu ama cevap vermeden edemeden. işte meşhur bir premium markanın modeli:



    a4'e para verenler de ölecek o zaman öyle değil mi? smart'ı da small overlap testine soksalar da bir görsek.


    Araba diye bişey kalmadı ortada.

    Alıntıları Göster
    Accent era üretilirken small overlap diye bir test yoktu. Düşük puan almasının sebebi o. Aynı testte mercedes bile çuvalladı ama sonradan geliştirdiler araçlarını. Makyajlı modeliyle o da yüksek puanlar alacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    Hyundai-kia grubunun premium bi markaya ihtiyacı var.

    Bazı modellerin kalitesi marka imajinin gölgesinde kalıyor

    Hyundai nin premium araçları var ama bizde yok .Hyundaiusa.com sayfasını inceledim Amerikan pazarında satılan bayağı heybetli araçları var GENESİS,GENESİS COUPE ve 429 HP gücündeki V8 motor, 7 veya 8ileri otomatik vitesEQUUS MODELİ çok güzel ve kaliteli araçlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackbela -- 25 Eylül 2014; 13:57:44 >
  • Hypnotica kullanıcısına yanıt
    ne alaka orada smart, fizik bilen gerkez boyut küçüldükçe dayanıklılığın artacağını bilir yani segmetler arası karşılaştırma kesinlikle doğru olmaz
  • trexin T kullanıcısına yanıt
    Smartın daha ağır testleri var merak etmeyin. Polemik yaratmak değil amacım. Firmaların parası olmayana güvenliği olmayan araç satmalarına dikkat çekmek. Polemik yaratınca ne olacaksa. Bende bu forumdaki insanları anlayamıyorum bazen. Alın smartın testi.





  • O zaman A sınıfı arabalar en güvenli arabalardır. Öyle mi? Bir daha düşünün isterseniz.
  • Estağfurullah özür dilenecek bir şey yok. Benim de dikkat çekmek istediğim nokta bu aslında. Ama maliyeti yanlış yerden kısıyorlar. Bir arabanın konfordan önce güvenliğe ihtiyacı var. Ailemizi çoluğumuzu çocuğumuzu bindiriyoruz. Hayat bu daha değerli ne olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackbela

    quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    Hyundai-kia grubunun premium bi markaya ihtiyacı var.

    Bazı modellerin kalitesi marka imajinin gölgesinde kalıyor

    Hyundai nin premium araçları var ama bizde yok .Hyundaiusa.com sayfasını inceledim Amerikan pazarında satılan bayağı heybetli araçları var GENESİS,GENESİS COUPE ve 429 HP gücündeki V8 motor, 7 veya 8ileri otomatik vitesEQUUS MODELİ çok güzel ve kaliteli araçlar.

    Ben de onu diyorum işte , Hyundainin çok üst düzey araçları var ama marka imajı o seviyede değil.

    Genesis E serisi , 5 serisi ayarında bi araç olabilir ama Hyundai bmw ,mercedes imajında değil ...

    Accentle Genesisi aynı anda satmak pazarlama açısından sıkıntı olabilir misal Türkiyede kimse Genesise E serisi parası vermez .

    O yüzden Toyota-lexus , vw-audi, Honda-Acura vs. gibi premium bi marka daha mantıklı olur diyorum .




  • Hyundai premium bir marka değil ki bütün modelleri kaliteli olsun.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.