Şimdi Ara

.::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::. (452. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
46.961
Cevap
182
Favori
3.005.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 450451452453454
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu


    quote:

    Orjinalden alıntı: metal68

    apo kaç para bu farlar yaw.sadede gel.marka nedir.biz takabilirmiyiz.ser veriyon sır vermiyon yaw.....




    yaw pm den at o zaman hakkaten senin jeton köşeli bile diil.düşmüyo hiç.ahhh apo ahhhh



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metal68 -- 22 Eylül 2007; 22:22:18 >
  • Autoshow test verileri

    Marea 1.6 16V Exclusive (2002/07)
    Genel Bilgiler
    Fiat'ın 1996'dan beri yollarda olan kompakt sınıftaki sedanı Marea, 1999'da geçirdiği küçük makyajın ardından bu yılın başında ikinci kez makyajlandı. Görünüm ve tekniği son kez iyileştirilen Marea, Tofaş tarafından artık sadece 1.6 litre 103 HP'lik yeni motorla üretiliyor. Marea'da 2.0 HLX ve 1.9 JTD'nin ithalatına son verilirken, SX, ELX ve HLX donanımları, yerini Liberty ve Exclusive donanımlarına bıraktı.

    Karoser, iç mekan
    Marea'nın dış görünümündeki en önemli değişiklikler arka kısmında yapılmış. Lancia Lybra'dan alınan stop lambaları, onların formuna uygun olarak yenilenen bagaj kapağı ve plakalığın üzerine yerleştirilen kromaj görünümlü plastik çıta, Marea'nın yeni arka görünümünü oluşturuyor. Exclusive donanım ismi, bagaj kapağının üzerine yapıştırılan bir çıkartmayla belirtilmiş. Tamponlarına aerodinamik spoylerler eklenen otomobilin önündeyse artık yeni Fiat logosu yer alıyor. İç mekanda eski radyo teybin yerini Stilo'dakine benzetilen bir sistem alırken daha önce ayrı ayrı açılan çakmak ve küllük, artık birlikte açılıyor. Otomobilin arka kısmı değiştiyse de bagajı eskiden olduğu gibi 430 litre hacim sunuyor.

    Motor, performans
    Makyajlı Marea'da Stilo, Doblo ve Palio Ailesi'nde de kullanılan 1596 cc'lik motor görev yapıyor. Eski 1581 cc'lik motorun üst kapağında yapılan değişiklikler ve yenilenen işletim yazılımıyla geliştirilen üstten çift eksantrikli ve 16 supaplı motor, selefi gibi 5750 d/d'de 103 HP güç üretiyor. Ancak yapılan değişikliklerle 4000 d/d'de ürettiği 145 Nm'lik maksimum torku eskisinden l Nm fazla. Eskisine göre biraz ehlileşmiş hissi veren motor, gücünü orta devirlerden itibaren hissettirebiliyor. Test ölçümlerimizde yeni motorun Marea'ya hızlanma performansı açısından önemli bir kazanç getirmediğini, ancak ara hızlanmalarda iyileşme ve yakıt tüketiminde ciddi düşüş sağladığını saptadık. 0-100 km/s hızlanmasını 11.1 sn'de (eskisi: 11.0 sn) gerçekleştiren Marea, ara hızlanma ölçümlerinde selefinden daha başarılı oldu. 60-100 km/s hızlanmasını dördüncü viteste 12.2 sn (13.7 sn), beşinci viteste 16.7 sn'de gerçekleştiren (16.9 sn) Marea, 90-120 km/s hızlanmasını da dördüncü viteste 9.0 sn (10.1 sn) ve beşinci viteste 13.9 sn'de (13.9 sn) gerçekleştirdi. Test süresince saptadığımız 8.2 litrelik tüketim, Marea'nın yeni motor ve şanzımanıyla asıl kazancı yakıt tüketiminden elde ettiğini açıkça ortaya koyuyor. 27 Temmuz 1999 tarihli Auto SHOW'da yayınladığımız testinde eski motoruyla Marea'nın yakıt tüketimim 100 km' de 9.5 litre olarak saptamıştık. Tüketimdeki bu düşüş, 63 litrelik depo hacminin 58 litreye çekilmesine karşın, Marea'ya 707 km'yle selefinden (663 lt) daha fazla menzil sağlıyor.

