Şimdi Ara

Fiat 500X Geliyor..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
4.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat'ın mini-SUV segmentinde yer alan ve İtalya'da Jeep Renegade ile ortak platform ve teknik altyapıda üretilen aracı 500X, 2 Ekim Perşembe günü Paris otomobil fuarında tanıtılacak. Tanıtım öncesinde aracın kamuflajsız haliyle ilk teasing videosu yayınlandı.

    Henüz resmi olarak açıklanmasa da, motor/şanzıman gamının Renegade ile ortak olmasına kesin gözüyle bakılıyor. Yani 1.4 turbo 140 ve 170 hp benzinli, 1.6 120 hp ve 2.0 140-170 hp dizel motorlar ile TCT çift kavrama ve 9 ileri ZF otomatik şanzıman seçenekleri olacak.








  • bu motor şanzıman seçenekleri ile iş yapar
  • hatunun tekerlekleri 17 inc. farlar otomatik portakal...
  • fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.

    Çünkü, 500'ün imajı tüm dünyada gayet iyi..

    Küçük 500, yüksek fiyatına rağmen Avrupa'da ve ABD'de segmentinin lideri. Her yıl 250 bine yakın satıyor.
    500L de aynı şekilde Avrupa'da segmentinin lideri ve müşterileri, rakiplerinin ortalama fiyatından daha yükseğini ödüyor.

    Tüm otomotiv firmalarının hayali budur işte; "zarar etmeden" öyle ya da böyle müşterinden daha fazla para almayı başar..

    500X'de de Fiat'ın (ve ayrıca bağımsız sektör otoritelerinin) beklentisi aynı şekilde. Muhtemelen bu araç yine Avrupa'da segmentinin lideri olacak ve müşterilerin bu araca sahip olmak için ödemeyi gözden çıkardığı para, rakiplerininkinden yüksek olacak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 23 Eylül 2014; 11:04:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.

    Çünkü, 500'ün imajı tüm dünyada gayet iyi..

    Küçük 500, yüksek fiyatına rağmen Avrupa'da ve ABD'de segmentinin lideri. Her yıl 250 bine yakın satıyor.
    500L de aynı şekilde Avrupa'da segmentinin lideri ve müşterileri, rakiplerinin ortalama fiyatından daha yükseğini ödüyor.

    Tüm otomotiv firmalarının hayali budur işte; "zarar etmeden" öyle ya da böyle müşterinden daha fazla para almayı başar..

    500X'de de Fiat'ın (ve ayrıca bağımsız sektör otoritelerinin) beklentisi aynı şekilde. Muhtemelen bu araç yine Avrupa'da segmentinin lideri olacak ve müşterilerin bu araca sahip olmak için ödemeyi gözden çıkardığı para, rakiplerininkinden yüksek olacak..

    Yemişim avrupasını, Türkiye'de o fiyata alınmaz. Alınmamalı da ayrıca.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.

    Çünkü, 500'ün imajı tüm dünyada gayet iyi..

    Küçük 500, yüksek fiyatına rağmen Avrupa'da ve ABD'de segmentinin lideri. Her yıl 250 bine yakın satıyor.
    500L de aynı şekilde Avrupa'da segmentinin lideri ve müşterileri, rakiplerinin ortalama fiyatından daha yükseğini ödüyor.

    Tüm otomotiv firmalarının hayali budur işte; "zarar etmeden" öyle ya da böyle müşterinden daha fazla para almayı başar..

    500X'de de Fiat'ın (ve ayrıca bağımsız sektör otoritelerinin) beklentisi aynı şekilde. Muhtemelen bu araç yine Avrupa'da segmentinin lideri olacak ve müşterilerin bu araca sahip olmak için ödemeyi gözden çıkardığı para, rakiplerininkinden yüksek olacak..

    Yemişim avrupasını, Türkiye'de o fiyata alınmaz. Alınmamalı da ayrıca.

    Hangi fiyata alınmaz.

    Daha araç satışa sunulmadı, ortada fiyat falan yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.

    Çünkü, 500'ün imajı tüm dünyada gayet iyi..

    Küçük 500, yüksek fiyatına rağmen Avrupa'da ve ABD'de segmentinin lideri. Her yıl 250 bine yakın satıyor.
    500L de aynı şekilde Avrupa'da segmentinin lideri ve müşterileri, rakiplerinin ortalama fiyatından daha yükseğini ödüyor.

