Şimdi Ara

DSmart işkence çektiriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Temmuz ayı içerisinde TTNet Fiber + Tivibu taahhütümü bozup (yaklaşık 4-5 ay kullanmıştım) DSmart Süper Paket + Limitsiz Fiber İnternet aboneliğine geçiş yaptım.

    Başta her şey rahat gibiydi. Üye oluşumun ertesi günü geldiler ve TV kurulumunu yaptılar. İnternet devir işlemi için de form doldurttular. Dediklerine göre geçiş işlemi otomatik olacaktı ve Tivibu cihazı teslim etmem için de Telekom'dan mesaj gelecekti. Tamam dedim form doldurma işlemi tamamlandı ve adamlar evden ayrıldı. İnternet birkaç gün sonra kesildi ve 2-3 sonra tekrar geldi. DSmart online işlemlerden kotamın dolduğunu görünce geçiş işleminin tamamlandığını anladım fakat Telekom'dan henüz mesaj gelmemişti.

    ŞOK1 : TTNet'in son faturası 600 TL geldi. Faturada 150tl modem ücreti, 220tl Tivibu cihaz ücreti vardı.

    Önce gidip Tivibu cihazı teslim ettim. Dilekçe doldurdum. Birkaç gün sonra aradılar ve dilekçemin kabul olduğunu, Tivibu cihaz ücretini düştüklerini söylediler. Daha sonra modem için TTNet'i arayıp hala Telekom altyapısı kullandığımı, aynı modemle internete girdiğimi, bu cihaz ücretinin alınmaması gerektiğini söyledim. Hatta TTNet kurulum ekipleri cihazlar eve ipoteklidir, interneti kestirseniz bile cihaz evde kalacak demişti. Bunu da belirttim. TTNet müşteri hizmetlerinden azar yiyerekten sonuç alamadan görüşmeyi kapattım. DSmart'ı arayarak durum böyle böyle daha önce ücretsiz kullandığım modeme size geçince 150 lira ücret biçtiklerini söyledim. Yardımcı olamayız dediler.

    ŞOK2: Oturdum TTNet taahütnamesini okudum. Hiçbir yerde modem ücretinin esamesi okunmuyordu.

    TTNet'i tekrar arayıp haksız ücret kestiklerini, şikayet edeceğimi söyledim. Hemen modemi iade edin ücreti iade edelim dediler. Bunun üzerine modemi iade ettim, tutanağı faksladım ve ücreti geri alabileceği belirttiler. (20 ağustos)

    Buraya kadar olan sıkıntılarım genel olarak DSmart odaklı değildi. Fakat asıl sıkıntı şimdi başladı.
    Modemi teslim ettiğim için artık internete giremiyordum. DSmart'ı arayıp modem istedim. Modem istemek hakkımdı çünkü üyeliğimin başından beri DSmart modem yollamamıştı ve kampanya sayfasında aynen şu yazıyor:
    Eve kadar fiber alt yapısında fiber modem ücretsiz sunulmaktadır.
    Dsmart müşteri hizmetleri altyapının Telekom olduğunu, modemi onlardan istemem gerektiğini söyledi. Telekom'u aradım biz size yardımcı olamayız bizim abonemiz değilsiniz dedi. DSmartı aradım böyle böyle dediler dedim. Bizim yapabileceğimiz bir şey yok dedi. Defalarca telefon üzerinden tartışma, iki firma arası mekik dokuma derken, DSmartı sonunda ikna edebildim ve modem yollamak için Telekom'la iletişime geçeceklerini söylediler. Telekom'un beni arayacağını ve modemi bırakacağını söylediler.

    Ben randevu için telefon beklerken bir gün kapımda not buldum. Eve geldik sizi bulamadık. 444 0 375'i arayarak tekrar randevu alın diye. Aradım, tekrar müşterileri olmadığımı belirten hafif bir azardan sonra yine randevu alamadım. DSmartı aradım. Çıkan kişi yine modemi Telekom'dan istemeniz gerekiyor dedi. Karşıdakine durumu anlatana kadar yine göbeğim çatladı ama sonunda durumu anladı ve Telekom ekiplerini yönlendireceğini söyledi. Randevu almaları gerektiğini söyledim. Tamam dedi. Ertesi gün hiç aranmamama rağmen kapımda yine evde yoktunuz notunu buldum. DSmartı arayıp aynı işkence methodlarından tekrar geçtikten sonra birkez daha modem talebinde bulundum.

    Sonunda bu sefer aradılar. 3 eylül günü saat 17:00-19:00 arası geleceklerini söylediler. Saat 16:30'da toplantıdan kaçtım, 35 kilometre (ev-iş arası uzaklığım) yol geldim ve ne göreyim

    ŞOK3: Saat 14:00-16:00 arası geldik sizi bulamadık. 444 0 375'i arayın.