    Kullanım, konfor
    Süspansiyon sisteminde değişiklik yapılmadığından Marea'nın tutunma özelliklerinde bir değişiklik yok. Kullanımla ilgili en önemli değişiklik, yeni şanzıman sayesinde vites değişimlerinin daha da rahatlamış olması. Kabininde ergonomik sorun bulunmayan Marea'nın sürücü koltuğunda bel destek ayar düğmesi biraz daha öne çekilebilse daha da kullanışlı hale getirilebilirmiş. Fren sisteminde değişiklik yapılmayan Marea, 100 km/s hızdaki panik frende 41 metrede durdu. Bu mesafe güvenli sayılabilir ancak Marea'nın çoğu rakibi artık 40 metrenin altında durabiliyor.



    Marea 1.6 16V Exclusive (2002/07)
    STANDART DONANIM
    Sürücü ve yolcu havayastıkları, ABS, EBD, immobilizer, yangın önleme sistemi, otomatik klima, polen filtresi, far yükseklik ayarı, uzaktan kumandalı merkezi kilit, içeriden açılan bagaj ve benzin depo kapağı, elektrikli ön camlar, elektrikli ve buğu çözücülü dış aynalar, ön/arka kol dayanakları, arka koltuk karalıkları, asimetrik katlanabilen arka koltuk standart olarak sunuluyor. Exclusive'deyse bunlara ek olarak, yan havayastıkları, hafif alaşım jantlar, sis farları, elektrik kumandalı yükseklik ve bel ayarlı sürücü koltuğu ve radyo-teyp sunuluyor. Ma-rea'da altılı CD çalarlı müzik sistemi, park sensörü, ışığa duyarlı dikiz aynası ve merkezi kilit kumandalı akıllı camlardan oluşan Lüks Paket isteğe bağlı olarak alınabiliyor.

    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ Motor Önde enlemesine yerleştirilmiş, 4 silindirli,
    üstten çift eksantrikli, 16 supaplı
    ve çok noktadan enjeksiyonlu motor
    Motor Hacmi: 1596 cc
    Çap/Strok: 80.5x78.4 mm
    Sıkıştırma Oranı: 10.5:1
    Motor gücü: 5750 d/d'de 103 HP
    Max. Tork: 4000 d/d'de 145 Nm
    Vites oranları: 1-3.909, 2-2.158, 3-1.480,
    4-1.121, 5-0.897, geri- mm
    Son dişli: 3.818:1 Max. hız: 187 km/s
    Frenler: önde soğutmalı disk, arkada kampana mm
    Bagaj: 430 lt
    Boyut: 4390/1741/1430 mm
    Ağırlık: 1140 kg
    Lastikler: 185/65 R14
    Hızlanma
    0-50 km/s: 3.9 sn
    0-100 km/s: 11.1 sn
    0-130 km/s: 18.0 sn
    Esneklik(60-100 km/s)
    4. Viteste: 12.2 sn
    5. Viteste: 16.7 sn
    Dönme çapı: 10.7 m




    İç gürültü 3. vites 50 km/s 62 dB(A)
    4. vites 100 km/s 67 dB(A)
    5. vites 50 km/s 70 dB(A)
    100-0 km/s ve süresi 42m/3.2 sn
    Test tüketimi 8.2 lt/100 km
    Depo kapasitesi 58 lt
    Menzil 707 km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metal68 -- 22 Eylül 2007; 22:27:22 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari


    quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu

    hööööööööörrrrrrrrrrrrrnnnnnnncufffffffffffffffffffffffff

    Tamam artık havasından geçilmez aponun.çuf çuf der durur artık

    Ama kulüp adına çok sevindim.Apo durdun durdun turnayı gözünder vurdun.Firari'den hala ses yok haberi varmı acaba??



    yememiştir bence....




  • arkadaşlar 3 ay önce marea aldım iyiki almışım benide üye yaparmısınız aracım 2001 marea 1.6sx 16v
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu


    quote:

    Orjinalden alıntı: abi nabi


    quote:

    Orjinalden alıntı: marea8875

    APOYA NE BAKIYON SEN BENIMLE TANISTIGI GUN BUTUN AYARI BOZULDU ONUN. GERCI BEN BIRSEY YAPMADIM KENDIDE MEYILLIYMIS. JETON KOMPLE TAKILI HIC DUSMEZKI.

