Şimdi Ara

Megane RS Alınır mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.982
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yabancı dergilerde çok övülüyor,iç malzeme dandik olsa da araç gerçekten güçlü.Ayrıca şu an kırılmış olabilir fakat kırılmadıysa Nurburgring'de en hızlı tur yapan önden çekişli araç.Siz ne düşünüyorsunuz?

    Bu arada izlemeyene rekor videosu;

    http://www.youtube.com/watch?v=nP3OSLA2eHw#t=45 (DH tube bozuk gene)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kefalci -- 13 Ağustos 2014; 21:11:39 >



  • Gerçek sürüş zevkini yaşamak için Lotus, Caterham, Ferrari Scuderia, Lamborghini Superleggera ve SV, Porsche GT RS gibi otomobilleri alacak bir hayat yaşanmıyorsa; buna karşın tatmin edici bir gelir mevcutsa ve sürüşe ciddi anlamda önem veriliyorsa ikinci otomobil olarak alınabilir bence.

    Focus RS, Megane RS ve BMW M135i üçlüsü dünyadaki neredeyse bütün otoritelerin kabul ettiği ve saygı duyduğu otomobillerdir.

    Sürüş peşinde koşuluyorsa bu üçüne verilen paraya acınmaz. Etraftan "Reno almış zuhahaha" derler ama içine bindirip güzel bir pistte iki tur atsanız hepsinin nutku tutulur.
  • Leon cupra focus st octavia rs vb. Araclarin icinden alinabilecek en iyi arac megane rs bence reno ne kadar sevilmesede bu konuda ustune yok
  • Renault Sport'un el attığı her arabaya gözüm kapalı güvenirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Renault Sport'un el attığı her arabaya gözüm kapalı güvenirim.

    +1

    çok ayrı bir departman gerçekten de. focus rs'i alaşağı edebilmiş tek modeldir kendisi. ayrıca dandik malzeme kalitesi denmiş, bir megane'ye binmesini tavsiye ederim böyle düşünenlere. sınıf ortalamalarının üzerinde, bir golf veya focus değil ama ''dandik'' denilerek aşağılanacak kadar da kötü değil bu araçta kullanılan malzemeler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut T.

    quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Renault Sport'un el attığı her arabaya gözüm kapalı güvenirim.

    +1

    çok ayrı bir departman gerçekten de. focus rs'i alaşağı edebilmiş tek modeldir kendisi. ayrıca dandik malzeme kalitesi denmiş, bir megane'ye binmesini tavsiye ederim böyle düşünenlere. sınıf ortalamalarının üzerinde, bir golf veya focus değil ama ''dandik'' denilerek aşağılanacak kadar da kötü değil bu araçta kullanılan malzemeler.

    RS'deki iç mekan standart versiyondakinden daha iyi olmalıydı bence.
  • Alınmaz marka zayıf piyasaya göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kefalci

    Yabancı dergilerde çok övülüyor,iç malzeme dandik olsa da araç gerçekten güçlü.Ayrıca şu an kırılmış olabilir fakat kırılmadıysa Nurburgring'de en hızlı tur yapan önden çekişli araç.Siz ne düşünüyorsunuz?

    Bu arada izlemeyene rekor videosu;

    http://www.youtube.com/watch?v=nP3OSLA2eHw#t=45 (DH tube bozuk gene)

    Ic malzemenin Dandik olmasina nerede gordunuz de karar verdiniz pardon ?

    Haa bana sorarsaniz ben bindim evet, gordugum kadariyla Dandiklikle alakasi yok...

    Yazdiginizi Goren de 2000 Model Lada Samara malzemesi sanacak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kefalci kullanıcısına yanıt
    bu dediğiniz olabilir tabi. şahsen alacak olsam ben de farklılık isterim ama olmazsa olmaz da değil. gerçi üretim amacı gerçekten sürüş hissini tattırmak olan modeller, yeri geldiği zaman cd-çaları, klimayı bile barındırmazlar ağırlık tasarrufu için. (bkz: 997 911 gt3 rs 4.0) bu tip araçlarda, odak noktası kabin kalitesi değildir zaten genelde. bazılarında gt3 örneği gibi modeller de yok değil.

    diğer yönden, tüm versiyonlardaki ortak olan kabinin üretim aşamasında değişim yapmak, maliyeti artırır. (donanıma göre bir elin parmağını geçmez çoğu araçta farklılıklar) fabrikasyon üretim yapılmadığı zaman daha da artar maliyet. bu yüzden, alkantara koltuk, kırmızı dikişli ayrıntılar ile yetinilebilir ancak c-hatch bir araçta bence.
  • fiyat kalite bir yana. vidyodaki sürücüde kask var. istanbul trafiğinde maksimum hız 50 ile 80 arasında. bu aracı alıp ne yapacağız. harun taştan a özenen kanunsuzlara lafım yok. gerçi araç 265 beygircikmiş o da bir fiyasko zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    fiyat kalite bir yana. vidyodaki sürücüde kask var. istanbul trafiğinde maksimum hız 50 ile 80 arasında. bu aracı alıp ne yapacağız. harun taştan a özenen kanunsuzlara lafım yok. gerçi araç 265 beygircikmiş o da bir fiyasko zaten.

    Sürücülerin araç yapamasa bile kadranda yüksek son süratler yazmasından hoşlandığı gibi bir istatistik var.

    1.2 75 hp Clio göstergesinde 250 yazması gibi.