    Tüm otomotiv firmalarının hayali budur işte; "zarar etmeden" öyle ya da böyle müşterinden daha fazla para almayı başar..

    500X'de de Fiat'ın (ve ayrıca bağımsız sektör otoritelerinin) beklentisi aynı şekilde. Muhtemelen bu araç yine Avrupa'da segmentinin lideri olacak ve müşterilerin bu araca sahip olmak için ödemeyi gözden çıkardığı para, rakiplerininkinden yüksek olacak..

    Yemişim avrupasını, Türkiye'de o fiyata alınmaz. Alınmamalı da ayrıca.

    Hem "Fiat neden 500'de ısrar ediyor?" diye soruyorsun, hem "yemişim Avrupasını" diyorsun..

    Fiat Türk markası değil, Avrupa markası. Asıl pazarı da Avrupa.




  • Peki baştan ve uzun uzun anlatayım o zaman. Madem ki fanboy'lar toplandı. Ben de kalpleri kırmadan ayrıntılı olarak anlatayım. Fiat 500 ilk önce A Segmenti ile Türkiye pazarına giriş yaptı. Şirin tasarımı ile kadın arabası olarak da sevildi. Özellikle sedef beyaz kaporta rengi ve parlak beyaz ön göğüs ve beyaz direksiyon ile otomatik vites olmasıyla ben de bir ara eşim için düşünüp fiat bayiine girip 54 bin tl lik fiyat ile kapıdan aynı hızda geri çıktım.
    Daha sonra yelpazeyi genişlettiler 500C dediler 500 gucci dediler hatta yurdışında abarth olarak sağlam bir turbo sıkıştırma oranıyla gençlerin de kalbini fethetmeyi başardılar.
    Sonra geniş aileler için 500 Long dediler arkasından kampanya da yaptılar rock edition paketini ücretsiz verdiler falan da filan. Şimdi 500 x geliyormuş ve ben kaç paradan çıkacağını bilmiyormuşum. Hemen söyleyeyim boş line olanı 45 - 50 bin tl. gibi bir aralıkta olacak. Ve hala daha o fiyatlara ülkemizde alınabilecek nice nice araçlar varken şirinliğe kanılıp alıncak. Hemde gitmeyen bir arabayı sırf hello kity oyuncağı gibi durduğu için...
    Hadi buyrun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.

    Çünkü, 500'ün imajı tüm dünyada gayet iyi..

    Küçük 500, yüksek fiyatına rağmen Avrupa'da ve ABD'de segmentinin lideri. Her yıl 250 bine yakın satıyor.
    500L de aynı şekilde Avrupa'da segmentinin lideri ve müşterileri, rakiplerinin ortalama fiyatından daha yükseğini ödüyor.

    Tüm otomotiv firmalarının hayali budur işte; "zarar etmeden" öyle ya da böyle müşterinden daha fazla para almayı başar..

    500X'de de Fiat'ın (ve ayrıca bağımsız sektör otoritelerinin) beklentisi aynı şekilde. Muhtemelen bu araç yine Avrupa'da segmentinin lideri olacak ve müşterilerin bu araca sahip olmak için ödemeyi gözden çıkardığı para, rakiplerininkinden yüksek olacak..

    Yemişim avrupasını, Türkiye'de o fiyata alınmaz. Alınmamalı da ayrıca.

    Hem "Fiat neden 500'de ısrar ediyor?" diye soruyorsun, hem "yemişim Avrupasını" diyorsun..

    Fiat Türk markası değil, Avrupa markası. Asıl pazarı da Avrupa.

    Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.

    Çünkü, 500'ün imajı tüm dünyada gayet iyi..

    Küçük 500, yüksek fiyatına rağmen Avrupa'da ve ABD'de segmentinin lideri. Her yıl 250 bine yakın satıyor.
    500L de aynı şekilde Avrupa'da segmentinin lideri ve müşterileri, rakiplerinin ortalama fiyatından daha yükseğini ödüyor.

    Tüm otomotiv firmalarının hayali budur işte; "zarar etmeden" öyle ya da böyle müşterinden daha fazla para almayı başar..