    AYRICA LUTFEN SULANMAYALIM. SANA DEDIK 2.0 AL DIYE DINLEMEDIN. AKILSIZ BASIN CEZASINI TURBO CEKMEZ. MAALESEF 1.6 LARA GORE OLANLARINDAN ELLERINDE KALMAMIS. KISKANMAYALIM
    quote:

    Orjinalden alıntı: metal68


    quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu


    quote:

    Orjinalden alıntı: metal68

    ARKADAŞLAR SLAYTI BEĞENDİĞİNİZE SEVİNDİM.HATIRALARIMIZ EBEDİ KALSIN.İMZAMIN ALTINA KISAYOLUNU KOYDUM GÖREN HERKES İZLESİN DİYE....
    APODAN SADECE BİLGİ ALDIK YAW BARIŞ EMEK TAMAMEN BANA AİT VALLAHİ

    alla allaaaa ben naptım ki abi? anlamadım walla tam...



    yaw apo jeton köşeli mi geliyo senin.bire iki tiyo verdin olayı çözdüm anlasana be kardeşim....
    bende torbo isterem





    ya bırak hocam uzerinde fiat marea yazan bi turbo zati yok ne demek elllerinde kalmamıs...digerlerini bilmem ama ben yemedim...:)


    iide 1.6 nın orjinal turbo parçaları var mı ki yapılsın nabi abi? gelecek parçalar 2.0 turbo mareanın parçaları. bu parçalar bize uyuyo ama sana uymas. senin motora göre turbo motor manifoldu mu var bişey mi var1.6 iştegitmeeeyoooo



    olm....adamı guldurme ...bana anadol getir ben sana turbo yapayın sen paradan haber ver yeterki...
    turbo mantıgı egzos manifoltu cıkısına takılan salyangoz bir turbo turbinin egzos gazıyla donmesi ve buna baglı bi baska turbininde aldıgı hareketle yanma odasına basınclı hava vermesi ve patlamanın dahada kuvvetli olmasına dayanır
    egzos gazının ısısıyla ısınan turbinden gecen havada sıcak olur...sıcak havada oksijen molekulleri dagınık ve seyrektir...bu yuzden ısınan bu hava intercooler diye tabir edilen bir hava radyatorunden gecirilir....bu sayede hava sogutulmus ve oksijen olarakta zenginlesmiş olur...bundan esasla bu yontem her araca (bu arada aracın LPG li olması bu esası bozmaz...tuplu 1.8T passatlar piyasada) uygulanabilir...kısaca senin araca uygun denilen o turbo ve ekipman 1.6 aracada olur...

    bana mantıklı inanılır gelmedi....ama insallah da dogrudur senin adına ve tum mareacılar adına supper olur baska bi değişle arabanı calarım ona gore:)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu

    yok yapamazsın. ankaraya gelmen lazım


  • selam arkadaşlar yeni ğelen arkadaş lar hoş geldiniz ne o yahu bereketlendi külüp hep marea doğuyo haberleri seyrettim doğan buraya geliyo aman allahım kim tutar sizi be




    ulaaaaaaaaaaaDİBİJİTSUUUUUUUUUUU AKILLI OL BAKİM lo sen barışa takıcan neksonlar ha olum yandın sen sildim seni başkasını götürcem bursaya hadi bakalım bana yok ha lo seni barışmı yoksa ben mi götürcem bursaya ipin ucuda sonuda ben de akıllı ol şimarma bakim



    özer baba ya valla sana haber vercektim ama yasakladılar bu barış denen adam yazmış yeni okkudum sayfayı ya siz bana cezamı aldırcanız neden açıkladınız yapmayın ya konuyu kapatın yada mesajları silin yaaaaaaaaaaaaa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kejnedar

    selam arkadaşlar yeni ğelen arkadaş lar hoş geldiniz ne o yahu bereketlendi külüp hep marea doğuyo haberleri seyrettim doğan buraya geliyo aman allahım kim tutar sizi be




    ulaaaaaaaaaaaDİBİJİTSUUUUUUUUUUU AKILLI OL BAKİM lo sen barışa takıcan neksonlar ha olum yandın sen sildim seni başkasını götürcem bursaya hadi bakalım bana yok ha lo seni barışmı yoksa ben mi götürcem bursaya ipin ucuda sonuda ben de akıllı ol şimarma bakim



