Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çizgi elektronik ile yaşadığım acı tecrübeyi anlatmak ve ileride sizlerin de bu sıkıntıları yaşamasını önlemek ve yaşadıklarımı
    forum ile paylaşmak için bu konuyu açmak istedim.Yöneticilerden rica'm konuyu silmesinler lütfen.
    Sizlere nacizane tavsiyem kesinlikle Çizgi elektroniğe güvenmeyin ve çizgi garantili (sözüm ona) ürünleri kesinlikle almayın ben sıkıntı yaşadım siz
    yaşamayın !
    Başıma gelen olayda çizgi elektroniğin kartıma iade çıkmamak ve kafasına göre ekran kartımın devam eden garantisini nasıl bitirmeye çalıştığını aşağıda anlatıyorum.


    Malum son günlerde çizgi elektronik ile sıkıntı yaşayanların açtığı bazı konuları görmekteydik.

    Ben bu konuları okurken hep objektif olmaya çalıştım zaman zaman çizgi elektronikten Sn Niyazi SARAL bey'in yaptığı açıklamaları
    okumuştum.Hatta kendisi her mesajında biz hakkı olanı mağdur etmeyiz,yardımcı oluruz vs gibi yazarak bir yandan son kullanıcıyı
    da savunan bir profil çiziyordu.

    Ancaak bunun böyle olmadığını çizgi elektroniğin gerçekten forumda açılan konulardaki gibi son kullanıcılara sıkıntı yaşattığını bizzat
    bozulan powercolor hd 7950 kartım çizgi elektroniğe garantiye gönderince başlayan maceramda anladım neden mi ? isterseniz anlatayım.

    24 şubat 2014 tarihinde aşağıda ilandaki kartı sanalpazar üzerinden komisyon ile birlikte 620 tl civarına (yanlış hatırlamıyorsam 25-26 şubat 2014 tarihlerinden birinde) @uneura'dan satın aldım.

    ilan linki:

    http://forum.donanimhaber.com/m_88202580/f_/key_7950//tm.htm#88202580

    Kart kutulu ve fatura fotokopili olarak geldi fotokopide kart sahibi ismini silmiş ama diğer bütün bilgiler duruyor zaten fatura no dan ,
    girildiğinde her bilgiye ulaşılabiliyor.Ek olarak fatura olmasa bile garanti işlemlerinin sorunsuz yapıldığı bir çok durumu forumdan gördük hep birlikte.


    gelelim macerama ;

    ekran kartını yaklaşık 4-5 ay kadar sorunsuz kullandıktıktan sonra ekran kartı bozuldu bende yapılsın diye gold bilgisayar mecidiyeköy şubesine kutu ve
    faturası ile bilikte teslim ettim.

    Gold bilgisayar sağolsun epeyece ilgilendi sıkıntı çıkarmadan kart aldı ve sorunsuz şekilde kartın garanti sürecini işletti.
    Ben yaklaşık 7-10 gün kadar bekledikten sonra gold bilgisayardan benim ekran kartı çizgi elektronikte tamir edildiğine dair bilgi verildi.
    Bende gidip gold bilgisayar mecidiyeköyden kartı aldım.

    Bu arada söylemeden geçemeyeceğim gold bilgisayar personeli açıkçası benim beklentimin üzerinde kibar ve yardımsever şekilde davranarak
    forumdaki konular sebebiyle sahip olduğum olumsuz önyargıyı tamamıyle ortadan kaldırdı diyebilirim.


    Neyse aldım kartı eve getirdim ; evde kutuyu açtım (tabi iyi niyetliyim ya evde açıyorum bizdeki de akıl) kartın soğutucusunun üzerine bilgi etiketi yapıştırıp sökmüşlerkağıdın bir bölümü soğutucu plastiğinin üzerinde kalmış.Neyse önemsiz birşey bozulmasın ağzımızın tadı diye bunu es geçtim.
    dedim kart çalışsın kullanayım yeter...
    derken bir baktım formda yapılan onarım bölümünde 'KAPASİTE DEĞİŞTİ' diye yazıyor.Normalde bu bellek değişti demek olur ki bunu yapabileceklerini
    zannetmiyorum herhalde kapisite dedikleri kapasitör'dür diye düşündüm ve ekran kartını kasaya taktım.

