Şimdi Ara

Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
5.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Renault’un elektirikli b sınıfı aracı ZOE ‘yi Ankara Mais bayinde gördüm ve birkaç fotoğrafını çekip sizlerle paylaşmak istedim..

    Teknik özelliklerinin bir kısmını yazacağım. Bulabildiğim diğer bilgileri ise fotoğraflara ekleyeceğim.

    Aracın Türkiye fiyatı henüz belli değil.

    Elektirikli “ Twizy” modeli pil kirası olmadan pili ile birlikte satıldığından fiyatı yüksek bulunmuştu.. (13 bin euro)

    Bu araca ödenecek ücret için, pil kiralama usulü olacağından hem pil kiralamanın hem aracın fiyatının daha uygun olmasını temenni ediyorum..

    Ancak B sınıfı bir araç olması sebebiyle de twizy’den daha düşük yada fluence z.e. ‘den daha yüksek olmasını beklemiyorum.

    Bu arada Renault Fransa web sitesinde aracın fiyatı 22.000 euro olarak gözüküyor. Bu rakam az çok bir fikir verir diye tahmin ediyorum.


    Aracın teknik detaylarına gelecek olursak;

    Maksimum 135 km/s hıza ulaşabiliyor.

    0-50 km/s hızlanması 4 saniye,
    0 - 80 km/s hızlanması 8,6 saniye,
    0 - 100 km/s 13,5 saniye olarak belirtilmiş.


    Şarj süresi ise;

    2,2 kw (14a) priz ile 10 saat,
    3 kw (16a) priz ile 6-9 saat,
    7kw 32a priz ile (wallbox) 4saat,
    22 kw 32a priz ile 1 saat (yüzde 80)
    43 kw (63a) priz ile 30 dakika (80 yüzde) şarj edildiği belirtilmiş..


    Not: Bu verileri renault’un Fransa sitesinden aldım. Detaylarını fotoğraflarda paylaşacağım.


    İyi forumlar..




    Kişisel düşünce:

    Fluence Z.E. , twizy gibi modellerini defalarca test etmek istememe rağmen olumlu bir sonuç alamadığım için renault'a kızgınım.

    Sosyal medya hesaplarında bu araçları tanıtan çok gereksiz ünlüler yada sahil şeritlerinde araçlar ile alakası dahi olmayan yüzlerce insana yapılacak masraf ile hiç bir netice alamayacaklarını bildirmek istiyorum..

    Ve bu aracı da yine saçma bir fiyat ve kira politikası ile getireceklerse bir kaç zengin kişiye satıyor gibi göstermekten başka hiçbir faydası olmayacak ve Fluence Z.E. gibi satış rakamları hüsranla sonuçlanacaktır..

    Eğer satmak istedikleri kişi halk ise , yaptıkları organizasyonun maliyetini hesap edip daha akıllıca operasyonlarla hareket etmelerini temenni ediyorum.

    Bunlarda kişisel düşüncelerimdir.

    Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 12 Kasım 2014; 12:44:08 >







  •  Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 25 Ağustos 2014; 16:03:10 >




  • Hocam harikasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thomassee -- 25 Ağustos 2014; 16:01:05 >
  •  Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 25 Ağustos 2014; 16:03:26 >




  • Teknik Veriler (fransa web sitesinden alınmıştır)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)




  • İlginç bir Fransız mimarisiyle daha karşı karşıyayız.Hybrid araçlar varken pek satılmaz lakin iç tasarımı mükemmel olmuş sade ve zarif.Test sürüşüne çıktınız mı ? İç mekan kalitesi,trim sesleri,rüzgar sesi,arka diz mesafesi... ne alemde ?
  • İnşallah sonu Fluence ZE gibi olmak. Üretimi durunca tarihi bir fırsatı kaçırdık bence.
  • Vites kolu küçük ama bu sefer de topuz acayip büyük.

    İlginç bir araba. Bu arada, Twizy'yi görmüştüm geçen hafta. Olsa da olur olmasa da olur cinsten bir şeydi.
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    araç daha yeni gelmiş galiba ve bir tane vardı. Test aracı yoktu..

    Ama elektirikli araçlar ile merakımdan dolayı şunu söyleyebilirim ki, biz ülke olarak daha " bu ne ki " gözüyle bakarken komşu sayılabilecek, aynı kıtada yaşadığımız bir çok ülkede insanlar bu araçları kullanmaya başladılar bile...