    özer baba ya valla sana haber vercektim ama yasakladılar bu barış denen adam yazmış yeni okkudum sayfayı ya siz bana cezamı aldırcanız neden açıkladınız yapmayın ya konuyu kapatın yada mesajları silin yaaaaaaaaaaaaa


    Asayiş berkemal İsmail Başkanım.Sen hiç meraklanma.
    Ben hlx aldım bugün.Ben gidiyorum Bursaya.
    Havanı al apocan




  • quote:

    Orjinalden alıntı: abi nabi

    olm....adamı guldurme ...bana anadol getir ben sana turbo yapayın sen paradan haber ver yeterki...
    turbo mantıgı egzos manifoltu cıkısına takılan salyangoz bir turbo turbinin egzos gazıyla donmesi ve buna baglı bi baska turbininde aldıgı hareketle yanma odasına basınclı hava vermesi ve patlamanın dahada kuvvetli olmasına dayanır
    egzos gazının ısısıyla ısınan turbinden gecen havada sıcak olur...sıcak havada oksijen molekulleri dagınık ve seyrektir...bu yuzden ısınan bu hava intercooler diye tabir edilen bir hava radyatorunden gecirilir....bu sayede hava sogutulmus ve oksijen olarakta zenginlesmiş olur...bundan esasla bu yontem her araca (bu arada aracın LPG li olması bu esası bozmaz...tuplu 1.8T passatlar piyasada) uygulanabilir...kısaca senin araca uygun denilen o turbo ve ekipman 1.6 aracada olur...

    bana mantıklı inanılır gelmedi....ama insallah da dogrudur senin adına ve tum mareacılar adına supper olur baska bi değişle arabanı calarım ona gore:)

    yaw sen beni anlamıon ki. ben olmaz mı diorum sonradan turbo. beni tanımıyomuşsun gibi konuşmabenim dediğim orjinal ekipmanla yapılacak bu işlem diorum. sonradan kesmeyle piçmeyle yapılmicak. ne anlamas adamsın kardeşimyoksa seninde mi aaban 1.6



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apojitsu -- 23 Eylül 2007; 0:05:09 >




  • Selam Arkadaşlar,

    Herkese hayırlı ramazanlar dilerim. Bir süredir nete giremiyordum, dolayısıyla forumdan uzak kaldım.

    Öncelikle turbo uygulaması hakkı kazanan arkadaşları tebrik edrim. Tofaşın satış sonrası servis politikasını bildiğim için bu turbo uygulaması projesi bana hala kekleme gibi geliyor. Neyse, forum kazançlı çıkacak.

    Benim canavar 2001 HLX i alalı 3 ay oldu, tam bir canavar vallahi. Şehir içinde 15 Ykrş yakıyor (araca LOVATO sıralı sistem uygulattım). Çekişinden memnunum. Yakıt daha az beklerdim ama 154 beygirlik 5 silindirli bir araç için kabul edilebilir sınırlarda.

    Temmuz ayının sonunda 6 aylık vergi olarak 213 YTL ödedim. 2001 model 2000cc bir araç için normalde bu değer 328.5 YTL ama aracın kasko değeri 12,750 YTL göründüğü için bir alt segment vergisi olan 213 YTL yi ödedim. Yani HLX alacakların korkulu rüyası olan vergiyi de azalttım. Dokunmayın keyfime.

    Geçen ay aracın komple triger setini de değiştirttim. Değişimi fiat servisinde çalışan bir arkadaşım izinli olduğu bir günde dışarıda başka bir dükkanda yaptı. İnanın tam bir gün sürdü. Motor komple aşağı iniyor. Ben de bu kadar zahmete girilmişken bütün kayışları ve bilyaları değiştirttim (klima, kompresör vs. vs. bilimum kayışlar toplam da 3 adet ve 3-4 adet bilya sayısını tam hatırlamıyorum.) Bana maliyeti parça olarak 600 YTL, işçilik olarak 200 YTL tuttu. Tüm parçalar orjinal italyan malı, yetkili servislerin sattıklarından. Muhtemelen daha ucuza mal edilebilirdi ama HLX lerin triger kayışı değişiminde pek herkese güvenilmiyor.