    Bilgisayarı açınca 3.şoku yaşadım ekran kartı oyun açtığımda bir ötüyor ki ne ötmek vapur düdüğü gibi
    vee 4.şok kartın normalde 65-75 derecelerde dolanan ısları 90 lara doğru gidiyor.Bir hafta civarı kullanayım belki düzelir diye ve
    tekrar ekran kartsız kalmamak için biraz kullanmaya karar verdim.
    Birkaç gün içerisinde kartın ötme sesi düzeldi ancak ısı olayında pek değime olmadı derken ekranda görünüt birkaç kez bulanıklaşıp düzeldi
    ve o anda kartın kesinlikle tekrar geri göndermem gerektiğini anlayarak kartı söktüm.

    Zaten önceden garanti sürecini beklediğimden ve kartı kullanmadan tekrar garantiye göndermek zorunda kaldığımdan süreci kısaltmak için kartı bu sefer mecidiyeköyde çizgi elektronik servisine kutusu ve faturası ile birlikte 04.09.2014 tarihinde (yada 01.04.2014) elden teslim ettim.
    Bilgilerimi aldılar ve form verdiler.
    Yine 7-10 gün civarı bekledikten sonra cep telefonuma mesaj geldi mesajda 'kartınız tamir edilememektedir ücret iadesi yapılacağından kartı
    firma ile irtibata geçiniz' yazıyordu.Bu mesaj üzerine gold bilgisayara gittim durumu anlattım.
    Sistemden bakarak kartın çizgiden iade olduğunu kart kendilerinde ulaştığında ücret iadesi veya çek şeklinde dönüş yapacaklarını
    söylediler ve bende çizgi elektronik fişini verdim onu bilgisayar girerek müşteri hizmetleri iletişim formu verdiler.
    Üzerinden bir hafta civarı geçince gold bilgisayarı aradım çizgi elektronikte gözüktüğünü söylediler.
    sonrasında bir 3-5 gün daha geçince yine aradım yine çizgide beklediği bilgi gelince bana dönüleceği söylendi biraz daha bekledim.
    Sonrasında çizgi elektronik sitesinden bakınca 5.şok'u yaşadım

    Çizgi yapacağını yapmış kendi kafasına göre kartımın garanti süresi bitmiş gibi işlem yapmıştı.
    Oysaki kartın kutusu faturası mevcuttu ve fatura tarihine göre garanti devam etmekteydi ki bu da 2015 nisan ayına tekabül ediyor.
    vede fatura ve kutuyla çizgiye teslim ettim kartı.
    Ama çizgi elektronik işgüzarlık yaparak kendince garantiyi sonlandırmıştı.



     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...




    Bugün gold computer da bir yönetici ile durumu görüştüm sorunu çözeceğini söyledi.
    Umarım çözülür açıkçası gold dan tarafa sıkıntım yok ama Çizgi elektronik çok sıkıntılı

    ha bu arada şu sayın Niyazi SARAL bey'de forumda dolaşıyor habire yazıyor ya yok mağdur etmem ,sorununuzu çözeriz felan sakın güvenmeyin.
    Ben kibarca mail attım bana öyle bir yardımcı oldu ki... bildiğiniz gibi değil cevap mailinde dedi ki 'Fatura sahibine ulaşarak sorunu çözebilirsiniz'dedi.
    Birde forumdan attığım pm i bırakaya koysam bir tarzı var direkt fırçalama modunda...

    Yukarıda anlattığım olaylardan az çok çizgi elektroniğin aldığınız üründe garantilik bir durumunuz olduğunda nasıl sizi bin pişman edeceğini
    anladınız sanırım.

    hatta kendi sitesinden nasıl da en ufak bir hata kollayıp da ürünlerin garanti dışına çıkarmaya meyilli olduklarını gösteren bir resim daha ekleyeyim.

    Buyrun işte sitesinde bile verilen mesaj ortada yorumsuz...

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...


    Ha bu arada Niyazi bey ve çizgi elektronik yaptığınız ve zihniyetiniz çok yanlış.
    Siz hangi hak ile benim faturasına göre 6 ay garantisi devam eden ve size faturasıyla yolladığım kartı garanti dışı olarak gösterebiliyorsunuz ?
    Ha niyazi bey şimdi buraya yazarsınız yok arkdaş şöyle yaptı böyle yaptı vs vs ama hiç zahmet etmeyin aşağıdaki sorularıma cevap yazın.