    Benzer mantıkla hız yapmasa bile 250 yapabildiğini bildiği bir araba keyifli gelecektir. Diğer yandan 56 Chevrolet Belair'inin karşısına geçip izledikçe gözleri yaşaran insanlar gibi tutku düşkünleri de var ki salt motor gücü kriter değildir.

    Anlayamazsınız :D
  • Megane Coupe ile başladı bu macera. Daha sonra Megane 2 RS ile devam etti, daha eski maziye sahip olan , Clio RS ile yetinmediler, bir üst klasman efsane oluşturdular,

    Megane 2 RS'in O dönem en büyük rakiplerinden biri Honda Type-R'dı. Megane RS , Type-R dan 23 hp fazla + turbo desteği sunuyordu. turbo motor ile piyasaya sunulduğunda gelecekten şifreler verdiği söylenmişti. Yani bu sınıf artık turbolu olacaktı.

    Renault SPORT'un bu sınıfta tecrübesi belli, kalitesi belli. Özellikle motor dökümleri, dayanıklılıkları ve ürettikleri güç muazzam.

    Bu seri artık çok profesyonel bir boyut kazandı, Herkes yıllardır çıkacak meşhur 'TYPE-R' serisini bekliyor, yalnız Megane RS piyasadan hiç çekilmeden sınıfında sürekli büyüdü.

    Bu efsanenin son örneği Clio RS ve Megane RS 2014 serilerini ülkemize getirdiği için Renault'ya teşekkür etmemiz lazım. Çünkü en güçlü rabiki olabilecek 235 hp Alfa Romeo Giulietta gibi rakipleri ülkemizde satılmıyor.

    Megane RS alınır-tavsiye ettirilir ve keyfi sürülür..

    Yıllardır F1 pistlerinde geliştirilmiş Renault tecrübesini yaşamak için en kısa yollardan biri..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaVu! -- 14 Ağustos 2014; 5:33:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    fiyat kalite bir yana. vidyodaki sürücüde kask var. istanbul trafiğinde maksimum hız 50 ile 80 arasında. bu aracı alıp ne yapacağız. harun taştan a özenen kanunsuzlara lafım yok. gerçi araç 265 beygircikmiş o da bir fiyasko zaten.

    Bahsettiğimiz araç bir pist arabası. Pistlerde kask takılır, tulum giyilir, malum güvenlik ekipmanlarıdır.

    Bu aracı alırsan, İstanbul içinde normal kullanacaksın ama haftasonu piste çıkıp adrenalin isteğini karşılayacaksın.

    265 Beygircik... Bindiğiniz araç 560 beygir midir?
  • ugur_yavuz kullanıcısına yanıt
    aynen katılıyorum. günlük 240 öro ile 400 öro arasında pist araçları kiralanıyor. deşarj olurum sonra 70 beygirlik aracıma biner tıpış tıpış evimin yoluna bakarım.
  • Ülkemizdeki vergi sisteminden ötürü yalan olan bir araç.

    Her nekadar sınıf farkı olsada aynı paraya bmw 3.16i ve selefi varken kimse gidip almaz Megane Rs'i.
  • İthal Renault'ların malzeme kalitesi pek dandik değildir. Bursa'da üretilip malzemeden kaçılanlarla karşılaştırmayın.
  • O maddiyata sahip olsam gözümü kırpmadan alacağım modeldir..bırakın onlar 316 lara binip fors atsınlar..sürüş keyfi özel araçlardadır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabayı alacaksanız malzeme kalitesini önemsemeyeceksiniz.

    F40 alacakken ABS yok sorun olur mu demek gibi birşey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Ic malzemenin Dandik olmasina nerede gordunuz de karar verdiniz pardon ?

    Haa bana sorarsaniz ben bindim evet, gordugum kadariyla Dandiklikle alakasi yok...

    Yazdiginizi Goren de 2000 Model Lada Samara malzemesi sanacak...

    Forumun sözde kendini kalifiye malzeme mühendisi zannedenlerin elleyerek test ettikleri için çok dandiktir, bir şahin, reno12 gibidir...
    Şu yumuşak plastik hastalarını(argo bir şey var onu da yazardım) çözemedim. Şimdi gelir biri ses yapıyor diye alıntılar, benim araç da taş gibi sert plastik var hiçbir yerinden ses gelmiyor.

    Benim aracım da sert plastik ama öyle ucuz mucuz değil, gayet sağlam kaliteli plastik ama sert olunca bizim dh malzeme mühendislerinden geçer not alamıyorlar.
    Bir iki allayıp pullayıp her gün üzerine yatacağımız(!) konsolun yumuşak ve cebimizden parayı tırtıklaması gerekiyor. Üşenip silmiyorum her yerini toz kapladı


    Megane 3 RS ilk çıktığında hothatch sınıfının lideri idi. 2-3 yıl sonra rakibi seat leon çıktı o kadar yıl sonra bir zahmet teknolojinin gelişim göstergesi bir araç olsun. Megane 3 rs tekrar elden geçecek deniliyor sırf leonu geçmesi için bakalım. Renault sport diğer firmalar gibi bas büyük motoru, bütün teknolojik oyuncakları olsun bitsin mantığında değil. F1 tecrübesini araca yansıtmaya çalışıyorlar...
  • gündelik kullanım için alacaksan uzak dur ..
    bu araç daha çok sürüş zevki yaşamak .. piste girmek için tasarlandı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.