    500X'de de Fiat'ın (ve ayrıca bağımsız sektör otoritelerinin) beklentisi aynı şekilde. Muhtemelen bu araç yine Avrupa'da segmentinin lideri olacak ve müşterilerin bu araca sahip olmak için ödemeyi gözden çıkardığı para, rakiplerininkinden yüksek olacak..

    Yemişim avrupasını, Türkiye'de o fiyata alınmaz. Alınmamalı da ayrıca.

    Hem "Fiat neden 500'de ısrar ediyor?" diye soruyorsun, hem "yemişim Avrupasını" diyorsun..

    Fiat Türk markası değil, Avrupa markası. Asıl pazarı da Avrupa.

    forumdakiler hala şahin doğana endeksli olduğu için bravoyuda pandayıda 500 üde tofaş yapımı şahin doğan sanıyor kendi tutuğu markanın eskileride merdeces kadar sağlamya yumurtaların geçmişte çok iyi bir ünü var daha dün adam olmaya başladı bugün posta koyuyor bir asırlık markaya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    Peki baştan ve uzun uzun anlatayım o zaman. Madem ki fanboy'lar toplandı. Ben de kalpleri kırmadan ayrıntılı olarak anlatayım. Fiat 500 ilk önce A Segmenti ile Türkiye pazarına giriş yaptı. Şirin tasarımı ile kadın arabası olarak da sevildi. Özellikle sedef beyaz kaporta rengi ve parlak beyaz ön göğüs ve beyaz direksiyon ile otomatik vites olmasıyla ben de bir ara eşim için düşünüp fiat bayiine girip 54 bin tl lik fiyat ile kapıdan aynı hızda geri çıktım.
    Daha sonra yelpazeyi genişlettiler 500C dediler 500 gucci dediler hatta yurdışında abarth olarak sağlam bir turbo sıkıştırma oranıyla gençlerin de kalbini fethetmeyi başardılar.
    Sonra geniş aileler için 500 Long dediler arkasından kampanya da yaptılar rock edition paketini ücretsiz verdiler falan da filan. Şimdi 500 x geliyormuş ve ben kaç paradan çıkacağını bilmiyormuşum. Hemen söyleyeyim boş line olanı 45 - 50 bin tl. gibi bir aralıkta olacak. Ve hala daha o fiyatlara ülkemizde alınabilecek nice nice araçlar varken şirinliğe kanılıp alıncak. Hemde gitmeyen bir arabayı sırf hello kity oyuncağı gibi durduğu için...
    Hadi buyrun.

    Sen 19. Yuzyilda kaldin galiba, artik butun arabalarin fiyati pahali, insanlar hala alisamadi bu olaya, inanmak istemiyoruz ama boyle, butun markalarda boyle fiyatlar, ozellikle bu sene otv artisiyla beraber fiyatlar cok fazla artti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.

    Çünkü, 500'ün imajı tüm dünyada gayet iyi..

    Küçük 500, yüksek fiyatına rağmen Avrupa'da ve ABD'de segmentinin lideri. Her yıl 250 bine yakın satıyor.
    500L de aynı şekilde Avrupa'da segmentinin lideri ve müşterileri, rakiplerinin ortalama fiyatından daha yükseğini ödüyor.

    Tüm otomotiv firmalarının hayali budur işte; "zarar etmeden" öyle ya da böyle müşterinden daha fazla para almayı başar..

    500X'de de Fiat'ın (ve ayrıca bağımsız sektör otoritelerinin) beklentisi aynı şekilde. Muhtemelen bu araç yine Avrupa'da segmentinin lideri olacak ve müşterilerin bu araca sahip olmak için ödemeyi gözden çıkardığı para, rakiplerininkinden yüksek olacak..

    Yemişim avrupasını, Türkiye'de o fiyata alınmaz. Alınmamalı da ayrıca.

    Hem "Fiat neden 500'de ısrar ediyor?" diye soruyorsun, hem "yemişim Avrupasını" diyorsun..

