Şimdi Ara

LPG'de İlginç Bir Sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kısaca sorunumu özetleyim:

    - Araç Mitsubishi Lancer 1.8 CVT.Üstündeki LPG sistemi Wentgas.Enjektörler ise Keihin marka.OBD'li bir sistem

    -Sorunum şu.Araç kafasına göre - sanki gaz akışı yeterli gelmiyor gibi yoldayken teklemeye başlıyor.Sonra benzine alıp tekrar LPG geçirdiğimde ise sorun kalkıyor.Bazen ise bu işlemi bir kaç kez tekrarlamam gerekiyor.

    -Teklemeye başladığı an gaza yüklendiğimde ise kesik bir şekilde devir yükseliyor ve sonunda LPG sistemi hata verip ötüyor ve benzine geçiyor.Bu durumda tekrar arabayı durdurup çalıştırmam gerekiyor.

    -Bu akşam köyden dönerken,bozuk yoldan düzgün asfalta çıktığımda tekleme sorunu 1 km sonra felan başladı.Benzine alıp tekrar LPG geçirdiğimde sorun felan kalmadı.

    -Burada 2 tane LPGciye götürdüm ki götürdüğüm zaman LPG filtresini değiştirdim ve tekrar kalibrasyon yaptırdım.Ayrıca yolda da ayar yaptırdım.Bu bakımları sırasında hiç bir tekleme belirtisi vs göstermedi araba.

    Daha önce buna benzer bi durumla karşılaşmış olanınız var mı ? Aklıma akü'den midir acaba diye geliyor ama ? Bujilerden olsa sorun düzelse bile teklemeye devam eder.Sorun yokkken gayet güzel bi şekilde hızlanıyor aracım.







  • Yok mu bilen usta ?
  • İlk olarak benzinde aracınız duzgun çalışıyormu ?
    eger calısıyorsa aldıgınız gazdan yada enjektorlerden olarabılır sorun..
    cunku wentgas kendı enjokterlerı degıl sızınn enjektorlerınız(bıldıgım kadarıyla)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle311

    İlk olarak benzinde aracınız duzgun çalışıyormu ?
    eger calısıyorsa aldıgınız gazdan yada enjektorlerden olarabılır sorun..
    cunku wentgas kendı enjokterlerı degıl sızınn enjektorlerınız(bıldıgım kadarıyla)




    Benzinde bi sıkıntım yok.Genellikle İpragaz ya da Aygaz'dan aldım şimdiye kadar hep.Enjektörlerden olsa sorun sürekli devam eder sanırım.İşin garip tarafı bu sorunun belli olmayan zamanlarda olması ve aracı benzine geçirip tekrar LPGye geçirildiği zaman bir daha olmaması.
  • opel astra 1,6 115HP aracıma 9600km de yağlamasız landirenzo taktırdım.15200km ye geldi araç.Ama dün araçta titreme olmaya basladı ve akabininde motor arıza ışığı yandı.Lpg ci cihazı bağladı ve ateşleme bobini arızası verdi cihaz ve bu opelin kronik problemi imiş.Ateşleme bobininin sık sık yanmaması için RPM diye bir kit çıkartmış Nil Elektronik.Ayrıca serviste ateşleme bobini 750TL....
    Bu RPM transfer ünitesini kullanan var mı?Kullananlar bilgi verebilir mi?Fiyatı da gayet makul 50-100TL arası değişiyor.Bu üniteyi kullanıpta ateşleme bobin arızası yaşayan var mı?
  • Benzin enjektörlerini gazcı arkadaslar tam oturtturmayabılırler.. Enjektorler - tetıklemerını keserken kabloları bazen cok kabaca cekıstıryorlar o kabloların oynaması demek araç pedalının gidip gelip bı anda gazı bırakmasıdır. ancak stop edıp arac calıstırılınca duzelır..sebep bundan kaynaklanabılır ancak istisna bir durumdur.acele işten kaynaklanır bu durum.enjektorlerın oturup oturmamadıgını kontrol edınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emiridad

    opel astra 1,6 115HP aracıma 9600km de yağlamasız landirenzo taktırdım.15200km ye geldi araç.Ama dün araçta titreme olmaya basladı ve akabininde motor arıza ışığı yandı.Lpg ci cihazı bağladı ve ateşleme bobini arızası verdi cihaz ve bu opelin kronik problemi imiş.Ateşleme bobininin sık sık yanmaması için RPM diye bir kit çıkartmış Nil Elektronik.Ayrıca serviste ateşleme bobini 750TL....
    Bu RPM transfer ünitesini kullanan var mı?Kullananlar bilgi verebilir mi?Fiyatı da gayet makul 50-100TL arası değişiyor.Bu üniteyi kullanıpta ateşleme bobin arızası yaşayan var mı?

    lpgden kaynaklı bır sorun degıldır.Bu problem Opel astra gruplarının tek bobınlı olan butun araclarında bır kronık hastalıktır.aracınızın mutlakada benzındede bu problemı vardır.ancak lpgde bunu gorme sansınız daha yuksektır. cunku devır sayısı daha cok yukselır.aracınıza bobın alırsanızda orjınal bobın alınız ruhsata gore duzelecektır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle311

    quote:

    Orijinalden alıntı: emiridad

    opel astra 1,6 115HP aracıma 9600km de yağlamasız landirenzo taktırdım.15200km ye geldi araç.Ama dün araçta titreme olmaya basladı ve akabininde motor arıza ışığı yandı.Lpg ci cihazı bağladı ve ateşleme bobini arızası verdi cihaz ve bu opelin kronik problemi imiş.Ateşleme bobininin sık sık yanmaması için RPM diye bir kit çıkartmış Nil Elektronik.Ayrıca serviste ateşleme bobini 750TL....
    Bu RPM transfer ünitesini kullanan var mı?Kullananlar bilgi verebilir mi?Fiyatı da gayet makul 50-100TL arası değişiyor.Bu üniteyi kullanıpta ateşleme bobin arızası yaşayan var mı?

    lpgden kaynaklı bır sorun degıldır.Bu problem Opel astra gruplarının tek bobınlı olan butun araclarında bır kronık hastalıktır.aracınızın mutlakada benzındede bu problemı vardır.ancak lpgde bunu gorme sansınız daha yuksektır. cunku devır sayısı daha cok yukselır.aracınıza bobın alırsanızda orjınal bobın alınız ruhsata gore duzelecektır..

    Ewt benzine de bu arıza mevcut.benim anlamadigim aynı aracın 2012 modeli arkadaşımda var benzinli bu kronik hastalık onda buzamana kadar olmadı.cumartesi adanada lpg servisine göstereceğim öncelikle sonra sizin dediğiniz gibi yapmayı düşünüyorum. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • slm arkadaşlar benim şöyle bir sorum olucak benim aracımBMV 2011 e 90 kasa otomatik aracıma lpg taktırmak istiyorum malum ekonomi devri şunu demeyin bu araca biniyorsun benzinmi düşünüyorsun diye ..araştırmalarıma göre prins marka öne çıkıyor taktıran veya bilgi sahibi olan varsa paylaşırsa sevinirim ..
  • üstadım aracınız bmw e90 yani full enjeksiyonlu olmasından dolayı öncelikle bi ustaya danışmanızı tavsiye ederim çünki full enjeksiyon araçlarda montaj hem çok zor hemde saglıklı montaj yapılmazsa aracını istediginiz gibi olmıyacakdır ful enjeksyon araçlarda montaj sırasında arabanın üst kapagına kadar araç süküldügünden en ufak bir hatada aracınız saglıklı olmıyacakdır bu yüzden önce aracınızın full grupmu yoksa enjeksiyonlumu oldugunu ögrenmenizi tavsiye ederim eger aracınız sadece enjeksiyonluysa size prins gibi 3500tlik bi kit degil atikerin aracınıza uyumlu bi kitini tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle311

    quote:

    Orijinalden alıntı: emiridad

    opel astra 1,6 115HP aracıma 9600km de yağlamasız landirenzo taktırdım.15200km ye geldi araç.Ama dün araçta titreme olmaya basladı ve akabininde motor arıza ışığı yandı.Lpg ci cihazı bağladı ve ateşleme bobini arızası verdi cihaz ve bu opelin kronik problemi imiş.Ateşleme bobininin sık sık yanmaması için RPM diye bir kit çıkartmış Nil Elektronik.Ayrıca serviste ateşleme bobini 750TL....
    Bu RPM transfer ünitesini kullanan var mı?Kullananlar bilgi verebilir mi?Fiyatı da gayet makul 50-100TL arası değişiyor.Bu üniteyi kullanıpta ateşleme bobin arızası yaşayan var mı?

    lpgden kaynaklı bır sorun degıldır.Bu problem Opel astra gruplarının tek bobınlı olan butun araclarında bır kronık hastalıktır.aracınızın mutlakada benzındede bu problemı vardır.ancak lpgde bunu gorme sansınız daha yuksektır. cunku devır sayısı daha cok yukselır.aracınıza bobın alırsanızda orjınal bobın alınız ruhsata gore duzelecektır..

    arkadaşlar daha önceki paylaşmış olduğum sorunum çözüldü ve sizinle de paylaşmak istedim çözümü.Hafta sonu adana olgun lpg ye gittim.Aracımdaki yazılım eski bir yazılımmış ve onu güncellediler ayrıca benimde araştırarak bulmuş olduğum "Rpm Transfer Ünitesi " ni takacağını söyledi usta bende böyle bir parça olduğunu soracaktım ustaya işe yarar mı diye meğersem onunda bilgisi varmış bu parçadan.Bu parça ateşleme bobininden alınan elektriğin başka yerden alınmasını sağlayarak ateşleme bobinine fazla yük binmesini engelliyormuş.Kaba taslak benim bildiğim bu şekilde.parça da çok ucuz ayrıca üreten firma nil elektronik. Şuanlık bu parça benim tüm arızalarımın çözümü oldu ve ateşleme bobini değişmedi 750TL cepte kaldı... hatta 850-900km yol bile yaptım...Umarım uzun vadede bana katkısı devam eder.:)




  • Sorunu nasıl çözdüğümü yazayim aklıma gelmişken.LPG ayarlarından bu kısmında Ateşleme sırasını algılayı işaretle dedikten sonra tekleme adına sorunum kalmadı

     LPG'de İlginç Bir Sorun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.