    Tepem attı. Hemen DSmart'ı aradım. Modem için delirttiklerini, söz verdiğiniz saatte getirmeleri gerektiğini söyledim. Eğer modemi iki saat içinde eve getiremiyorsanız, aboneliklerimin bedelsiz iptalini istedim. Hemen ilgileneceklerini söylediler. Saat 19:00'a doğru kapım çaldı.

    ŞOK4: Kapıda DSmart teknik ekibi vardı ve elinde Zyxel ADSL modem vardı. Şaka yapıyorsunuz heralde dedim. Bizi acele yolladılar, taa Keçiören'den geldik dedi (Ben yapracıkta oturuyorum)

    Dsmart'ın bu işi beceremeyeceğini anladım. Kendim el atayım dedim. Şans eseri bir komşumun kapısında da evde yoktunuz notu gördüm ve o notta 0312'li bir numara vardı. O numarayı aradım durumumu anlattım(4 eylül). Adam kaydımı buldu ve gel Ümitköy Telekom'dan modemini al dedi. İçimi bir sevinç kapladı. 5 eylül cuma günü gittim modemi aldım (sonunda). Kurulum için ne gerekli dedim. Adam modemlerin uzaktan ayarları aldığını bir şey yapmamam gerektiğini söyledi. Eve gidip bir heves modemi bağladım. Modem internete bağlanamadı. DSmart teknik desteği aradım. Evet modeminize bağlanabiliyorum ama modeminiz IP alamıyor dedi. Arıza kaydı aldı 48 saat içinde çözülecek dedi. Ben bu 20 ağustostan beri bağlanamadığım zamanın faturasını düşün dedim tamam dediler. Pazara kadar bekledim. Arayan soran olmadı. Pazar tekrar aradım. Tekrar arıza kaydı aldılar tekrar 48 saat dediler. Salı tekrar aradım. Tekrar arıza kaydı aldılar tekrar 48 saat dediler. (11 eylül)Bugün sonunda onlar aradı, bu sefer modeme hiç ulaşamadıklarını söylediler. Arızayı Telekom'a ileteceklerini söylediler.

    Bugün ayrıyetten faturam geldi.

    ŞOK5: Faturada internet düşümü olmadığı gibi 3 eylül tarihli Teknik Servis Ücreti yansıtılmış. 22 lira servis ücreti dahil toplam 96 lira

    Sonuç: 20 ağustostan beri internetim yok.
    Sonuç: Kendim kaynaklı olmayan durumlardan ötürü kullanamadığım internet + yanlış gelen servisin ücreti isteniyor...

    Yapmam gereken şey nedir? TTnet taahhütü bozarak dünya ceza ödedim zaten, aynı durumla bir kez daha karşı karşıya kalmak istemiyorum. Ama insanı bu tarz durumlar canından bezdiriyor. DSmart müşteri memnuniyetini bu kadar mı umursamıyor?



  • Şikayetvar a yazın btk ya bildirin ve tüketici mahkemesine gidin. Bu yaşadıklarınız resmen şaka gibi.. olur da bu kadar mı olur yahu. Allah iyi sabır vermiş size. . İnşallah en kısa sürede çözüme kavuşursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben dsmart ile acil bir durum olmadıkca btk dan yazıyorum. biraz geç dönüyorlar ama dönüyorlar. acil işim oldugunda arıyorum. müşteri temsilcisi kemküm yaptıgında ona "takım liderinle" gorusucem diyorum. onlarda cok fazla bişi yapamaıyorlar ancak en azından yok 48 saat yok bilmemne sureçlerini kısaltıyorlar hemen ilgili bolume döndürüyorlar.

    ama sizin olaya uzuldum. cok sancılı surec olmuş.
  • İbretlik paylaşım kardeşim. BTK ya bildir bencede umarım dsmart bu yazını görür.
  • Bu anlattıklarınızı dilekçeye dökün ve tüketici hakem heyetine gidin. O faturanın iptalini isteyin. Ayrıca kararı aldıktan sonra ve geri ödeme tarafınıza yapıldıktan sonra bulunduğunuz il/ilçedeki adliyede Asliye Hukuk Mahkemesine mağdur olmanız dolayısıyla manevi tazminat davası açın. En az 5.000 TL talep edin. Yargılama, temyiz derken 2-3 yıl içinde alırsınız manevi tazminatı da.. bence bu dediklerimi yapın uzun sürer demeyin.. hakkınızı arayın sonuna kadar..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.