    -------------------------------------
    1-
    Ben ekran kartını kutu fatura ile yolluyorum siz hangi hakla sanayi ve ticaret bakanlığının verdiği 2 yıllık garanti süresini yok sayarak ; kartın gold faturalı olduğunu
    ve 6 ay garantisinin hatta garantide de 1 ay geçmiş olsa 7 ay a yakın garantisini devam ettiğinin bilgisine sahip olduğunuz halde karta garantisi bitik diye işlem yapıyorsunuz ?
    Önceden kart gelmiş +seri no dan golddan alınmış olduğunu görüp garanti bilgilerine ulaşamadınız mı ? hem ben faturayla yolladım faturayı kayıp mı ettiniz yoksa kartımı kasıtlı olarak mı
    garanti dışı yapmaya uğraşıyorsunuz ?

    2-
    Kartın faturasının kimin olduğu sizi neden ilgilendiriyor siz gold faturalı kartın işlmelerini yaparsınız gerisi gold computer ve benim aramdaki durum olur
    faturasıyla yolladığım kartın faturasını mı kaybediyorsunuz ?
    Kartın faturası admıa olmasada adımdan kontrol ettiğinizde servisinize son 1 yılda ya 1 parça yollamışımdır veya birşey yollamamışımdır buna da mı bakmadınız ?


    3-
    Benim önceki garantiye yollayışımda kartı daha kötü yaparak bana geri yolladınız kısa süre kullanınca yaşadığım problemler yüzünden yeniden garantiye yolladığımda
    tamir edilemyor iade dediniz peki bu durumda ilk garantiden gelen kartı bana tamir etmeden tamir edildi diye yolladınız bu durumda beni kandırmış olmadınız mı ?
    Hadi iyi niyetliyseniz demekki bu servis işlerinden anlamıyor iyice test etmeden geri gönderiyorsunuz yani ya niyetinizde bir sorun var yada işi yapamıyorsunuz.
    Bu forumda insanları dolandırıcılıkla itham ettiniz konu açtınız peki bu yukarıda yazdıklarım oldu mu ?



    Yaşadığım olayı ve hayal kırıklığını forumdakiler ile paylaşmak istedim.
    Şahis görüşüm çizgi elektronikten kesinlikle uzak durun bana yaşattıkları duruma düşmeyin.
    Bakalım gold bilgisayardan haber bekliyorum artık kartın parası umrumda değil zaten eğer bu iş çözülmezsse kanuni yoldan peşini bırakmayacağım hakkımı alana kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 19 Eylül 2014; 22:05:34 >







  • konu yukarıdaki mesajdadır.
    rezerve...
  • Şaşırtıcı değil artık. Asusun servis değiştirmesine sevinenlerden biriyim bu konuda. Powercolor ve Asrock gibi firmalar da değiştirse tam olur. Beni asustan soğuttular adamlar. Allaha yakın bana uzak. **** Edit: Asus Gtx 770'i yurtdışına yollamak zorunda kaldım Türkiyeye kayıt ettirmeme rağmen. Tüketici haklarına başvuru yapıp adamları süründürmek lazım açıkcası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reborned -- 19 Eylül 2014; 22:36:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Graves or Feed

    Şaşırtıcı değil artık. Asusun servis değiştirmesine sevinenlerden biriyim bu konuda. Powercolor ve Asrock gibi firmalar da değiştirse tam olur. Beni asustan soğuttular adamlar. Allaha yakın bana uzak. Adamlarda insani bir şey kaldı mı merak ediyorum.

    hocam enteresan olan nedir biliyormusun adamlar sana hizmet vermek için değil de vermemek için uğraşıyorlar gibi.
    Yok fatura benim adıma değilmiş miş ... sanki onlardan para iadesi istedik kart gold faturalı sanalpazardan ben almışım bozulunca da servise veren benim
    yapsınlar işlemi golda gol bilgisayar ile ben çözeyim aramda.
    Bunlar kendi kendine kartın devema eden garanti sürelerini bile bitirmeye çalışıyorlar resim ortada kartın faturaya göre 6-7 ay daha garantisi var ama adamlar şaka gibi
    not koymuş oraya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    konu yukarıdaki mesajdadır.
    rezerve...
    geçmiş olsun Ferhat..