    Aracımda xenon farlar var. 6000 K lıklardan ama markasını hatırlamıyorum. Polieliptik farlarla orjinal gibi duruyor. Ama aracın uzun farlarından memnum değilim. Kısaların yanında fazla sarı kalıyorlar diye gidip cyclone marka H! Tip far ampüllerinden aldım 20 YTL ye. Hani şu yanar döner kutusu olanlardan. Aydınlatmaları berbat. Sakın ha 20 YTL nizi bu tip antiniguntin ampullere vermeyiniz. Bir dost tavsiyesi..........

    Sevgili Apo kardeşim, yukarıda bahsetmişsiniz gerçekten uzunlara da xenon uygulanabiliyor mu? Xenon farların ısınma süresi olduğu için kısalara uygun değiller diye düşünüyorum. Ama fikirlerinize açığım.

    Forumdaki tüm arkadaşlara saygılarımla.

    Mehmet Baran










  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbaran

    Selam Arkadaşlar,

    Herkese hayırlı ramazanlar dilerim. Bir süredir nete giremiyordum, dolayısıyla forumdan uzak kaldım.

    Öncelikle turbo uygulaması hakkı kazanan arkadaşları tebrik edrim. Tofaşın satış sonrası servis politikasını bildiğim için bu turbo uygulaması projesi bana hala kekleme gibi geliyor. Neyse, forum kazançlı çıkacak.

    Benim canavar 2001 HLX i alalı 3 ay oldu, tam bir canavar vallahi. Şehir içinde 15 Ykrş yakıyor (araca LOVATO sıralı sistem uygulattım). Çekişinden memnunum. Yakıt daha az beklerdim ama 154 beygirlik 5 silindirli bir araç için kabul edilebilir sınırlarda.
    Aracımda xenon farlar var. 6000 K lıklardan ama markasını hatırlamıyorum. Polieliptik farlarla orjinal gibi duruyor. Ama aracın uzun farlarından memnum değilim. Kısaların yanında fazla sarı kalıyorlar diye gidip cyclone marka H! Tip far ampüllerinden aldım 20 YTL ye. Hani şu yanar döner kutusu olanlardan. Aydınlatmaları berbat. Sakın ha 20 YTL nizi bu tip antiniguntin ampullere vermeyiniz. Bir dost tavsiyesi..........

    Sevgili Apo kardeşim, yukarıda bahsetmişsiniz gerçekten uzunlara da xenon uygulanabiliyor mu? Xenon farların ısınma süresi olduğu için kısalara uygun değiller diye düşünüyorum. Ama fikirlerinize açığım.

    Forumdaki tüm arkadaşlara saygılarımla.

    Mehmet Baran


    abi daha ne yakıcan yaw150 ykr yakıonda daha ne istiosun 5 silindirinle. ben şehir içinde hlx ile 165 ykr yakıorum ortalama

    evet, ısınma süresi olduğu için ilk sellektör yaptığınız anda maximum aydınlatmayı alamıosunuz. 2-3 saniye ısınması lazım. benim uzunlarımda 10.000K var. 10.000K, 6.000K ya göre daha çabuk ısınıyo. kısa fardaki kitim ile uzun fardaki kitim de aynı...

    ama ben bu ısınma olayına da çözüm buldum. sürekli sellektör atarak gidiyorum bundan dolayıda xenonların soğumasına fırsat kalmıohem önümdekileri uyarıcı etkisi oluyo sürekli sellektör yapmamın. hemde şeklim oluo. çünkü uzunlarda manyak bir şekilde aydınlatıyoşimşek çakıyo öndeki arabanın içinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apojitsu -- 23 Eylül 2007; 0:18:16 >