    Fiat Türk markası değil, Avrupa markası. Asıl pazarı da Avrupa.

    forumdakiler hala şahin doğana endeksli olduğu için bravoyuda pandayıda 500 üde tofaş yapımı şahin doğan sanıyor kendi tutuğu markanın eskileride merdeces kadar sağlamya yumurtaların geçmişte çok iyi bir ünü var daha dün adam olmaya başladı bugün posta koyuyor bir asırlık markaya

    Konu bravo konusu olsaydı tüm sınıfdaş markaları yok sayar bravo derdim. Çarpıtmakta üstünüze yok. Benim için 500 ölü doğmuştur. ve ısrarla üretme çabalarını yersiz buluyorum. Benim lafım modele, satış stratejisine iken sizin yorumlarınız kişiliğime ve beğenme ya da beğenmeme biçimime ve şahsıma olacaksa olayın şeklini değiştirirrim haberiniz olsun.




  • DeArAnGeL kullanıcısına yanıt
    Hocam, birincisi o 500 Long değil, 500 Large (500L). Konuya ne kadar hakim olduğunuz buradan belli. İkincisi, siz fiyat anlamında eleştirmişsiniz, ben de oradan devam edeyim. 500L fiyat olarak ilk bir yılı boyunca tam anlamıyla rakipsizdi. Yaklaşık olarak Clio dizel otomatik ile aynı fiyata satıldı ve üstelik çok çok daha büyük bir araç. 52 bin ile 56 bin TL aralığında dizel otomatik, elektronik klima, 17 inç jant, çift renk, cam tavanlı MPV sattılar.

    Ucuz muydu? Bence ne ucuz ne pahalıydı. Tam fiyatının arabasıydı. 2014 modelleri ise pahalı, tüm diğer arabalar gibi.

    Sizden Fiat 500 için 54 bin istemişlerse, o fiyatı veren zaten Mercedes'inin BMW'sinin yanına eşine ikinci araç alıyordur. Gucci modeli, kitle satışa dönük bir model değil, özel bir seri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniinsan

    Hocam, birincisi o 500 Long değil, 500 Large (500L). Konuya ne kadar hakim olduğunuz buradan belli.


    Süper bir ölçme ve değerlendirme yöntemi tebrik ederim.
    Bu kadar fanatik olunduğunu bilmiyordum. Bir an kendimi tok kapı sesli goffçuların ortasında hissettim.

    2002 yılında Fiat Panda'yı test etmiş biri olarak hiç bir konuya uzak değilim bunu da belirteyim.

    Son olarak fiat 500'ü sevemedim bana parası fazla geldikçe iyice soğudum. Özellikle şirin görünmeye çalışması da beni iyice uzaklaştırdı. Gördüğünüz gibi hep ben ve benim duygularımdan bahsettim. Şimdi bunları değiştirebilir misin?
    Smart'a hayabusa motoru takılmış videoları izledim yine de ısınmadım aynı şey bunda da geçerli. Bu kadar basit.




  • Artik cikarsalar su arabayi. Sanki cok muhim araba. Fiatin gundem olma cabasindan baska bir sey degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.

    Çünkü, 500'ün imajı tüm dünyada gayet iyi..

    Küçük 500, yüksek fiyatına rağmen Avrupa'da ve ABD'de segmentinin lideri. Her yıl 250 bine yakın satıyor.
    500L de aynı şekilde Avrupa'da segmentinin lideri ve müşterileri, rakiplerinin ortalama fiyatından daha yükseğini ödüyor.

    Tüm otomotiv firmalarının hayali budur işte; "zarar etmeden" öyle ya da böyle müşterinden daha fazla para almayı başar..

    500X'de de Fiat'ın (ve ayrıca bağımsız sektör otoritelerinin) beklentisi aynı şekilde. Muhtemelen bu araç yine Avrupa'da segmentinin lideri olacak ve müşterilerin bu araca sahip olmak için ödemeyi gözden çıkardığı para, rakiplerininkinden yüksek olacak..

    Yemişim avrupasını, Türkiye'de o fiyata alınmaz. Alınmamalı da ayrıca.

    Hem "Fiat neden 500'de ısrar ediyor?" diye soruyorsun, hem "yemişim Avrupasını" diyorsun..

    Fiat Türk markası değil, Avrupa markası. Asıl pazarı da Avrupa.

    forumdakiler hala şahin doğana endeksli olduğu için bravoyuda pandayıda 500 üde tofaş yapımı şahin doğan sanıyor kendi tutuğu markanın eskileride merdeces kadar sağlamya yumurtaların geçmişte çok iyi bir ünü var daha dün adam olmaya başladı bugün posta koyuyor bir asırlık markaya

    Konu bravo konusu olsaydı tüm sınıfdaş markaları yok sayar bravo derdim. Çarpıtmakta üstünüze yok. Benim için 500 ölü doğmuştur. ve ısrarla üretme çabalarını yersiz buluyorum. Benim lafım modele, satış stratejisine iken sizin yorumlarınız kişiliğime ve beğenme ya da beğenmeme biçimime ve şahsıma olacaksa olayın şeklini değiştirirrim haberiniz olsun.