    klasik taktikleri garanti dışı bırak , garantisini bitir vs.. sonra da '' biz yılda bilmem kaç adet garantisiz ürüne destek veriyoruz vs.. '' diye şov yapılıyor..


    umarım sorunun çözülür..

    asus un çizgi ile yollarını ayırmasının doğru bir karar olduğunu örnekler ile görmeye devam ediyoruz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

    geçmiş olsun Ferhat..

    klasik taktikleri garanti dışı bırak , garantisini bitir vs.. sonra da '' biz yılda bilmem kaç adet garantisiz ürüne destek veriyoruz vs.. '' diye şov yapılıyor..


    umarım sorunun çözülür..

    asus un çizgi ile yollarını ayırmasının doğru bir karar olduğunu örnekler ile görmeye devam ediyoruz..

    Alıntıları Göster
    klasık çizgi elektronik haraketleri

    tişiklir niyizi biy ciler gelir birazdan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    klasık çizgi elektronik haraketleri

    tişiklir niyizi biy ciler gelir birazdan

    Alıntıları Göster
    hocam benim başımada gelmişdi kartı yapmadan geri göndermişlerdi toplam 22-25 gün bekledim,bağırdım,sık sık mesaj ve telefon açtım sonunda iadeye çektiler.
    nediyim allah sabır versin çizgi elektronik artık bitti asus ile yollarını ayırmışlardı sanırım hakkınızı arayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2245metin -- 19 Eylül 2014; 22:12:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Graves or Feed

    Şaşırtıcı değil artık. Asusun servis değiştirmesine sevinenlerden biriyim bu konuda. Powercolor ve Asrock gibi firmalar da değiştirse tam olur. Beni asustan soğuttular adamlar. Allaha yakın bana uzak. Adamlarda insani bir şey kaldı mı merak ediyorum.

    hocam enteresan olan nedir biliyormusun adamlar sana hizmet vermek için değil de vermemek için uğraşıyorlar gibi.
    Yok fatura benim adıma değilmiş miş ... sanki onlardan para iadesi istedik kart gold faturalı sanalpazardan ben almışım bozulunca da servise veren benim
    yapsınlar işlemi golda gol bilgisayar ile ben çözeyim aramda.
    Bunlar kendi kendine kartın devema eden garanti sürelerini bile bitirmeye çalışıyorlar resim ortada kartın faturaya göre 6-7 ay daha garantisi var ama adamlar şaka gibi
    not koymuş oraya.

    Geçmiş olsun.. vallahi insani deli ederler umarim düzeltirler kendilerini en azindan garantili olan urunu nasil garanti dışı birakiyorlar anlamadim..bu para kolay kazanilmiyor hocam.. ne desek boş iyi niyetli yaklaşıp kötü niyetli olurlarsa kendileri kaybeder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

    geçmiş olsun Ferhat..

    klasik taktikleri garanti dışı bırak , garantisini bitir vs.. sonra da '' biz yılda bilmem kaç adet garantisiz ürüne destek veriyoruz vs.. '' diye şov yapılıyor..


    umarım sorunun çözülür..

    asus un çizgi ile yollarını ayırmasının doğru bir karar olduğunu örnekler ile görmeye devam ediyoruz..


    Sağol fatih hocam
    olay gördüğün gibi elinde bir kart var faturası var garantisi var sorun çıkınca yolluyorsun kartı daha çok bozarak sana geri yolluyorlar.
    Tekrar yollayınca kendi tamir ettik dedikleri karta 'Tamir edilemez iade' teşhisi koyarak bu seferde iade alıyorlar.
    sonrada en ufak birşeyde (fatura ismi ,kartın üzerinde toz bulunması vs vs aklına ne gelirse) cihazı garanti dışı bırakmak için uğraşıyorlar.
    az okumadık forumda işlemci soketi yüzünden garanti dışı bırakılan asus kartları.
    Dediğin gibi konuşmaya gelince dediğin gibi '' biz yılda bilmem kaç adet garantisiz ürüne destek veriyoruz vs.. '' diyorlar ama bende bozuk power vardı
    yardımcı olmamışlardı forumda da yardımcı olmadıkları kişileri bolca gördük.
    Bence Çizgi elektronik hizmet firması olmaktan çıkmış en ufak bahanede cihazların garantisinden kurtulmaya çalışan bir firma haline gelmiştir.
    Hani diyeceğim iftira atmaış olmayayım ama en bariz örneğini bizzat ben yaşıyorum işte olay orta.
    Malum Niyazi bey birazdan gelir belki yine yazar biz şunu şundan dolayı yaptık ta bilmem ne felan diye ama bence artık hiç bir anlamı yok.
    Dediğin gibi asus olsun powercolor olsun marka değeri için çizgi elektronikle çalışmamalı zaten bu konuda powercolor'a da mail atacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    klasık çizgi elektronik haraketleri