    Ben onların tecrübelerini yabancı forumlardan ve youtube üzerinden takip ediyorum..

    Youtube'de aracın gidişi, tüketimi, kullanımı vs. hakkında bir sürü video var. Merak gidermek için izlenebilir. Tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 25 Ağustos 2014; 16:30:42 >
  • CAD34 kullanıcısına yanıt
    Aslında o kadar büyük değil. Normal bir araba olsaydı çok kullanışlı olabilirdi. Tam ele oturan cinsten.

    Elektirikli araçlarda zaten vites kavramı olmadığından o sadece bir tuştan ibaret.

    Yani o vitesi sadece ileri, geri, park için kullanacağız. Bence psikolojik meseleler yüzünden tasarımdan çıkarmıyorlar..
  • İnceleme için teşekkürler.
  • Gayet guzel.en azindan yavas yavas araclarin gercek halleri ile.ilgili bilgi edinmeye basliyoruz. Ortlama bir pil ile sehir ici kullanimi icin uygun fiyatla satilsa ve menzilde tatmin.edecek kadar olsa.eminimki satacaktir..tabi burda pazarlama politikasi olarak filo ve sirketlere buyuk oncelik ve imkan tanimalari gerekir ki, araclar yollarda gezsin,vatandas gorsun,gozleri alissin. asil reklam buralardan geciyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçla ilgili çok video izlemiştim tasarmını baya baya beğendim küçük olmasına rağmen oturaklı ağır bi havası var artık makul bi fiyatlandırmayla bizde şu araçlara geçiş yapalım diyecemde illaki bi yerden patlak veriyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devlet desteği olmadan Fluence gibi ölü yatırım olarak kalacaktır. Hükümet hakikaten çevreyi önemsese bu araçları teşvik eder, vergi indirimi sağlar, yeni yapılacak apartman, AVM, otopark,plaza gibi yerlere şarj istasyonlarını zorunlu tutar. Ben bu aracı aldım ne yapacağım 4.kattan kablo mu sarkıtacağım? Devlet istese bu düzenlemeler çocuk oyuncağı. Ama dünyanın en pahalı benzininden beleş vergi toplamak varken kim halkını, çevreyi düşünsün Allah aşkına.
  • Hamdi0555 H kullanıcısına yanıt
    renault twizy

    avrupada ki gibi uygun fiyata gelseydi arkadaşımla beraber arabalarımızı satıp alacaktık.çok fazla km yapan insanlar değiliz ve twizy bizim için idealdi.

    fakat 14400E fiyatı ile almak mantıksızlaşmıştır.

    biz bu araçın 10bin euro civarında satılacağını düşünüyorduk.

    fakat güzel devletimiz destek olacağına elektrikli araçlara da köstek olmuştur.

    10bin euro civarinda satılsaydı yaklaşık 300 - 400 adet satılabilirdi. Ama 14bin euro üstündeki fiyatıyla 100 adet belki satılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mericx -- 25 Ağustos 2014; 16:42:16 >
  • güzel araç ama,sonu boş çıkmasa iyi.fransada 22 000 euro ise burda daha pahalı olacaktır.25000 euro desen 72000 tl ye gibi bir fiyat çıkar.verilir mi? ben vermem.
  • mericx M kullanıcısına yanıt
    Fransa fiyatına bakıp bende çok heveslenmiştim twizy için. Ama aynen sizin gibi oldum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben aracı beğendim. Özellikle de iç tasarımı ve dashboardı çok güzel olmuş gibi geldi gözüme.
  • Zoe ile kısa bir tur atma şansını yakalamıştım Kocaeli Ernaz bayisinde, araç ilk getirildiği sırada.
    İlk dikkatimi çeken malzeme kalitesinin düşüklüğü olmuştu. Onun haricinde elektrik motoruyla sessiz ve çok keyifliydi. Sahilyolunda acayip bakışlara maruz kalmıştım.
  • Ufak bir fiyat hesaplaması yapalım.

    Twizy Fransa Fiyatı:7940euro

    Türkiye Fiyatı:13.700 euro

    Zoe Fransa Fiyatı:21490 euro

    Türkiye Fiyatı:37.000 Euro

    Yaptığım hesaba gçre Zoe fiyatı yaklaşık 37.000 euro olacak.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.