    Senin için ölü doğmuş olabilir..

    Tüm dünyada her yıl 300 binden fazla insan bayıla bayıla 500 ve 500L alıyor.. Fiat'ın 500 tarafında işleri tıkırında, endişelenme




  • DeArAnGeL kullanıcısına yanıt
    Siz duygularınızdan değil, fiyatından bahsettiniz. Ben de söze oradan girdim. Yoksa yanıp ölmüyorum Fiat 500X diye.

    Zaten tipini beğenmedim, ısınamadım diyen birinin fikrini değiştirmeye çalışmak çok saçma olur. Bunlar göreceli şeyler. Ben Jetta satıp 500L aldım örneğin, çevremdekilerin %90'ı kızıyor. Jetta'yı gözlerinde çok büyütüyorlar çünkü.

    Anlatmaya çalıştığım, 500 modellerinin piyasaya göre yüksek fiyattan konumlandırılmadığı hocam. Sanırım sizi bilgisi olmadan önyargılarla yorum yapanlarla karıştırdım.
  • çok enteresan bir durumu var.

    bu araç aslında yeni jeep ile aynı, 74k'dan jeep başladı. bakalım kaçtan başlayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    fiat 500 modelinde neden bu kadar ısrar ediyor anlayabilmiş değilim.

    Çünkü, 500'ün imajı tüm dünyada gayet iyi..

    Küçük 500, yüksek fiyatına rağmen Avrupa'da ve ABD'de segmentinin lideri. Her yıl 250 bine yakın satıyor.
    500L de aynı şekilde Avrupa'da segmentinin lideri ve müşterileri, rakiplerinin ortalama fiyatından daha yükseğini ödüyor.

    Tüm otomotiv firmalarının hayali budur işte; "zarar etmeden" öyle ya da böyle müşterinden daha fazla para almayı başar..

    500X'de de Fiat'ın (ve ayrıca bağımsız sektör otoritelerinin) beklentisi aynı şekilde. Muhtemelen bu araç yine Avrupa'da segmentinin lideri olacak ve müşterilerin bu araca sahip olmak için ödemeyi gözden çıkardığı para, rakiplerininkinden yüksek olacak..

    Yemişim avrupasını, Türkiye'de o fiyata alınmaz. Alınmamalı da ayrıca.

    Hem "Fiat neden 500'de ısrar ediyor?" diye soruyorsun, hem "yemişim Avrupasını" diyorsun..

    Fiat Türk markası değil, Avrupa markası. Asıl pazarı da Avrupa.

    forumdakiler hala şahin doğana endeksli olduğu için bravoyuda pandayıda 500 üde tofaş yapımı şahin doğan sanıyor kendi tutuğu markanın eskileride merdeces kadar sağlamya yumurtaların geçmişte çok iyi bir ünü var daha dün adam olmaya başladı bugün posta koyuyor bir asırlık markaya

    Konu bravo konusu olsaydı tüm sınıfdaş markaları yok sayar bravo derdim. Çarpıtmakta üstünüze yok. Benim için 500 ölü doğmuştur. ve ısrarla üretme çabalarını yersiz buluyorum. Benim lafım modele, satış stratejisine iken sizin yorumlarınız kişiliğime ve beğenme ya da beğenmeme biçimime ve şahsıma olacaksa olayın şeklini değiştirirrim haberiniz olsun.

    Senin için ölü doğmuş olabilir..

    Tüm dünyada her yıl 300 binden fazla insan bayıla bayıla 500 ve 500L alıyor.. Fiat'ın 500 tarafında işleri tıkırında, endişelenme

    Aynen devam ederim diyorsun yani. Endişelendiğimi düşündürten nedir? Beğenmemek suç mu da endişelenmek üzerine varsayımlarda bulunuyorsun. ?
    Sen de sevin o halde. Her satılan 500'den kar payı hesabına yatıyor olsa gerek.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.