    tişiklir niyizi biy ciler gelir birazdan

    Yok hocam niyazi bey yardımcı felan olmuyor ben ilk başta yardım istedim zaten forumda yazarken işte biz mağdur etmeyiz şudur budur yazar ama
    benim gibi sıkıntı yaşasan gram yardımı olmaz bizzat tecrübe ettim bu olayda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

    geçmiş olsun Ferhat..

    klasik taktikleri garanti dışı bırak , garantisini bitir vs.. sonra da '' biz yılda bilmem kaç adet garantisiz ürüne destek veriyoruz vs.. '' diye şov yapılıyor..


    umarım sorunun çözülür..

    asus un çizgi ile yollarını ayırmasının doğru bir karar olduğunu örnekler ile görmeye devam ediyoruz..


    Sağol fatih hocam
    olay gördüğün gibi elinde bir kart var faturası var garantisi var sorun çıkınca yolluyorsun kartı daha çok bozarak sana geri yolluyorlar.
    Tekrar yollayınca kendi tamir ettik dedikleri karta 'Tamir edilemez iade' teşhisi koyarak bu seferde iade alıyorlar.
    sonrada en ufak birşeyde (fatura ismi ,kartın üzerinde toz bulunması vs vs aklına ne gelirse) cihazı garanti dışı bırakmak için uğraşıyorlar.
    az okumadık forumda işlemci soketi yüzünden garanti dışı bırakılan asus kartları.
    Dediğin gibi konuşmaya gelince dediğin gibi '' biz yılda bilmem kaç adet garantisiz ürüne destek veriyoruz vs.. '' diyorlar ama bende bozuk power vardı
    yardımcı olmamışlardı forumda da yardımcı olmadıkları kişileri bolca gördük.
    Bence Çizgi elektronik hizmet firması olmaktan çıkmış en ufak bahanede cihazların garantisinden kurtulmaya çalışan bir firma haline gelmiştir.
    Hani diyeceğim iftira atmaış olmayayım ama en bariz örneğini bizzat ben yaşıyorum işte olay orta.
    Malum Niyazi bey birazdan gelir belki yine yazar biz şunu şundan dolayı yaptık ta bilmem ne felan diye ama bence artık hiç bir anlamı yok.
    Dediğin gibi asus olsun powercolor olsun marka değeri için çizgi elektronikle çalışmamalı zaten bu konuda powercolor'a da mail atacağım.

    Alıntıları Göster
    Gold'dan gelen para iade haberine kadar her şey iyiymiş ama ondan sonra ne oldu da fazladan 10 gün kadar beklediler ve ücret iade durumu, kartın garanti dışı bırakıldığı şekle çevrildi acaba? Benim ilk merak ettiği şey bu.

    Sitelerindeki uyarıya göre 1 haftalık ürünler de dahil olmak üzere her ürünü garanti dışı bırakmaları söz konusu demek ki. Belli ki bunu bolca su-istimal ediyorlar.
    Kartı neden düzgün montaj yapmadın kardeşim sen de. Daha kartı kasana takmasını bile bilmeyip kartı bozuyon, ondan sonra Çizgi'ye laf atıyon. Ayıp, ayıp...

    Kartın fatura sahibiyle irtibata geçme durumu bana yokuş gibi geldi ama ben de bozulan OCZ SSD'mi alındığı yer olan Bimeks'e gönderdim. 20 gün içinde bana yenisini yolladılar; iyi ki ellerinde vardı. Eğer olmasaydı para iadesi söz konusu olacaktı ve bunu da sadece fatura sahiplerine yapıyorlarmış. Eğer öyle olmasaydı, direk para iadesi isteyecektim zaten. Para iadesi için neden böyle bi prosedür gözetiliyor bilmiyorum ama eğer bunun kanûnî bir dayanağı varsa o kânunu bilmek isterim açıkçası. Gerçi öyle olsa bile, zamanında faturasız ürünlere bile bakan Çizgi, neden artık bu prosedürleri uyguluyor; o da cevap bekleyen başka bir soru açıkçası. Ben Bimeks'ten bu süreçte memnun kaldım. Gayet ilgiliydiler ve OCZ SSD'lere bakan şu anda garantör firma olmamasına rağmen, süreç sorunsuz şekilde ilerlerdi.



    quote:

    hocam enteresan olan nedir biliyormusun adamlar sana hizmet vermek için değil de vermemek için uğraşıyorlar gibi.