  • ömürmarea slm.
    11 DS 214 ü de babanı da gördüm ama baban ufak tefekmiş.Ama yine de nolur nolmaz diye bulaşmadım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu
    abi daha ne yakıcan yaw150 ykr yakıonda daha ne istiosun 5 silindirinle. ben şehir içinde hlx ile 165 ykr yakıorum ortalama

    evet, ısınma süresi olduğu için ilk sellektör yaptığınız anda maximum aydınlatmayı alamıosunuz. 2-3 saniye ısınması lazım. benim uzunlarımda 10.000K var. 10.000K, 6.000K ya göre daha çabuk ısınıyo. kısa fardaki kitim ile uzun fardaki kitim de aynı...

    ama ben bu ısınma olayına da çözüm buldum. sürekli sellektör atarak gidiyorum bundan dolayıda xenonların soğumasına fırsat kalmıohem önümdekileri uyarıcı etkisi oluyo sürekli sellektör yapmamın. hemde şeklim oluo. çünkü uzunlarda manyak bir şekilde aydınlatıyoşimşek çakıyo öndeki arabanın içinde



    Dengesizin birine denk gel de,seni yakalayıp gözünün üstünde çaktırsın o şimşeği

    Ben de 1,6'ımla 300 kuruş yakıyom şehir içinde,ne var yani




  • vay be süpermiş hemen alalım 1 çift... metinesenbr@hotmail.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi METNER -- 24 Eylül 2007; 1:56:57 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ömürmarea


    quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu
    abi daha ne yakıcan yaw150 ykr yakıonda daha ne istiosun 5 silindirinle. ben şehir içinde hlx ile 165 ykr yakıorum ortalama

    evet, ısınma süresi olduğu için ilk sellektör yaptığınız anda maximum aydınlatmayı alamıosunuz. 2-3 saniye ısınması lazım. benim uzunlarımda 10.000K var. 10.000K, 6.000K ya göre daha çabuk ısınıyo. kısa fardaki kitim ile uzun fardaki kitim de aynı...

    ama ben bu ısınma olayına da çözüm buldum. sürekli sellektör atarak gidiyorum bundan dolayıda xenonların soğumasına fırsat kalmıohem önümdekileri uyarıcı etkisi oluyo sürekli sellektör yapmamın. hemde şeklim oluo. çünkü uzunlarda manyak bir şekilde aydınlatıyoşimşek çakıyo öndeki arabanın içinde



    Dengesizin birine denk gel de,seni yakalayıp gözünün üstünde çaktırsın o şimşeği

    Ben de 1,6'ımla 300 kuruş yakıyom şehir içinde,ne var yani


    iide yakalıamıolar ki. geçen vectra cd nin makyajlısına çaktım uzunları iice bi kör edecek cinsten adamı geçtim. sonra adam peşime düştü ama yakalayamadı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yildiz11

    ömürmarea slm.
    11 DS 214 ü de babanı da gördüm ama baban ufak tefekmiş.Ama yine de nolur nolmaz diye bulaşmadım.



    Yanlış görmüşsün,ufak tefek olan benim babamdan daha ufak tefek birini görürsen o benim,tanışalım Sizin plaka neydi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu

    iide yakalıamıolar ki. geçen vectra cd nin makyajlısına çaktım uzunları iice bi kör edecek cinsten adamı geçtim. sonra adam peşime düştü ama yakalayamadı



    Seni ben bi yakalıcam bakalım,o zaman nolcak görücez




  • Evet arkadaşlar kulübümüzün 100. üyesine apojitsu arkadaşımızın xenon kit hediyesi olacakmış.Hayırlı olsun şimdiden
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ömürmarea


    quote:

    Orjinalden alıntı: yildiz11

    ömürmarea slm.
    11 DS 214 ü de babanı da gördüm ama baban ufak tefekmiş.Ama yine de nolur nolmaz diye bulaşmadım.



    Yanlış görmüşsün,ufak tefek olan benim babamdan daha ufak tefek birini görürsen o benim,tanışalım Sizin plaka neydi ?


    ömürcümün ben ufağım dediği 2 metre




  • quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Evet arkadaşlar kulübümüzün 100. üyesine apojitsu arkadaşımızın xenon kit hediyesi olacakmış.Hayırlı olsun şimdiden

    neden olmasın. üyelerce toplayın 250 ytl yi. hediye edelim 100. üyeye xenonu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apojitsu -- 23 Eylül 2007; 0:41:04 >
  • 
Sayfa: önceki 450451452453454
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.