    Benim burada anladığım kadarıyla Çizgi ile Asus'un yollarının ayrılacağını bir süredir belli olması sebebiyle millete artık böyle davranmış oldukları. Başka ne olacak ki yoksa zamanında müşteri memnuniyetiyle öne çıkan bir firma son zamanlarda müşteri memnuniyetsizliğiyle ortaya çıksın; öyle değil mi? Bunu ben böyle anladım. Sizler nasıl anladınız, merak ettim.

    2010'da mıydı ne, GTX 470 alacağım zaman biriyle buluştum. Dedi ki: "Elimde bi Asus var, faturası yok ama Çizgi garantili olduğu için bence bunu al. Diğeri ise Gigabyte ve faturası var." demişti. Onu hiç unutmam. Düşünsenize, faturasız ürünü, servisi iyi diye faturalı ürüne tercih ediyordu ama ben ne olur ne olmaz diye faturalı olanı almıştım.

    Belli ki Çizgi, bundan sonra herhangi bir firmanın servisine de bakmayacak. Çünkü Niyazi Saral'ın kendi deyişiyle, ellerindeki alet-edevatla birlikte, çalışanlarını da yeni servise devredeceklermiş. Yeni bir firma kuracaklar belki de...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bocekgrafik -- 20 Eylül 2014; 11:23:44 >




  • cobi C kullanıcısına yanıt
    Dostum geçmiş olsun! çizgi elkt. zaten asus la ilgili teknik serviste vermeyecek anlaşma yenilemeyecekler. Anlaşılan o ki bu servis kalitesi ile ilgili bir surum ve de asus da marka değerini düşünüyor muş meğerse. gibi bir sonuç çıkarıyorum bu olaylardan. Umarım mağduriyetin en kısa sürede çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gtx295


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Graves or Feed

    Şaşırtıcı değil artık. Asusun servis değiştirmesine sevinenlerden biriyim bu konuda. Powercolor ve Asrock gibi firmalar da değiştirse tam olur. Beni asustan soğuttular adamlar. Allaha yakın bana uzak. Adamlarda insani bir şey kaldı mı merak ediyorum.

    hocam enteresan olan nedir biliyormusun adamlar sana hizmet vermek için değil de vermemek için uğraşıyorlar gibi.
    Yok fatura benim adıma değilmiş miş ... sanki onlardan para iadesi istedik kart gold faturalı sanalpazardan ben almışım bozulunca da servise veren benim
    yapsınlar işlemi golda gol bilgisayar ile ben çözeyim aramda.
    Bunlar kendi kendine kartın devema eden garanti sürelerini bile bitirmeye çalışıyorlar resim ortada kartın faturaya göre 6-7 ay daha garantisi var ama adamlar şaka gibi
    not koymuş oraya.

    Geçmiş olsun.. vallahi insani deli ederler umarim düzeltirler kendilerini en azindan garantili olan urunu nasil garanti dışı birakiyorlar anlamadim..bu para kolay kazanilmiyor hocam.. ne desek boş iyi niyetli yaklaşıp kötü niyetli olurlarsa kendileri kaybeder.

    Evet ultra mega çizgi elektronik öyle bir yetkili ki kendince garanti süresini bitik ilan etmiş.
    Demek kartın faturası olmasa veya bu işlere ilgisiz bir olsam kartın nerden alındığını bulamasam yani işim distribitör'e kalsa
    bildiğin kartın garantisi yanacak gidecek.
    Yok ben iyi niyet göremedim buraya mesaj yazmakla iyi niyet olmuyor bakalım golddan haber bekliyorum sonuç elde edemezssem kaymakamlığa gidip hakkımı arayacağım.




  • cobi C kullanıcısına yanıt
    hocam sizin mağdur olduğunuz belli ben o yazıyı birazdan 3 5 mesajı olan fake hesap ile yazıcaklar için demiştim klasik çizgi elektronik haraketleri bunlar sanırım asus ile sözleşmesi bittiği gibi fesh edilecek teknik servis olayları yakında son dönemde başınıza gelmesi kötü olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mckhan -- 19 Eylül 2014; 22:22:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2245metin

    hocam benim başımada gelmişdi kartı yapmadan geri göndermişlerdi toplam 22-25 gün bekledim,bağırdım,sık sık mesaj ve telefon açtım sonunda iadeye çektiler.
    nediyim allah sabır versin çizgi elektronik artık bitti asus ile yollarını ayırmışlardı sanırım hakkınızı arayın.

    Yok hocam hakkımı arayacağım kartın parası felanda artık umrumda değil ama göz göre kartı garantide çıkırıyorlar kendilerince bu kabul edilecek bir durum değil.
    Garantiden demekki yapmadan yolluyorlar bana olan olayı sizde yaşamışssınız hatta garantiden gelen kartlara iyice bakmak laızm orada kartı çizerler felan sonra
    sen yollayınca kullanıcı hatası diye garanti dışı çıkarırlar.
    Bu konuyu umarım okuyanlar artık çizgi elektronik gördüğünde direkt kaçarlar da benim yaşadığım sıkıntıyı yaşamazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: 2245metin

    hocam benim başımada gelmişdi kartı yapmadan geri göndermişlerdi toplam 22-25 gün bekledim,bağırdım,sık sık mesaj ve telefon açtım sonunda iadeye çektiler.
    nediyim allah sabır versin çizgi elektronik artık bitti asus ile yollarını ayırmışlardı sanırım hakkınızı arayın.

    Yok hocam hakkımı arayacağım kartın parası felanda artık umrumda değil ama göz göre kartı garantide çıkırıyorlar kendilerince bu kabul edilecek bir durum değil.
    Garantiden demekki yapmadan yolluyorlar bana olan olayı sizde yaşamışssınız hatta garantiden gelen kartlara iyice bakmak laızm orada kartı çizerler felan sonra
    sen yollayınca kullanıcı hatası diye garanti dışı çıkarırlar.
    Bu konuyu umarım okuyanlar artık çizgi elektronik gördüğünde direkt kaçarlar da benim yaşadığım sıkıntıyı yaşamazlar.

    Alıntıları Göster
    Mecidiye köye gittiniz degilmi siz ? orda biraz kilolu bı kız vardı ona kıl kapıyorum atar matar yaptımı size




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    klasık çizgi elektronik haraketleri

    tişiklir niyizi biy ciler gelir birazdan

    Alıntıları Göster
    Adamı tanımam etmem bu asustan ayrıldıkları hakkında dolaşan videoyu izledim şeker gibi bir adama benziyor ama ya elemanlarında sıkıntı var yada mevlananın unlu sözune pek uyulmamış.

    200 300 500 1000 mesajı olanlar bu konuları açıyo olsa birisi yaptırıyor bile denebilir ama uzun sure forumu kullananlar da yazınca insanın kullanıcıya inanası daha çok geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Müsait olunca okuyup, mesajımı düzenleyeceğim.

    sağolasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    hocam sizin mağdur olduğunuz belli ben o yazıyı birazdan 3 5 mesajı olan fake hesap ile yazıcaklar için demiştim klasik çizgi elektronik haraketleri bunlar sanırım asus ile sözleşmesi bittiği gibi fesh edilecek teknik servis olayları yakında son dönemde başınıza gelmesi kötü olmuş
    Resmen Komedi Lan ekran kartim Asus şimdi tirsmaya başladim ,


    Gigabyte mail attım bana 4 yıllık anakartimi gönderin ücretsiz hallederiz demişlerdi.

    şimdi bakiyorum çizgi sınırı çoktan açmış

    çok değil 7 ay öncesi herkes asus alırdı hatta 7950 asus aldırmıştım arkadaşa , şimdi o güven bitti zaten burda fakir edebiyati da ayrı komik .


    hadi bakalım niyazi bey gelir ben seni mağğğdurrr etmem yhea der resmen komedi




  • Gecmis olsun . Valla korkudan maximus vii hero kartimin garantisi kimde diye baktim . Allahtan penta cikti . Ne kadar iyi yada kötü bilmiyorum ama cizgi kadar degildir herhalde .
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.